Материалдар / Мектепке дейінгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепке дейінгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2021
513
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» Акционерлік қоғамның фил

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» Акционерлік қоғамның филиалы Түркістан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты ЖОБА Тақырыбы: Мектепке дей і нгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру Дайындаған: Түркістан облысы, Кентау қаласы МКҚК«Согдана» бөбекжай-балабақша Әдіскері : Д.Атаметова Қабылдаған: Адилаева Алма

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» Акционерлік қоғамның филиалы Түркістан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты ЖОБА Тақырыбы: Мектепке дей і нгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру Дайындаған: Түркістан облысы, Кентау қаласы МКҚК«Согдана» бөбекжай-балабақша Әдіскері : Д.Атаметова Қабылдаған: Адилаева Алма

Ж ЖОСПАР:  Жоба тақырыбының мақсат міндеттері  Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспары  Жылдық жоспардың кезеңдері  Жосп

2 слайд
Ж ЖОСПАР:  Жоба тақырыбының мақсат міндеттері  Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспары  Жылдық жоспардың кезеңдері  Жоспарды жасақтау  Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық талдау  Әдістемелік жұмыстың критериі  Қорытынды  Қолданылған әдебиеттер

2 слайд

Ж ЖОСПАР:  Жоба тақырыбының мақсат міндеттері  Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспары  Жылдық жоспардың кезеңдері  Жоспарды жасақтау  Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық талдау  Әдістемелік жұмыстың критериі  Қорытынды  Қолданылған әдебиеттер

ЖОБА ТАҚЫРЫБЫНЫҢ МАҚСАТ -МІНДЕТТЕРІ МІНДЕТТЕРІ:  Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құр

3 слайд
ЖОБА ТАҚЫРЫБЫНЫҢ МАҚСАТ -МІНДЕТТЕРІ МІНДЕТТЕРІ:  Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құрылымын белгілеу  Сараптамалық негізділігінің маңыздылығын талдау МАҚСАТЫ: Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құрылымын белгілеу

3 слайд

ЖОБА ТАҚЫРЫБЫНЫҢ МАҚСАТ -МІНДЕТТЕРІ МІНДЕТТЕРІ:  Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құрылымын белгілеу  Сараптамалық негізділігінің маңыздылығын талдау МАҚСАТЫ: Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құрылымын белгілеу

Оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспар МДҰ міндетті нормативті құжат Өзінің маңыздылығына қарай даму бағдарламасы, МДҰ

4 слайд
Оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспар МДҰ міндетті нормативті құжат Өзінің маңыздылығына қарай даму бағдарламасы, МДҰ тәрбие мен оқытудың оқу бағдарламасы, Жарғымен тепе-тең Барлық құжаттар өзара байланысты болу керек

4 слайд

Оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспар МДҰ міндетті нормативті құжат Өзінің маңыздылығына қарай даму бағдарламасы, МДҰ тәрбие мен оқытудың оқу бағдарламасы, Жарғымен тепе-тең Барлық құжаттар өзара байланысты болу керек

ЖОСПАРЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ Әкімшілік пен педагогикалық ұжымның біріңғай әрекет жасауы Мақсатты шешуде негізгі ретінде барлық МДҰ ұжым

5 слайд
ЖОСПАРЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ Әкімшілік пен педагогикалық ұжымның біріңғай әрекет жасауы Мақсатты шешуде негізгі ретінде барлық МДҰ ұжымы үшін жылдық жұмыс жоспары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасы ұсынылады, ал болашақ жоспардың іс-әрекеттері тұрғысында Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және МДҰ даму БағдарламасыӨткен оқу жылының жетістік деңгейін терең талдау негізінде ұжым алдында тұрған мақсат пен міндеттерді нақты қоя білу басшыдан арнайы білімді және ептілікті талап етед і

5 слайд

ЖОСПАРЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ Әкімшілік пен педагогикалық ұжымның біріңғай әрекет жасауы Мақсатты шешуде негізгі ретінде барлық МДҰ ұжымы үшін жылдық жұмыс жоспары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасы ұсынылады, ал болашақ жоспардың іс-әрекеттері тұрғысында Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және МДҰ даму БағдарламасыӨткен оқу жылының жетістік деңгейін терең талдау негізінде ұжым алдында тұрған мақсат пен міндеттерді нақты қоя білу басшыдан арнайы білімді және ептілікті талап етед і

Мектепке дейінгі ұйымның төрт негізгі құжаттарында мақсат пен міндеттер айқындалынған Жылдық жұмыс жоспарМектепке дейін

6 слайд
Мектепке дейінгі ұйымның төрт негізгі құжаттарында мақсат пен міндеттер айқындалынған Жылдық жұмыс жоспарМектепке дейінгі ұйымның даму Бағдарламасы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартыМектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасы

6 слайд

Мектепке дейінгі ұйымның төрт негізгі құжаттарында мақсат пен міндеттер айқындалынған Жылдық жұмыс жоспарМектепке дейінгі ұйымның даму Бағдарламасы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартыМектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасы

Жоспарлаудың ең негізгі міндеттері Ұжым мүшелерінде жауапкершілік пен тәртіптілікті тәрбиелеу;Нақты шараларды, орындау ме

7 слайд
Жоспарлаудың ең негізгі міндеттері Ұжым мүшелерінде жауапкершілік пен тәртіптілікті тәрбиелеу;Нақты шараларды, орындау мерзімін және жауапты орындаушыларын анықтау Педагогикалық ұжым қызметіндегі негізгі байланыстыратын түйінді сұрақтарды ажырату;Ерте және мектеп жасына дейінгі балалрды дамыту және тәрбие сұрақтары бойынша, мемлекеттік органдардың шешімдерін орындауды және эмоционалдық әл-аухатын жақсартуын қамтамасыз ету;

7 слайд

Жоспарлаудың ең негізгі міндеттері Ұжым мүшелерінде жауапкершілік пен тәртіптілікті тәрбиелеу;Нақты шараларды, орындау мерзімін және жауапты орындаушыларын анықтау Педагогикалық ұжым қызметіндегі негізгі байланыстыратын түйінді сұрақтарды ажырату;Ерте және мектеп жасына дейінгі балалрды дамыту және тәрбие сұрақтары бойынша, мемлекеттік органдардың шешімдерін орындауды және эмоционалдық әл-аухатын жақсартуын қамтамасыз ету;

ЖОСПАРДЫ ҚҰРУ КЕЗЕҢДЕРІ 1 КЕЗЕҢ 2 КЕЗЕҢ 3 КЕЗЕҢ Ай сайын қайталанып келетін МДҰ жұмысының және оқу жылының әр айының ерекшел

8 слайд
ЖОСПАРДЫ ҚҰРУ КЕЗЕҢДЕРІ 1 КЕЗЕҢ 2 КЕЗЕҢ 3 КЕЗЕҢ Ай сайын қайталанып келетін МДҰ жұмысының және оқу жылының әр айының ерекшелігін айқындайтын іс әрекеттерді жоспарлау Ай сайын жоспарланған шараларды оған дейін МДҰ дәстүрлі болып қалған шаралармен толықтыру Алдыңғы жыл бойынша МДҰ қызметін талдау негізінде анықталған мақсат-міндеттерді жүзеге асыру үшін жаңа шараларды жоспарлау

8 слайд

ЖОСПАРДЫ ҚҰРУ КЕЗЕҢДЕРІ 1 КЕЗЕҢ 2 КЕЗЕҢ 3 КЕЗЕҢ Ай сайын қайталанып келетін МДҰ жұмысының және оқу жылының әр айының ерекшелігін айқындайтын іс әрекеттерді жоспарлау Ай сайын жоспарланған шараларды оған дейін МДҰ дәстүрлі болып қалған шаралармен толықтыру Алдыңғы жыл бойынша МДҰ қызметін талдау негізінде анықталған мақсат-міндеттерді жүзеге асыру үшін жаңа шараларды жоспарлау

I ТАРАУ Жоспарлауды ескертетін негізгі нұсқаулық құжаттарПедагогикалық ұжым жұмысының экран нәтижелігі Өткен жыл жұмысын

9 слайд
I ТАРАУ Жоспарлауды ескертетін негізгі нұсқаулық құжаттарПедагогикалық ұжым жұмысының экран нәтижелігі Өткен жыл жұмысының талдау қорытындысы Ағымдағы жылға міндеттерМДҰ туралы мәліметБАСТАПҚЫ БЕТІ Балармен білім салалары бойынша жұмыстың нәтижелігіАурушаңдықты талдауПедагогтардың педагогикалық өсуінің көрсеткіштері Ата-ананың қанағаттандырылу ы

9 слайд

I ТАРАУ Жоспарлауды ескертетін негізгі нұсқаулық құжаттарПедагогикалық ұжым жұмысының экран нәтижелігі Өткен жыл жұмысының талдау қорытындысы Ағымдағы жылға міндеттерМДҰ туралы мәліметБАСТАПҚЫ БЕТІ Балармен білім салалары бойынша жұмыстың нәтижелігіАурушаңдықты талдауПедагогтардың педагогикалық өсуінің көрсеткіштері Ата-ананың қанағаттандырылу ы

I I ТАРАУ Кәсіби,теориялық және әдістемелік деңгейін, қызметтік біліктілігін арттыру Педагогикалық кадрмен жұмыс түрлеріҚы

10 слайд
I I ТАРАУ Кәсіби,теориялық және әдістемелік деңгейін, қызметтік біліктілігін арттыру Педагогикалық кадрмен жұмыс түрлеріҚызмет біліктілігін арттыруҚұқықтық сауаттылықты арттыруЖұмыстың циклограммасы Аттестацияға дайындық, аттестация бойынша нұсқаулықты орындау Ке ң естерСеминар Өз білімін жетілдіру бойынша жұмыстар Педагогикалық тәжірибені оқып- үйрену, жинақтау және тарату Әдістемелік кабинет жұмысының мазмұны және ұйымдастыру Мектеппен байланыс орнату

10 слайд

I I ТАРАУ Кәсіби,теориялық және әдістемелік деңгейін, қызметтік біліктілігін арттыру Педагогикалық кадрмен жұмыс түрлеріҚызмет біліктілігін арттыруҚұқықтық сауаттылықты арттыруЖұмыстың циклограммасы Аттестацияға дайындық, аттестация бойынша нұсқаулықты орындау Ке ң естерСеминар Өз білімін жетілдіру бойынша жұмыстар Педагогикалық тәжірибені оқып- үйрену, жинақтау және тарату Әдістемелік кабинет жұмысының мазмұны және ұйымдастыру Мектеппен байланыс орнату

I II ТАРАУ Меңгеруші жанындағы кеңесӨндірістік жиналысПедагогикалық кеңестер

11 слайд
I II ТАРАУ Меңгеруші жанындағы кеңесӨндірістік жиналысПедагогикалық кеңестер

11 слайд

I II ТАРАУ Меңгеруші жанындағы кеңесӨндірістік жиналысПедагогикалық кеңестер

I V ТАРАУ Жол көлік жарақатынан алдын-ала сақтандыруДене шынықтыру- сауықтыру шараларының графиг жоспарыБала денсаулы

12 слайд
I V ТАРАУ Жол көлік жарақатынан алдын-ала сақтандыруДене шынықтыру- сауықтыру шараларының графиг жоспарыБала денсаулығын нығайту және оның өмірін қорғау бойынша жұмыстар Төтенше жағдай бойынша шаралар

12 слайд

I V ТАРАУ Жол көлік жарақатынан алдын-ала сақтандыруДене шынықтыру- сауықтыру шараларының графиг жоспарыБала денсаулығын нығайту және оның өмірін қорғау бойынша жұмыстар Төтенше жағдай бойынша шаралар

V ТАРАУ ОҚУ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ

13 слайд
V ТАРАУ ОҚУ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ

13 слайд

V ТАРАУ ОҚУ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ

VI ТАРАУ Қоғамдық және жанұялық тәрбие Балалармен бұқаралаық тәрбие

14 слайд
VI ТАРАУ Қоғамдық және жанұялық тәрбие Балалармен бұқаралаық тәрбие

14 слайд

VI ТАРАУ Қоғамдық және жанұялық тәрбие Балалармен бұқаралаық тәрбие

VII ТАРАУ Материалдық-техникалық базаны нығайту

15 слайд
VII ТАРАУ Материалдық-техникалық базаны нығайту

15 слайд

VII ТАРАУ Материалдық-техникалық базаны нығайту

Жоспарды жасақтау МДҰ немесе белгілі бір іс- әрекеттің, міндеттерін, оны шешу үшін жағдайды айқындау, қызметтің негізгі бағы

16 слайд
Жоспарды жасақтау МДҰ немесе белгілі бір іс- әрекеттің, міндеттерін, оны шешу үшін жағдайды айқындау, қызметтің негізгі бағыттарын, жауаптыларды, мерзімін белгілеу

16 слайд

Жоспарды жасақтау МДҰ немесе белгілі бір іс- әрекеттің, міндеттерін, оны шешу үшін жағдайды айқындау, қызметтің негізгі бағыттарын, жауаптыларды, мерзімін белгілеу

ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ  Жоспарлау кезінде жұмыс қандай деңгейде екенін білуі;  Жоспарлаудың соңғы кезеңінде қандай деңгейг

17 слайд
ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ  Жоспарлау кезінде жұмыс қандай деңгейде екенін білуі;  Жоспарлаудың соңғы кезеңінде қандай деңгейге жететінін нақты түсінуі  МДҰ жұмысын жаңа деңгейде апару үшін оңтайлы жолдары мен тәсілдерін таңдау

17 слайд

ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ  Жоспарлау кезінде жұмыс қандай деңгейде екенін білуі;  Жоспарлаудың соңғы кезеңінде қандай деңгейге жететінін нақты түсінуі  МДҰ жұмысын жаңа деңгейде апару үшін оңтайлы жолдары мен тәсілдерін таңдау

Педагогикалық талдау жүргізу Педагогикалық талдау дегеніміз – бұл тәрбиелік –білімділік үдерісті мақсатты оқып білу, оны әд

18 слайд
Педагогикалық талдау жүргізу Педагогикалық талдау дегеніміз – бұл тәрбиелік –білімділік үдерісті мақсатты оқып білу, оны әділ бағалау, оның деңгейін анықталған себептерін табу, нәтиже және соның негізінде жұмысты жақсартуда ұсыныстар дайындау

18 слайд

Педагогикалық талдау жүргізу Педагогикалық талдау дегеніміз – бұл тәрбиелік –білімділік үдерісті мақсатты оқып білу, оны әділ бағалау, оның деңгейін анықталған себептерін табу, нәтиже және соның негізінде жұмысты жақсартуда ұсыныстар дайындау

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТАЛДАУ ҮШ ТҮРДЕН ҚҰРАЛАДЫ ОПЕРАТИВТІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ Педагогикалық үдерісті үйренудің ұсынатын жүйелі т

19 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТАЛДАУ ҮШ ТҮРДЕН ҚҰРАЛАДЫ ОПЕРАТИВТІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ Педагогикалық үдерісті үйренудің ұсынатын жүйелі тәсіл Педагогикалық үдерісті осы және басқалай маңызды жақтарын диагностикалау,ола рды өзара байланысын және тәуелділігін орнату,ұсыныстар ын дайындау Есепті кезеңді аяқтағаннан кейін жүргізіледі: жарты жылдық, жылдық, жаздық кезең және есепті кезең

19 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТАЛДАУ ҮШ ТҮРДЕН ҚҰРАЛАДЫ ОПЕРАТИВТІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ Педагогикалық үдерісті үйренудің ұсынатын жүйелі тәсіл Педагогикалық үдерісті осы және басқалай маңызды жақтарын диагностикалау,ола рды өзара байланысын және тәуелділігін орнату,ұсыныстар ын дайындау Есепті кезеңді аяқтағаннан кейін жүргізіледі: жарты жылдық, жылдық, жаздық кезең және есепті кезең

МД Ұ әдістемелік жұмыстардың тиімділігін сараптау үшін оны бағалаудың өлшемдерін (критерий) құру керек

20 слайд
МД Ұ әдістемелік жұмыстардың тиімділігін сараптау үшін оны бағалаудың өлшемдерін (критерий) құру керек

20 слайд

МД Ұ әдістемелік жұмыстардың тиімділігін сараптау үшін оны бағалаудың өлшемдерін (критерий) құру керек

Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін бірінші критериі Балалардың даму орытындысын алуға болады,әр баланың онтайлы деңгейге жету

21 слайд
Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін бірінші критериі Балалардың даму орытындысын алуға болады,әр баланың онтайлы деңгейге жетуі немесе оған белгілі бір уақыт аумағында баланы шаршатпай жақындауы Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін екінші критериі Тәрбиешілердің шеберлігінің өсуі, шығын және уақыт,әдістемелік жұмысқа күш салу және өз білімін көтеру арақатынасы ретінде анықталады,бірақ осы қызметтердің түрлерімен педагогтарды шадан тыс жүктемеуі Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін екінші критериі Ұжымда микрооклиматтың жақсаруы байқалады,педагогтардың шығармашылық белсенділігі және өз еңбектеріне көңілі талғаны артуы

21 слайд

Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін бірінші критериі Балалардың даму орытындысын алуға болады,әр баланың онтайлы деңгейге жетуі немесе оған белгілі бір уақыт аумағында баланы шаршатпай жақындауы Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін екінші критериі Тәрбиешілердің шеберлігінің өсуі, шығын және уақыт,әдістемелік жұмысқа күш салу және өз білімін көтеру арақатынасы ретінде анықталады,бірақ осы қызметтердің түрлерімен педагогтарды шадан тыс жүктемеуі Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін екінші критериі Ұжымда микрооклиматтың жақсаруы байқалады,педагогтардың шығармашылық белсенділігі және өз еңбектеріне көңілі талғаны артуы

ҚОРЫТЫНДЫ Бекітілген жылдық жоспар басқа жоспарға негіз боладыМДҰ жылдық жоспарын жасақтаудың түйінді мағанасы бар, өткен

22 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бекітілген жылдық жоспар басқа жоспарға негіз боладыМДҰ жылдық жоспарын жасақтаудың түйінді мағанасы бар, өткен ұйымның даму бағдарламасында қарастырылған мақсаттарға жоспарлы кепілдік беретін құжат

22 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Бекітілген жылдық жоспар басқа жоспарға негіз боладыМДҰ жылдық жоспарын жасақтаудың түйінді мағанасы бар, өткен ұйымның даму бағдарламасында қарастырылған мақсаттарға жоспарлы кепілдік беретін құжат

Қолданылған әдебиеттер 1. Мемлекеттік мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандарты 2. Казакова И.Н. МДМ жылды

23 слайд
Қолданылған әдебиеттер 1. Мемлекеттік мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандарты 2. Казакова И.Н. МДМ жылдық жоспары: Қиындықтар, қателіктер, жеңу жолдары 3. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің нормативтік-құқықтық негіздері: әдістемелік құрал

23 слайд

Қолданылған әдебиеттер 1. Мемлекеттік мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандарты 2. Казакова И.Н. МДМ жылдық жоспары: Қиындықтар, қателіктер, жеңу жолдары 3. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің нормативтік-құқықтық негіздері: әдістемелік құрал