Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

#1 слайд
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

1 слайд

Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.

#2 слайд
Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.

2 слайд

Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.

1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады:  Мен оқығанымды өз сөзіммен айты

#3 слайд
1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады:  Мен оқығанымды өз сөзіммен айтып бере аламын ба?  Менде оны дәлелдейтін мысалдар бар ма?  Бұл ақпаратты жіктей аламын ба?  Қысқаша, бірнеше сөйлеммен негізгі ойды жеткізе аламын ба?  Осыған байланысты менде қандай ассоцияциялар бар?  Оқиғаның немесе құбылыстың әрі қарайғы өрбуін, салдары мен нәтижелерін болжамдай аламын ба?

3 слайд

1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады:  Мен оқығанымды өз сөзіммен айтып бере аламын ба?  Менде оны дәлелдейтін мысалдар бар ма?  Бұл ақпаратты жіктей аламын ба?  Қысқаша, бірнеше сөйлеммен негізгі ойды жеткізе аламын ба?  Осыған байланысты менде қандай ассоцияциялар бар?  Оқиғаның немесе құбылыстың әрі қарайғы өрбуін, салдары мен нәтижелерін болжамдай аламын ба?

Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келес

#4 слайд
Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келесі сюжеттік кестені толтырады. Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда?) Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, не оқиғаға не ықпал етті?) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

4 слайд

Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келесі сюжеттік кестені толтырады. Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда?) Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, не оқиғаға не ықпал етті?) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қара

#5 слайд
Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қарай гауһартастың бөліктеріне орналастырады. Маңыздылығы жоғары ұғымдар мен идеялар гауһартастың жоғары бөлігіне орналастырылады. Аса маңызды еместері төменгі бөліктерге орналастырылады.

5 слайд

Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қарай гауһартастың бөліктеріне орналастырады. Маңыздылығы жоғары ұғымдар мен идеялар гауһартастың жоғары бөлігіне орналастырылады. Аса маңызды еместері төменгі бөліктерге орналастырылады.

Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мә

#6 слайд
Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мәтіннің ішіндегі кездескен фактілерді ,іс-әрекеттерді тізіп жазады. Ал сыртына осы кезге дейін байқамаған қасиетін, не білетінін ,сұрақ туындаса сұрағын жазып қояды.Дайын жұмыстарды іліп қойған соң ,мұғалім олардың мазмұнымен таныстыру, өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастырады.

6 слайд

Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мәтіннің ішіндегі кездескен фактілерді ,іс-әрекеттерді тізіп жазады. Ал сыртына осы кезге дейін байқамаған қасиетін, не білетінін ,сұрақ туындаса сұрағын жазып қояды.Дайын жұмыстарды іліп қойған соң ,мұғалім олардың мазмұнымен таныстыру, өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастырады.

#7 слайд

7 слайд

Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені

#8 слайд
Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені

8 слайд

Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені

Файл форматы:
pptx
19.05.2020
2222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі