Мәтінді есептерді шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық серпіліс
«Желілік байланыс»
Оқушылар шаттық шеңберінде
тұрып, лентаны бір-біріне ұзатып
тілек сөздер айтып, бір-бірімен
АКТ құралдары арқылы «желілік
байланыс» орнатады.
І топ ІІ топ ІІІ топ
«Телефон» «Компьютер» «Интернет»
1 слайд
Психологиялық серпіліс «Желілік байланыс» Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, лентаны бір-біріне ұзатып тілек сөздер айтып, бір-бірімен АКТ құралдары арқылы «желілік байланыс» орнатады. І топ ІІ топ ІІІ топ «Телефон» «Компьютер» «Интернет»
2 слайд
«Сұрақ ілмегі» әдісі
І топ. Пайыз ұғымына анықтама
беру /теориялық білім/
ІІ топ . Есептерге ауызша жауап
беру /мысалдар келтіру/
ІІІ топ. Мәтіндік есептерге
талдау /өмірмен байланыстыру/.
2 слайд
«Сұрақ ілмегі» әдісі І топ. Пайыз ұғымына анықтама беру /теориялық білім/ ІІ топ . Есептерге ауызша жауап беру /мысалдар келтіру/ ІІІ топ. Мәтіндік есептерге талдау /өмірмен байланыстыру/.
3 слайд
Бейнекөрсетілім
/оқушылардың ойы
тыңдалады/
3 слайд
Бейнекөрсетілім /оқушылардың ойы тыңдалады/
4 слайд
Сабақ тақырыбы:
Мәтінді есептерді шығару
4 слайд
Сабақ тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару
5 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқыту мақсаты :
5.5.1.6 Пайызға байланысты мәтінді
есептерді шығару .
5 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты : 5.5.1.6 Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару .
6 слайд
Бағалау критерийлері
Оқушылар пайыз ұғымын пайдаланып,
мәтінді есептер шығарады;
Берілген санның пайызын, пайызы
бойынша берілген санды тауып, мәтінді
есептерге мысал келтіре алады;
Берілген бөлшекті пайызбен және
пайызды бөлшекпен жаза алады.
6 слайд
Бағалау критерийлері Оқушылар пайыз ұғымын пайдаланып, мәтінді есептер шығарады; Берілген санның пайызын, пайызы бойынша берілген санды тауып, мәтінді есептерге мысал келтіре алады; Берілген бөлшекті пайызбен және пайызды бөлшекпен жаза алады.
7 слайд
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
• Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу
ережесін пайдаланып мәтінді есептер шығарады, бүтін бөліктің 100
пайыз болатынын, бір пайыздың –жүзден бір бөлік болатынын
пайымдайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу
ережесін пайдаланып, пайызға мысал келтіре алады.
Кейбір оқушылар :
• Пайыздың өмірде қолданылуына мысалдар келтіре алады.
Өз бетінше тапсырмалар құрастыра алады.
7 слайд
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдаланып мәтінді есептер шығарады, бүтін бөліктің 100 пайыз болатынын, бір пайыздың –жүзден бір бөлік болатынын пайымдайды. Оқушылардың басым бөлігі: • Берілген санның пайызын табуды және пайызы бойынша санды табу ережесін пайдаланып, пайызға мысал келтіре алады. Кейбір оқушылар : • Пайыздың өмірде қолданылуына мысалдар келтіре алады. Өз бетінше тапсырмалар құрастыра алады.
8 слайд
«Фрайер» әдісі
бойынша /топтық
жұмыс/
8 слайд
«Фрайер» әдісі бойынша /топтық жұмыс/
9 слайд
«Кейс – стади» әдісі
/оқулықпен жұмыс/
9 слайд
«Кейс – стади» әдісі /оқулықпен жұмыс/
10 слайд
Сергіту сәті
«Заряд алу»
10 слайд
Сергіту сәті «Заряд алу»
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары:
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:
12 слайд
Рефлексия:
«Ұялы байланыс желісі»
Жоғары желі - ׀׀ ׀ толық түсіндім;
Орта желі - ׀׀ жартылай түсіндім;
Төмен желі - ׀ мүлдем түсінбедім.
12 слайд
Рефлексия: «Ұялы байланыс желісі» Жоғары желі - ׀׀ ׀ толық түсіндім; Орта желі - ׀׀ жартылай түсіндім; Төмен желі - ׀ мүлдем түсінбедім.