Материалдар / "Мектеп жасына дейінгі балалардың байланстырып сәйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Мектеп жасына дейінгі балалардың байланстырып сәйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. Сенімділікке тәрбиелеу. Баланың қиялын дамыту «менің ойымша» деген жауап алуға жағдай жасау. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2021
285
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктіліг

1 слайд
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Мектепке дейінгі тәрбие білім беру кафедрасы Өзіндік жұмыс Тәрбиеші: Саатбекова Н.А.

«Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану»

2 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану»

Мақсаты: • Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға

3 слайд
Мақсаты: • Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • Сенімділікке тәрбиелеу. • Баланың қ иялын дамыту «менің ойымша» деген жауап алуға жағдай жасау. • Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.

«Дидактикалық синквейдің» тарихы Синквейн ( фран. Cinquains, ағыл . Cinquain ) — Жапондық поэзия әсерінен ХХ ғасырдың

4 слайд
«Дидактикалық синквейдің» тарихы Синквейн ( фран.   Cinquains,  ағыл . Cinquain ) — Жапондық   поэзия  әсерінен ХХ ғасырдың басында  Америка Құрама Штаттарында  пайда болған бес жолдық өлең нысаны. Кейінірек (соңғы кездерде және  1972 жылдардан  бастап,  Ресейде ) дидактикалық мақсататрда, тиімді әрі әсерлі сөз дамыту мақсаттарында қолданысқа енді. Кейбір әдіскерлердің ойынша «синквейн» оқушыларға күрделі ақпаратты синтиздеуде, олардың тұжырым жасау және (лексикалық қабілеттерін бағалауда тез шешімін табуға «синквейн» ыңғайлы деп санаған), сөздік қорын дамытуына тиімді, пайдалы деп танылған.

Синквейн әдісінің тиімділігі  Баланың сөздік қорын байытады.  Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді.  Балалардың өздерін шығар

5 слайд
Синквейн әдісінің тиімділігі  Баланың сөздік қорын байытады.  Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді.  Балалардың өздерін шығармашыл екенін ұғынады.  Барлығы жасай алады.  Жеке және топпен жұмыс жасауға үйретеді.  Ата-аналардың қызығушылықтарын арттырады.

 СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің ең жеңіл түрі.  СИНКВЕЙН – әр түрлі жас

6 слайд
 СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің ең жеңіл түрі.  СИНКВЕЙН – әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеудің қызықты түрі.  СИНКВЕЙН – дидактикалық ойындарда және балалардың тілдік қорын дамытуда қолдану өте тиімді әдіс.

Синквейн жазу үлгісі:  Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен заттың атауы бір сөзден тұратын (з

7 слайд
Синквейн жазу үлгісі:  Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен заттың атауы бір сөзден тұратын (зат есім немесе есімдік).  Екінші жол – екі сөз (көбіне сын есім), тақырыпта талқылайтын нысан мен затты сипаттайтын болуы керек.  Үшінші жол – үш етістіктен тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза.  Төртінші жол – төрт сөзден тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза.  Бесінші жол – тақырыптағы зат, нысанның мәнін сипаттайтын бір сөз. Синквейн ережелерінің қатаң сақталуы қажеттілік етпейді. Мысалы, төртінші жолда мәтінді жақсарту үшін үш, бес сөз қолдануға болады. Осындай пайдалану тәсілдерін басқа да жолдарда қолдануға болады.

Ит Ақылды, жүйрік. Қорғайды, күшіктейді, үреді. Ит – адамның жақын досы. Жануар. Алма Тәтті, қызыл. Гүлдейді, өседі,

8 слайд
Ит Ақылды, жүйрік. Қорғайды, күшіктейді, үреді. Ит – адамның жақын досы. Жануар. Алма Тәтті, қызыл. Гүлдейді, өседі, қызарады. Алма адамға өте пайдалы Жеміс

9 слайд

«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында өздерінің

10 слайд
«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында өздерінің шығармашылық қабілеттері арта түседі. Балалар жасаған жұмыстарына қысқаша әнгіме құрауды біледі. Қойылған сұраққа дұрыс жауап бере алады.

Назарларыңызға рахмет!

11 слайд
Назарларыңызға рахмет!