Материалдар / Мектеп жасына дейінгі балалар ойыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектеп жасына дейінгі балалар ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы ерекше. Ойын арқылы бала өзін қоршаған ортамен, табиғаттағы қоғамдық құбылыстармен танысады. Ойын- мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті, сондықтан да оның мән–мағынасы ерекше.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2023
702
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПрезентацияҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Тақырыбы: Мектеп жасына дейінгі балалар ойыны Топ: МДТ21-1у

1 слайд
ПрезентацияҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Тақырыбы: Мектеп жасына дейінгі балалар ойыны Топ: МДТ21-1у

1 слайд

ПрезентацияҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Тақырыбы: Мектеп жасына дейінгі балалар ойыны Топ: МДТ21-1у

Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы ерекше. Ойын арқыл

2 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы ерекше. Ойын арқылы бала өзін қоршаған ортамен, табиғаттағы қоғамдық құбылыстармен танысады. Ойын- мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті, сондықтан да оның мән–мағынасы ерекше. С. Торайғыров «Балалықтың қанына ойын азық» деп бекерге айтпаған. Өйткені ойын үстінде баланың  түрлі қасиеттері, қабілеті мен белсенділігі де көрінетіні белгілі. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні тұрақсыз болады. Сондықтан олардың зейінін үнемі қажетті бағытқа аудару үшін ойын түрінде жүргізу қажет. Ұйымдастырылған оқу қызметінде алған білімді ойынмен тиянақтау білімнің беріктігіне негіз қалайды. Ойын әрекеті балалардың бағалы өмірінің алғашқы күнінен бастап – ақ маңызды орын алады. Алайда жақсы, дұрыс ұйымдастырылған  ойын ғана тиісті , қалағаныңдай нәтиже бере алады. Балаларды ойын арқылы оқыту маңызды. Аса көрнекті педагог А. С Макаренко былай дейді: «Ойында бала қандай болса, өмірдегі кәсіби қызмет саласында, көбінесе сондай болады» деген. Сондықтан ойын арқылы баланың бір затқа бейімділігін, қызығушылығын анық байқауға болады.

2 слайд

Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынның маңызы ерекше. Ойын арқылы бала өзін қоршаған ортамен, табиғаттағы қоғамдық құбылыстармен танысады. Ойын- мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті, сондықтан да оның мән–мағынасы ерекше. С. Торайғыров «Балалықтың қанына ойын азық» деп бекерге айтпаған. Өйткені ойын үстінде баланың  түрлі қасиеттері, қабілеті мен белсенділігі де көрінетіні белгілі. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні тұрақсыз болады. Сондықтан олардың зейінін үнемі қажетті бағытқа аудару үшін ойын түрінде жүргізу қажет. Ұйымдастырылған оқу қызметінде алған білімді ойынмен тиянақтау білімнің беріктігіне негіз қалайды. Ойын әрекеті балалардың бағалы өмірінің алғашқы күнінен бастап – ақ маңызды орын алады. Алайда жақсы, дұрыс ұйымдастырылған  ойын ғана тиісті , қалағаныңдай нәтиже бере алады. Балаларды ойын арқылы оқыту маңызды. Аса көрнекті педагог А. С Макаренко былай дейді: «Ойында бала қандай болса, өмірдегі кәсіби қызмет саласында, көбінесе сондай болады» деген. Сондықтан ойын арқылы баланың бір затқа бейімділігін, қызығушылығын анық байқауға болады.

Ойын түрлері Ойынның түрлері өте көп. Мысалы : рөлдік ойындар, дене шынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық

3 слайд
Ойын түрлері Ойынның түрлері өте көп. Мысалы : рөлдік ойындар, дене шынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементерін пайдаланудың маңызы өте зор.Сабақ барысында да ойын балалардың қызығушылық қасиеттерін арттыра түседі.Ойын – бала әрекетінің негізгі түрі. Баланы тәрбиелеп, оқытуды ойын арқылы жүзеге асыруға болады. Олар жалғыз болғанның өзінде  де сөйлесіп жүреді. Сондықтан, ойын барысында тілдесім үлгісі қалыптасады. Ойындар мазмұнына қарай, өзіне тән ерекшеліктеріне қарай сюжетті-рөлді, дидактикалық ойындар, қимылды ойындар, ұлттық ойындар болып бөлінеді.

3 слайд

Ойын түрлері Ойынның түрлері өте көп. Мысалы : рөлдік ойындар, дене шынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементерін пайдаланудың маңызы өте зор.Сабақ барысында да ойын балалардың қызығушылық қасиеттерін арттыра түседі.Ойын – бала әрекетінің негізгі түрі. Баланы тәрбиелеп, оқытуды ойын арқылы жүзеге асыруға болады. Олар жалғыз болғанның өзінде  де сөйлесіп жүреді. Сондықтан, ойын барысында тілдесім үлгісі қалыптасады. Ойындар мазмұнына қарай, өзіне тән ерекшеліктеріне қарай сюжетті-рөлді, дидактикалық ойындар, қимылды ойындар, ұлттық ойындар болып бөлінеді.

Дидактикалық ойын –баланың ақыл – ойын дамытып, таным түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі. Ойын арқылы оқыту – мектеп жа

4 слайд
Дидактикалық ойын –баланың ақыл – ойын дамытып, таным түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі. Ойын арқылы оқыту – мектеп жасына дейінгі кезеңнің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қалыптастыруда балаға қайталау және жаттығу қажет. Егер баланың ойлауы образды, эмоциялық әсерде болса, ол соғұрлым жақсы нәтиже береді, сондай – ақ білім қызғылықты әрекетпен байланысты болса ондай білімді бала дұрыс меңгереді. Дидактикалық ойындар 3 – топқа бөлінеді : 1. Заттық дидактикалық ойындар – дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдастырылады. 2. Үстел үстінде ойналатын дидактикалық ойындар. 3. Сөздік дидактикалық ойындар. Дидактикалық ойындар

4 слайд

Дидактикалық ойын –баланың ақыл – ойын дамытып, таным түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі. Ойын арқылы оқыту – мектеп жасына дейінгі кезеңнің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қалыптастыруда балаға қайталау және жаттығу қажет. Егер баланың ойлауы образды, эмоциялық әсерде болса, ол соғұрлым жақсы нәтиже береді, сондай – ақ білім қызғылықты әрекетпен байланысты болса ондай білімді бала дұрыс меңгереді. Дидактикалық ойындар 3 – топқа бөлінеді : 1. Заттық дидактикалық ойындар – дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдастырылады. 2. Үстел үстінде ойналатын дидактикалық ойындар. 3. Сөздік дидактикалық ойындар. Дидактикалық ойындар

Дидактикалық ойынның пайдасы баланың ой– өрісінің қалыптасуын, дамуын мақсат етеді. Сондай – ақ балалардың адамгершілік сезі

5 слайд
Дидактикалық ойынның пайдасы баланың ой– өрісінің қалыптасуын, дамуын мақсат етеді. Сондай – ақ балалардың адамгершілік сезімін оятуға, адамдармен дұрыс қарым–қатынас жасау, туған жеріне сүйіспеншілік сезімі сияқты асыл қасиеттерді тәрбиелеуге де көңіл бөлінеді. Дидактикалық ойындар арнайы мақсатты көздейді және нақты міндеттерді шешеді. Дидактикалық ойындар- балалардың ойлау, қабылдау, еліктеу қабілеті және заттардың түрін, түсін, көлемін ажырата білуін дамыта түсу үшін өте қажет. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні тұрақсыз болғанымен, қабылдау есте сақтау қасиеттері жақсы дамыған. Мысалы «Сауат ашу» сабағында тапсырмаларды ойын арқылы өткіземін. «Буындар достығы», «Тізбекті үзбе», «Сөз ойла, тез ойла» осындай ойын тапсырмалар балалардың ойлау қабілеттерін шыңдайды. Ал «Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру» оқу қызметінде баланың логикалық ой- өрісін дамытатын ойындар «Жасырын цифрларды тап», «Есте сақта және қайтала» т.б. «Гүл тереміз» ойын жаттығуы балалардың ақыл-ой, еңбек дағдысын қалыптастырады.

5 слайд

Дидактикалық ойынның пайдасы баланың ой– өрісінің қалыптасуын, дамуын мақсат етеді. Сондай – ақ балалардың адамгершілік сезімін оятуға, адамдармен дұрыс қарым–қатынас жасау, туған жеріне сүйіспеншілік сезімі сияқты асыл қасиеттерді тәрбиелеуге де көңіл бөлінеді. Дидактикалық ойындар арнайы мақсатты көздейді және нақты міндеттерді шешеді. Дидактикалық ойындар- балалардың ойлау, қабылдау, еліктеу қабілеті және заттардың түрін, түсін, көлемін ажырата білуін дамыта түсу үшін өте қажет. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні тұрақсыз болғанымен, қабылдау есте сақтау қасиеттері жақсы дамыған. Мысалы «Сауат ашу» сабағында тапсырмаларды ойын арқылы өткіземін. «Буындар достығы», «Тізбекті үзбе», «Сөз ойла, тез ойла» осындай ойын тапсырмалар балалардың ойлау қабілеттерін шыңдайды. Ал «Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру» оқу қызметінде баланың логикалық ой- өрісін дамытатын ойындар «Жасырын цифрларды тап», «Есте сақта және қайтала» т.б. «Гүл тереміз» ойын жаттығуы балалардың ақыл-ой, еңбек дағдысын қалыптастырады.