Материалдар / Мәтінді есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация жасауда керек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
323
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық серпіліс «Желілік байланыс» Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, лентаны бір-біріне ұзатып тілек сөздер айты

1 слайд
Психологиялық серпіліс «Желілік байланыс» Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, лентаны бір-біріне ұзатып тілек сөздер айтып, бір-бірімен АКТ құралдары арқылы «желілік байланыс» орнатады. І топ ІІ топ ІІІ топ «Телефон» «Компьютер» «Интернет»

1 слайд

Психологиялық серпіліс «Желілік байланыс» Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, лентаны бір-біріне ұзатып тілек сөздер айтып, бір-бірімен АКТ құралдары арқылы «желілік байланыс» орнатады. І топ ІІ топ ІІІ топ «Телефон» «Компьютер» «Интернет»

«Сұрақ ілмегі» әдісі І топ. Пайыз ұғымына анықтама беру /теориялық білім/ ІІ топ . Есептерге ауызша жауап беру /мыса

2 слайд
«Сұрақ ілмегі» әдісі І топ. Пайыз ұғымына анықтама беру /теориялық білім/ ІІ топ . Есептерге ауызша жауап беру /мысалдар келтіру/ ІІІ топ. Мәтіндік есептерге талдау /өмірмен байланыстыру/.

2 слайд

«Сұрақ ілмегі» әдісі І топ. Пайыз ұғымына анықтама беру /теориялық білім/ ІІ топ . Есептерге ауызша жауап беру /мысалдар келтіру/ ІІІ топ. Мәтіндік есептерге талдау /өмірмен байланыстыру/.

Бейнекөрсетілім /оқушылардың ойы тыңдалады/

3 слайд
Бейнекөрсетілім /оқушылардың ойы тыңдалады/

3 слайд

Бейнекөрсетілім /оқушылардың ойы тыңдалады/

Сабақ тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару

4 слайд
Сабақ тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару

4 слайд

Сабақ тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты : 5.5.1.6 Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару .

5 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты : 5.5.1.6 Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару .

5 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты : 5.5.1.6 Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару .

Бағалау критерийлері Оқушылар пайыз ұғымын пайдаланып, мәтінді есептер шығарады; Берілген санның пайызын, пайызы бойынша бері

6 слайд
Бағалау критерийлері Оқушылар пайыз ұғымын пайдаланып, мәтінді есептер шығарады; Берілген санның пайызын, пайызы бойынша берілген санды тауып, мәтінді есептерге мысал келтіре алады; Берілген бөлшекті пайызбен және пайызды бөлшекпен жаза алады.

6 слайд

Бағалау критерийлері Оқушылар пайыз ұғымын пайдаланып, мәтінді есептер шығарады; Берілген санның пайызын, пайызы бойынша берілген санды тауып, мәтінді есептерге мысал келтіре алады; Берілген бөлшекті пайызбен және пайызды бөлшекпен жаза алады.

Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдал

7 слайд
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдаланып мәтінді есептер шығарады, бүтін бөліктің 100 пайыз болатынын, бір пайыздың –жүзден бір бөлік болатынын пайымдайды. Оқушылардың басым бөлігі: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдаланып, пайызға мысал келтіре алады. Кейбір оқушылар : • Пайыздың өмірде қолданылуына мысалдар келтіре алады. Өз бетінше тапсырмалар құрастыра алады.

7 слайд

Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдаланып мәтінді есептер шығарады, бүтін бөліктің 100 пайыз болатынын, бір пайыздың –жүзден бір бөлік болатынын пайымдайды. Оқушылардың басым бөлігі: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдаланып, пайызға мысал келтіре алады. Кейбір оқушылар : • Пайыздың өмірде қолданылуына мысалдар келтіре алады. Өз бетінше тапсырмалар құрастыра алады.

«Фрайер» әдісі бойынша /топтық жұмыс/

8 слайд
«Фрайер» әдісі бойынша /топтық жұмыс/

8 слайд

«Фрайер» әдісі бойынша /топтық жұмыс/

«Кейс – стади» әдісі /оқулықпен жұмыс/

9 слайд
«Кейс – стади» әдісі /оқулықпен жұмыс/

9 слайд

«Кейс – стади» әдісі /оқулықпен жұмыс/

Сергіту сәті «Заряд алу»

10 слайд
Сергіту сәті «Заряд алу» 

10 слайд

Сергіту сәті «Заряд алу» 

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

11 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

11 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

Рефлексия: «Ұялы байланыс желісі» Жоғары желі - ׀׀ ׀ толық түсіндім; Орта желі - ׀׀ жартылай түсіндім;

12 слайд
Рефлексия: «Ұялы байланыс желісі» Жоғары желі - ׀׀ ׀ толық түсіндім; Орта желі - ׀׀ жартылай түсіндім; Төмен желі - ׀ мүлдем түсінбедім.

12 слайд

Рефлексия: «Ұялы байланыс желісі» Жоғары желі - ׀׀ ׀ толық түсіндім; Орта желі - ׀׀ жартылай түсіндім; Төмен желі - ׀ мүлдем түсінбедім.