Материалдар / Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық педагогтарға, оқушыларға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
2265
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау

1 слайд
Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау Әлеуметттік педагог: Джидибаева Г:Ш 2019-2020 оқу жылы

Мақсаты : Ж еке дара мінез -құлықты анықтау,оқыту үдерісін үйлестіру,оқыту нәтижелерін дұрыс анықтауды қамтамасыз ету. Міндеті

2 слайд
Мақсаты : Ж еке дара мінез -құлықты анықтау,оқыту үдерісін үйлестіру,оқыту нәтижелерін дұрыс анықтауды қамтамасыз ету. Міндеті: - Оқушыдағы белгілі бір психологиялық сапалар мен мінез -құлық ерекшеліктерінің бастамасын анықтау ; -Әр түрлі оқушылардағы бұл сапаның даму деңгейін салыстыру . Күтілетін нәтиже: - Оқушыларға әлеуметтік диагностика жасай отырып,мінез-құлық ерекшеліктерін, даму деңгейін анықтаймыз.

Диагностика- белгілі бір оқушының даму үрдісімен нәтижесін талдау. Грек тілінен аударғанда (жалпы жағдайды талдау , өзекті м

3 слайд
Диагностика- белгілі бір оқушының даму үрдісімен нәтижесін талдау. Грек тілінен аударғанда (жалпы жағдайды талдау , өзекті мәселелерді айқындау.)

Ә леуметтік диагностика үш кезеңнен тұрады. 1.Мектепке келген оқушылармен танысу.  2.Әлеуметтік жағдайын анықтау,зерттеу.  3.

4 слайд
Ә леуметтік диагностика үш кезеңнен тұрады. 1.Мектепке келген оқушылармен танысу.  2.Әлеуметтік жағдайын анықтау,зерттеу.  3.Дигностика бойынша қорытынды жасау.

Диагно стика түрлері Әлеуметт ік диагност ика Психолог иялық диагност икаПедагоги калық диагност ика Медицин алық диагност

5 слайд
Диагно стика түрлері Әлеуметт ік диагност ика Психолог иялық диагност икаПедагоги калық диагност ика Медицин алық диагност ика

Әлеуметтік- диагностика әдістері

6 слайд
Әлеуметтік- диагностика әдістері

САУАЛНАМА Құрметті ата-ана! Сізден, мына төмендегі сұрақтарға тлық жауап беруіңізді сұранамыз. Алдын-ала рахмет айтамыз. Отба

7 слайд
САУАЛНАМА Құрметті ата-ана! Сізден, мына төмендегі сұрақтарға тлық жауап беруіңізді сұранамыз. Алдын-ала рахмет айтамыз. Отбасы жағдайы _________________________ Отбасындағы қарым-қатынас: ___________________________________________________________________________________ _______________________________ Отбасында қанша адам бар? ___________________________________________________________________________________ _______________________________ Олардың аты-жөні және туылған күндері: ___________________________________________________________________________________ ________________________________________________________ Отбасы үшін маңызды күндер? ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ _____ Отбасының діни-религиялық бағыты қандай? ___________________________________________________________________________________ _______________________________ Мекен-жайы: ___________________________________________________________________________________ _______________________________

Жасөспірімдердің танымдық қажеттілігін, қызығушылығын және бейімділігін диагностикалау Ескерту: Сөйлемдерді оқи отырып, «ия

8 слайд
Жасөспірімдердің танымдық қажеттілігін, қызығушылығын және бейімділігін диагностикалау Ескерту: Сөйлемдерді оқи отырып, «ия» немесе «жоқ» жауаптарын жазу керек • Маған ғылыми-көпшілік әдебиеттерден гөрі, көркем әдебиеттер оқыған ұнайды. • Мен кейде 2-3 кітапты бірден оқимын. • Оқып жаткен кезде кейбір цитат және нақыл сөздерді жазып аламын. • Мені классикалық әдебиеттен қарағана детективті әдебиет қызықтырады. • Мен теледидар көре отырып, кітап оқимын. • Мен «Әлемге әйгілі адамдар өмірі» туралы кітап бөлімдерін оқығанды ұнатамын. • Әдетте, мен кітап оқитын алдын, қандай кітап оқу керектігін жоспарлаймын. • Мен білімімді көтеру үшін, менде жігер жеткіліксіз. • Абстрактілі түсінік дамыған адамдар үшін ғана. • Философиямен айналысу керек. • Қиын тапсырма ақылды дамытады. • Мен өздігімнен және үнемі өз білімімді жетілдіремін. Кілті: 5, 8 сұрақтардағы «жоқ» жауабына және қалған сұрақтардың «ия» жауабына 1 ұпай беріледі. Егер ұпай саны көп болса онда оқушының таным қажеттіліктерін жоғары болғаны.

Қ орытынды: 1. Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау арқ

9 слайд
Қ орытынды: 1. Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау арқылы оқу -білімдегі,мінез- құлықындағы ,қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтауды үйренеміз

 Назарларыңызға рахмет

10 слайд
 Назарларыңызға рахмет