"Математиканы жаңаша оқыту заман талабы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
« Математика пәнін
жаңаша оқыту заман
талабы»
М. Тынынпаев атындығы Шымкент көлік көлледжі
Орындаған: математика пәні мұғалімі Абдукаримова З.М
1 слайд
« Математика пәнін жаңаша оқыту заман талабы» М. Тынынпаев атындығы Шымкент көлік көлледжі Орындаған: математика пәні мұғалімі Абдукаримова З.М
2 слайд
Мақсаты:
Міндеттері :
Сабақта оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдана білу.
Студенттің таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді
жолдарын үйрету.
Студенттердың дамуын жеделдететін , әр баланың мүмкіндіктерін ескеретін оқу процесін
ұйымдастыруСтуденттердың білім деңгейін және білім сапасын арттыру,
студенттердың жеке дамуын жүзеге асыру және бейімделген,
коммуникативті, толерантты, өз білімін адам өмірінде қолдана
білуге тәрбиелеу.
2 слайд
Мақсаты: Міндеттері : Сабақта оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдана білу. Студенттің таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету. Студенттердың дамуын жеделдететін , әр баланың мүмкіндіктерін ескеретін оқу процесін ұйымдастыруСтуденттердың білім деңгейін және білім сапасын арттыру, студенттердың жеке дамуын жүзеге асыру және бейімделген, коммуникативті, толерантты, өз білімін адам өмірінде қолдана білуге тәрбиелеу.
3 слайд
Қазіргі уақытта жалпы білім беру мекемелеріндегі оқу процесін реттейтін барлық нормативтік құжаттарда
математиканы оқытудың негізгі мақсаттарының бірі оқушыларды күнделікті өмірге дайындау, сондай-ақ олардың жеке
басын математика арқылы дамыту болып табылады.
Жаңа технологияларды құру, жаңа тетіктерді ойлап табу, заманауи өндірісті басқару үшін қажетті білім жүйесі, белгілі
бір ақыл-ой жүйесі, дамыған ойлау қабілеті және туындаған жағдайға байланысты оңтайлы шешім қабылдау қабілеті
бар адам қажет.
Қазіргі мұғалім студенттың танымдық белсенділігін арттыруға бағытталған оқыту технологияларын меңгеруі керек.
Студенттердың дамуын жеделдететін және сонымен бірге әр баланың мүмкіндіктерін ескеретін оқу процесін
ұйымдастырудың осындай тәсілдерін табу қажет.
Қазіргі заманғы білім беру технологияларының ауқымы өте кең және олардың әрқайсысын таңдау білім беру ортасының
мақсатымен, мазмұнының ерекшелігімен, нақты жағдайларымен анықталады. Заманауи білім беру технологиялары:
сараланған оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, дамытушылық және тұлғаға бағытталған оқыту, ойын
технологиялары, жобалық оқыту.
3 слайд
Қазіргі уақытта жалпы білім беру мекемелеріндегі оқу процесін реттейтін барлық нормативтік құжаттарда математиканы оқытудың негізгі мақсаттарының бірі оқушыларды күнделікті өмірге дайындау, сондай-ақ олардың жеке басын математика арқылы дамыту болып табылады. Жаңа технологияларды құру, жаңа тетіктерді ойлап табу, заманауи өндірісті басқару үшін қажетті білім жүйесі, белгілі бір ақыл-ой жүйесі, дамыған ойлау қабілеті және туындаған жағдайға байланысты оңтайлы шешім қабылдау қабілеті бар адам қажет. Қазіргі мұғалім студенттың танымдық белсенділігін арттыруға бағытталған оқыту технологияларын меңгеруі керек. Студенттердың дамуын жеделдететін және сонымен бірге әр баланың мүмкіндіктерін ескеретін оқу процесін ұйымдастырудың осындай тәсілдерін табу қажет. Қазіргі заманғы білім беру технологияларының ауқымы өте кең және олардың әрқайсысын таңдау білім беру ортасының мақсатымен, мазмұнының ерекшелігімен, нақты жағдайларымен анықталады. Заманауи білім беру технологиялары: сараланған оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, дамытушылық және тұлғаға бағытталған оқыту, ойын технологиялары, жобалық оқыту.
4 слайд
Заманауи педагогикалық технологиялар мына талаптарға сай
болуы тиіс
•
- адамгершілік
•
- тиімділік
•
- ғылымды қажет ететін
•
- әмбебаптық
•
- интеграция
Кез-келген мұғалімнің жұмысының мақсаты-оқушылардың білім
деңгейін және олардың білім сапасын арттыру, оқушылардың жеке
дамуын жүзеге асыру және бейімделген, коммуникативті, толерантты, өз
білімін адам өмірінде қолдана білуге тәрбиелеу.
4 слайд
Заманауи педагогикалық технологиялар мына талаптарға сай болуы тиіс • - адамгершілік • - тиімділік • - ғылымды қажет ететін • - әмбебаптық • - интеграция Кез-келген мұғалімнің жұмысының мақсаты-оқушылардың білім деңгейін және олардың білім сапасын арттыру, оқушылардың жеке дамуын жүзеге асыру және бейімделген, коммуникативті, толерантты, өз білімін адам өмірінде қолдана білуге тәрбиелеу.
5 слайд
АКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫ соңғы жылдары математиканы айналып өтпей, мектеп өміріне тереңірек енуде. Мұғалімнің
кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі мүмкіндіктерін бөліп көрсетейік:
Мультимедиялық
презентациялар жасау; дидактикалық
материалдарды құру және
дайындау (жұмыс
нұсқалары, кестелер,
жадынамалар,
диаграммалар, сызбалар,
демонстрациялық
кестелер және т. б.); компьютерлік тест
жұмыстарын құру; дайын бағдарламалық
өнімдерді пайдалану;
сабаққа, сыныптан тыс іс-
шараға, өзін-өзі
тәрбиелеуге дайындық
кезінде Интернет-
ресурстарды іздеу және
пайдалану; оқыту мен тәрбиелеу
нәтижелерін қадағалау
бойынша мониторингтер
құру; әдістемелік тәжірибені
электронды түрде
жалпылау.
5 слайд
АКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫ соңғы жылдары математиканы айналып өтпей, мектеп өміріне тереңірек енуде. Мұғалімнің кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі мүмкіндіктерін бөліп көрсетейік: Мультимедиялық презентациялар жасау; дидактикалық материалдарды құру және дайындау (жұмыс нұсқалары, кестелер, жадынамалар, диаграммалар, сызбалар, демонстрациялық кестелер және т. б.); компьютерлік тест жұмыстарын құру; дайын бағдарламалық өнімдерді пайдалану; сабаққа, сыныптан тыс іс- шараға, өзін-өзі тәрбиелеуге дайындық кезінде Интернет- ресурстарды іздеу және пайдалану; оқыту мен тәрбиелеу нәтижелерін қадағалау бойынша мониторингтер құру; әдістемелік тәжірибені электронды түрде жалпылау.
6 слайд
Модульдік оқыту технологиясы.
•
Оның мәні мынада: оқушы модульмен жұмыс жасау барысында дербес немесе мұғалімнің көмегімен оқу-танымдық
іс – әрекеттің нақты мақсаттарына қол жеткізеді (Оқу модулі-бұл оқу материалының логикалық аяқталған бірлігін,
мақсатты іс-қимыл бағдарламасын қамтитын ақпарат блогы).
•
Оқушының қолында модульді және оның әр элементін игеру мақсатын анықтайтын нұсқаулық бар; оқу материалын
қайдан табуға және оны қалай игеруге болатындығы айтылады. Материалды игеру дәрежесі тесттер, өзіндік
жұмыстар жүргізу кезінде тексеріледі.
•
Математика сабақтарында заманауи технологияларды қолдану оқытуды мазмұнды, әсерлі етеді, оқушының
тәуелсіздігі мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді, оқытуды даралау деңгейін едәуір арттырады.
•
Білім берудің басты мақсаттарының бірі оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын игеру арқылы
оқытушының педагогикалық шеберлігін арттыру болып табылады. Менің түсінігімде технология – бұл
тәртіптіліктің, қисындылықтың, мақсаттың, құралдардың айқындылығының символы-оқушының жеке басын жан-
жақты дамытуға бағытталған педагогикалық іс-әрекеттердің негізі.
6 слайд
Модульдік оқыту технологиясы. • Оның мәні мынада: оқушы модульмен жұмыс жасау барысында дербес немесе мұғалімнің көмегімен оқу-танымдық іс – әрекеттің нақты мақсаттарына қол жеткізеді (Оқу модулі-бұл оқу материалының логикалық аяқталған бірлігін, мақсатты іс-қимыл бағдарламасын қамтитын ақпарат блогы). • Оқушының қолында модульді және оның әр элементін игеру мақсатын анықтайтын нұсқаулық бар; оқу материалын қайдан табуға және оны қалай игеруге болатындығы айтылады. Материалды игеру дәрежесі тесттер, өзіндік жұмыстар жүргізу кезінде тексеріледі. • Математика сабақтарында заманауи технологияларды қолдану оқытуды мазмұнды, әсерлі етеді, оқушының тәуелсіздігі мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді, оқытуды даралау деңгейін едәуір арттырады. • Білім берудің басты мақсаттарының бірі оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын игеру арқылы оқытушының педагогикалық шеберлігін арттыру болып табылады. Менің түсінігімде технология – бұл тәртіптіліктің, қисындылықтың, мақсаттың, құралдардың айқындылығының символы-оқушының жеке басын жан- жақты дамытуға бағытталған педагогикалық іс-әрекеттердің негізі.
7 слайд
•
Мен өз тәжірибемде келесі заманауи білім беру технологияларын , олардың элементтерін қолданамын:
•
Педагогикалық технологиялар және қол жеткізілген нәтижелер:
•
Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы
•
Деңгейлік саралау технологиясы
•
Проблемалық оқыту
•
Оқытудағы зерттеу әдістері
•
Тест технологиялары
•
Сынақ жүйесі .
•
Топтық технология
•
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
•
Денсаулық сақтау технологиялары
•
Ойын технологиясы
7 слайд
• Мен өз тәжірибемде келесі заманауи білім беру технологияларын , олардың элементтерін қолданамын: • Педагогикалық технологиялар және қол жеткізілген нәтижелер: • Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы • Деңгейлік саралау технологиясы • Проблемалық оқыту • Оқытудағы зерттеу әдістері • Тест технологиялары • Сынақ жүйесі . • Топтық технология • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар • Денсаулық сақтау технологиялары • Ойын технологиясы
8 слайд
Математикадан сыныптан тыс жұмыс
•
Математикадан тыс сабақтар тереңдетілген математикалық білім беру, оқушылардың жеке
қабілеттерін жан-жақты дамыту және олардың мүдделері мен қажеттіліктерін барынша
қанағаттандыру бойынша бірқатар мәселелерді шешуге арналған.
Математикадан сыныптан тыс жұмыстың негізгі міндеттері:
•
Математикалық ойлау деңгейін арттыру, теориялық білімді тереңдету және математикалық
қабілеттерін көрсеткен студенттердің практикалық дағдыларын дамыту;
•
Білім алушылардың көпшілігінің қызығушылығын ояту, олардың кейбіреулерін "математика
әуесқойлары"қатарына тарту;
8 слайд
Математикадан сыныптан тыс жұмыс • Математикадан тыс сабақтар тереңдетілген математикалық білім беру, оқушылардың жеке қабілеттерін жан-жақты дамыту және олардың мүдделері мен қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру бойынша бірқатар мәселелерді шешуге арналған. Математикадан сыныптан тыс жұмыстың негізгі міндеттері: • Математикалық ойлау деңгейін арттыру, теориялық білімді тереңдету және математикалық қабілеттерін көрсеткен студенттердің практикалық дағдыларын дамыту; • Білім алушылардың көпшілігінің қызығушылығын ояту, олардың кейбіреулерін "математика әуесқойлары"қатарына тарту;
9 слайд
Оқушылармен математика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды
жүргізу нысандары:
•
Математикалық үйірме;
•
элективті курстар;
•
Мектептегі математикалық кеш;
•
Интеллектуалды марафондар;
•
Математикалық олимпиада;
•
Түрлі конкурстарға қатысу, (Кенгуру, Алтын кілт және т. б.);
•
Математикалық экскурсия;
•
Математикалық эсселер;
•
Математикалық конференция;
•
Математикалық әдебиеттерді сыныптан тыс оқу;
•
Математикалық ойын және т. б.
9 слайд
Оқушылармен математика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу нысандары: • Математикалық үйірме; • элективті курстар; • Мектептегі математикалық кеш; • Интеллектуалды марафондар; • Математикалық олимпиада; • Түрлі конкурстарға қатысу, (Кенгуру, Алтын кілт және т. б.); • Математикалық экскурсия; • Математикалық эсселер; • Математикалық конференция; • Математикалық әдебиеттерді сыныптан тыс оқу; • Математикалық ойын және т. б.
10 слайд
Математикалық ойын
•
Бұл ойын элементтерімен, ойын жағдайларын қамтитын жарыстармен енетін іс-шаралар.
•
Математикалық ойын жұмыс түрі ретінде оқушылардың танымдық қызығушылығын дамытуда үлкен рөл атқарады.
Ойын оқушылардың іс-әрекетіне айтарлықтай әсер етеді. Ойын мотиві олар үшін танымдық мотивті күшейтеді,
ақыл-ой белсенділігінің белсенділігіне ықпал етеді, зейіннің шоғырлануын, табандылықты, өнімділікті,
қызығушылықты арттырады, сәттілік қуанышының, қанағаттанудың, ұжымшылдық сезімінің пайда болуына
жағдай жасайды.
Математикалық ойындар оқушылардың әртүрлі топтарын ескере отырып, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере
отырып әзірленуі керек: әлсіз, күшті; белсенді, пассивті және т.б. олар оқушылардың әр түрі ойында өзін көрсете
алатындай, қабілеттерін, мүмкіндіктерін, өзіндік тәуелсіздігін, табандылығын, тапқырлығын көрсете алатындай болуы
керек, қанағаттану, сәттілік сезімін сезінуі керек.
•
Математикалық ойындар тақырыпты және оның материалын ескере отырып жасалуы керек. Олар әртүрлі болуы
керек. Математикалық ойындардың алуан түрлері математикадан жұмыс тиімділігін арттыруға көмектеседі, жүйелі
және берік білімнің қосымша көзі болады.
•
Осылайша, математикалық ойын математика жұмысының бір түрі ретінде өзінің мақсаттары, міндеттері мен
функциялары бар. Математикалық ойындарға қойылатын барлық талаптарды сақтау көптеген оқушыларды
жұмысқа тарту, олардың танымдық қызығушылығының пайда болуы үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізуге
мүмкіндік береді. Күшті оқушылар пәнге көбірек қызығушылық танытып қана қоймай, әлсіз оқушылар да оқуда
белсенділік таныта бастайды.
10 слайд
Математикалық ойын • Бұл ойын элементтерімен, ойын жағдайларын қамтитын жарыстармен енетін іс-шаралар. • Математикалық ойын жұмыс түрі ретінде оқушылардың танымдық қызығушылығын дамытуда үлкен рөл атқарады. Ойын оқушылардың іс-әрекетіне айтарлықтай әсер етеді. Ойын мотиві олар үшін танымдық мотивті күшейтеді, ақыл-ой белсенділігінің белсенділігіне ықпал етеді, зейіннің шоғырлануын, табандылықты, өнімділікті, қызығушылықты арттырады, сәттілік қуанышының, қанағаттанудың, ұжымшылдық сезімінің пайда болуына жағдай жасайды. Математикалық ойындар оқушылардың әртүрлі топтарын ескере отырып, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып әзірленуі керек: әлсіз, күшті; белсенді, пассивті және т.б. олар оқушылардың әр түрі ойында өзін көрсете алатындай, қабілеттерін, мүмкіндіктерін, өзіндік тәуелсіздігін, табандылығын, тапқырлығын көрсете алатындай болуы керек, қанағаттану, сәттілік сезімін сезінуі керек. • Математикалық ойындар тақырыпты және оның материалын ескере отырып жасалуы керек. Олар әртүрлі болуы керек. Математикалық ойындардың алуан түрлері математикадан жұмыс тиімділігін арттыруға көмектеседі, жүйелі және берік білімнің қосымша көзі болады. • Осылайша, математикалық ойын математика жұмысының бір түрі ретінде өзінің мақсаттары, міндеттері мен функциялары бар. Математикалық ойындарға қойылатын барлық талаптарды сақтау көптеген оқушыларды жұмысқа тарту, олардың танымдық қызығушылығының пайда болуы үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Күшті оқушылар пәнге көбірек қызығушылық танытып қана қоймай, әлсіз оқушылар да оқуда белсенділік таныта бастайды.
11 слайд
Математикалық ойындарды қолдану мақсаттары:
•
Ойлауды дамыту;
•
Теориялық білімді тереңдету;
•
Хобби мен кәсіп әлеміндегі өзін-өзі анықтау;
•
Құрдастарымен байланыс;
•
Ынтымақтастық пен ұжымшылдыққа тәрбиелеу;
•
Жаңа білім, білік және дағдыларды игеру;
•
Адекватты өзін-өзі бағалауды қалыптастыру;
•
Ерікті қасиеттерді дамыту;
•
Білімді бақылау;
•
Оқу іс-әрекетін ынталандыру және т. б.
11 слайд
Математикалық ойындарды қолдану мақсаттары: • Ойлауды дамыту; • Теориялық білімді тереңдету; • Хобби мен кәсіп әлеміндегі өзін-өзі анықтау; • Құрдастарымен байланыс; • Ынтымақтастық пен ұжымшылдыққа тәрбиелеу; • Жаңа білім, білік және дағдыларды игеру; • Адекватты өзін-өзі бағалауды қалыптастыру; • Ерікті қасиеттерді дамыту; • Білімді бақылау; • Оқу іс-әрекетін ынталандыру және т. б.
12 слайд
Қорытындылай келе төмендегідей тұжырыммен тоқталамын:
Барлық технологияларды теңдестірілген қолдану ғана оқушылардың
танымдық қызығушылығын арттыруға, олардың шығармашылық қабілеттерін
дамытуға, ақыл-ой белсенділігін ынталандыруға, зерттеу әрекеттерін
ынталандыруға мүмкіндік береді.
12 слайд
Қорытындылай келе төмендегідей тұжырыммен тоқталамын: Барлық технологияларды теңдестірілген қолдану ғана оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыруға, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ақыл-ой белсенділігін ынталандыруға, зерттеу әрекеттерін ынталандыруға мүмкіндік береді.