Материалдар / Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
2018
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

1 слайд
Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

1 слайд

Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдері

Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.

2 слайд
Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.

2 слайд

Мақсаты: Мәтінмен жұмыстың тиімді тәсілдерін анықтап, түсінік беру, тәжірибе алмасу.

1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады:  Мен оқығанымды өз сөзіммен айты

3 слайд
1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады:  Мен оқығанымды өз сөзіммен айтып бере аламын ба?  Менде оны дәлелдейтін мысалдар бар ма?  Бұл ақпаратты жіктей аламын ба?  Қысқаша, бірнеше сөйлеммен негізгі ойды жеткізе аламын ба?  Осыған байланысты менде қандай ассоцияциялар бар?  Оқиғаның немесе құбылыстың әрі қарайғы өрбуін, салдары мен нәтижелерін болжамдай аламын ба?

3 слайд

1.Оқушылардың мәтінді түсінген-түсінбегенін анықтау үшін төмендегідей сұрақтар беруге болады:  Мен оқығанымды өз сөзіммен айтып бере аламын ба?  Менде оны дәлелдейтін мысалдар бар ма?  Бұл ақпаратты жіктей аламын ба?  Қысқаша, бірнеше сөйлеммен негізгі ойды жеткізе аламын ба?  Осыған байланысты менде қандай ассоцияциялар бар?  Оқиғаның немесе құбылыстың әрі қарайғы өрбуін, салдары мен нәтижелерін болжамдай аламын ба?

Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келес

4 слайд
Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келесі сюжеттік кестені толтырады. Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда?) Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, не оқиғаға не ықпал етті?) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

4 слайд

Сюжеттік кесте толтыру Бұл тәсілді көркем шығарманы оқу кезінде пайдаланған тиімді. Оқушылар көркем шығарманы оқи отырып, келесі сюжеттік кестені толтырады. Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда?) Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, не оқиғаға не ықпал етті?) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қара

5 слайд
Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қарай гауһартастың бөліктеріне орналастырады. Маңыздылығы жоғары ұғымдар мен идеялар гауһартастың жоғары бөлігіне орналастырылады. Аса маңызды еместері төменгі бөліктерге орналастырылады.

5 слайд

Гауһартас немесе тоғыз қырлы алмаз Бұл тәсілде оқушылар мәтінмен танысып болған соң,оның ішіндегі идеяларды маңыздылығына қарай гауһартастың бөліктеріне орналастырады. Маңыздылығы жоғары ұғымдар мен идеялар гауһартастың жоғары бөлігіне орналастырылады. Аса маңызды еместері төменгі бөліктерге орналастырылады.

Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мә

6 слайд
Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мәтіннің ішіндегі кездескен фактілерді ,іс-әрекеттерді тізіп жазады. Ал сыртына осы кезге дейін байқамаған қасиетін, не білетінін ,сұрақ туындаса сұрағын жазып қояды.Дайын жұмыстарды іліп қойған соң ,мұғалім олардың мазмұнымен таныстыру, өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастырады.

6 слайд

Қабырғадағы рөл «Қабырғадағы рөл» тәсілі бойынша оқушылар белгілі бір мәтіндегі кейіпкердің сұлбасын салады, сұлбаның ішіне мәтіннің ішіндегі кездескен фактілерді ,іс-әрекеттерді тізіп жазады. Ал сыртына осы кезге дейін байқамаған қасиетін, не білетінін ,сұрақ туындаса сұрағын жазып қояды.Дайын жұмыстарды іліп қойған соң ,мұғалім олардың мазмұнымен таныстыру, өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастырады.

7 слайд

7 слайд

Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені

8 слайд
Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені

8 слайд

Тұжырым кестесі 1.Тұжырым Өйткені 2.Тұжырым Өйткені 3.Тұжырым Өйткені