Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық технологияларды қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы, Сайрам ауданы
ЖШС “Бақдаулет- CRIB ” балабақшасы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ
ҚОЛДАНУ
(ЖАС МАМАНДАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕС)
Балабақша әдіскері: Б.С.Шарафутдинова
2021 жыл
1 слайд
Түркістан облысы, Сайрам ауданы ЖШС “Бақдаулет- CRIB ” балабақшасы МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ (ЖАС МАМАНДАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕС) Балабақша әдіскері: Б.С.Шарафутдинова 2021 жыл
2 слайд
Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйымда жас мамандарға
инновациялық технологияларды тиімді, жас ерекшелігіне қарай
қолдадана білуге баулу.
Бүгін балабақшаны кез-келген заманауи мектепке дейінгі ұйым
ретінде инновациялық технологияларсыз елестету мүмкін емес. Ал
енді осы инновациялық технологияларды мектепке дейінгі ұйымның
жұмысына жүйелі түрде, талапқа сай енгізуді ұйымдастыру
балабақшаны басқару жұмысына тікелей байланысты.
Мектепке дейінгі ұйымдардағы инновациялық үдерістерді басқару
тәрбиелеу мен оқыту үдерісін оңтайландыруға, тәрбиелеу мен
оқытудан алынған нәтижелерді арттыруға бағытталған басқарушы
мен педагогтардың, балалардың және ата-аналардың бірі-бірімен
тығыз ықпалдастықта ұйымдастырылатын әрекеті. Демек мектепке
дейінгі ұйым жұмысына инновациялық технологияларды енгізу осы
әрекетке қатысушы жауапты тұлғалардың өз жұмыстарын алдын-ала
жоспарлап алып реттілікпен, сабақтастықпен, үздіксіздікпен
атқаратын әрекеттерінің жиынтығы болып табылады.
2 слайд
Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйымда жас мамандарға инновациялық технологияларды тиімді, жас ерекшелігіне қарай қолдадана білуге баулу. Бүгін балабақшаны кез-келген заманауи мектепке дейінгі ұйым ретінде инновациялық технологияларсыз елестету мүмкін емес. Ал енді осы инновациялық технологияларды мектепке дейінгі ұйымның жұмысына жүйелі түрде, талапқа сай енгізуді ұйымдастыру балабақшаны басқару жұмысына тікелей байланысты. Мектепке дейінгі ұйымдардағы инновациялық үдерістерді басқару тәрбиелеу мен оқыту үдерісін оңтайландыруға, тәрбиелеу мен оқытудан алынған нәтижелерді арттыруға бағытталған басқарушы мен педагогтардың, балалардың және ата-аналардың бірі-бірімен тығыз ықпалдастықта ұйымдастырылатын әрекеті. Демек мектепке дейінгі ұйым жұмысына инновациялық технологияларды енгізу осы әрекетке қатысушы жауапты тұлғалардың өз жұмыстарын алдын-ала жоспарлап алып реттілікпен, сабақтастықпен, үздіксіздікпен атқаратын әрекеттерінің жиынтығы болып табылады.
3 слайд
1Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиелеу-оқыту барысы ниннновациялық әдістер мен
технологияларды қолданудың әдістерімен формаларымен қамтамасыз ету, тәрбиелеумен
оқытудың сапасын арттыру үшін мектепке дейінгі ұйымда инновациялық білім беру
кеңістігінің үлгісін құру.
- мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық технологияларды қолдану аясында
педагогтардың педагогикалық кәсіби шеберліктерін жетілдіру;
- мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу
барысын белсендіру;
- мектепке дейінгі ұйымдарда баланың құнды шығармашылық тұлғасын дамытуға және
танымдық және интелектуалдық қабілеттерін қалыптастыруға арналған жағымды күн
тәртібін қамтамасыз ететін, инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу бойынша
жағдайлар жасау;
- шығармашылық ізденістерді ақпараттық, ғылыми-әдістемелік және психологиялық
қолдауды жүзеге асыру;
- бұхаралық педагогикалық тәжірибеде инновациялық әрекетті насихаттау.
- мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың инновациялық
үлгісіне көшу;
- мектепке дейінгі ұйымның бәсекеге қабілетілігін арттыруға бағытталған үздіксіз
дамуын қалыптастыру;
- мектепке дейінгі ұйым жұмысының сапасын арттыру үшін мектепке дейінгі ұйымда
инновациялық білім беру кеңістігінің үлгісін жетілдіру;
- өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттырушы педагогтардың санын арттыру;
- педагогтардың инновациялық педагогикалық тәжірибені аудандық, облыстық,
республикалық деңгейлерде жалпылау мен таратуға белсенді қатысуы;
- заманауи білім беру технологияларын меңгерген педагогтардың деңгейін арттыру.
3 слайд
1Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиелеу-оқыту барысы ниннновациялық әдістер мен технологияларды қолданудың әдістерімен формаларымен қамтамасыз ету, тәрбиелеумен оқытудың сапасын арттыру үшін мектепке дейінгі ұйымда инновациялық білім беру кеңістігінің үлгісін құру. - мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық технологияларды қолдану аясында педагогтардың педагогикалық кәсіби шеберліктерін жетілдіру; - мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу барысын белсендіру; - мектепке дейінгі ұйымдарда баланың құнды шығармашылық тұлғасын дамытуға және танымдық және интелектуалдық қабілеттерін қалыптастыруға арналған жағымды күн тәртібін қамтамасыз ететін, инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу бойынша жағдайлар жасау; - шығармашылық ізденістерді ақпараттық, ғылыми-әдістемелік және психологиялық қолдауды жүзеге асыру; - бұхаралық педагогикалық тәжірибеде инновациялық әрекетті насихаттау. - мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың инновациялық үлгісіне көшу; - мектепке дейінгі ұйымның бәсекеге қабілетілігін арттыруға бағытталған үздіксіз дамуын қалыптастыру; - мектепке дейінгі ұйым жұмысының сапасын арттыру үшін мектепке дейінгі ұйымда инновациялық білім беру кеңістігінің үлгісін жетілдіру; - өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттырушы педагогтардың санын арттыру; - педагогтардың инновациялық педагогикалық тәжірибені аудандық, облыстық, республикалық деңгейлерде жалпылау мен таратуға белсенді қатысуы; - заманауи білім беру технологияларын меңгерген педагогтардың деңгейін арттыру.
4 слайд
Мектепке дейінгі жастағы балаларға
мнемотехника тәсілдерін қолдану аса
маңызды өйткені сыртқы құралдардың
әсерінен ойлап шешетін тапсырмалар
ауызшаға қарағанда көрнекі материал
арқылы жақсы меңгеріледі.Дамыта
оқытуда балаларға тілдерін дамытуға
бағытталған, олардың белсенді сөздіктерін
байытатын, сөз жасау дағдыларын
бекітетін, заттарды сипаттайтын, мәтіндер
құрауға жәрдем беретін көрнекі үлгілер
қолданылады.
4 слайд
Мектепке дейінгі жастағы балаларға мнемотехника тәсілдерін қолдану аса маңызды өйткені сыртқы құралдардың әсерінен ойлап шешетін тапсырмалар ауызшаға қарағанда көрнекі материал арқылы жақсы меңгеріледі.Дамыта оқытуда балаларға тілдерін дамытуға бағытталған, олардың белсенді сөздіктерін байытатын, сөз жасау дағдыларын бекітетін, заттарды сипаттайтын, мәтіндер құрауға жәрдем беретін көрнекі үлгілер қолданылады.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдарда қолдану технологиялар әдісі
Ақпараттық технологиялар – анимацияларды, фильмдерді тұсаукесерлер
слайдтарын қолдану үйретілетін құбылыстарға балалардың белсенді танымдық
қызығушылықтарын танытуға мүмкіндік береді.
6 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдарда қолдану технологиялар әдісі Ақпараттық технологиялар – анимацияларды, фильмдерді тұсаукесерлер слайдтарын қолдану үйретілетін құбылыстарға балалардың белсенді танымдық қызығушылықтарын танытуға мүмкіндік береді.
7 слайд
Танымдық ертегілер балаларды қоршаған ортамен таныстыруға,
айнала қоршаған шындыққа белсенді танымдық қарым-қатынасты
туындатуға және құбылыстардың мәніне жетуге мүмкіндік беретін
білім қорын жинақтауға бағытталған.Танымдық ертегілер балаларды
бөлек деректермен таныстырады, құбылыстардың артында не
жатқанын айтады. Ертегілер мынадай талаптарға сәйкес болуы керек:
танымдық материалдан құрылуы, балаға бала жасына сәйкес білімнен
хабар етуі, оның мазмұнын білуге дене қызығушылыққа баулуы керек.
Дұрыс құрылған ертегі өзінің мазмұнына қызығушылық
тудырады.Танымдық қызығушылықты туындату үшін міндеттерді
шешу басқа жағымсыз сәттермен жасырынбай кейіпкерлердің
әрекетінің бел ортасында болғаны, ғылыми мазмұнға қызығушылыққа
шақыруы, күрес, жанашырлық пен кейіпкерді іздеу нақты осы
мазмұнмен байланысты болуы, соның айналасында шоғырлануы,
сонда іске асуы қажет. Ертегі балаларды қызықтыруы үшін: ертегідегі
барлық қимылдардың өрбіуі сол сауалдардың шешімі болуы, сауал мен
оның шешімі бала үшін жағымды кейіпкердің тұлғасында
нақтылануы, сонымен бірге ол қуанатындай, қобалжыйтындай, ойша
күресе алатындай, қойылған мақсатты іздеуді және шешуді, сауалды
шешу жай ғана баяндау сипатында берілмей, кейіпкердің белсенді
әрекетінің нәтижесінде берілуі қажет.
7 слайд
Танымдық ертегілер балаларды қоршаған ортамен таныстыруға, айнала қоршаған шындыққа белсенді танымдық қарым-қатынасты туындатуға және құбылыстардың мәніне жетуге мүмкіндік беретін білім қорын жинақтауға бағытталған.Танымдық ертегілер балаларды бөлек деректермен таныстырады, құбылыстардың артында не жатқанын айтады. Ертегілер мынадай талаптарға сәйкес болуы керек: танымдық материалдан құрылуы, балаға бала жасына сәйкес білімнен хабар етуі, оның мазмұнын білуге дене қызығушылыққа баулуы керек. Дұрыс құрылған ертегі өзінің мазмұнына қызығушылық тудырады.Танымдық қызығушылықты туындату үшін міндеттерді шешу басқа жағымсыз сәттермен жасырынбай кейіпкерлердің әрекетінің бел ортасында болғаны, ғылыми мазмұнға қызығушылыққа шақыруы, күрес, жанашырлық пен кейіпкерді іздеу нақты осы мазмұнмен байланысты болуы, соның айналасында шоғырлануы, сонда іске асуы қажет. Ертегі балаларды қызықтыруы үшін: ертегідегі барлық қимылдардың өрбіуі сол сауалдардың шешімі болуы, сауал мен оның шешімі бала үшін жағымды кейіпкердің тұлғасында нақтылануы, сонымен бірге ол қуанатындай, қобалжыйтындай, ойша күресе алатындай, қойылған мақсатты іздеуді және шешуді, сауалды шешу жай ғана баяндау сипатында берілмей, кейіпкердің белсенді әрекетінің нәтижесінде берілуі қажет.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Жобалау технологиялары – бала мен педагогтың бірлесіп жүзеге асыратын
эксперименттік әрекетін құру. Жобалық іс-әрекет – бұл білім беру мазмұнының
кез келген бағыты бойынша іздеу, зерттеу, практикалық тапсырмаларын шешу
үшін белгілі бір жоспарлар, белгілі бір мақсаттары бар мақсаттылық іс-
әрекет.Жобалық іс-әрекет негізінде ересектер мен балалардың белгілі бір
практикалық проблеманы бірлесе жұмыс істеу үдерісінде қол жеткізілетін іс-
әрекеттің нәтижеге бағыттылығы (оның барысында бала өзі үшін көптеген жаңа
және бұрын білмегенді ашады) туралы идея жатыр.Бұл нәтижені шынайы
практикалық іс-әрекетте көруге, зерделеуге, қолдануға болады. Кіші мектепке
дейінгі жастағылармен мынадай тақырыптарда: «Пішін, түс, көлем»; «Жыл
мезгілдері», «Су», «Қар», «Құм», «Жарық пен жылу» жұмыстарды өткізуге
болады. Ал ересек жаста баланың бастамашылдығы, белсенділігі, мүмкіндіктері
айтарлықтай арта түседі. Бұл жас кезеңі балалардың танымдық қажеттіліктерін
зерттеу, іздеу әрекеті түрінде «жаңаны» ашуға,ойлаудың өнімді түрін дамытуға
бағытталған дамыту үшін маңызды. Зерттеу әрекеті үшін келесі міндеттердің
алдын алу қажет:
- жағдайлар жасау;
- бақылаушылықты дамыту;
- салыстыру, талдау, жалпылау;
- эксперимент жасау барысында танымдық қызығушылықты дамыту;
- назар салуды, көруді, естуді дамыту.
9 слайд
Жобалау технологиялары – бала мен педагогтың бірлесіп жүзеге асыратын эксперименттік әрекетін құру. Жобалық іс-әрекет – бұл білім беру мазмұнының кез келген бағыты бойынша іздеу, зерттеу, практикалық тапсырмаларын шешу үшін белгілі бір жоспарлар, белгілі бір мақсаттары бар мақсаттылық іс- әрекет.Жобалық іс-әрекет негізінде ересектер мен балалардың белгілі бір практикалық проблеманы бірлесе жұмыс істеу үдерісінде қол жеткізілетін іс- әрекеттің нәтижеге бағыттылығы (оның барысында бала өзі үшін көптеген жаңа және бұрын білмегенді ашады) туралы идея жатыр.Бұл нәтижені шынайы практикалық іс-әрекетте көруге, зерделеуге, қолдануға болады. Кіші мектепке дейінгі жастағылармен мынадай тақырыптарда: «Пішін, түс, көлем»; «Жыл мезгілдері», «Су», «Қар», «Құм», «Жарық пен жылу» жұмыстарды өткізуге болады. Ал ересек жаста баланың бастамашылдығы, белсенділігі, мүмкіндіктері айтарлықтай арта түседі. Бұл жас кезеңі балалардың танымдық қажеттіліктерін зерттеу, іздеу әрекеті түрінде «жаңаны» ашуға,ойлаудың өнімді түрін дамытуға бағытталған дамыту үшін маңызды. Зерттеу әрекеті үшін келесі міндеттердің алдын алу қажет: - жағдайлар жасау; - бақылаушылықты дамыту; - салыстыру, талдау, жалпылау; - эксперимент жасау барысында танымдық қызығушылықты дамыту; - назар салуды, көруді, естуді дамыту.
10 слайд
Денсаулықты сақтау технологиялары – өзінің денсаулығын
қолдауға қажетті білім, білік дағдыларды қалыптастыру мен
дамыту.
Фитбол-ертегілер. Мектепке дейінгі кіші жастағы балаларға
педагог ертегі мазмұнын бұрыннан таныс балалардың білетін
қимылдарымен суйемелдей отырып айтады. Балалардың назары
ертегінің мазмұнында болғандықтан жаттығуларды орындау
қызықты және еліктірер сипатта болады. Ал ересек жастағы
балалар үшін күндізгі ұйқыдан соң балаларды сергіту үшін
қолдануға болады.
Анималотерапия – бұл балаларды тәрбиелеу мен оқытуда
жануарларды қолдану болып табылады. Жануарлармен өзара
әрекет ету арқылы балаларда айналасындағыларды түсіну, сезіну
және жанашырлық таныту қабілеттері қалыптасады.
Жануарларды бақылау және олармен өзара әрекет ету баланың
әлеуметтік ортада табысты бейімделуі үшін қажетті
интелектуалдық қабілеттерін дамытуға жағымды әсер етеді.
10 слайд
Денсаулықты сақтау технологиялары – өзінің денсаулығын қолдауға қажетті білім, білік дағдыларды қалыптастыру мен дамыту. Фитбол-ертегілер. Мектепке дейінгі кіші жастағы балаларға педагог ертегі мазмұнын бұрыннан таныс балалардың білетін қимылдарымен суйемелдей отырып айтады. Балалардың назары ертегінің мазмұнында болғандықтан жаттығуларды орындау қызықты және еліктірер сипатта болады. Ал ересек жастағы балалар үшін күндізгі ұйқыдан соң балаларды сергіту үшін қолдануға болады. Анималотерапия – бұл балаларды тәрбиелеу мен оқытуда жануарларды қолдану болып табылады. Жануарлармен өзара әрекет ету арқылы балаларда айналасындағыларды түсіну, сезіну және жанашырлық таныту қабілеттері қалыптасады. Жануарларды бақылау және олармен өзара әрекет ету баланың әлеуметтік ортада табысты бейімделуі үшін қажетті интелектуалдық қабілеттерін дамытуға жағымды әсер етеді.
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық әдістері
мен технологияларын енгізу және мектепке дейінгі ұйымдардың
өз әдістерін әзірлеу тәртібі
1. Мектепке дейінгі ұйымның мектепке дейінгі жастағы балалармен жұмысында сынақтан өткен әдістерді
және өзінің жеке әдістерін (дидактикалық жобалау) ескеріп, инновациялық технологияларды енгізу
бойынша жоспар құрылады;
2. Мектепке дейінгі жастағы балалардың білім, білік, дағдыларын затты қабылдау, абстрактілі ойлау, назар
салу критерийлері бойынша талдау жасалады және баға беріледі, бұл бағалауды балабақшаның меңгерушісі,
әдіскері, психологы жүргізеді.
3. Мектепке дейінгі ұйымның инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу және өздерінің әдістерін
әзірлеу үшін жеке бағдарламалары мен балалардың зерттеулерінің мәліметтері талқыланатын, бір жылға
жұмыстың бағыттары анықталатын әдістемелік кеңес өткізіледі;
4. Өздерінің жеке әдістерін әзірлеу мен мектепке дейінгі білім берудің инновациялық әдістері мен
технологияларын енгізу үшін жұмыс кезеңдері анықталады.
5. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу бойынша
мәселелер қарастырылатын әдістемелік
бірлестіктің отырыстары, қалалық, облыстық, республикалық деңгейдегі семинарлар өткізіледі;
6. Оқу жылының соңында мектепке дейінгі тәрбиелеу-оқыту үдерісіне инновациялық әдістер мен
технологияларды енгізу және өздерінің әдістерін әзірлеу бойынша жүргізілген жұмыстың тиімділігне
талдау жасалады.
Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық әдістері
мен технологияларын енгізу кезеңдері:
Тәрбиелеу-оқыту үдерісіндегі педагогтың әрекеті: 1 кезең: Жаңа идеяларды іздеу: мәселені (мақсатты),
міндетті құрастыру, мақсатқа жету үшін жоспар әзірлеу (педагог басқа педагогтармен және ата-аналармен
жоспарды талқылайды), жоспарды жүзеге асыру үшін педагогтар мен ата-аналарды тарту.
2 кезең: Жаңа енгізімді қалыптастыру: өзекті міндетті анықтау, әрекетті жоспарлау және ұйымдастыу,
жұмыс жоспарын жасау, материалды жинақтау.
3 кезең: Жаңа енгізімді іске асыру:практикалық көмек (қажеттілігіне қарай) беру, жоспарды іске асыруға
бағыт беру және бақылау, жоспарға ұйымдастырған оқу іс-әрекеттерін, ойындар және балалармен басқа да
іс-әрекеттерді қосу, өзбетінше орындау үшін түрлі деңгейдегі тапсырмалар дайындау.
4 кезең: Жаңалықты бекіту: тұсау кесерге, ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне дайындық жасау.
15 слайд
Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық әдістері мен технологияларын енгізу және мектепке дейінгі ұйымдардың өз әдістерін әзірлеу тәртібі 1. Мектепке дейінгі ұйымның мектепке дейінгі жастағы балалармен жұмысында сынақтан өткен әдістерді және өзінің жеке әдістерін (дидактикалық жобалау) ескеріп, инновациялық технологияларды енгізу бойынша жоспар құрылады; 2. Мектепке дейінгі жастағы балалардың білім, білік, дағдыларын затты қабылдау, абстрактілі ойлау, назар салу критерийлері бойынша талдау жасалады және баға беріледі, бұл бағалауды балабақшаның меңгерушісі, әдіскері, психологы жүргізеді. 3. Мектепке дейінгі ұйымның инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу және өздерінің әдістерін әзірлеу үшін жеке бағдарламалары мен балалардың зерттеулерінің мәліметтері талқыланатын, бір жылға жұмыстың бағыттары анықталатын әдістемелік кеңес өткізіледі; 4. Өздерінің жеке әдістерін әзірлеу мен мектепке дейінгі білім берудің инновациялық әдістері мен технологияларын енгізу үшін жұмыс кезеңдері анықталады. 5. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу бойынша мәселелер қарастырылатын әдістемелік бірлестіктің отырыстары, қалалық, облыстық, республикалық деңгейдегі семинарлар өткізіледі; 6. Оқу жылының соңында мектепке дейінгі тәрбиелеу-оқыту үдерісіне инновациялық әдістер мен технологияларды енгізу және өздерінің әдістерін әзірлеу бойынша жүргізілген жұмыстың тиімділігне талдау жасалады. Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық әдістері мен технологияларын енгізу кезеңдері: Тәрбиелеу-оқыту үдерісіндегі педагогтың әрекеті: 1 кезең: Жаңа идеяларды іздеу: мәселені (мақсатты), міндетті құрастыру, мақсатқа жету үшін жоспар әзірлеу (педагог басқа педагогтармен және ата-аналармен жоспарды талқылайды), жоспарды жүзеге асыру үшін педагогтар мен ата-аналарды тарту. 2 кезең: Жаңа енгізімді қалыптастыру: өзекті міндетті анықтау, әрекетті жоспарлау және ұйымдастыу, жұмыс жоспарын жасау, материалды жинақтау. 3 кезең: Жаңа енгізімді іске асыру:практикалық көмек (қажеттілігіне қарай) беру, жоспарды іске асыруға бағыт беру және бақылау, жоспарға ұйымдастырған оқу іс-әрекеттерін, ойындар және балалармен басқа да іс-әрекеттерді қосу, өзбетінше орындау үшін түрлі деңгейдегі тапсырмалар дайындау. 4 кезең: Жаңалықты бекіту: тұсау кесерге, ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне дайындық жасау.
16 слайд
Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаты дидактикалық,
тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын
технологиясының ерекшелігі ойындық іс-әрекеттің психологиялық
механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді.
Баланың бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық
қасиеттерін аша түсуді көздейді. Ойын - балалар үшін оқу да, еңбек
те. Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі. Сонымен қатар, ойын
балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп
қана қоймайды, олардың ұйымдастырушылық қабілеттерін де
қалыптастырады.
Ойын-әлеуметтік қызмет. Ол баланың жасына қарай өзін қоршаған
ортаны танып білуге құштарлығын арттырады.
Дамыта оқыту технологиясы - баланы оқыта отырып, дамыту. Бала
бойында еркіндік, мақсаткерлік, ар-намыс, мақтаныш сезім,
дербестік, адамгершілік, еңбексүйгіштік, белсенділік т.б. қасиеттер
дамыту.
16 слайд
Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаты дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын технологиясының ерекшелігі ойындық іс-әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Баланың бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық қасиеттерін аша түсуді көздейді. Ойын - балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі. Сонымен қатар, ойын балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймайды, олардың ұйымдастырушылық қабілеттерін де қалыптастырады. Ойын-әлеуметтік қызмет. Ол баланың жасына қарай өзін қоршаған ортаны танып білуге құштарлығын арттырады. Дамыта оқыту технологиясы - баланы оқыта отырып, дамыту. Бала бойында еркіндік, мақсаткерлік, ар-намыс, мақтаныш сезім, дербестік, адамгершілік, еңбексүйгіштік, белсенділік т.б. қасиеттер дамыту.
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Қорыта келіп айтатын болсақ аталған педагогикалық
технологиялар мен инновациялық құралдар балабақшада
балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп, әр сатыға балалардың
қабылдау мүмкіндіктеріне сай пайдалануға болады. Мектепке
дейінгі балалардың есте сақтау қабілеті әлсіз, қабылдау
процестері тұрақсыз келеді. Сондықтан олар затты қолмен ұстап,
көзімен көргенді ұнатады. Осыған сәйкес, мектепке дейінгі
балалардың оқу іс-әрекеттеріне көрнекілік, ойын технологиясын
кеңінен қолданған жөн.
Тәрбиеші – бала бойына білім нәрін себетін басты тұлға.
Жаңашыл тәрбиеші даярлауға қойылатын талаптар студенттерді
оқытудың жаңа түрлерімен қаруландыра отырып, қазіргі
уақыттағы кәсіптік дағдыларын игеруге бағытталған оқытудың
жаңа жолдарын енгізуді көздейді.
18 слайд
Қорыта келіп айтатын болсақ аталған педагогикалық технологиялар мен инновациялық құралдар балабақшада балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп, әр сатыға балалардың қабылдау мүмкіндіктеріне сай пайдалануға болады. Мектепке дейінгі балалардың есте сақтау қабілеті әлсіз, қабылдау процестері тұрақсыз келеді. Сондықтан олар затты қолмен ұстап, көзімен көргенді ұнатады. Осыған сәйкес, мектепке дейінгі балалардың оқу іс-әрекеттеріне көрнекілік, ойын технологиясын кеңінен қолданған жөн. Тәрбиеші – бала бойына білім нәрін себетін басты тұлға. Жаңашыл тәрбиеші даярлауға қойылатын талаптар студенттерді оқытудың жаңа түрлерімен қаруландыра отырып, қазіргі уақыттағы кәсіптік дағдыларын игеруге бағытталған оқытудың жаңа жолдарын енгізуді көздейді.
19 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
19 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!