Материалдар / Математика Тақырыбы Қайталау 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика Тақырыбы Қайталау 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар түсіну үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
927
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Қайталау.: 4 “ә” сыныбы

1 слайд
Тақырыбы: Қайталау.: 4 “ә” сыныбы

1 слайд

Тақырыбы: Қайталау.: 4 “ә” сыныбы

•оқушылардың математикадан алған білімдерін тереңдету, •әріпті және санды өрнектер туралы түсініктерін тереңдету.

2 слайд
•оқушылардың математикадан алған білімдерін тереңдету, •әріпті және санды өрнектер туралы түсініктерін тереңдету. * ұйымшылдыққа, топпен, жұппен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу, іздемпаздыққа , ұтқыр ойға ұтымды жауап беруге үйрету; *ой - өрісін кеңейту, өз бетімен жұмыс істеу қабілетін арттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Мақсаты::

2 слайд

•оқушылардың математикадан алған білімдерін тереңдету, •әріпті және санды өрнектер туралы түсініктерін тереңдету. * ұйымшылдыққа, топпен, жұппен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу, іздемпаздыққа , ұтқыр ойға ұтымды жауап беруге үйрету; *ой - өрісін кеңейту, өз бетімен жұмыс істеу қабілетін арттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Мақсаты::

С/т: Саяхат сабақ С/к: Сызба,,топшамалар,интерактивті тақта С/б: I.Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Психологиялық дайындық

3 слайд
С/т: Саяхат сабақ С/к: Сызба,,топшамалар,интерактивті тақта С/б: I.Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Психологиялық дайындық ІІІ.Қайталау-оқу анасы IV.Білім еліне саяхат: -”Білімділер” аялдамасы -”Тапқырлар” аялдамасы -“Білгірлер” аялдамасы -”Шешендер” аялдамасы -”Мергендер” аялдамасы Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі:ой қозғау, түсіндіру, сұрақ-жауап,топтық, жұптық . Сабақтың көрнекілігі: үлестірме материалдар,оқулық, топшамалар , сызбалар.

3 слайд

С/т: Саяхат сабақ С/к: Сызба,,топшамалар,интерактивті тақта С/б: I.Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Психологиялық дайындық ІІІ.Қайталау-оқу анасы IV.Білім еліне саяхат: -”Білімділер” аялдамасы -”Тапқырлар” аялдамасы -“Білгірлер” аялдамасы -”Шешендер” аялдамасы -”Мергендер” аялдамасы Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі:ой қозғау, түсіндіру, сұрақ-жауап,топтық, жұптық . Сабақтың көрнекілігі: үлестірме материалдар,оқулық, топшамалар , сызбалар.

Психологиялық дайындық Психологиялық дайындық

4 слайд
Психологиялық дайындық Психологиялық дайындық Қайырлы күн досым, Қайырлы күн досым, Қайырлы күн болсын. Қайырлы күн болсын. Сәрсенбінің сәтіндей Сәрсенбінің сәтіндей Сәттілікке толсын. Сәттілікке толсын. Біздің алар бағамыз, Біздің алар бағамыз, Кілең бестік Кілең бестік болсын. болсын. - Математика сабағының ұраны қандай еді? - Математика сабағының ұраны қандай еді? Мақсатымыз – білім алу, Мақсатымыз – білім алу, Міндетіміз – еңбектену. Міндетіміз – еңбектену. Еңбектену арқылы, “4” пен “5”-ке қол жеткізуЕңбектену арқылы, “4” пен “5”-ке қол жеткізу Миға шабуыл ойыныМиға шабуыл ойыны Психологиялық дайындық: Қарадық біз жан-жаққа, Дайындықты көрейік. Орнында тұр барлығы, Сабақты бастай берейік. Үй тапсырмасын тексеру.

4 слайд

Психологиялық дайындық Психологиялық дайындық Қайырлы күн досым, Қайырлы күн досым, Қайырлы күн болсын. Қайырлы күн болсын. Сәрсенбінің сәтіндей Сәрсенбінің сәтіндей Сәттілікке толсын. Сәттілікке толсын. Біздің алар бағамыз, Біздің алар бағамыз, Кілең бестік Кілең бестік болсын. болсын. - Математика сабағының ұраны қандай еді? - Математика сабағының ұраны қандай еді? Мақсатымыз – білім алу, Мақсатымыз – білім алу, Міндетіміз – еңбектену. Міндетіміз – еңбектену. Еңбектену арқылы, “4” пен “5”-ке қол жеткізуЕңбектену арқылы, “4” пен “5”-ке қол жеткізу Миға шабуыл ойыныМиға шабуыл ойыны Психологиялық дайындық: Қарадық біз жан-жаққа, Дайындықты көрейік. Орнында тұр барлығы, Сабақты бастай берейік. Үй тапсырмасын тексеру.

Санның құрамын айт! ““Мектеп ” аялдамасыМектеп ” аялдамасы Ой қозғау. Сұрақ – жауап. 1.Қандай фигурала

5 слайд
Санның құрамын айт! ““Мектеп ” аялдамасыМектеп ” аялдамасы Ой қозғау. Сұрақ – жауап. 1.Қандай фигураларды білеміз? 2.Шаршы деп нені айтамыз? 3. Тіктөртбұрыш деген не? 4.Шаршының периметрін қалай табамыз? 5. 1сағатта неше минут бар? 6. Сүйір бұрыш деген не?Сүйір бұрыш деген не? 7. Доғал бұрыш деген не?Доғал бұрыш дегеніміз не? Үй тапсырмасын еске түсіру: 1.1сағатта неше минут бар? 2.1минутта неше секунд бар? 3.1тәулікте неше сағат бар? 5.1жылда неше ай бар? 6.Бір аптада неше күн бар? 7.Бір айда неше күн бар? 8.Апта күндерін ата. 9.1 ғасырда қанша жыл бар? 20+15= а+45 60+12= 30-х 75-5= у-41 62-2= в+23

5 слайд

Санның құрамын айт! ““Мектеп ” аялдамасыМектеп ” аялдамасы Ой қозғау. Сұрақ – жауап. 1.Қандай фигураларды білеміз? 2.Шаршы деп нені айтамыз? 3. Тіктөртбұрыш деген не? 4.Шаршының периметрін қалай табамыз? 5. 1сағатта неше минут бар? 6. Сүйір бұрыш деген не?Сүйір бұрыш деген не? 7. Доғал бұрыш деген не?Доғал бұрыш дегеніміз не? Үй тапсырмасын еске түсіру: 1.1сағатта неше минут бар? 2.1минутта неше секунд бар? 3.1тәулікте неше сағат бар? 5.1жылда неше ай бар? 6.Бір аптада неше күн бар? 7.Бір айда неше күн бар? 8.Апта күндерін ата. 9.1 ғасырда қанша жыл бар? 20+15= а+45 60+12= 30-х 75-5= у-41 62-2= в+23

““Тапқырлар” аялдамасыТапқырлар” аялдамасы Жаңа сабақ: Қайталау.

6 слайд
““Тапқырлар” аялдамасыТапқырлар” аялдамасы Жаңа сабақ: Қайталау.

6 слайд

““Тапқырлар” аялдамасыТапқырлар” аялдамасы Жаңа сабақ: Қайталау.

Санның құрамын айт! ““Мектеп ” аялдамасыМектеп ” аялдамасы Ой қозғау. Сұрақ – жауап. 1.Қандай фигурала

7 слайд
Санның құрамын айт! ““Мектеп ” аялдамасыМектеп ” аялдамасы Ой қозғау. Сұрақ – жауап. 1.Қандай фигураларды білеміз? 2.Шаршы деп нені айтамыз? 3. Тіктөртбұрыш деген не? 4.Шаршының периметрін қалай табамыз? 5. 1сағатта неше минут бар? 6. Сүйір бұрыш деген не?Сүйір бұрыш деген не? 7. Доғал бұрыш деген не?Доғал бұрыш дегеніміз не? Үй тапсырмасын еске түсіру: 1.1сағатта неше минут бар? 2.1минутта неше секунд бар? 3.1тәулікте неше сағат бар? 5.1жылда неше ай бар? 6.Бір аптада неше күн бар? 7.Бір айда неше күн бар? 8.Апта күндерін ата. 9.1 ғасырда қанша жыл бар?

7 слайд

Санның құрамын айт! ““Мектеп ” аялдамасыМектеп ” аялдамасы Ой қозғау. Сұрақ – жауап. 1.Қандай фигураларды білеміз? 2.Шаршы деп нені айтамыз? 3. Тіктөртбұрыш деген не? 4.Шаршының периметрін қалай табамыз? 5. 1сағатта неше минут бар? 6. Сүйір бұрыш деген не?Сүйір бұрыш деген не? 7. Доғал бұрыш деген не?Доғал бұрыш дегеніміз не? Үй тапсырмасын еске түсіру: 1.1сағатта неше минут бар? 2.1минутта неше секунд бар? 3.1тәулікте неше сағат бар? 5.1жылда неше ай бар? 6.Бір аптада неше күн бар? 7.Бір айда неше күн бар? 8.Апта күндерін ата. 9.1 ғасырда қанша жыл бар?

1сағ 10 мин= мин 100мин = сағ мин 1 сағ 20мин = мин 1сағ 30мин = мин 1сағ 30 мин = мин 1 са, 40 мин =

8 слайд
1сағ 10 мин= мин 100мин = сағ мин 1 сағ 20мин = мин 1сағ 30мин = мин 1сағ 30 мин = мин 1 са, 40 мин = мин 80 мин = сағ мин Оқулықпен жұмыс. Есеп 1. А)Жаяу адамның жылдамдығы 5км/сағ. Ол 2сағатта қанша қашықтықты жүріп өтеді? 3сағатта ше?

8 слайд

1сағ 10 мин= мин 100мин = сағ мин 1 сағ 20мин = мин 1сағ 30мин = мин 1сағ 30 мин = мин 1 са, 40 мин = мин 80 мин = сағ мин Оқулықпен жұмыс. Есеп 1. А)Жаяу адамның жылдамдығы 5км/сағ. Ол 2сағатта қанша қашықтықты жүріп өтеді? 3сағатта ше?

2 тапсырма2 тапсырма 1 минутта (мин) 60 секунд (с) бар1 минутта (мин) 60 секунд (с) бар.. Есеп 2.

9 слайд
2 тапсырма2 тапсырма 1 минутта (мин) 60 секунд (с) бар1 минутта (мин) 60 секунд (с) бар.. Есеп 2.

9 слайд

2 тапсырма2 тапсырма 1 минутта (мин) 60 секунд (с) бар1 минутта (мин) 60 секунд (с) бар.. Есеп 2.

““Шешендер” аялдамасыШешендер” аялдамасы Тапсырма 3Тапсырма 3 Сергіту сәті А) 68с = мин с 100 с = мин с 62с =

10 слайд
““Шешендер” аялдамасыШешендер” аялдамасы Тапсырма 3Тапсырма 3 Сергіту сәті А) 68с = мин с 100 с = мин с 62с = мин с Есеп 3.

10 слайд

““Шешендер” аялдамасыШешендер” аялдамасы Тапсырма 3Тапсырма 3 Сергіту сәті А) 68с = мин с 100 с = мин с 62с = мин с Есеп 3.

15 – 7 = 17 – 9 = 16 – 7 = 9 + 8 = 3 + 9 = 9 + 5= 7 + 7 = 18- 9= 4

11 слайд
15 – 7 = 17 – 9 = 16 – 7 = 9 + 8 = 3 + 9 = 9 + 5= 7 + 7 = 18- 9= 4 + 8 = 14 -9= 12 – 4 = 16 -8= ““Мергендер” аялдамасыМергендер” аялдамасы 4 тапсырма4 тапсырма №4. Санды өрнектің мәнін тап: (71349+618*2):5= 18360:7026*4-28096) = 53217:4425-736*6)=

11 слайд

15 – 7 = 17 – 9 = 16 – 7 = 9 + 8 = 3 + 9 = 9 + 5= 7 + 7 = 18- 9= 4 + 8 = 14 -9= 12 – 4 = 16 -8= ““Мергендер” аялдамасыМергендер” аялдамасы 4 тапсырма4 тапсырма №4. Санды өрнектің мәнін тап: (71349+618*2):5= 18360:7026*4-28096) = 53217:4425-736*6)=

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №5.Әріпті өрнектің мәнін тап: А)а*1000:4=

12 слайд
Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №5.Әріпті өрнектің мәнін тап: А)а*1000:4= а =5,6,7,8,10

12 слайд

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №5.Әріпті өрнектің мәнін тап: А)а*1000:4= а =5,6,7,8,10

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №5.Әріпті өрнектің мәнін тап: ә)а:1000*4=

13 слайд
Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №5.Әріпті өрнектің мәнін тап: ә)а:1000*4= а =5000,6000,7000,8000

13 слайд

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №5.Әріпті өрнектің мәнін тап: ә)а:1000*4= а =5000,6000,7000,8000

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: Есеп 6.

14 слайд
Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: Есеп 6. Бүркіт 3секундта 90м қашықтыққа ұшады. Ол 270метрді неше секундта ұшыпөтеді?

14 слайд

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: Есеп 6. Бүркіт 3секундта 90м қашықтыққа ұшады. Ол 270метрді неше секундта ұшыпөтеді?

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: Есеп 7. Лашын 4сек

15 слайд
Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: Есеп 7. Лашын 4секундта 80м қашықтыққа ұшады. Ол 360метрді неше секундта ұшып өтеді?

15 слайд

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: Есеп 7. Лашын 4секундта 80м қашықтыққа ұшады. Ол 360метрді неше секундта ұшып өтеді?

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №8.Өрнектерді салыстыр:

16 слайд
Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №8.Өрнектерді салыстыр:

16 слайд

Есеп 5. Ер бала – 5 ? бала Қыз бала – 7 Шешуі: Жауабы: №8.Өрнектерді салыстыр:

Тапсырма 6. Сергіту. Ойын: Қай топ шапшаң?

17 слайд
Тапсырма 6. Сергіту. Ойын: Қай топ шапшаң?

17 слайд

Тапсырма 6. Сергіту. Ойын: Қай топ шапшаң?

Ойланайық, пікірлесейік Тапсырма 6. Үйге тапсырма: № 4./2-бағаны/.

18 слайд
Ойланайық, пікірлесейік Тапсырма 6. Үйге тапсырма: № 4./2-бағаны/.

18 слайд

Ойланайық, пікірлесейік Тапсырма 6. Үйге тапсырма: № 4./2-бағаны/.