Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мәтінмен жұмыстың
тиімді тәсілдері
1 слайд
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері
2 слайд
Мақсаты:
Мәтінмен жұмыстың тиімді
тәсілдерін анықтап, түсінік беру,
тәжірибе алмасу.
2 слайд
Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.
3 слайд
1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін
төмендегідей сұрақтар беруге болады:
Мен оқығанымды өз сөзіммен айтып бере аламын ба?
Менде оны дәлелдейтін мысалдар бар ма?
Бұл ақпаратты жіктей аламын ба?
Қысқаша, бірнеше сөйлеммен негізгі ойды жеткізе аламын ба?
Осыған байланысты менде қандай ассоцияциялар бар?
Оқиғаның немесе құбылыстың әрі қарайғы өрбуін, салдары мен
нәтижелерін болжамдай аламын ба?
3 слайд
1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады: Мен оқығанымды өз сөзіммен айтып бере аламын ба? Менде оны дәлелдейтін мысалдар бар ма? Бұл ақпаратты жіктей аламын ба? Қысқаша, бірнеше сөйлеммен негізгі ойды жеткізе аламын ба? Осыған байланысты менде қандай ассоцияциялар бар? Оқиғаның немесе құбылыстың әрі қарайғы өрбуін, салдары мен нәтижелерін болжамдай аламын ба?
4 слайд
Сюжеттік кесте толтыру
Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған
тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келесі
сюжеттік кестені толтырады.
Оқиғаның
орны мен
уақыты
(Қашан?
Қайда?) Кейіпкерлері
(Кім?) Оқиға
(не болды?) Мәселе
(байланысқа
түсу, не
оқиғаға не
ықпал етті?) Жасалған
әрекеттердің
немесе
оқиғаның
салдары
(шешімі)
4 слайд
Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келесі сюжеттік кестені толтырады. Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда?) Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, не оқиғаға не ықпал етті?) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)
5 слайд
Гауһартас немесе
тоғыз қырлы алмаз
Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі
идеяларды маңыздылығына қарай гауһартастың бөліктеріне
орналастырады. Маңыздылығы жоғары ұғымдар мен идеялар
гауһартастың жоғары бөлігіне орналастырылады. Аса маңызды
еместері төменгі бөліктерге орналастырылады.
5 слайд
Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қарай гауһартастың бөліктеріне орналастырады. Маңыздылығы жоғары ұғымдар мен идеялар гауһартастың жоғары бөлігіне орналастырылады. Аса маңызды еместері төменгі бөліктерге орналастырылады.
6 слайд
Қабырғадағы рөл
«Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір
мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне
мәтіннің ішіндегі кездескен фактілерді ,іс-әрекеттерді тізіп
жазады. Ал сыртына осы кезге дейін байқамаған қасиетін, не
білетінін ,сұрақ туындаса сұрағын жазып қояды.Дайын
жұмыстарды іліп қойған соң ,мұғалім олардың мазмұнымен
таныстыру, өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастырады.
6 слайд
Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мәтіннің ішіндегі кездескен фактілерді ,іс-әрекеттерді тізіп жазады. Ал сыртына осы кезге дейін байқамаған қасиетін, не білетінін ,сұрақ туындаса сұрағын жазып қояды.Дайын жұмыстарды іліп қойған соң ,мұғалім олардың мазмұнымен таныстыру, өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастырады.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Тұжырым кестесі
1.Тұжырым Өйткені
2.Тұжырым Өйткені
3.Тұжырым Өйткені
8 слайд
Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені