Материалдар / Математикалық кеш (ценари)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математикалық кеш (ценари)

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық сайыс сабақ тұралы ценари
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2020
709
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Презентац ия Орындаған:Абдиламитов Б. Тобы:127-18а Қабылдаған:Ибрагимов Р.

1 слайд
Презентац ия Орындаған:Абдиламитов Б. Тобы:127-18а Қабылдаған:Ибрагимов Р.

«Қызықты математика» ( математикал ық кеш 9 сынып ).

2 слайд
«Қызықты математика» ( математикал ық кеш 9 сынып ).

Мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету. 2. Да

3 слайд
Мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету. 2. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту. 3. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.

1-жүргізуші: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Нақты ғылымдарға қызығушылар. Естігенін есте тұтып, Оқығанын миға тоқушылар. 2- жү

4 слайд
1-жүргізуші: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Нақты ғылымдарға қызығушылар. Естігенін есте тұтып, Оқығанын миға тоқушылар. 2- жүргізуші : Сәлеметсіздер ме, ұстаздар! Айтар ойын тұспалдар. Сіз оқытқан окушылардың, с әті келді сыналар. 1-жүргізуші: Есепті түрлі-түрлі шығарамыз, Арасында ойын ойнап жарысамыз. Ойға оралымды, қиын сұрақ бәрі де бар. Әзіл есепті де жүзеге асырамыз. 2- жүргізуші: Олай болса, тұрмайық, Кешімізді біз бастайық, Әділ бағаға қалтасы толы, Әділқазыларды шақырайық. 1-жүргізуші: Кешімізді бастамас бұрын әр топтың білімін дұрыс бағалау үшін әділқазылар алқасын сайлап алайық. Бүгінгі сайыс шарттары әрбір әділқазының алдына дайындалып қойылған. 2- жүргізуші: Шын жүйрік шабысынан табылады. Нақты білім, терең ой сыналады. Баға берер әділқазы ортамызда Сіздерге құрметпенен қол соғылады. Әр команданы ортаға шақыр ып , кешіміздің өтілу тәртібімен таныстырайық.

Математикалық сайыс сабақтың барысы 8 турдан тұрады. 1-кезең: Ұймдастыру кезеңі.(3 минут)

5 слайд
Математикалық сайыс сабақтың барысы 8 турдан тұрады. 1-кезең: Ұймдастыру кезеңі.(3 минут) 2-кезең :Топты таныстыру.(5-7 минут). 3-кезең : Ой сергіту.(5 минут). 4-кезең :“Аударыспақ” – Үй тапсырмасын тексеру. (5 минут). 5-кезең : Сұрақтың жауабын 3 тілде жауап беру керек. (5-6 минут) 6-кезең: Капитандар сайысы.(5 минут) 7- кезкең: Әділқазылар орындарды жарялайды.(3-5 минут),(қорытынды). 8-кезкң:(үйге тапсырма) (4-5 минут).

1-кезең:

6 слайд
1-кезең:

2-кезең : 1 - жүргізуші: “Дифференциал” тобы 9-«Ә»

7 слайд
2-кезең : 1 - жүргізуші: “Дифференциал” тобы 9-«Ә» Ал қазір мен сіздерді “Дифференциал” тобымен таныстырып өтейін. Топ жетекшісі – Мұхамеджанова Айғаным Мүшелері: Еңбек Арайлым, Байышева Аягөз, Болатова Дильбар, Кәрібаева Аида, Қасымұлы Әділхан. Сонымен сөз кезегін сәлемдесу рәсімі бойынша “Дифференциал” тобына береміз. Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен, Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. Армандарға қол созумен келеміз, Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз. Білімменен қаруланған тобымыз, Қарсыласты шаң қаптыру межеміз. Танысып қояйық, Жоғарғы математиканың Дифференциал деген шөбересі біз боламыз, Ұнамасаң ұп - ұсақ қылып бөлшектейтін де - біз боламыз.

“ Интеграл” тобы 9-«А»

8 слайд
“ Интеграл” тобы 9-«А» 2 - жүргізуші: “Интеграл” тобы, сөз кезегі сіздерге де келіп жетті. Келесі кезекте мен сіздерді “Интеграл” тобымен таныстырып өтейін. Топ жетекшісі – Қабиден Жанболат Мүшелері: Амандосов Абылайхан, Жұмашева Жанна, Жүнісов Біржан, Жақия Абай, Абдулман Райгуль. Сонымен сөз кезегін сәлемдесу дәстүрі бойынша “Интеграл” тобына ұсынамыз. Сәлемдесуі: Қиындықтан сірә біз де қашпаймыз, Алғырлық пен тапқырлықты ұштаймыз. Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. Танысудан сірә бізде қашпаймыз. Сізге кері Интеграл ағаң боламыз. Бөлшекке салып бүлдіргенді, Жинақтайтын да біз болармыз

“ Алғырлар ” тобы 9-«Б» 1 - жүргізуші: “ Алғырлар ” тобы, сөз кезегі сіздерге де келіп жетті. Келесі кезекте мен сіздерді “

9 слайд
“ Алғырлар ” тобы 9-«Б» 1 - жүргізуші: “ Алғырлар ” тобы, сөз кезегі сіздерге де келіп жетті. Келесі кезекте мен сіздерді “ Алғырлар ” тобымен таныстырып өтейін. Топ жетекшісі – Жақия Абай Мүшелері: Абенова Гулдана, Әшірбеков Думан,Есенжол Сымбат, Сүйіндікқызы Данагүл, Әшірбеков Санжар. Сонымен сөз кезегін сәлемдесу дәстүрі бойынша “ Алғырлар ” тобына ұсынамыз. Сәлемдесуі:Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз Алғырлық пен тапқырлықты ұштаймыз Қияларға самғап ұшқан құстаймыз Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз.

3-кезең. 2 – жүргізуші Әр команда кезек кезекпен, сұрақтарға тез мүдірместен жауап беру керек.Дұрыс жауапқа 1 ұпай беріле

10 слайд
3-кезең. 2 – жүргізуші Әр команда кезек кезекпен, сұрақтарға тез мүдірместен жауап беру керек.Дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.Кедергі келтіруге жауабын айтуға болмайды . Әр топтың тәртібіне қарай ұпай саны алынып отырады. 9-«Ә» (1,4,7,10) 1. Барлық қабырғалардың қосындысы? (Периметр) 9-«А» (2,5,8,11) 2. Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет) 9-«Б» (3,6,9,12) 3.Ең кіші натурал сан? (1) 4. Санның жүзден бір бөлігі? (процент ) 5. -100 д ен 100 -ге дейінгі сандардың қосындысы ? (0) 6. 20 м инут 1 сағаттың неше бөлігі ? (1/3) 7. Қандай 3 санды қоссаң да, көбейтсең де мәндері бірдей болады ? (1,2,3) 8.Бұрышты өлшейтін құрал ? (Трансп о ртир) 9. Бірінші әйел-математик (Софья Ковалевская) 10 Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық) 11. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты. Мектепке неше бала барды? ( 5 бала ) 12.Төртбұрыштың қарсы бұрыштарын қосатын түзу? (диагональ)

4 - кезең . “Аударыспақ” – Үй тапсырмасы - Әр топ алма - кзек бір математикалық ойын, бір математикалық сиқыр көрсетеді. Әрқ

11 слайд
4 - кезең . “Аударыспақ” – Үй тапсырмасы - Әр топ алма - кзек бір математикалық ойын, бір математикалық сиқыр көрсетеді. Әрқайсысы 10 ұпаймен бағаланады. (Ән - күймен жетек).

5 – кезең. Бұл турда берілген сұрақтың жауабын 3 тілде беру керек , 1 тіде айтса-2 ұпай,2 тілде 4 ұпай,3 тілде- 6 ұпай алады

12 слайд
5 – кезең. Бұл турда берілген сұрақтың жауабын 3 тілде беру керек , 1 тіде айтса-2 ұпай,2 тілде 4 ұпай,3 тілде- 6 ұпай алады . 9-«Ә» 1.Кез келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады (түзу - прямая - straignt) 2. Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура (бұрыш - угол - angle) 9-«А» 3.Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі (сәуле - луч – beamray) 4.Тік бұрыштан кіші бұрыш (сүйір - острый – sharp(keep)) 9-«Б» 5.Жоқ өзінде бас та, қас та мойын да Ұзындығы жазулы тұр бойында? (сызғыш, линейка,rule) 6. Мен бұрышты берілген Тең екіге бөлемін Жаралғалы ғылымда Не атанып келемін? (биссектриса, биссектриса, bisector)

6-кезең: Капитандар сайысы. 9-«Ә» Теңсіздікті графика тәсілмен шешіңдер: -3х-4х Жауабы: -3х-4х -3 х- 4=0 =4 =-1 =

13 слайд
6-кезең: Капитандар сайысы. 9-«Ә» Теңсіздікті графика тәсілмен шешіңдер: -3х-4х Жауабы: -3х-4х -3 х- 4=0 =4 =-1 =-4 + =3   Жауабы(-1:4).  

9-«А» Теңсіздікті шешіңіз:-7х + 20 - 7х + 20 D =49-462=49-48=1 == === 0 ,5 Жауабы: (-)).

14 слайд
9-«А» Теңсіздікті шешіңіз:-7х + 20 - 7х + 20 D =49-462=49-48=1   ==     === 0 ,5     Жауабы: (-)).  

9-«Б» Теңсіздік шешімдерінің жиынын анықтыңыз: 3+ 40х +10+11х +3 3+ 40х +10+11х +3 4+29х-7 D =841-112=729 =-0,25 =-7

15 слайд
9-«Б» Теңсіздік шешімдерінің жиынын анықтыңыз: 3+ 40х +10+11х +3 3+ 40х +10+11х +3 4+29х-7 D =841-112=729 =-0,25 =-7         Жауабы : (- 7; -0 ,25 ) .

16 слайд

7-кезкең Әділқазыларға сөз береміз. “ Дифференциал ” тобы 9-«Ә»

17 слайд
7-кезкең Әділқазыларға сөз береміз.   “ Дифференциал ” тобы 9-«Ә» “ Интеграл” тобы 9-«А» “ Алғырлар ” тобы 9-«Б»   Жалп ы бал (100) 1-кезең         2-кезең         3-кезең         4-кезең         5-кезең         6-кезең         Қорытынды. Білім дегенбиік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер, деп үнемі білімдерінді жетілдіріп, өте жақсы деген бағамен оқуларына тілектеспінЕң жоғары бал алған Жеңімпаз каманда анқтылынады.

Оқушылар сабақтың барысын: “ барлығы түсінікті,жартылай түсінікті,тұсініксіз ” деп смайликтер мен бағалайды.

18 слайд
Оқушылар сабақтың барысын: “ барлығы түсінікті,жартылай түсінікті,тұсініксіз ” деп смайликтер мен бағалайды.

8-кезкең Кітаптың (71, 74, 77 –ші беттердегі есептер). Қосымша тапсырма ретінде төмендегі есепті шғарып келеміз.

19 слайд
8-кезкең Кітаптың (71, 74, 77 –ші беттердегі есептер). Қосымша тапсырма ретінде төмендегі есепті шғарып келеміз.  

Назарларыңызға рақмет!!!. Келесі кездескенше басыңыз аман, денініз сау болсын. Сабақ жаспарын құрған Абдиламитов Бабиржан.

20 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!. Келесі кездескенше басыңыз аман, денініз сау болсын. Сабақ жаспарын құрған Абдиламитов Бабиржан.