"Мектеп жасына дейінгі балалардың байланстырып сәйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы
Қарағанды облысы бойынша педагогикалық
қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты
Мектепке дейінгі тәрбие білім беру кафедрасы
Өзіндік жұмыс
Тәрбиеші: Саатбекова Н.А.
1 слайд
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Мектепке дейінгі тәрбие білім беру кафедрасы Өзіндік жұмыс Тәрбиеші: Саатбекова Н.А.
2 слайд
«Мектеп жасына дейінгі
балалардың байланыстырып сөйлеу
және ойлау қабілетін дамытуда
синквейн әдісін қолдану»
2 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану»
3 слайд
Мақсаты:
•
Ұйымдастырылған оқу қызметін
белсенді өткізіп, әр баладан еркін
жауап алуға жағдай жасау.
•
Сенімділікке тәрбиелеу.
•
Баланың қ иялын дамыту «менің
ойымша» деген жауап алуға жағдай
жасау.
•
Әр түрлі жауапты соңына дейін
тыңдау.
3 слайд
Мақсаты: • Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • Сенімділікке тәрбиелеу. • Баланың қ иялын дамыту «менің ойымша» деген жауап алуға жағдай жасау. • Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.
4 слайд
«Дидактикалық синквейдің» тарихы
Синквейн ( фран. Cinquains, ағыл . Cinquain ) —
Жапондық поэзия әсерінен ХХ ғасырдың
басында Америка Құрама Штаттарында пайда болған
бес жолдық өлең нысаны. Кейінірек (соңғы кездерде
және 1972 жылдардан бастап, Ресейде ) дидактикалық
мақсататрда, тиімді әрі әсерлі сөз дамыту
мақсаттарында қолданысқа енді. Кейбір әдіскерлердің
ойынша «синквейн» оқушыларға күрделі ақпаратты
синтиздеуде, олардың тұжырым жасау және
(лексикалық қабілеттерін бағалауда тез шешімін
табуға «синквейн» ыңғайлы деп санаған), сөздік
қорын дамытуына тиімді, пайдалы деп танылған.
4 слайд
«Дидактикалық синквейдің» тарихы Синквейн ( фран. Cinquains, ағыл . Cinquain ) — Жапондық поэзия әсерінен ХХ ғасырдың басында Америка Құрама Штаттарында пайда болған бес жолдық өлең нысаны. Кейінірек (соңғы кездерде және 1972 жылдардан бастап, Ресейде ) дидактикалық мақсататрда, тиімді әрі әсерлі сөз дамыту мақсаттарында қолданысқа енді. Кейбір әдіскерлердің ойынша «синквейн» оқушыларға күрделі ақпаратты синтиздеуде, олардың тұжырым жасау және (лексикалық қабілеттерін бағалауда тез шешімін табуға «синквейн» ыңғайлы деп санаған), сөздік қорын дамытуына тиімді, пайдалы деп танылған.
5 слайд
Синквейн әдісінің тиімділігі
Баланың сөздік қорын байытады.
Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді.
Балалардың өздерін шығармашыл екенін ұғынады.
Барлығы жасай алады.
Жеке және топпен жұмыс жасауға үйретеді.
Ата-аналардың қызығушылықтарын арттырады.
5 слайд
Синквейн әдісінің тиімділігі Баланың сөздік қорын байытады. Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді. Балалардың өздерін шығармашыл екенін ұғынады. Барлығы жасай алады. Жеке және топпен жұмыс жасауға үйретеді. Ата-аналардың қызығушылықтарын арттырады.
6 слайд
СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты
байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің
ең жеңіл түрі.
СИНКВЕЙН – әр түрлі жастағы
балалармен жұмыс істеудің қызықты түрі.
СИНКВЕЙН – дидактикалық ойындарда
және балалардың тілдік қорын дамытуда
қолдану өте тиімді әдіс.
6 слайд
СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің ең жеңіл түрі. СИНКВЕЙН – әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеудің қызықты түрі. СИНКВЕЙН – дидактикалық ойындарда және балалардың тілдік қорын дамытуда қолдану өте тиімді әдіс.
7 слайд
Синквейн жазу үлгісі:
Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен
заттың атауы бір сөзден тұратын (зат есім немесе есімдік).
Екінші жол – екі сөз (көбіне сын есім), тақырыпта
талқылайтын нысан мен затты сипаттайтын болуы керек.
Үшінші жол – үш етістіктен тұратын, автордың тақырыпқа өз
көзқарасын көрсететін фраза.
Төртінші жол – төрт сөзден тұратын, автордың тақырыпқа өз
көзқарасын көрсететін фраза.
Бесінші жол – тақырыптағы зат, нысанның мәнін
сипаттайтын бір сөз. Синквейн ережелерінің қатаң сақталуы
қажеттілік етпейді. Мысалы, төртінші жолда мәтінді жақсарту
үшін үш, бес сөз қолдануға болады. Осындай пайдалану
тәсілдерін басқа да жолдарда қолдануға болады.
7 слайд
Синквейн жазу үлгісі: Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен заттың атауы бір сөзден тұратын (зат есім немесе есімдік). Екінші жол – екі сөз (көбіне сын есім), тақырыпта талқылайтын нысан мен затты сипаттайтын болуы керек. Үшінші жол – үш етістіктен тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза. Төртінші жол – төрт сөзден тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза. Бесінші жол – тақырыптағы зат, нысанның мәнін сипаттайтын бір сөз. Синквейн ережелерінің қатаң сақталуы қажеттілік етпейді. Мысалы, төртінші жолда мәтінді жақсарту үшін үш, бес сөз қолдануға болады. Осындай пайдалану тәсілдерін басқа да жолдарда қолдануға болады.
8 слайд
Ит
Ақылды, жүйрік.
Қорғайды, күшіктейді, үреді.
Ит – адамның жақын досы.
Жануар.
Алма
Тәтті, қызыл.
Гүлдейді, өседі, қызарады.
Алма адамға өте пайдалы
Жеміс
8 слайд
Ит Ақылды, жүйрік. Қорғайды, күшіктейді, үреді. Ит – адамның жақын досы. Жануар. Алма Тәтті, қызыл. Гүлдейді, өседі, қызарады. Алма адамға өте пайдалы Жеміс
9 слайд
9 слайд
10 слайд
«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра
отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында
өздерінің шығармашылық қабілеттері арта түседі. Балалар
жасаған жұмыстарына қысқаша әнгіме құрауды біледі.
Қойылған сұраққа дұрыс жауап бере алады.
10 слайд
«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында өздерінің шығармашылық қабілеттері арта түседі. Балалар жасаған жұмыстарына қысқаша әнгіме құрауды біледі. Қойылған сұраққа дұрыс жауап бере алады.
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!