Материалдар / Мектеп жасына дейінгі балаларға көзге арналған жаттығулар

Мектеп жасына дейінгі балаларға көзге арналған жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала мектепке барғанға дейін ол әлем туралы көп біледі. Бұл білімнің көп бөлігін ол көру арқылы алады. Балалар табиғат пен тұрмыс әлемін таниды, ол интернет ойлап тапқанға дейін осылай болды. Сандық технологиялардың пайда болуымен балалар өмірінің елеулі бөлігін мониторлардан көре бастады. Өкінішке орай, балалардың көруі ілгерілеу жетістіктеріне тез бейімделмейді, сондықтан денсаулықты сақтау үшін балаларға арналған гимнастика қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
559
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ӘДІСКЕР: ТЕМИРГАЛИЕВА А.А Желтоқсан 2020ж МҚКК «48 санаторлық сәбилер бала бақшасы » Павлодар қаласы Денсаулық сақтау технологи

1 слайд
ӘДІСКЕР: ТЕМИРГАЛИЕВА А.А Желтоқсан 2020ж МҚКК «48 санаторлық сәбилер бала бақшасы » Павлодар қаласы Денсаулық сақтау технологиялары. В.Ф.Базарный әдісі.

1 слайд

ӘДІСКЕР: ТЕМИРГАЛИЕВА А.А Желтоқсан 2020ж МҚКК «48 санаторлық сәбилер бала бақшасы » Павлодар қаласы Денсаулық сақтау технологиялары. В.Ф.Базарный әдісі.

"Денсаулық-бұл күштердің резервтері: иммундық, қорғаныс, физикалық және рухани. Олар бастапқыда берілмейді, бірақ тәрбие заңда

2 слайд
"Денсаулық-бұл күштердің резервтері: иммундық, қорғаныс, физикалық және рухани. Олар бастапқыда берілмейді, бірақ тәрбие заңдарына сәйкес қайтарылады.                             В.Ф.Базарный  

2 слайд

"Денсаулық-бұл күштердің резервтері: иммундық, қорғаныс, физикалық және рухани. Олар бастапқыда берілмейді, бірақ тәрбие заңдарына сәйкес қайтарылады.                             В.Ф.Базарный  

 Базарный Владимир Филиппович-ғалым, дәрігер, музыкант және Жаңашыл мұғалім, Мәскеу облысы әкімшілігінің (Сергиев Посад Қ.) б

3 слайд
 Базарный Владимир Филиппович-ғалым, дәрігер, музыкант және Жаңашыл мұғалім, Мәскеу облысы әкімшілігінің (Сергиев Посад Қ.) білім беру саласындағы физиологиялық және денсаулық сақтау мәселелері бойынша ғылыми зертхананың жетекшісі, медицина ғылымдарының докторы, Шығармашылық педагогика академиясының толық мүшесі, Ресей Федерациясының жалпы білім беру саласының құрметті қызметкері. Ғылымдағы жаңа бағыттың – денсаулықты дамыту педагогикасының негізін қалаушы. Студенттерімен бірге "сенсорлық еркіндік және психомоторлық эмансипация" теориясын жасады.

3 слайд

 Базарный Владимир Филиппович-ғалым, дәрігер, музыкант және Жаңашыл мұғалім, Мәскеу облысы әкімшілігінің (Сергиев Посад Қ.) білім беру саласындағы физиологиялық және денсаулық сақтау мәселелері бойынша ғылыми зертхананың жетекшісі, медицина ғылымдарының докторы, Шығармашылық педагогика академиясының толық мүшесі, Ресей Федерациясының жалпы білім беру саласының құрметті қызметкері. Ғылымдағы жаңа бағыттың – денсаулықты дамыту педагогикасының негізін қалаушы. Студенттерімен бірге "сенсорлық еркіндік және психомоторлық эмансипация" теориясын жасады.

 В. Ф. Базарскийдің әдістемесі-бұл денсаулықты дамытатын технология  медицина ғылымдары академиясының ғылыми жаңалығым

4 слайд
 В. Ф. Базарскийдің әдістемесі-бұл денсаулықты дамытатын технология  медицина ғылымдары академиясының ғылыми жаңалығымен танылған,  патенттермен және авторлық құқықтармен қорғалған,  РФ Денсаулық сақтау министрлігінің, РҒА, РҒА институттары мақұлдаған,  Үкімет жалпы федералды бағдарлама ретінде мақұлдады,  28 жыл бойы мыңнан астам балабақшалар мен мектептер базасында тәжірибелік апробациядан өтті,  Ресей Федерациясының Денсаулық сақтау министрлігінің санитарлық-эпидемиологиялық қорытындысы бар және баланың жылжымалы табиғатына сәйкес дене вертикальының негізінде білім беру процесін құруға мүмкіндік береді,  Сондай-ақ жақсартудың кепілдендірілген нәтижесін береді жалпы балалардың денсаулығын жақсарту .

4 слайд

 В. Ф. Базарскийдің әдістемесі-бұл денсаулықты дамытатын технология  медицина ғылымдары академиясының ғылыми жаңалығымен танылған,  патенттермен және авторлық құқықтармен қорғалған,  РФ Денсаулық сақтау министрлігінің, РҒА, РҒА институттары мақұлдаған,  Үкімет жалпы федералды бағдарлама ретінде мақұлдады,  28 жыл бойы мыңнан астам балабақшалар мен мектептер базасында тәжірибелік апробациядан өтті,  Ресей Федерациясының Денсаулық сақтау министрлігінің санитарлық-эпидемиологиялық қорытындысы бар және баланың жылжымалы табиғатына сәйкес дене вертикальының негізінде білім беру процесін құруға мүмкіндік береді,  Сондай-ақ жақсартудың кепілдендірілген нәтижесін береді жалпы балалардың денсаулығын жақсарту .

 В. Ф. Базарскийдің Денсаулық сақтау технологиясында қолданылатын негізгі әдістер мен әдістерге мыналар жатады:  Динамикалық

5 слайд
 В. Ф. Базарскийдің Денсаулық сақтау технологиясында қолданылатын негізгі әдістер мен әдістерге мыналар жатады:  Динамикалық өзгеру режимі.  Көрнекі үйлестіру жаттығулары. Тірек визуалды-қозғалыс траекториялары көмегімен визуалды-координаторлық тренажерлар (офталмажерлер).  Бұлшықет-дене үйлестіру жаттығулары.  Динамикалық позаның өзгеру режимі:  В. Ф. Базарскийдің Денсаулық сақтау жүйесінің негізі ретінде өзгеретін позалар режимі, атап айтқанда, балаларды "отыру" позасынан "тұру"позасына ауыстыру қабылданды. Бұл немедикоментозных түзету әдістерін тәрбиеленушілердің денсаулық жақсату.  Бір қалыпта болудың рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20-25 минут.  "Отырма!"- базарскийдің өсиеті. Бала қозғалуы керек,  әсіресе бала, 4-6 есе көп қозғалыста болу.

5 слайд

 В. Ф. Базарскийдің Денсаулық сақтау технологиясында қолданылатын негізгі әдістер мен әдістерге мыналар жатады:  Динамикалық өзгеру режимі.  Көрнекі үйлестіру жаттығулары. Тірек визуалды-қозғалыс траекториялары көмегімен визуалды-координаторлық тренажерлар (офталмажерлер).  Бұлшықет-дене үйлестіру жаттығулары.  Динамикалық позаның өзгеру режимі:  В. Ф. Базарскийдің Денсаулық сақтау жүйесінің негізі ретінде өзгеретін позалар режимі, атап айтқанда, балаларды "отыру" позасынан "тұру"позасына ауыстыру қабылданды. Бұл немедикоментозных түзету әдістерін тәрбиеленушілердің денсаулық жақсату.  Бір қалыпта болудың рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20-25 минут.  "Отырма!"- базарскийдің өсиеті. Бала қозғалуы керек,  әсіресе бала, 4-6 есе көп қозғалыста болу.

 "Қозғалыс - бұл ауа, ал ауасыз біз дем аламыз", - деп жазды В.Ф. Базарный .  Сондықтан, тұрақты қозғалыс режиміндегі балалар

6 слайд
 "Қозғалыс - бұл ауа, ал ауасыз біз дем аламыз", - деп жазды В.Ф. Базарный .  Сондықтан, тұрақты қозғалыс режиміндегі балалармен бірлескен білім беру қызметі балаларда визуалды-мотор реакциясын, атап айтқанда кеңістіктегі бағдарлауды, оның ішінде экстремалды жағдайларға реакцияны дамытуға, балалардың жеке және жас ерекшеліктерін көрсетуге жағдай жасауға, әр баланың оңтайлы жалпы дамуына қызмет ететін сенімді қарым-қатынас атмосферасын қалыптастыруға мүмкіндік береді.  "Позаның динамикалық өзгеруі" режимі ағзаның жұқпалы ауруларға жалпы төзімділігін арттырады, миопияның алдын- алу жүзеге асырылады, дененің жүрек-тамыр жүйесінің оңтайлы функционалды жағдайы қамтамасыз етіледі, орталық жүйке жүйесінде қозу және тежелу процестері тұрақтандырылады.  Позаның динамикалық өзгеру режимін іске асыру үшін  В. ф. Базарский ұсынады :

6 слайд

 "Қозғалыс - бұл ауа, ал ауасыз біз дем аламыз", - деп жазды В.Ф. Базарный .  Сондықтан, тұрақты қозғалыс режиміндегі балалармен бірлескен білім беру қызметі балаларда визуалды-мотор реакциясын, атап айтқанда кеңістіктегі бағдарлауды, оның ішінде экстремалды жағдайларға реакцияны дамытуға, балалардың жеке және жас ерекшеліктерін көрсетуге жағдай жасауға, әр баланың оңтайлы жалпы дамуына қызмет ететін сенімді қарым-қатынас атмосферасын қалыптастыруға мүмкіндік береді.  "Позаның динамикалық өзгеруі" режимі ағзаның жұқпалы ауруларға жалпы төзімділігін арттырады, миопияның алдын- алу жүзеге асырылады, дененің жүрек-тамыр жүйесінің оңтайлы функционалды жағдайы қамтамасыз етіледі, орталық жүйке жүйесінде қозу және тежелу процестері тұрақтандырылады.  Позаның динамикалық өзгеру режимін іске асыру үшін  В. ф. Базарский ұсынады :

1 . ЖҰМЫС ҮСТЕЛІН ПАЙДАЛАНУ  2. Мүмкін болған жерде – балалардың қалпын өзгерту: үстелдерде – отыру, тұру; кілемде-отыру, тұ

7 слайд
1 . ЖҰМЫС ҮСТЕЛІН ПАЙДАЛАНУ  2. Мүмкін болған жерде – балалардың қалпын өзгерту: үстелдерде – отыру, тұру; кілемде-отыру, тұру, жату; массаж кілемшелерінде тұру және осы уақытта тұрып жұмбақтарды, әңгімені, ертегіні тыңдай алады, ауызша есептеуге қатысады, логикалық есепті шеше алады.

7 слайд

1 . ЖҰМЫС ҮСТЕЛІН ПАЙДАЛАНУ  2. Мүмкін болған жерде – балалардың қалпын өзгерту: үстелдерде – отыру, тұру; кілемде-отыру, тұру, жату; массаж кілемшелерінде тұру және осы уақытта тұрып жұмбақтарды, әңгімені, ертегіні тыңдай алады, ауызша есептеуге қатысады, логикалық есепті шеше алады.

 Бұл режим келесі факторларға пайдалы әсер етеді:  ақыл-ой саласының физикалық, психикалық белсенділігін қолдау;  денсаулық

8 слайд
 Бұл режим келесі факторларға пайдалы әсер етеді:  ақыл-ой саласының физикалық, психикалық белсенділігін қолдау;  денсаулықтың физикалық дамуының жоғары көрсеткіштері бар;  иммундық жүйе жоғарылайды;  өсу процестері жақсарады;  барлық органдардың (визуалды-қолмен, дене- координаторлық, психо-эмоционалды) координациясы дамиды);  бастың төмен иілу дәрежесі төмендейді.

8 слайд

 Бұл режим келесі факторларға пайдалы әсер етеді:  ақыл-ой саласының физикалық, психикалық белсенділігін қолдау;  денсаулықтың физикалық дамуының жоғары көрсеткіштері бар;  иммундық жүйе жоғарылайды;  өсу процестері жақсарады;  барлық органдардың (визуалды-қолмен, дене- координаторлық, психо-эмоционалды) координациясы дамиды);  бастың төмен иілу дәрежесі төмендейді.

 Балалар еркін тұрып, массаж төсеніштерінде тұрып, тиісті санға, суретке, түске команда бойынша көз ала бастайды. Санау режим

9 слайд
 Балалар еркін тұрып, массаж төсеніштерінде тұрып, тиісті санға, суретке, түске команда бойынша көз ала бастайды. Санау режимі кездейсоқ ретпен орнатылады. Тренингтің жалпы ұзақтығы-1,5 минут.  Балалар мақтадан секіруде үлкен қуанышпен бұрылыстар жасайды, бұл жағымды эмоционалды толқуды тудырады.

9 слайд

 Балалар еркін тұрып, массаж төсеніштерінде тұрып, тиісті санға, суретке, түске команда бойынша көз ала бастайды. Санау режимі кездейсоқ ретпен орнатылады. Тренингтің жалпы ұзақтығы-1,5 минут.  Балалар мақтадан секіруде үлкен қуанышпен бұрылыстар жасайды, бұл жағымды эмоционалды толқуды тудырады.

 Мұндай жаттығулардың әсері:  бұл жаттығу визуалды-моторлы реакцияның дамуына жағымды әсер етеді;  кеңістіктегі бағдарлау жы

10 слайд
 Мұндай жаттығулардың әсері:  бұл жаттығу визуалды-моторлы реакцияның дамуына жағымды әсер етеді;  кеңістіктегі бағдарлау жылдамдығы, сондай-ақ өмірдегі төтенше жағдайларға реакция;  балаларда визуалды-қозғалтқышты іздеу белсенділігі, сонымен қатар визуалды-қолмен және дене үйлестіруі дамиды;  балалар сергек, Мұқият болады.  Әрбір баланың өзінің жұмыс қашықтығында болуы өте маңызды, оны жыл басында офтальмолог көру өткірлігі мен екі көзге рефракцияны тексеру нәтижелері бойынша анықтайды. Көзге арналған Гимнастика көру қабілетін жақсартып қана қоймай, бет бұлшықеттерін жаттықтырады, бұл оң әсер етеді  артикуляциялық аппарат .

10 слайд

 Мұндай жаттығулардың әсері:  бұл жаттығу визуалды-моторлы реакцияның дамуына жағымды әсер етеді;  кеңістіктегі бағдарлау жылдамдығы, сондай-ақ өмірдегі төтенше жағдайларға реакция;  балаларда визуалды-қозғалтқышты іздеу белсенділігі, сонымен қатар визуалды-қолмен және дене үйлестіруі дамиды;  балалар сергек, Мұқият болады.  Әрбір баланың өзінің жұмыс қашықтығында болуы өте маңызды, оны жыл басында офтальмолог көру өткірлігі мен екі көзге рефракцияны тексеру нәтижелері бойынша анықтайды. Көзге арналған Гимнастика көру қабілетін жақсартып қана қоймай, бет бұлшықеттерін жаттықтырады, бұл оң әсер етеді  артикуляциялық аппарат .

 Көрнекі үйлестіру жаттығулары  Көрнекі-сигналдық сюжеттердің (бұрыштардағы суреттер, сандар, әріптер, геометриялық фигурала

11 слайд
 Көрнекі үйлестіру жаттығулары  Көрнекі-сигналдық сюжеттердің (бұрыштардағы суреттер, сандар, әріптер, геометриялық фигуралар) көмегімен сенсорлық-координаторлық тренажерлардың әдістемесі)  Жоғарғы төрт бұрышта бейнелі-сюжеттік бейнелер орналасқан. Бұл ертегілерден көріністер, табиғаттан, Жануарлар өмірінен Ландшафттардың сюжеттері.

11 слайд

 Көрнекі үйлестіру жаттығулары  Көрнекі-сигналдық сюжеттердің (бұрыштардағы суреттер, сандар, әріптер, геометриялық фигуралар) көмегімен сенсорлық-координаторлық тренажерлардың әдістемесі)  Жоғарғы төрт бұрышта бейнелі-сюжеттік бейнелер орналасқан. Бұл ертегілерден көріністер, табиғаттан, Жануарлар өмірінен Ландшафттардың сюжеттері.

КӨРУ-ҚОЗҒА ЛЫС ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН КӨРУ-КООРДИНАТОРЛЫҚ ТРЕНАЖЕРЛАР (ОФТА ЛМАЖЕРЛЕР) КӨРУ- ҚОЗҒА ЛЫС АППАРАТЫНЫҢ СЫЗБАС

12 слайд
  КӨРУ-ҚОЗҒА ЛЫС ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН КӨРУ-КООРДИНАТОРЛЫҚ ТРЕНАЖЕРЛАР (ОФТА ЛМАЖЕРЛЕР) КӨРУ- ҚОЗҒА ЛЫС АППАРАТЫНЫҢ СЫЗБАСЫ  Офтальмологпен жұмыс істеу әдістемесі  Массаж төсеніштерінде тұрып, қолдарын алға созып, музыкаға сүйене отырып, балалар кезек-кезек траекторияны саусақпен, көру органымен, денесімен, қолдарымен бақылайды.  Содан кейін олар төбеге қиял диаграммасын салады, бірақ үлкен көлемде және үлкен қозғалыспен.

12 слайд

  КӨРУ-ҚОЗҒА ЛЫС ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН КӨРУ-КООРДИНАТОРЛЫҚ ТРЕНАЖЕРЛАР (ОФТА ЛМАЖЕРЛЕР) КӨРУ- ҚОЗҒА ЛЫС АППАРАТЫНЫҢ СЫЗБАСЫ  Офтальмологпен жұмыс істеу әдістемесі  Массаж төсеніштерінде тұрып, қолдарын алға созып, музыкаға сүйене отырып, балалар кезек-кезек траекторияны саусақпен, көру органымен, денесімен, қолдарымен бақылайды.  Содан кейін олар төбеге қиял диаграммасын салады, бірақ үлкен көлемде және үлкен қозғалыспен.

 Бұл жаттығу көбінесе тапсырмалардан кейін жасалады, бұл балаларға күш салуды талап етеді, өйткені жаттығу стрессті жеңілдете

13 слайд
 Бұл жаттығу көбінесе тапсырмалардан кейін жасалады, бұл балаларға күш салуды талап етеді, өйткені жаттығу стрессті жеңілдетеді, босаңсытады, психикалық шаршау мен шамадан тыс жүйке қозғыштығын жеңілдетеді. Мейірімділікке ықпал етеді, үйлесімділік пен ырғақ сезімін жақсартады, визуалды-қолмен үйлестіруді дамытады.  Бұлшық ет-дене үйлестіру жаттығулары  Жаттығу көрнекі материалдың қозғалысы, балалардың назарын белсендіретін тапсырмаларды үнемі іздеу және орындау режимінде өткізіледі. Карточкалардың барлық түрлері топтың кез келген нүктесінде болуы мүмкін.  Балалар оларды іздейді, осылайша көру қабілетін жақын қашықтықтан және керісінше ауыстырады.  Мысалы, педагог дидактикалық материалды алдымен жақын қашықтықтан көрсетеді, содан кейін біртіндеп балалардан алыстайды, осылайша көздің бұлшықеттерін жаттықтырады.

13 слайд

 Бұл жаттығу көбінесе тапсырмалардан кейін жасалады, бұл балаларға күш салуды талап етеді, өйткені жаттығу стрессті жеңілдетеді, босаңсытады, психикалық шаршау мен шамадан тыс жүйке қозғыштығын жеңілдетеді. Мейірімділікке ықпал етеді, үйлесімділік пен ырғақ сезімін жақсартады, визуалды-қолмен үйлестіруді дамытады.  Бұлшық ет-дене үйлестіру жаттығулары  Жаттығу көрнекі материалдың қозғалысы, балалардың назарын белсендіретін тапсырмаларды үнемі іздеу және орындау режимінде өткізіледі. Карточкалардың барлық түрлері топтың кез келген нүктесінде болуы мүмкін.  Балалар оларды іздейді, осылайша көру қабілетін жақын қашықтықтан және керісінше ауыстырады.  Мысалы, педагог дидактикалық материалды алдымен жақын қашықтықтан көрсетеді, содан кейін біртіндеп балалардан алыстайды, осылайша көздің бұлшықеттерін жаттықтырады.

САБАҚТА МОТОР БЕЛСЕНДІЛІГІ ҮШІН"СЕНСОРЛЫҚ КРЕСТТЕР" ҚОЛДАНЫЛАДЫ.

14 слайд
САБАҚТА МОТОР БЕЛСЕНДІЛІГІ ҮШІН"СЕНСОРЛЫҚ КРЕСТТЕР" ҚОЛДАНЫЛАДЫ.

14 слайд

САБАҚТА МОТОР БЕЛСЕНДІЛІГІ ҮШІН"СЕНСОРЛЫҚ КРЕСТТЕР" ҚОЛДАНЫЛАДЫ.

 "Сенсорлық кресттер" топтағы төбенің астына ілінеді.  Оларға әртүрлі нысандар бекітілген (тақырыптық жоспарлауға және жас

15 слайд
 "Сенсорлық кресттер" топтағы төбенің астына ілінеді.  Оларға әртүрлі нысандар бекітілген (тақырыптық жоспарлауға және жасына сәйкес суреттер, жалпақ және көлемді геометриялық фигуралар, әріптер, сөздер және т.б.).  ҰОҚ барысында педагог мезгіл-мезгіл балалардың назарын белгілі бір жәрдемақыға аударады, бірдеңе табуды, атауды, сипаттаманы сұрайды және т.б. балалар көзімен қажетті материалды іздейді, осылайша көру қабілетін дамытады, көздің шаршауы мен кернеуін жояды.

15 слайд

 "Сенсорлық кресттер" топтағы төбенің астына ілінеді.  Оларға әртүрлі нысандар бекітілген (тақырыптық жоспарлауға және жасына сәйкес суреттер, жалпақ және көлемді геометриялық фигуралар, әріптер, сөздер және т.б.).  ҰОҚ барысында педагог мезгіл-мезгіл балалардың назарын белгілі бір жәрдемақыға аударады, бірдеңе табуды, атауды, сипаттаманы сұрайды және т.б. балалар көзімен қажетті материалды іздейді, осылайша көру қабілетін дамытады, көздің шаршауы мен кернеуін жояды.

Көрнекі қабылдауды дамытуға арналған жаттығулар нұсқалары 1. Қағаз офтальмологтары * балалар көзімен "жүгіретін" әр түрлі трае

16 слайд
Көрнекі қабылдауды дамытуға арналған жаттығулар нұсқалары 1. Қағаз офтальмологтары * балалар көзімен "жүгіретін" әр түрлі траекториялар. • Парағында ватмана түсіріледі түрлі-түсті фигуралар (ирек, сопақшаларды, сегіз, спираль және т.б.). Сызықтардың қалыңдығы-бір сантиметр.

16 слайд

Көрнекі қабылдауды дамытуға арналған жаттығулар нұсқалары 1. Қағаз офтальмологтары * балалар көзімен "жүгіретін" әр түрлі траекториялар. • Парағында ватмана түсіріледі түрлі-түсті фигуралар (ирек, сопақшаларды, сегіз, спираль және т.б.). Сызықтардың қалыңдығы-бір сантиметр.

 2. Пирамидалар  Балаларға келесі тапсырмалар ұсынылады: 1) екі пирамиданы көзіңмен тап. 2) барлық пирамидаларда қызыл сақ

17 слайд
 2. Пирамидалар  Балаларға келесі тапсырмалар ұсынылады: 1) екі пирамиданы көзіңмен тап. 2) барлық пирамидаларда қызыл сақиналар, жасыл, қара және т. б.  3) қызыл қалпақшалардың неше пирамидасы бар, қоңыр, жасыл, сары және т. б.? 4) пирамидалардың неше сақинасы бар? 5) қанша қақпақ бар?

17 слайд

 2. Пирамидалар  Балаларға келесі тапсырмалар ұсынылады: 1) екі пирамиданы көзіңмен тап. 2) барлық пирамидаларда қызыл сақиналар, жасыл, қара және т. б.  3) қызыл қалпақшалардың неше пирамидасы бар, қоңыр, жасыл, сары және т. б.? 4) пирамидалардың неше сақинасы бар? 5) қанша қақпақ бар?

 6) пирамидаларды екі топқа бүктеңіз. Бірінші топта екінші топқа қарағанда екі (екі есе) пирамидалар көп. Екінші топта неше п

18 слайд
 6) пирамидаларды екі топқа бүктеңіз. Бірінші топта екінші топқа қарағанда екі (екі есе) пирамидалар көп. Екінші топта неше пирамида бар?  Жаттығудың бұл түрін жиі қолдануға болады, тек тапсырмалардың нұсқаларын өзгертеді.

18 слайд

 6) пирамидаларды екі топқа бүктеңіз. Бірінші топта екінші топқа қарағанда екі (екі есе) пирамидалар көп. Екінші топта неше пирамида бар?  Жаттығудың бұл түрін жиі қолдануға болады, тек тапсырмалардың нұсқаларын өзгертеді.

 3. Түрлі-түсті дөңгелекпен боялған бар тәрелкелер балаларға мынадай тапсырмалар ұсынылады:  а) екі бірдей тәрелкені тап. б)

19 слайд
 3. Түрлі-түсті дөңгелекпен боялған бар тәрелкелер балаларға мынадай тапсырмалар ұсынылады:  а) екі бірдей тәрелкені тап. б) басқаларында қайталанбайтын түсі бар тақтайшаны табыңыз. в) барлық тақтайшаларда неше қызыл, жасыл, көк шеңбер бар?

19 слайд

 3. Түрлі-түсті дөңгелекпен боялған бар тәрелкелер балаларға мынадай тапсырмалар ұсынылады:  а) екі бірдей тәрелкені тап. б) басқаларында қайталанбайтын түсі бар тақтайшаны табыңыз. в) барлық тақтайшаларда неше қызыл, жасыл, көк шеңбер бар?

 Арнайы қалпына келтіретін визуалды ойындар  • Түрлі түстер»  Ойын жүгіріс жаттығуынан кейін отыру жағдайында өткізіледі.

20 слайд
 Арнайы қалпына келтіретін визуалды ойындар  • Түрлі түстер»  Ойын жүгіріс жаттығуынан кейін отыру жағдайында өткізіледі. Педагог нұсқауы бойынша балалар көздерін жауып, алақандарымен жауып, бастарын түсіреді. Педагог  Түстерді атайды, ал ойыншылар көздерін жұмып, белгілі бір түсті (көк аспан, жасыл шөп, сары күн және т.б.) "көруге" тырысады. Балаларға не көргендері туралы іріктеп сұрақ қойып, мұғалім басқа түсті атайды.  Балаларға жақындаған және иығына тиген мұғалімге жауап бере отырып, балалар бастапқы орнын сақтайды.  Ойынның бір циклінің ұзақтығы (әр түс) – 15-20 секунд.. ойынның жалпы ұзақтығы-1 мин.

20 слайд

 Арнайы қалпына келтіретін визуалды ойындар  • Түрлі түстер»  Ойын жүгіріс жаттығуынан кейін отыру жағдайында өткізіледі. Педагог нұсқауы бойынша балалар көздерін жауып, алақандарымен жауып, бастарын түсіреді. Педагог  Түстерді атайды, ал ойыншылар көздерін жұмып, белгілі бір түсті (көк аспан, жасыл шөп, сары күн және т.б.) "көруге" тырысады. Балаларға не көргендері туралы іріктеп сұрақ қойып, мұғалім басқа түсті атайды.  Балаларға жақындаған және иығына тиген мұғалімге жауап бере отырып, балалар бастапқы орнын сақтайды.  Ойынның бір циклінің ұзақтығы (әр түс) – 15-20 секунд.. ойынның жалпы ұзақтығы-1 мин.

 Арнайы-жаттықтыратын визуалды ойындар  * "Қоянды ұстаңыз»  Көрнекі жүктеме ең жоғары болатын сабақтарда ойнаған жөн. Балала

21 слайд
 Арнайы-жаттықтыратын визуалды ойындар  * "Қоянды ұстаңыз»  Көрнекі жүктеме ең жоғары болатын сабақтарда ойнаған жөн. Балалар бағандарда, қолдар белде, иықтар артқа, артқы жағы түзу, көзқарас алға қарай бағытталған. Педагог орналасады алда бүйірінен. Оған электр шамы кіреді және серуендеуге" Қоянды шығарады". "Қоян" топтың қабырғалары мен төбесінде әртүрлі бағытта жүреді. Балалар "Қоянды" көзімен ұстап алып, басын бұрмай, оны көзден шығармауға тырысады. Мұғалім ең ынталы "аңшыларды"атап өтеді.

21 слайд

 Арнайы-жаттықтыратын визуалды ойындар  * "Қоянды ұстаңыз»  Көрнекі жүктеме ең жоғары болатын сабақтарда ойнаған жөн. Балалар бағандарда, қолдар белде, иықтар артқа, артқы жағы түзу, көзқарас алға қарай бағытталған. Педагог орналасады алда бүйірінен. Оған электр шамы кіреді және серуендеуге" Қоянды шығарады". "Қоян" топтың қабырғалары мен төбесінде әртүрлі бағытта жүреді. Балалар "Қоянды" көзімен ұстап алып, басын бұрмай, оны көзден шығармауға тырысады. Мұғалім ең ынталы "аңшыларды"атап өтеді.

ОСЫ БОЙЫНША" ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАЗБАЛАР.  Әдісінде қолданатын мектепке дейінгі топтарда олар сиямен және қал

22 слайд
ОСЫ БОЙЫНША" ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАЗБАЛАР.      Әдісінде қолданатын мектепке дейінгі топтарда олар сиямен және қаламмен жазады. Кейбір зерттеушілер шарлы қаламды қолдану тыныс алуды, жүрек ырғағын бұзады және 20 минуттан кейін үзіліссіз жазудан кейін стенокардия белгілері пайда болуы мүмкін деген қорытындыға келді. Қаламмен жазған кезде қол импульстік режимде жұмыс істейді-алдымен кернеу, содан кейін релаксация, сондықтан денсаулыққа зиян келмейді.

22 слайд

ОСЫ БОЙЫНША" ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАЗБАЛАР.      Әдісінде қолданатын мектепке дейінгі топтарда олар сиямен және қаламмен жазады. Кейбір зерттеушілер шарлы қаламды қолдану тыныс алуды, жүрек ырғағын бұзады және 20 минуттан кейін үзіліссіз жазудан кейін стенокардия белгілері пайда болуы мүмкін деген қорытындыға келді. Қаламмен жазған кезде қол импульстік режимде жұмыс істейді-алдымен кернеу, содан кейін релаксация, сондықтан денсаулыққа зиян келмейді.

СЕНСОРЛЫҚ НЕМЕСЕ (ЭКОЛОГИЯЛЫҚ) ПАНЕЛЬ  Сенсорлық панельді пайдалану балалармен бірлескен іс-әрекетті қоршаған орта объект

23 слайд
СЕНСОРЛЫҚ НЕМЕСЕ (ЭКОЛОГИЯЛЫҚ) ПАНЕЛЬ  Сенсорлық панельді пайдалану балалармен бірлескен іс-әрекетті қоршаған орта объектілері мен құбылыстарына жақындатуға мүмкіндік береді.

23 слайд

СЕНСОРЛЫҚ НЕМЕСЕ (ЭКОЛОГИЯЛЫҚ) ПАНЕЛЬ  Сенсорлық панельді пайдалану балалармен бірлескен іс-әрекетті қоршаған орта объектілері мен құбылыстарына жақындатуға мүмкіндік береді.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

24 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ