Материалдар / "Мектеп жасына дейінгі балалардың байланстырып сәйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану"

"Мектеп жасына дейінгі балалардың байланстырып сәйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. Сенімділікке тәрбиелеу. Баланың қиялын дамыту «менің ойымша» деген жауап алуға жағдай жасау. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2021
377
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктіліг

1 слайд
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Мектепке дейінгі тәрбие білім беру кафедрасы Өзіндік жұмыс Тәрбиеші: Саатбекова Н.А.

1 слайд

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Мектепке дейінгі тәрбие білім беру кафедрасы Өзіндік жұмыс Тәрбиеші: Саатбекова Н.А.

«Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану»

2 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану»

2 слайд

«Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу және ойлау қабілетін дамытуда синквейн әдісін қолдану»

Мақсаты: • Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға

3 слайд
Мақсаты: • Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • Сенімділікке тәрбиелеу. • Баланың қ иялын дамыту «менің ойымша» деген жауап алуға жағдай жасау. • Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.

3 слайд

Мақсаты: • Ұйымдастырылған оқу қызметін белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • Сенімділікке тәрбиелеу. • Баланың қ иялын дамыту «менің ойымша» деген жауап алуға жағдай жасау. • Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.

«Дидактикалық синквейдің» тарихы Синквейн ( фран. Cinquains, ағыл . Cinquain ) — Жапондық поэзия әсерінен ХХ ғасырдың

4 слайд
«Дидактикалық синквейдің» тарихы Синквейн ( фран.   Cinquains,  ағыл . Cinquain ) — Жапондық   поэзия  әсерінен ХХ ғасырдың басында  Америка Құрама Штаттарында  пайда болған бес жолдық өлең нысаны. Кейінірек (соңғы кездерде және  1972 жылдардан  бастап,  Ресейде ) дидактикалық мақсататрда, тиімді әрі әсерлі сөз дамыту мақсаттарында қолданысқа енді. Кейбір әдіскерлердің ойынша «синквейн» оқушыларға күрделі ақпаратты синтиздеуде, олардың тұжырым жасау және (лексикалық қабілеттерін бағалауда тез шешімін табуға «синквейн» ыңғайлы деп санаған), сөздік қорын дамытуына тиімді, пайдалы деп танылған.

4 слайд

«Дидактикалық синквейдің» тарихы Синквейн ( фран.   Cinquains,  ағыл . Cinquain ) — Жапондық   поэзия  әсерінен ХХ ғасырдың басында  Америка Құрама Штаттарында  пайда болған бес жолдық өлең нысаны. Кейінірек (соңғы кездерде және  1972 жылдардан  бастап,  Ресейде ) дидактикалық мақсататрда, тиімді әрі әсерлі сөз дамыту мақсаттарында қолданысқа енді. Кейбір әдіскерлердің ойынша «синквейн» оқушыларға күрделі ақпаратты синтиздеуде, олардың тұжырым жасау және (лексикалық қабілеттерін бағалауда тез шешімін табуға «синквейн» ыңғайлы деп санаған), сөздік қорын дамытуына тиімді, пайдалы деп танылған.

Синквейн әдісінің тиімділігі  Баланың сөздік қорын байытады.  Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді.  Балалардың өздерін шығар

5 слайд
Синквейн әдісінің тиімділігі  Баланың сөздік қорын байытады.  Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді.  Балалардың өздерін шығармашыл екенін ұғынады.  Барлығы жасай алады.  Жеке және топпен жұмыс жасауға үйретеді.  Ата-аналардың қызығушылықтарын арттырады.

5 слайд

Синквейн әдісінің тиімділігі  Баланың сөздік қорын байытады.  Қысқаша әңгіме құрастырауға үйретеді.  Балалардың өздерін шығармашыл екенін ұғынады.  Барлығы жасай алады.  Жеке және топпен жұмыс жасауға үйретеді.  Ата-аналардың қызығушылықтарын арттырады.

 СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің ең жеңіл түрі.  СИНКВЕЙН – әр түрлі жас

6 слайд
 СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің ең жеңіл түрі.  СИНКВЕЙН – әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеудің қызықты түрі.  СИНКВЕЙН – дидактикалық ойындарда және балалардың тілдік қорын дамытуда қолдану өте тиімді әдіс.

6 слайд

 СИНКВЕЙН – жалпы тақырыпты байланыстыратын алгоритм бойынша өлеңнің ең жеңіл түрі.  СИНКВЕЙН – әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеудің қызықты түрі.  СИНКВЕЙН – дидактикалық ойындарда және балалардың тілдік қорын дамытуда қолдану өте тиімді әдіс.

Синквейн жазу үлгісі:  Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен заттың атауы бір сөзден тұратын (з

7 слайд
Синквейн жазу үлгісі:  Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен заттың атауы бір сөзден тұратын (зат есім немесе есімдік).  Екінші жол – екі сөз (көбіне сын есім), тақырыпта талқылайтын нысан мен затты сипаттайтын болуы керек.  Үшінші жол – үш етістіктен тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза.  Төртінші жол – төрт сөзден тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза.  Бесінші жол – тақырыптағы зат, нысанның мәнін сипаттайтын бір сөз. Синквейн ережелерінің қатаң сақталуы қажеттілік етпейді. Мысалы, төртінші жолда мәтінді жақсарту үшін үш, бес сөз қолдануға болады. Осындай пайдалану тәсілдерін басқа да жолдарда қолдануға болады.

7 слайд

Синквейн жазу үлгісі:  Бірінші жол – синквейн тақырыбы, талқыланатын нысан мен заттың атауы бір сөзден тұратын (зат есім немесе есімдік).  Екінші жол – екі сөз (көбіне сын есім), тақырыпта талқылайтын нысан мен затты сипаттайтын болуы керек.  Үшінші жол – үш етістіктен тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза.  Төртінші жол – төрт сөзден тұратын, автордың тақырыпқа өз көзқарасын көрсететін фраза.  Бесінші жол – тақырыптағы зат, нысанның мәнін сипаттайтын бір сөз. Синквейн ережелерінің қатаң сақталуы қажеттілік етпейді. Мысалы, төртінші жолда мәтінді жақсарту үшін үш, бес сөз қолдануға болады. Осындай пайдалану тәсілдерін басқа да жолдарда қолдануға болады.

Ит Ақылды, жүйрік. Қорғайды, күшіктейді, үреді. Ит – адамның жақын досы. Жануар. Алма Тәтті, қызыл. Гүлдейді, өседі,

8 слайд
Ит Ақылды, жүйрік. Қорғайды, күшіктейді, үреді. Ит – адамның жақын досы. Жануар. Алма Тәтті, қызыл. Гүлдейді, өседі, қызарады. Алма адамға өте пайдалы Жеміс

8 слайд

Ит Ақылды, жүйрік. Қорғайды, күшіктейді, үреді. Ит – адамның жақын досы. Жануар. Алма Тәтті, қызыл. Гүлдейді, өседі, қызарады. Алма адамға өте пайдалы Жеміс

9 слайд

9 слайд

«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында өздерінің

10 слайд
«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында өздерінің шығармашылық қабілеттері арта түседі. Балалар жасаған жұмыстарына қысқаша әнгіме құрауды біледі. Қойылған сұраққа дұрыс жауап бере алады.

10 слайд

«Синквейн» әдісімен «Лэпбук» әдісін байланыстыра отырып балаларды еркін сөйлеуге және ойын барысында өздерінің шығармашылық қабілеттері арта түседі. Балалар жасаған жұмыстарына қысқаша әнгіме құрауды біледі. Қойылған сұраққа дұрыс жауап бере алады.

Назарларыңызға рахмет!

11 слайд
Назарларыңызға рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ