Мектеп жасына дейінгі балалармен вокалдық-хор жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МЕКТЕП ЖАСЫНА
ДЕЙІНГІ
БАЛАЛАРМЕН
ВОКАЛДЫҚ-ХОР
ЖҰМЫСЫ
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Қарашоқы ауылы, "Балбөбек"
бөбекжай бадабақшасы, Музыка
жетекшісі: Тұрлықожа Майгуль
Қожанқызы
1 слайд
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ВОКАЛДЫҚ-ХОР ЖҰМЫСЫ Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Қарашоқы ауылы, "Балбөбек" бөбекжай бадабақшасы, Музыка жетекшісі: Тұрлықожа Майгуль Қожанқызы
2 слайд
•
Ән айту музыкалық
білім берудің маңызды
құралы болып
табылады және
баланың жан-жақты
және үйлесімді даму
мәселелерін шешуде
маңызды рөл атқарады.
2 слайд
• Ән айту музыкалық білім берудің маңызды құралы болып табылады және баланың жан-жақты және үйлесімді даму мәселелерін шешуде маңызды рөл атқарады.
3 слайд
•
Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың ән айту
дағдыларын игеру.
•
Міндеттері:
•
Музыкаға балалар махаббат ы пен қызығушылы ғын
арттыру ;
•
балалардағы эмоционалды жауаптылықты дамыту;
•
ән айту дағдыларын қалыптастыру;
•
орындаушылық шеберлікті дамыту;
•
музыкалық ой-өрісін және қоршаған әлем туралы түсінігін
кеңейту;
•
хормен ән айту дағдыларын меңгеру;балалардың ән
шығармашылығын дамыту.
3 слайд
• Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың ән айту дағдыларын игеру. • Міндеттері: • Музыкаға балалар махаббат ы пен қызығушылы ғын арттыру ; • балалардағы эмоционалды жауаптылықты дамыту; • ән айту дағдыларын қалыптастыру; • орындаушылық шеберлікті дамыту; • музыкалық ой-өрісін және қоршаған әлем туралы түсінігін кеңейту; • хормен ән айту дағдыларын меңгеру;балалардың ән шығармашылығын дамыту.
4 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ ӘН
ДАУЫСЫН ҚОРҒАУ
Әнді таңдау кезінде баланың ауқымын
ескеріңіз.
Балалармен сөйлескенде қалыпты, табиғи
тонға қол жеткізу;
Баланың дауысын қажетсіз кернеуден
сақтаңыз (олар әнді мақсатсыз
қайталамайды, ұзақ ән айтпайды)
Балалардың айқайламауын қадағалаңыз
Балаларға көшеде +18 С төмен
температурада ән айтпау
4 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ ӘН ДАУЫСЫН ҚОРҒАУ Әнді таңдау кезінде баланың ауқымын ескеріңіз. Балалармен сөйлескенде қалыпты, табиғи тонға қол жеткізу; Баланың дауысын қажетсіз кернеуден сақтаңыз (олар әнді мақсатсыз қайталамайды, ұзақ ән айтпайды) Балалардың айқайламауын қадағалаңыз Балаларға көшеде +18 С төмен температурада ән айтпау
5 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалардың дауыс
диапазоны
Балалардың
жасы Диапазон
2 - 3 жас ми-ля
3 - 4 жас ре-ля
4 - 5 жас ре-си
5 - 6 жас
ре-си (до
2 ) 2
6 - 7 жас
(до)ре-до
2
(до)ре-
до
2 (до#
2 -
ре
2 )
5 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалардың дауыс диапазоны Балалардың жасы Диапазон 2 - 3 жас ми-ля 3 - 4 жас ре-ля 4 - 5 жас ре-си 5 - 6 жас ре-си (до 2 ) 2 6 - 7 жас (до)ре-до 2 (до)ре- до 2 (до# 2 - ре 2 )
6 слайд
ЕСТУ МЕН ДАУЫСТЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ДЫБЫСТАРДЫ БИІКТІГІ МЕН ҰЗАҚТЫҒЫ
БОЙЫНША АЖЫРАТЫҢЫЗ, ДИНАМИКАНЫ,
ҚАРҚЫННЫҢ ӨЗГЕРУІН АНЫҚТАҢЫЗ,
ДАУЫСТЫҚ ЖӘНЕ ЕСТУ КООРДИНАЦИЯСЫ
КҮШЕЙТІЛЕДІ.
ДАУЫС АППАРАТЫ НӘЗІК, НӘЗІК.
КӨМЕЙ ЕРЕСЕК АДАМҒА ҚАРАҒАНДА 2 - 2,5
ЕСЕ АЗ, ДЫБЫС ӨТЕ ӘЛСІЗ ВОКАЛДЫҚ
СЫМДАР ЖҰҚА, ҚЫСҚА.БАС РЕЗОНАТОРЫ
БАСЫМ.
ТЫНЫС АЛУ ЖӘНЕ ДАУЫС ҚАЛЫПТАСТЫРУ
ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСАТЫН БҰЛШЫҚЕТТЕРДІҢ
ЖҰМЫСЫ АРАСЫНДА АЙЫРМАШЫЛЫҚ ЖОҚ.
6 слайд
ЕСТУ МЕН ДАУЫСТЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ДЫБЫСТАРДЫ БИІКТІГІ МЕН ҰЗАҚТЫҒЫ БОЙЫНША АЖЫРАТЫҢЫЗ, ДИНАМИКАНЫ, ҚАРҚЫННЫҢ ӨЗГЕРУІН АНЫҚТАҢЫЗ, ДАУЫСТЫҚ ЖӘНЕ ЕСТУ КООРДИНАЦИЯСЫ КҮШЕЙТІЛЕДІ. ДАУЫС АППАРАТЫ НӘЗІК, НӘЗІК. КӨМЕЙ ЕРЕСЕК АДАМҒА ҚАРАҒАНДА 2 - 2,5 ЕСЕ АЗ, ДЫБЫС ӨТЕ ӘЛСІЗ ВОКАЛДЫҚ СЫМДАР ЖҰҚА, ҚЫСҚА.БАС РЕЗОНАТОРЫ БАСЫМ. ТЫНЫС АЛУ ЖӘНЕ ДАУЫС ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСАТЫН БҰЛШЫҚЕТТЕРДІҢ ЖҰМЫСЫ АРАСЫНДА АЙЫРМАШЫЛЫҚ ЖОҚ.
7 слайд
ӘН АЙТУДЫҢ
НЕГІЗГІ
ДАҒДЫЛАРЫ
•
ДЫБЫСТЫ ДҰРЫС ҚАЛЫПТАСТЫРУ;
•
ДҰРЫС ТЫНЫС АЛУ;
•
ЖАҚСЫ ДИКЦИЯ;
•
ИНТОНАЦИЯНЫҢ ТАЗАЛЫҒЫ;
•
ҮЙЛЕСІМДІ, КЕЛІСІЛГЕН ӘН-АНСАМБЛЬ;
•
ЭМОЦИОНАЛДЫ-МӘНЕРЛІ ОРЫНДАУ;
7 слайд
ӘН АЙТУДЫҢ НЕГІЗГІ ДАҒДЫЛАРЫ • ДЫБЫСТЫ ДҰРЫС ҚАЛЫПТАСТЫРУ; • ДҰРЫС ТЫНЫС АЛУ; • ЖАҚСЫ ДИКЦИЯ; • ИНТОНАЦИЯНЫҢ ТАЗАЛЫҒЫ; • ҮЙЛЕСІМДІ, КЕЛІСІЛГЕН ӘН-АНСАМБЛЬ; • ЭМОЦИОНАЛДЫ-МӘНЕРЛІ ОРЫНДАУ;
8 слайд
ӘН АЙТУ
ЕРЕЖЕЛЕРІ
•
ТІК ОТЫРУ (ТҰРУ);
•
ЕҢКЕЙМЕҢІЗ, БАСЫҢЫЗДЫ ТІК ҰСТАҢЫЗ,
КЕРНЕУСІЗ;
•
ТАБИҒИ ДАУЫСПЕН ӘН АЙТЫП, ҚАТТЫ
ДЫБЫС ШЫҒАРМАҢЫЗ;
•
АУЗЫҢЫЗДЫ ТІГІНЕН АШЫҢЫЗ, ЕНІ
СОЗБАҢЫЗ, ҚАТТЫ ДЫБЫС ШЫҒАРМАҢЫЗ;
•
ТӨМЕНГІ ЖАҚ БОС, ЕРІНДЕР ҚОЗҒАЛМАЛЫ,
СЕРПІМДІ;
8 слайд
ӘН АЙТУ ЕРЕЖЕЛЕРІ • ТІК ОТЫРУ (ТҰРУ); • ЕҢКЕЙМЕҢІЗ, БАСЫҢЫЗДЫ ТІК ҰСТАҢЫЗ, КЕРНЕУСІЗ; • ТАБИҒИ ДАУЫСПЕН ӘН АЙТЫП, ҚАТТЫ ДЫБЫС ШЫҒАРМАҢЫЗ; • АУЗЫҢЫЗДЫ ТІГІНЕН АШЫҢЫЗ, ЕНІ СОЗБАҢЫЗ, ҚАТТЫ ДЫБЫС ШЫҒАРМАҢЫЗ; • ТӨМЕНГІ ЖАҚ БОС, ЕРІНДЕР ҚОЗҒАЛМАЛЫ, СЕРПІМДІ;
9 слайд
ӘН АЙТУДЫ
ОҚЫТУДАҒЫ
ӘДІСТЕМЕЛІК
ТӘСІЛДЕР
•
Сабақтар екі кезеңнен тұрады: сөйлеу кезеңі және әнмен жұмыс.
Сөйлеу кезеңінің негізгі қызметі:
•
* Артикуляциялық гимнастика;
•
* Сөйлеу және әншілік тыныс алуды дамытатын ойындар мен
жаттығулар;
•
* Дауыспен білім беру ойындары;
•
* Сөйлеуді зарядтау және ойындар.
Олардың ортақ мақсаты - балалардың дауыстарын ән айтуға дайындау;
Әрі қарай, сөйлеу кезеңінен ән айтуға көшу бар.
Мұнда вокалды - хор дағдыларын дамытуға, әндерді білуге және
үйренуге бағытталған әндер қолданылады.
9 слайд
ӘН АЙТУДЫ ОҚЫТУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘСІЛДЕР • Сабақтар екі кезеңнен тұрады: сөйлеу кезеңі және әнмен жұмыс. Сөйлеу кезеңінің негізгі қызметі: • * Артикуляциялық гимнастика; • * Сөйлеу және әншілік тыныс алуды дамытатын ойындар мен жаттығулар; • * Дауыспен білім беру ойындары; • * Сөйлеуді зарядтау және ойындар. Олардың ортақ мақсаты - балалардың дауыстарын ән айтуға дайындау; Әрі қарай, сөйлеу кезеңінен ән айтуға көшу бар. Мұнда вокалды - хор дағдыларын дамытуға, әндерді білуге және үйренуге бағытталған әндер қолданылады.
10 слайд
2. Әнді жаттау.
Бұл кезеңде әншілік
шеберлік пен
дағдыларды үйрету
бойынша негізгі жұмыс
жүргізіледі.
3. Қорытынды.
Орындаушылық
дағдылар бойынша
жұмыс жүргізіледі. 1 . Әнмен танысу.
Мақсаты-баланы қызықтыру, әннің
мазмұнын ашу. Әнді үйрену кезеңдері
10 слайд
2. Әнді жаттау. Бұл кезеңде әншілік шеберлік пен дағдыларды үйрету бойынша негізгі жұмыс жүргізіледі. 3. Қорытынды. Орындаушылық дағдылар бойынша жұмыс жүргізіледі. 1 . Әнмен танысу. Мақсаты-баланы қызықтыру, әннің мазмұнын ашу. Әнді үйрену кезеңдері
11 слайд
Үлгілік оқу
бағдарламасының мектеп
жасына дейінгі балалардың
біліктері мен дағдыларына
қойылатын талаптары
•
кіші топ:
•
педагогтың көмегімен және
музыкалық сүйемелдеумен
және сүйемелдеуінсіз
бірінші октава
диапазонында ән айту, әннің
басталуы мен аяқталуын
байқау
11 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптары • кіші топ: • педагогтың көмегімен және музыкалық сүйемелдеумен және сүйемелдеуінсіз бірінші октава диапазонында ән айту, әннің басталуы мен аяқталуын байқау
12 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мектеп жасына дейінгі
балалардың біліктері мен дағдыларына қойылатын
талаптары
орта
топ: аспаптық сүйемелдеумен және
онсыз (ең жеңіл әндер) кернеусіз
ән айту, сөздерді нақты айту,
әннің сипатын түсіну және
жеткізу және оның көңіл-күйін
жеткізу, бір қарқынмен және
динамикада ұзақ ән айту,
фразалар арасында тыныс алу,
әнді бір уақытта бастау және
аяқтау, әуенді дұрыс жеткізу
және соңында ақырын ән айту.
12 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптары орта топ: аспаптық сүйемелдеумен және онсыз (ең жеңіл әндер) кернеусіз ән айту, сөздерді нақты айту, әннің сипатын түсіну және жеткізу және оның көңіл-күйін жеткізу, бір қарқынмен және динамикада ұзақ ән айту, фразалар арасында тыныс алу, әнді бір уақытта бастау және аяқтау, әуенді дұрыс жеткізу және соңында ақырын ән айту.
13 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының
мектеп жасына дейінгі балалардың
біліктері мен дағдыларына
қойылатын талаптары
•
үлкен топ:
•
мұғаліммен музыкалық сүйемелдеусіз және аспаптың сүйемелдеуімен
ән айту;
•
үйренген әнді еске түсіру және ән айту;
•
дұрыс және дұрыс емес әнді есту арқылы ажырату, жеңіл және
қозғалмалы дыбыспен ән айту, фразалардың соңын жұмсарту,
динамикалық реңктерді беру, тыныс алуды дұрыс қабылдау;
•
дыбыстарды олардың биіктігі мен ұзақтығымен ажырату;
•
ырғақты суретті дәл жеткізу;
•
ән айту кезінде дұрыс позаны сақтай білу; жақын 2-3 октавадағы ән
мен жаттығуларды дәл интонациялау;
•
әндерде қазақ халқының музыкасын қабылдау.
13 слайд
Үлгілік оқу бағдарламасының мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптары • үлкен топ: • мұғаліммен музыкалық сүйемелдеусіз және аспаптың сүйемелдеуімен ән айту; • үйренген әнді еске түсіру және ән айту; • дұрыс және дұрыс емес әнді есту арқылы ажырату, жеңіл және қозғалмалы дыбыспен ән айту, фразалардың соңын жұмсарту, динамикалық реңктерді беру, тыныс алуды дұрыс қабылдау; • дыбыстарды олардың биіктігі мен ұзақтығымен ажырату; • ырғақты суретті дәл жеткізу; • ән айту кезінде дұрыс позаны сақтай білу; жақын 2-3 октавадағы ән мен жаттығуларды дәл интонациялау; • әндерде қазақ халқының музыкасын қабылдау.
14 слайд
Ән репертуарын
таңдау
принциптері
Балалардың музыкалық
мүдделерін, балалар
субмәдениетін ескеру принципі.
Баланың белсенділік табиғатын
есепке алу принципі.
Баланың эмоционалды
тәжірибесін есепке алу принципі.
Баланың музыканы орындауының
жеке ерекшеліктерін ескеру
принципі.
Музыканы орындау барысында
шешілетін міндеттердің
әртүрлілігі принципі.
14 слайд
Ән репертуарын таңдау принциптері Балалардың музыкалық мүдделерін, балалар субмәдениетін ескеру принципі. Баланың белсенділік табиғатын есепке алу принципі. Баланың эмоционалды тәжірибесін есепке алу принципі. Баланың музыканы орындауының жеке ерекшеліктерін ескеру принципі. Музыканы орындау барысында шешілетін міндеттердің әртүрлілігі принципі.
15 слайд
Балалар әніне қойылатын
вокалдық талаптар
•
Балалардың әншілік дауысының ауқымын есепке алу ;
•
Әуеннің бағытын есепке алу;
•
Балалардың тыныс алу ұзақтығын есепке алу.
Жас Тыныс алу ұзақтығы
3 жас 1 такт (2 секунд)
4 жас 2 такта (4 секунд)
5 жас 3 такта (6 секунд)
6 жас 4 такта (8 секунд)
15 слайд
Балалар әніне қойылатын вокалдық талаптар • Балалардың әншілік дауысының ауқымын есепке алу ; • Әуеннің бағытын есепке алу; • Балалардың тыныс алу ұзақтығын есепке алу. Жас Тыныс алу ұзақтығы 3 жас 1 такт (2 секунд) 4 жас 2 такта (4 секунд) 5 жас 3 такта (6 секунд) 6 жас 4 такта (8 секунд)
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!