Материалдар / Мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулығын нығайту  әдіс-тәсілдері

Мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулығын нығайту  әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшада оқу-тәрбие жұмыстарын заман талабына сай жүргізу, баланың денсаулығын сақтау мен нығайту мәселелерін тиімді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2024
225
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектепке дейінгі балалардың денсаулығын нығайту әдіс-тәсілдері. Кеңес

1 слайд
Мектепке дейінгі балалардың денсаулығын нығайту  әдіс-тәсілдері. Кеңес

1 слайд

Мектепке дейінгі балалардың денсаулығын нығайту  әдіс-тәсілдері. Кеңес

Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызғушылықтарын арттыру, қимылдық іскерліктерін жақсартуда

2 слайд
Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызғушылықтарын арттыру, қимылдық іскерліктерін жақсартуда мектепке дейінгі мекемеде денсаулық сақтау технологияларының түрлері: Балабақшада оқу-тәрбие жұмыстарын заман талабына сай жүргізу, баланың денсаулығын сақтау мен нығайту мәселелерін тиімді шешу медициналық және педагогикалық қызметкерлердің бірлескен нәтижелі еңбектеріне байланысты. Осындай мәселені шешу барысында біздің анықтағанымыз, баланың  денсаулығын нығайтуда және аурудың алдын-алуда тек қана баланың қимыл белсенділіктерін көтеру өте аз, сонымен қатар шынықтыру шараларын жүйелі өткізу керек. Ол үшін педагог дәстүрлі жұмыстарға дәстүрден тыс жұмыс түрлерінің жүйесін тудыруы жөн. Мысалы, жалаң аяқ жүру табан мен буындарды бекіту әдісі болып табылғандықтан барлық жаттығуларды жалаң аяқ ұйымдастырған өте ұтымды болады.

2 слайд

Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызғушылықтарын арттыру, қимылдық іскерліктерін жақсартуда мектепке дейінгі мекемеде денсаулық сақтау технологияларының түрлері: Балабақшада оқу-тәрбие жұмыстарын заман талабына сай жүргізу, баланың денсаулығын сақтау мен нығайту мәселелерін тиімді шешу медициналық және педагогикалық қызметкерлердің бірлескен нәтижелі еңбектеріне байланысты. Осындай мәселені шешу барысында біздің анықтағанымыз, баланың  денсаулығын нығайтуда және аурудың алдын-алуда тек қана баланың қимыл белсенділіктерін көтеру өте аз, сонымен қатар шынықтыру шараларын жүйелі өткізу керек. Ол үшін педагог дәстүрлі жұмыстарға дәстүрден тыс жұмыс түрлерінің жүйесін тудыруы жөн. Мысалы, жалаң аяқ жүру табан мен буындарды бекіту әдісі болып табылғандықтан барлық жаттығуларды жалаң аяқ ұйымдастырған өте ұтымды болады.

Ертеңгілік жаттығуда әртүрлі формаларды қолдану: Тыныс алу жаттығулары Жалпақтабандылықтың алдын-алу жаттығулары Сымбатты түзет

3 слайд
Ертеңгілік жаттығуда әртүрлі формаларды қолдану: Тыныс алу жаттығулары Жалпақтабандылықтың алдын-алу жаттығулары Сымбатты түзету жаттығулары Көзге арналған жаттығулар Таңертеңгі жаттығудан кейін тыныс алу немесе тұзды жолмен жүру өте тиімді. Сонымен қатар дене шыныктыру сабақтарында дәстүрден тыс құрал-жабдықтарды қолданған жөн.

3 слайд

Ертеңгілік жаттығуда әртүрлі формаларды қолдану: Тыныс алу жаттығулары Жалпақтабандылықтың алдын-алу жаттығулары Сымбатты түзету жаттығулары Көзге арналған жаттығулар Таңертеңгі жаттығудан кейін тыныс алу немесе тұзды жолмен жүру өте тиімді. Сонымен қатар дене шыныктыру сабақтарында дәстүрден тыс құрал-жабдықтарды қолданған жөн.

Денсаулықтарын сақтау және ынталандыру Ырғақты - қозғалыс Тамақтан соң 30 минуттан кейін желдетілген топта немесе спорт пен м

4 слайд
Денсаулықтарын сақтау және ынталандыру Ырғақты - қозғалыс Тамақтан соң 30 минуттан  кейін желдетілген топта немесе спорт  пен музыка залында ортаңғы топтан бастап, аптасына екі рет 25-30 мин. Жүктеменің көлемі  және өлшемі баланың жас ерекшелігіне қарай болу. Көркем құндылыққа назар аудару Динамикалық үзіліс Сабақта балалардың шаршауларына қарай, 2-5 мин. Шаршаудың алдын-алу үшін барлық балаларға ұсынылады. Сабақтың ерекшелігіне қарай көзге. Тыныс алуға және басқада жаттығуларды қосуға болады.

4 слайд

Денсаулықтарын сақтау және ынталандыру Ырғақты - қозғалыс Тамақтан соң 30 минуттан  кейін желдетілген топта немесе спорт  пен музыка залында ортаңғы топтан бастап, аптасына екі рет 25-30 мин. Жүктеменің көлемі  және өлшемі баланың жас ерекшелігіне қарай болу. Көркем құндылыққа назар аудару Динамикалық үзіліс Сабақта балалардың шаршауларына қарай, 2-5 мин. Шаршаудың алдын-алу үшін барлық балаларға ұсынылады. Сабақтың ерекшелігіне қарай көзге. Тыныс алуға және басқада жаттығуларды қосуға болады.

Қимылды және спорттық ойындар Серуенде, топта сабақтың бөлігі ретінде, барлық топтарды күнде Ойындар баланың жас шамалық ерекше

5 слайд
Қимылды және спорттық ойындар Серуенде, топта сабақтың бөлігі ретінде, барлық топтарды күнде Ойындар баланың жас шамалық ерекшелігіне және маусымдыққа, уақытына сәйкес іріктелінеді. МДМ-де спорттық ойындарының элементтері ғана қолданылады. Релаксация Барлық топта кез-келген ыңғайлы бөлмеде. Педагог технологияның қарқындығын мақсатпен балалардың  жағдайына байланысты анықтайды. Табиғат үнінін, классикалық баяу әуенді (Чайковский, Рахманинов) қолдануға болады. Саусақ жаттығулары Күнде барлық топтарда жеке-дара немесе жарты топпен Күнде кез-келген ыңғайлы уақытта Барлық балаларға, әсіресе сөз мүкістігі бар  балаларға ұсынылады

5 слайд

Қимылды және спорттық ойындар Серуенде, топта сабақтың бөлігі ретінде, барлық топтарды күнде Ойындар баланың жас шамалық ерекшелігіне және маусымдыққа, уақытына сәйкес іріктелінеді. МДМ-де спорттық ойындарының элементтері ғана қолданылады. Релаксация Барлық топта кез-келген ыңғайлы бөлмеде. Педагог технологияның қарқындығын мақсатпен балалардың  жағдайына байланысты анықтайды. Табиғат үнінін, классикалық баяу әуенді (Чайковский, Рахманинов) қолдануға болады. Саусақ жаттығулары Күнде барлық топтарда жеке-дара немесе жарты топпен Күнде кез-келген ыңғайлы уақытта Барлық балаларға, әсіресе сөз мүкістігі бар  балаларға ұсынылады

Көзге арналған Көзге түскен жүктеменің қарқынына қарай күнде 3-5 мин Педагогтың көрсетуі, көрнекілікті қолдану ұсынылады. Тыныс

6 слайд
Көзге арналған Көзге түскен жүктеменің қарқынына қарай күнде 3-5 мин Педагогтың көрсетуі, көрнекілікті қолдану ұсынылады. Тыныс алу жаттығулары Дене тәрбие және сауықтыру жұмыстарының әртүрлі формасында Процедураның алдында балаларға мұрын гигиенасы жөніндегі міндеттер нұсқауын беру, бөлмені желдетіп алуОбеспечить проветривание Сергітетін жаттығулар Күнде түскі ұйқыдан, 5-10 мин. Өткізу түрі әртүрлі: керуетте жатып, молынан жуыну, қабырғалы жолмен жүру, ауасы әртүрлі деңгейдегі бөлмеде жеңіл жүгіру Дене шыныктыру сабағы Спорт немесе музыка залында  аптасына екі  рет Сәбилер тобында – топ бөлмесінде, 10-15 мин.  Ортаңғы -15-20, Ересек 20-25, Дайындық тобында -25-30 минут МДМ-нің жұмыс істейтін бағдарламасына сәйкес желдетілген бөлмеде өткізіледі.

6 слайд

Көзге арналған Көзге түскен жүктеменің қарқынына қарай күнде 3-5 мин Педагогтың көрсетуі, көрнекілікті қолдану ұсынылады. Тыныс алу жаттығулары Дене тәрбие және сауықтыру жұмыстарының әртүрлі формасында Процедураның алдында балаларға мұрын гигиенасы жөніндегі міндеттер нұсқауын беру, бөлмені желдетіп алуОбеспечить проветривание Сергітетін жаттығулар Күнде түскі ұйқыдан, 5-10 мин. Өткізу түрі әртүрлі: керуетте жатып, молынан жуыну, қабырғалы жолмен жүру, ауасы әртүрлі деңгейдегі бөлмеде жеңіл жүгіру Дене шыныктыру сабағы Спорт немесе музыка залында  аптасына екі  рет Сәбилер тобында – топ бөлмесінде, 10-15 мин.  Ортаңғы -15-20, Ересек 20-25, Дайындық тобында -25-30 минут МДМ-нің жұмыс істейтін бағдарламасына сәйкес желдетілген бөлмеде өткізіледі.

Нүктелі массаж Ересек тобынан бастап кез-келген ыңғайлы уақытта және күзгі және көктемгі індеттердің алдында өткізіледі. Тұмау

7 слайд
Нүктелі  массаж Ересек тобынан бастап кез-келген ыңғайлы уақытта және күзгі және көктемгі індеттердің алдында өткізіледі. Тұмау ауруымен жиі ауыратын балалармен қатаң түрде арнайы әдістер арқылы өткізіледі. Көрнекілік құрал қолданылады. Айына 1-2 рет Әуен әсері Айына 1-2 рет сабақтан тыс уақыта сауықтыру- шынықтыру жұмысы ретінде өткізіледі Басқа технологияларға көмекші ретінде: шиленісті шешуге, эмоцияның жоғары кездерінде қолданылады Ертегі терапиясы Дамыту және психологиялық жұмыстар үшін қолданылады. Ертегіне ересек немесе топтасып айтуға болады.

7 слайд

Нүктелі  массаж Ересек тобынан бастап кез-келген ыңғайлы уақытта және күзгі және көктемгі індеттердің алдында өткізіледі. Тұмау ауруымен жиі ауыратын балалармен қатаң түрде арнайы әдістер арқылы өткізіледі. Көрнекілік құрал қолданылады. Айына 1-2 рет Әуен әсері Айына 1-2 рет сабақтан тыс уақыта сауықтыру- шынықтыру жұмысы ретінде өткізіледі Басқа технологияларға көмекші ретінде: шиленісті шешуге, эмоцияның жоғары кездерінде қолданылады Ертегі терапиясы Дамыту және психологиялық жұмыстар үшін қолданылады. Ертегіне ересек немесе топтасып айтуға болады.

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!