1 слайд
Мектепке келген
оқушыларға әлеуметтік
диагностика жасау
Әлеуметттік педагог: Джидибаева Г:Ш
2019-2020 оқу жылы
2 слайд
Мақсаты : Ж еке дара мінез -құлықты анықтау,оқыту үдерісін
үйлестіру,оқыту нәтижелерін дұрыс анықтауды қамтамасыз ету.
Міндеті:
- Оқушыдағы белгілі бір психологиялық сапалар мен мінез -құлық
ерекшеліктерінің бастамасын анықтау ;
-Әр түрлі оқушылардағы бұл сапаның даму деңгейін салыстыру .
Күтілетін нәтиже:
- Оқушыларға әлеуметтік диагностика жасай отырып,мінез-құлық
ерекшеліктерін, даму деңгейін анықтаймыз.
3 слайд
Диагностика- белгілі бір
оқушының даму үрдісімен
нәтижесін талдау.
Грек тілінен аударғанда
(жалпы жағдайды талдау ,
өзекті мәселелерді айқындау.)
4 слайд
Ә леуметтік диагностика үш кезеңнен
тұрады.
1.Мектепке келген оқушылармен танысу.
2.Әлеуметтік жағдайын анықтау,зерттеу.
3.Дигностика бойынша қорытынды жасау.
5 слайд
Диагно
стика
түрлері Әлеуметт
ік
диагност
ика
Психолог
иялық
диагност
икаПедагоги
калық
диагност
ика Медицин
алық
диагност
ика
6 слайд
Әлеуметтік-
диагностика
әдістері
7 слайд
САУАЛНАМА
Құрметті ата-ана!
Сізден, мына төмендегі сұрақтарға тлық жауап беруіңізді сұранамыз. Алдын-ала рахмет айтамыз.
Отбасы жағдайы _________________________
Отбасындағы қарым-қатынас:
___________________________________________________________________________________
_______________________________
Отбасында қанша адам бар?
___________________________________________________________________________________
_______________________________
Олардың аты-жөні және туылған күндері:
___________________________________________________________________________________
________________________________________________________
Отбасы үшін маңызды күндер?
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
_____
Отбасының діни-религиялық бағыты қандай?
___________________________________________________________________________________
_______________________________
Мекен-жайы:
___________________________________________________________________________________
_______________________________
8 слайд
Жасөспірімдердің танымдық қажеттілігін, қызығушылығын және бейімділігін
диагностикалау
Ескерту: Сөйлемдерді оқи отырып, «ия» немесе «жоқ» жауаптарын жазу керек
•
Маған ғылыми-көпшілік әдебиеттерден гөрі, көркем әдебиеттер оқыған ұнайды.
•
Мен кейде 2-3 кітапты бірден оқимын.
•
Оқып жаткен кезде кейбір цитат және нақыл сөздерді жазып аламын.
•
Мені классикалық әдебиеттен қарағана детективті әдебиет қызықтырады.
•
Мен теледидар көре отырып, кітап оқимын.
•
Мен «Әлемге әйгілі адамдар өмірі» туралы кітап бөлімдерін оқығанды ұнатамын.
•
Әдетте, мен кітап оқитын алдын, қандай кітап оқу керектігін жоспарлаймын.
•
Мен білімімді көтеру үшін, менде жігер жеткіліксіз.
•
Абстрактілі түсінік дамыған адамдар үшін ғана.
•
Философиямен айналысу керек.
•
Қиын тапсырма ақылды дамытады.
•
Мен өздігімнен және үнемі өз білімімді жетілдіремін.
Кілті: 5, 8 сұрақтардағы «жоқ» жауабына және қалған сұрақтардың «ия» жауабына 1 ұпай
беріледі. Егер ұпай саны көп болса онда оқушының таным қажеттіліктерін жоғары
болғаны.
9 слайд
Қ орытынды:
1. Мектепке келген
оқушыларға әлеуметтік
диагностика жасау арқылы оқу -білімдегі,мінез-
құлықындағы ,қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтауды
үйренеміз
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз