Материалдар / Мәтінді есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибие алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
404
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жиындардың қиылысуы мен бірігуін таба алады. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жиындардың қиылысуы мен бірігуін таба алады. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.5.1.7.Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығаруОқушылырдың басым бөлігі: Мәтінді есептерді шығарғанда Эйлер – Венн диаграммасын қолдана алады. Кейбір оқушылар: Мәтінді есептерге кері есеп құрастырып өз бетінше шығара алады. Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару

1 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жиындардың қиылысуы мен бірігуін таба алады. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.5.1.7.Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығаруОқушылырдың басым бөлігі: Мәтінді есептерді шығарғанда Эйлер – Венн диаграммасын қолдана алады. Кейбір оқушылар: Мәтінді есептерге кері есеп құрастырып өз бетінше шығара алады. Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару

Бағалау критерийлері Жиын элементтерін жазуды білуі; Жиындардың қиылысуын және бірігуін таба алуы; Эйлер – Венн дөңгелектерін

2 слайд
Бағалау критерийлері Жиын элементтерін жазуды білуі; Жиындардың қиылысуын және бірігуін таба алуы; Эйлер – Венн дөңгелектерін сыза алуы; Эйлер – Венн дөңгелектерін мәтінді есептер шығаруда қолдана алуы; Амалдарды дұрыс қолдана алуы; Тілдік мақсаттар Оқушылар: ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге тән лексика мен терминдер: Жиындардың қиылысуы, бірігуі, Эйлер-Венн дөңгелектері. Құндылықтарға баулу Ел басының “Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру” атты мақаласы. Құндылықтарға баулу жеке тапсырма және үй тапсырмасында іске асады. Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. Пәнаралық байланыс Әдебиет, музыка, көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары Youtub e интернет қосымшасынан видеоролик https://yandex.kz/video/search? filmId=8225758498163099643&rdrnd=392024&text=%D0%B0%D1%80%D2%9B%D0%B0%D0%BD %20%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%8B%D1%81&reqid=1522831389547251-647028364651452899984733-man1-1396-V Бастапқы білім Жындардың қиылысуын, бірігуін табуды біледі.

2 слайд

Бағалау критерийлері Жиын элементтерін жазуды білуі; Жиындардың қиылысуын және бірігуін таба алуы; Эйлер – Венн дөңгелектерін сыза алуы; Эйлер – Венн дөңгелектерін мәтінді есептер шығаруда қолдана алуы; Амалдарды дұрыс қолдана алуы; Тілдік мақсаттар Оқушылар: ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге тән лексика мен терминдер: Жиындардың қиылысуы, бірігуі, Эйлер-Венн дөңгелектері. Құндылықтарға баулу Ел басының “Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру” атты мақаласы. Құндылықтарға баулу жеке тапсырма және үй тапсырмасында іске асады. Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. Пәнаралық байланыс Әдебиет, музыка, көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары Youtub e интернет қосымшасынан видеоролик https://yandex.kz/video/search? filmId=8225758498163099643&rdrnd=392024&text=%D0%B0%D1%80%D2%9B%D0%B0%D0%BD %20%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%8B%D1%81&reqid=1522831389547251-647028364651452899984733-man1-1396-V Бастапқы білім Жындардың қиылысуын, бірігуін табуды біледі.

 Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп, сабаққа назарын аударамын.  « Гүлмен тілек » әдісі арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіремі

3 слайд
 Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп, сабаққа назарын аударамын.  « Гүлмен тілек » әдісі арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіремін ( қағаздан жасалған түрлі-түсті гүлдер бойынша ).  Әр топтың топ басшысын сайлап, топ басшылары топтың атынан бір-біріне өз ыстық лебіздерін білдіреді.  Жағымды ахуал қалыптастырамын. Ұйымдастыру кезеңі

3 слайд

 Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп, сабаққа назарын аударамын.  « Гүлмен тілек » әдісі арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіремін ( қағаздан жасалған түрлі-түсті гүлдер бойынша ).  Әр топтың топ басшысын сайлап, топ басшылары топтың атынан бір-біріне өз ыстық лебіздерін білдіреді.  Жағымды ахуал қалыптастырамын. Ұйымдастыру кезеңі

“ Миға шабуыл ” әдісі 1. Жиын дегенді қалай түсінеміз? 2. Жиындар элементтер санына қарай қандай топтарға бөлінеді?Мысал ке

4 слайд
“ Миға шабуыл ” әдісі 1. Жиын дегенді қалай түсінеміз? 2. Жиындар элементтер санына қарай қандай топтарға бөлінеді?Мысал келтіріңдер. 3. Ішкі жиын дегеніміз қандай жиын? 4. Бос жиын дегеніміз қандай жиын? 5. Жиын теориясын алғаш рет кім енгізді?(Георг Кантор) 6. Жиындар және олардың арақатынастарын қандай дөңгелекте кескіндейміз? 7. Жиындардың қиылысуына мысал келтір. 8. Тең жиындар дегеніміз қандай жиындар? Бағдаршам арқылы өзара бағалау

4 слайд

“ Миға шабуыл ” әдісі 1. Жиын дегенді қалай түсінеміз? 2. Жиындар элементтер санына қарай қандай топтарға бөлінеді?Мысал келтіріңдер. 3. Ішкі жиын дегеніміз қандай жиын? 4. Бос жиын дегеніміз қандай жиын? 5. Жиын теориясын алғаш рет кім енгізді?(Георг Кантор) 6. Жиындар және олардың арақатынастарын қандай дөңгелекте кескіндейміз? 7. Жиындардың қиылысуына мысал келтір. 8. Тең жиындар дегеніміз қандай жиындар? Бағдаршам арқылы өзара бағалау

Саралау тапсырмалары № 1072 , №1074 , №1076 . Оқулықтағы №1076 есепке кері есеп құрастырыңдар.“ О йлан, жұптас, бө

5 слайд
Саралау тапсырмалары № 1072 , №1074 , №1076 . Оқулықтағы №1076 есепке кері есеп құрастырыңдар.“ О йлан, жұптас, бөліс ” әдісі Есептің шарты бойынша Эйлер – Венн дөңгелектерін салады. Жиын элементтерін белгілейді; Есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады Есептеулер жүргізеді Жиындардың өзара қиылысуын табады; Жиындардың бірігуін табады; Жауабын жазады Дескриптор № 1074. Сыныптағы 15 оқушы көркемөнерпаздар үйірмесіне қатысады.Олардың ішінде 9 оқушы домбыра тартады, 10 оқушы өлең айтады. Неше оқушы домбыра да тартады, өлең де айтады? Осыны Эйлер – Венн дөңгелектері арқылы кескіндеңдер. Топ басшысы «бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады.

5 слайд

Саралау тапсырмалары № 1072 , №1074 , №1076 . Оқулықтағы №1076 есепке кері есеп құрастырыңдар.“ О йлан, жұптас, бөліс ” әдісі Есептің шарты бойынша Эйлер – Венн дөңгелектерін салады. Жиын элементтерін белгілейді; Есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады Есептеулер жүргізеді Жиындардың өзара қиылысуын табады; Жиындардың бірігуін табады; Жауабын жазады Дескриптор № 1074. Сыныптағы 15 оқушы көркемөнерпаздар үйірмесіне қатысады.Олардың ішінде 9 оқушы домбыра тартады, 10 оқушы өлең айтады. Неше оқушы домбыра да тартады, өлең де айтады? Осыны Эйлер – Венн дөңгелектері арқылы кескіндеңдер. Топ басшысы «бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады.

Қыз қуу “ Кім жүйрік” әдісі арқылы “ Қыз қуу”ойынын Дескриптор: 1. әр жиын үшін мәліметтерді анықтайды; 2. жиындардың қиы

6 слайд
Қыз қуу “ Кім жүйрік” әдісі арқылы “ Қыз қуу”ойынын Дескриптор: 1. әр жиын үшін мәліметтерді анықтайды; 2. жиындардың қиылысуында көрсетілген мәліметтерді қолданады; 3. сауалнамаға қатысқан оқушылардың санын анықтайды. • Неше оқушы балмұздақты жақсы көреді? • Неше оқушы шоколадты жақсы көреді? • Балмұздақты да, шоколадты да жақсы көрмейтін оқушылар бар ма? • Тек қана балмұздақты жақсы көретін оқушылар саны? • Тек қана шоколадты жақсы көретін оқушылар саны? • Сауалнамаға барлығы неше оқушы қатысты? « бас бармақ » әдісі арқылы жүзеге асады.

6 слайд

Қыз қуу “ Кім жүйрік” әдісі арқылы “ Қыз қуу”ойынын Дескриптор: 1. әр жиын үшін мәліметтерді анықтайды; 2. жиындардың қиылысуында көрсетілген мәліметтерді қолданады; 3. сауалнамаға қатысқан оқушылардың санын анықтайды. • Неше оқушы балмұздақты жақсы көреді? • Неше оқушы шоколадты жақсы көреді? • Балмұздақты да, шоколадты да жақсы көрмейтін оқушылар бар ма? • Тек қана балмұздақты жақсы көретін оқушылар саны? • Тек қана шоколадты жақсы көретін оқушылар саны? • Сауалнамаға барлығы неше оқушы қатысты? « бас бармақ » әдісі арқылы жүзеге асады.

Арқан тартыс “ Кім мықты?” әдісі арқылы “ Арқан тартыс” ойынын Дескриптор: • есептің шарты бойынша Эйлер-Венн диаграммасын с

7 слайд
Арқан тартыс “ Кім мықты?” әдісі арқылы “ Арқан тартыс” ойынын Дескриптор: • есептің шарты бойынша Эйлер-Венн диаграммасын салады; • Эйлер-Венн диаграммасын пайдаланып санды өрнекті / теңдеуді құрастырады; • санды өрнектің мәнін есептейді / теңдеуді шешеді; • есептің жауабын жазады. 1-тапсырма. 2-тапсырма. Àð?àí òàðòûñ îéûíû òóðàëû íå á³ëåñ³?_ — ßíäåêñ.Âèäåî.html Топ басшысы «бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады.ВИДЕОРОЛИК

7 слайд

Арқан тартыс “ Кім мықты?” әдісі арқылы “ Арқан тартыс” ойынын Дескриптор: • есептің шарты бойынша Эйлер-Венн диаграммасын салады; • Эйлер-Венн диаграммасын пайдаланып санды өрнекті / теңдеуді құрастырады; • санды өрнектің мәнін есептейді / теңдеуді шешеді; • есептің жауабын жазады. 1-тапсырма. 2-тапсырма. Àð?àí òàðòûñ îéûíû òóðàëû íå á³ëåñ³?_ — ßíäåêñ.Âèäåî.html Топ басшысы «бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады.ВИДЕОРОЛИК

« Пошта жәшігі » әдісі Үйге тапсырма: № 1077 3 мәтінді есеп құрастыру.

8 слайд
« Пошта жәшігі » әдісі Үйге тапсырма: № 1077 3 мәтінді есеп құрастыру.

8 слайд

« Пошта жәшігі » әдісі Үйге тапсырма: № 1077 3 мәтінді есеп құрастыру.