1 слайд
Дайындаған логопед:
Сапарова А.А.
2 слайд
Са бақ мақсаты: Балалардың « мейірімділік » ,
« қайырымдылық » құндылықтары туралы
түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру. Өзара сыйластық қарым-қатынастарын
дамыту. Мейірбандылыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Сабақ
барысы: Көңілді тілмен амандасу.
Шаттық шеңбері
Суретпен ж ұ мысАртикуляциялық
жаттығулар
Тыныс
жаттығулары
сергіту сәті
«Күш шуағын шашқанда»
ойыны
Видео тамашалау
Баспалдақ о йыны
Қорытынды
4 слайд
Күннен шуақ аламыз,
Жерден қуат аламыз.
Бейбіт күнде шат күлген,
Біз бақытты баламыз . - Ал, енді осы жерден,
күннен алған қуат - күшімізді жүрегімізге қысайық. Шаттық шеңбері
5 слайд
6 слайд
Тыныс
жаттығулары Балапандар
ұшырамыз
Қауырсындарды
түтікпен үрле
«Насос» жаттығуы.
7 слайд
Суретпен жұмыс
8 слайд
Пейілі кең адам – қолында барын аямай, кем – кетікке барын
бөліп беретін адам – жомарт адам және «жомарттық пейілмен
болады»
Мейірімділік — адамның өзге біреуге жылылығын, ізгі ниеті мен
лебізін білдіру көрінісі. Мейірімділік адамдар арасындағы
сыйластық, кең пейілділік, жанашырлық, ізгі ниет секілді
қасиеттерге негізделеді. Мейірімділік адамның жоғары
адамгершілік белгісі ретінде оның бүкіл тыныс-тіршілігін, жан
дүниесін жадырататын, шат-шадыман тіршілігі үшін қажетті аса
маңызды қасиеттің бірі болып саналады. “Мейірімділік,
махаббат, қайырымдылық, адалдық секілді ақ жүректен
шығады”
- Өздеріңе мейірімділік көрсеткен кезде қандай сезімге
бөлендіңдер?
- Жақсы көретін жан-жануарларың бар ма?
-
Табиғатқа қамқорлық жасаған кездерің болды ма?
НЕ істер едің? 2 - Жанна өте ақкөңіл болатын. Өзі жақсы
оқитын. Ол барлық балаға білгенін айтып, көмек беруден
жалықпайтын. Ол бірде сырқаттанып, сабаққа келмей қалды.
Өзі сабақтардан өткен тақырыптарды меңгермей қалды. Ал досы
Нұр - гүл болса, оған көмек беруді ойламады да. Сен не істер
едің?
9 слайд
- Күлімдеген-күн мейірімді!
- Кіршіксіз ақ қар мейірімді
- Таза мөлдір су – мейірімді !
- Жылы жүзді ұстазым мейірімді!
- Тату-тәтті Бәрімізіді көтеріп тұрған жер мейірімді!
- Аяулы анам мейірімді!
- Қадірлі әкем мейірімді!
- Әлпештеген әжем мейірімді!
- Еркелеткен достарым мейірімді!
- Егіні мол жер мейірімді!
- Қамқор апам мен ағам мейірімді!
- Балалар кәнекей, қолымызды жоғары көтерейік. Жүрегімізге қол қою
арқылы біз тілегіміз бір болып, бір тұтас болғанын көріп отырмыз.
10 слайд
Сергіту сәті.
Қақпаға туралап,
Ұр допты оң аяқ.
Қақпаға туралап,
Ұр допты сол аяқ.
Оң аяқ, сол аяқ.
Жаттығу оңай-ақ.
11 слайд
Мейірімділік
пен
жомарттық
2. Н
е
істер
едің
?
М е й ір ім д іл і
к д е г е н д і
қ а л а й
т ү с ін е с ің
• Ж
ом
артты
қ
ж
асау үш
ін
адам
бойы
нда
қандай
қасиеттер болу
қаж
ет деп
ойлайсы
ңдар?
2С ен досы ңм ен келе ж атты ң. К енет сендердің қасы ңнан өте бергенде бір қы з бала аяғы тайғанап құлап қалды . С ен не істер едің?
С
үй
ік
ті
ж
ан
уар
ы
ң
қан
д
ай
,
оған
қан
д
ай
м
ей
ір
ім
діл
і
к
тан
ы
тар
едің
?
1
. Н
е
іс
т
е
р
е
д
ің
?
12 слайд
Моншақтарды
тізбекте
Қо-лы-са-раң-жан-
жа-ну-ар-лар-ды-
қор-лау-бұл-жа-
ман-қа-си-етМей-ір-ім-ді-лік –
пен – жо-март-
тық-а-дам-дық-
тың-ке-пі-лі
13 слайд
ЖМ
М-, М - - , М - - -, М - - - -
Ма, мән, мата, мысық
Ж -, Ж- - , Ж- - -, Ж - - - - Баспалдақ ойыны
14 слайд
« А қ к ө ң іл д іл ік , ж а й са ң м ін е зд іл ік , д а р қ а н д ы қ ,
м ы р за л ы қ ж о м а р тты қ ты б іл д ір е д і. А д а м н ы ң
к е ң п е й іл д іл ігі р и я сы з ж а қ сы л ы қ та р м е н и гі
істе р д е н к ө р ін е д і. М ы р за л ы қ , қ о л ы а ш ы қ ты қ ,
д а р қ а н д ы қ , к е ң д ік , м о л қ о л д ы л ы қ
ж о м а р тты қ ты б іл д ір е д і. А д а м н ы ң
ж о м а р тты ғы б ір а д а м н ы ң е к ін ш і а д а м ға
қ а й та р ы м сы з, м ін д е т е тп е сте н қ ы зм е т
қ ы л ы п , ж а қ сы л ы қ ж а са у ға к е ң п е й іл д іл ігін е н ,
н а қ ты ісін е н к ө р ін е д і. Ж о м а р т б о л у үш ін
д үн и е д ә у л е ттің м о л б о л у ы ш а р т е м е с.
- Ж а р а й с ы ң д а р ! Б ү гін гі с а б а қ қ а ө т е
ж а қ с ы қ а т ы с т ы ң д а р !
Қ о р ы ты н д ы :
15 слайд
Баланың сенсорлық қабілетін дамытуда
ойын терапиясының маңызы зор
Кей іптендіру ойындарыМазмұнды -
бейнелік ойындар Дидактикалық
ойындар Қимыл - қозғалыс
ойындары
16 слайд
Осыған байланысты
бірнеше
дидактикалық
ойындар мен
тапсырмалар үлгісі «Мен
сияқты
жаса»
«Заттар
мен
түстер» «Қандай
түс»
«Таңдап ал
»
«Артық
пішінді
тап»
17 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар
ш ең бер бой ы м ен тұрады .
Ж атты қ ты руш ы н ы ң
қ олы н да доп .
Н ұ с қ а у л ы қ :
« Қ а зір б із, б ір
б ір ім ізге д о п
л а қ ты р а м ы з, ә р
л а қ ты р ға н к е зд е
қ а н д а й д а б ір түсті
а та й м ы з. А л д о п ты
то сы п а л ға н о й ы н ш ы
со л түск е б а й л а н ы сты
б ір за тты а та й д ы .
« З а тта р м е н түсте р »
Ш а р үл е п ж а р ы су .
Я ғн и ш а р д ы ә р
үр л е ге н са й ы н
м е й ір ім д іл ік п е н
ж о м а р тты қ ту р а л ы
сө зд е р д і а й ту .
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз