Материалдар / Мейірімділік пен жомарттық. ашық сабақ. (ақыл-есі дамуы кешуілдеген балалармен өткізілген сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мейірімділік пен жомарттық. ашық сабақ. (ақыл-есі дамуы кешуілдеген балалармен өткізілген сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мейірімділік пен жомарттық тақырыбын лексикалық тақырып ретінде ала отырып, балаларға бұл сөздердің мағынасын, мазмұнын ұғындыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2021
342
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дайындаған логопед: Сапарова А.А.

1 слайд
Дайындаған логопед: Сапарова А.А.

Са бақ мақсаты: Балалардың « мейірімділік » , « қайырымдылық » құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: Мейі

2 слайд
Са бақ мақсаты:   Балалардың « мейірімділік » , « қайырымдылық » құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: Мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамыту. Мейірбандылыққа тәрбиелеу.

Сабақ барысы: Көңілді тілмен амандасу. Шаттық шеңбері Суретпен ж ұ мысАртикуляциялық жаттығулар Тыныс жаттығулары сергіту

3 слайд
Сабақ барысы: Көңілді тілмен амандасу. Шаттық шеңбері Суретпен ж ұ мысАртикуляциялық жаттығулар Тыныс жаттығулары сергіту сәті «Күш шуағын шашқанда» ойыны Видео тамашалау Баспалдақ о йыны Қорытынды

Күннен шуақ аламыз, Жерден қуат аламыз. Бейбіт күнде шат күлген, Біз бақытты баламыз . - Ал, енді осы жерден, күннен алған қуа

4 слайд
Күннен шуақ аламыз, Жерден қуат аламыз. Бейбіт күнде шат күлген, Біз бақытты баламыз . - Ал, енді осы жерден, күннен алған қуат - күшімізді жүрегімізге қысайық. Шаттық шеңбері

5 слайд

Тыныс жаттығулары Балапандар ұшырамыз Қауырсындарды түтікпен үрле «Насос» жаттығуы.

6 слайд
Тыныс жаттығулары Балапандар ұшырамыз Қауырсындарды түтікпен үрле «Насос» жаттығуы.

Суретпен жұмыс

7 слайд
Суретпен жұмыс

Пейілі кең адам – қолында барын аямай, кем – кетікке барын бөліп беретін адам – жомарт адам және «жомарттық пейілмен болады»

8 слайд
Пейілі кең адам – қолында барын аямай, кем – кетікке барын бөліп беретін адам – жомарт адам және «жомарттық пейілмен болады» Мейірімділік — адамның өзге біреуге жылылығын, ізгі ниеті мен лебізін білдіру көрінісі. Мейірімділік адамдар арасындағы сыйластық, кең пейілділік, жанашырлық, ізгі ниет секілді қасиеттерге негізделеді. Мейірімділік адамның жоғары адамгершілік белгісі ретінде оның бүкіл тыныс-тіршілігін, жан дүниесін жадырататын, шат-шадыман тіршілігі үшін қажетті аса маңызды қасиеттің бірі болып саналады. “Мейірімділік, махаббат, қайырымдылық, адалдық секілді ақ жүректен шығады” - Өздеріңе мейірімділік көрсеткен кезде қандай сезімге бөлендіңдер? - Жақсы көретін жан-жануарларың бар ма? - Табиғатқа қамқорлық жасаған кездерің болды ма? НЕ істер едің? 2 - Жанна өте ақкөңіл болатын. Өзі жақсы оқитын. Ол барлық балаға білгенін айтып, көмек беруден жалықпайтын. Ол бірде сырқаттанып, сабаққа келмей қалды. Өзі сабақтардан өткен тақырыптарды меңгермей қалды. Ал досы Нұр - гүл болса, оған көмек беруді ойламады да. Сен не істер едің?

- Күлімдеген-күн мейірімді! - Кіршіксіз ақ қар мейірімді - Таза мөлдір су – мейірімді ! - Жылы жүзді ұстазым мейірімді! - Тату-

9 слайд
- Күлімдеген-күн мейірімді! - Кіршіксіз ақ қар мейірімді - Таза мөлдір су – мейірімді ! - Жылы жүзді ұстазым мейірімді! - Тату-тәтті Бәрімізіді көтеріп тұрған жер мейірімді! - Аяулы анам мейірімді! - Қадірлі әкем мейірімді! - Әлпештеген әжем мейірімді! - Еркелеткен достарым мейірімді! - Егіні мол жер мейірімді! - Қамқор апам мен ағам мейірімді! - Балалар кәнекей, қолымызды жоғары көтерейік. Жүрегімізге қол қою арқылы біз тілегіміз бір болып, бір тұтас болғанын көріп отырмыз.

Сергіту сәті. Қақпаға туралап, Ұр допты оң аяқ. Қақпаға туралап, Ұр допты сол аяқ. Оң аяқ, сол аяқ. Жаттығу оңай-ақ.

10 слайд
Сергіту сәті. Қақпаға туралап, Ұр допты оң аяқ. Қақпаға туралап, Ұр допты сол аяқ. Оң аяқ, сол аяқ. Жаттығу оңай-ақ.

Мейірімділік пен жомарттық 2. Н е істер едің ?

11 слайд
Мейірімділік пен жомарттық 2. Н е істер едің ? М е й ір ім д іл і к д е г е н д і қ а л а й т ү с ін е с ің • Ж ом артты қ ж асау үш ін адам бойы нда қандай қасиеттер болу қаж ет деп ойлайсы ңдар? 2С ен досы ңм ен келе ж атты ң. К енет сендердің қасы ңнан өте бергенде бір қы з бала аяғы тайғанап құлап қалды . С ен не істер едің? С үй ік ті ж ан уар ы ң қан д ай , оған қан д ай м ей ір ім діл і к тан ы тар едің ? 1 . Н е іс т е р е д ің ?

Моншақтарды тізбекте Қо-лы-са-раң-жан- жа-ну-ар-лар-ды- қор-лау-бұл-жа- ман-қа-си-етМей-ір-ім-ді-лік – пен – жо-март- тық-а-да

12 слайд
Моншақтарды тізбекте Қо-лы-са-раң-жан- жа-ну-ар-лар-ды- қор-лау-бұл-жа- ман-қа-си-етМей-ір-ім-ді-лік – пен – жо-март- тық-а-дам-дық- тың-ке-пі-лі

ЖМ М-, М - - , М - - -, М - - - - Ма, мән, мата, мысық Ж -, Ж- - , Ж- - -, Ж - - - - Басп

13 слайд
ЖМ М-, М - - , М - - -, М - - - - Ма, мән, мата, мысық Ж -, Ж- - , Ж- - -, Ж - - - - Баспалдақ ойыны

« А қ к ө ң іл д іл ік , ж а й са ң м ін е зд іл ік , д а р қ а н д ы қ , м ы р за л ы қ ж о м а р тты қ ты б іл д ір е д і

14 слайд
« А қ к ө ң іл д іл ік , ж а й са ң м ін е зд іл ік , д а р қ а н д ы қ , м ы р за л ы қ ж о м а р тты қ ты б іл д ір е д і. А д а м н ы ң к е ң п е й іл д іл ігі р и я сы з ж а қ сы л ы қ та р м е н и гі істе р д е н к ө р ін е д і. М ы р за л ы қ , қ о л ы а ш ы қ ты қ , д а р қ а н д ы қ , к е ң д ік , м о л қ о л д ы л ы қ ж о м а р тты қ ты б іл д ір е д і. А д а м н ы ң ж о м а р тты ғы б ір а д а м н ы ң е к ін ш і а д а м ға қ а й та р ы м сы з, м ін д е т е тп е сте н қ ы зм е т қ ы л ы п , ж а қ сы л ы қ ж а са у ға к е ң п е й іл д іл ігін е н , н а қ ты ісін е н к ө р ін е д і. Ж о м а р т б о л у үш ін д үн и е д ә у л е ттің м о л б о л у ы ш а р т е м е с. - Ж а р а й с ы ң д а р ! Б ү гін гі с а б а қ қ а ө т е ж а қ с ы қ а т ы с т ы ң д а р ! Қ о р ы ты н д ы :

Баланың сенсорлық қабілетін дамытуда ойын терапиясының маңызы зор Кей іптендіру ойындарыМазмұнды - бейнелік ойындар Дидактика

15 слайд
Баланың сенсорлық қабілетін дамытуда ойын терапиясының маңызы зор Кей іптендіру ойындарыМазмұнды - бейнелік ойындар Дидактикалық ойындар Қимыл - қозғалыс ойындары

Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай

16 слайд
Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай түс» «Таңдап ал » «Артық пішінді тап»

О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ :

17 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ : « Қ а зір б із, б ір б ір ім ізге д о п л а қ ты р а м ы з, ә р л а қ ты р ға н к е зд е қ а н д а й д а б ір түсті а та й м ы з. А л д о п ты то сы п а л ға н о й ы н ш ы со л түск е б а й л а н ы сты б ір за тты а та й д ы . « З а тта р м е н түсте р » Ш а р үл е п ж а р ы су . Я ғн и ш а р д ы ә р үр л е ге н са й ы н м е й ір ім д іл ік п е н ж о м а р тты қ ту р а л ы сө зд е р д і а й ту .