Материалдар / Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома, олардың құрылысы, қызметі туралы теориялық білім беру. 2. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома құрылысы, қызметі туралы білуге, сауаттылыққа, білімділікке тәрбиелеу. 3. Гольджи жиынтығы мен лизосома органоидтарының құрылысы, жасушадағы қызметі бойынша оқушылардың білім дағдысын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
2163
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
С абақтың тақырыбы:С абақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосом

1 слайд
С абақтың тақырыбы:С абақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома, олардың құрылысы, қызметі туралы теориялық білім беру. 2. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома құрылысы, қызметі туралы білуге, сауаттылыққа, білімділікке тәрбиелеу. 3. Гольджи жиынтығы мен лизосома органоидтарының құрылысы, жасушадағы қызметі бойынша оқушылардың білім дағдысын дамыту. 1. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома, олардың құрылысы, қызметі туралы теориялық білім беру. 2. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома құрылысы, қызметі туралы білуге, сауаттылыққа, білімділікке тәрбиелеу. 3. Гольджи жиынтығы мен лизосома органоидтарының құрылысы, жасушадағы қызметі бойынша оқушылардың білім дағдысын дамыту. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: АраласАралас Бағдарлау- мотивациялық , Операциялық – орындаушылық , Рефлекциялық-бағалау. Бағдарлау- мотивациялық , Операциялық – орындаушылық , Рефлекциялық-бағалау. Көрнекілігі:Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, электрондық оқулық Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, электрондық оқулықМембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосомаМембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома

І ІІ. Кіріктірілген бөлім. Бағдарлау- мотивациялық кезең ІІ І. Ұйымдастыру 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақ

2 слайд
І ІІ. Кіріктірілген бөлім. Бағдарлау- мотивациялық кезең ІІ І. Ұйымдастыру 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. 1. Суреттегі органоидттар туралы не білесіңдер? Қандай ғалымдар ашты? 3 ұпай3 ұпай

2.Гиалоплазманың химиялық құрамын қандай? 3. Цитоплазма құрамындағы мембраналы және мембранасыз органоидттарды ата.

3 слайд
2.Гиалоплазманың химиялық құрамын қандай? 3. Цитоплазма құрамындағы мембраналы және мембранасыз органоидттарды ата.

4.Эндоплазмалық тордың қызметі қандай ? 5.Рибосомалардың жасушадағы қызметі?

4 слайд
4.Эндоплазмалық тордың қызметі қандай ? 5.Рибосомалардың жасушадағы қызметі?

2. Сәйкестендіру. 2. Сәйкестендіру. Цитоплазма Эндоплазмалық тор Рибосома 1. Түпнегізі – гиалоплазма. 2. Түйіршікті жән

5 слайд
2. Сәйкестендіру. 2. Сәйкестендіру. Цитоплазма Эндоплазмалық тор Рибосома 1. Түпнегізі – гиалоплазма. 2. Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді. 3. Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады. 4. Түйіршікті эндоплазмалық торда болады. 5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер, нуклеин қышқылдары болады. 6. Мембранасыз органоид 7. Тубулин нәруыздарының молекулалары болады. 8. К. Портер алғаш ашты.1. Түпнегізі – гиалоплазма. 2. Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді. 3. Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады. 4. Түйіршікті эндоплазмалық торда болады. 5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер, нуклеин қышқылдары болады. 6. Мембранасыз органоид 7. Тубулин нәруыздарының молекулалары болады. 8. К. Портер алғаш ашты. 2 ұпай2 ұпай

Жиырмасыншы қазан. ІІІ. Жаңа тақырып. §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома. Жиырмасыншы қазан. І

6 слайд
Жиырмасыншы қазан. ІІІ. Жаңа тақырып. §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома. Жиырмасыншы қазан. ІІІ. Жаңа тақырып. §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома.

7 слайд

8 слайд

Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі.Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі. Электронды қ

9 слайд
Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі.Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі. Электронды қ оқулықпен жұмысЭлектронды қ оқулықпен жұмыс

IҮ . Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезең 2 ұпай2 ұпай 1.Қанә, ойланайық! (пікір алмасу)

10 слайд
IҮ . Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезең 2 ұпай2 ұпай 1.Қанә, ойланайық! (пікір алмасу) Берілген сұрақтарға жауап береді. 1.Қанә, ойланайық! (пікір алмасу) Берілген сұрақтарға жауап береді. 1. Гольджи жиынтығының қызметі қандай? 2. Лизосоманың маңызы мен жасушадағы атқаратын рөлі.

ІІ. Кестемен жұмыс 5 ұпай5 ұпай Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру. Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені то

11 слайд
ІІ. Кестемен жұмыс 5 ұпай5 ұпай Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру. Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру. Органоидтар Ашылуы Қызметі. Гольджи жиынтығы Лизосомалар

ІІІ. Суретпен жұмыс 3 ұпай3 ұпай 22 11 33 44 55 66

12 слайд
ІІІ. Суретпен жұмыс 3 ұпай3 ұпай 22 11 33 44 55 66

Ой тұжырым. Ой тұжырым. VV ІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М АІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М А ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ.

13 слайд
Ой тұжырым. Ой тұжырым. VV ІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М АІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М А ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ. Кіріктірілген бөлім Рефлекциялық-бағалау кезеңіРефлекциялық-бағалау кезеңі §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома. № 2 тапсырма . 66 бет. № 4 зерттеу ж ұмысы 3 ұпай3 ұпай«Сиқырлы хаттар» Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді. «Сиқырлы хаттар» Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді.

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ р/с Тапсырмалар Мұғалім берген ұпай саны Оқушының жинаған ұпай саны Баға І -1

14 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ р/с Тапсырмалар Мұғалім берген ұпай саны Оқушының жинаған ұпай саны Баға І -1 Қызығушылығын ояту 3 І -2 Сәйкестендіру 2 ІІ - 1 Кәне, ойнайық 2 ІІ -2 Кестемен жұмыс 5 ІІ -3 Суретпен жұмыс 3 III-1 Сиқырлы хаттар 3 Барлығы 18 Бағалау критерийі: 16-18 ұпай - «5», 13 -15 ұпай - «4», 12-10 ұпай - «3».Бағалау критерийі: 16-18 ұпай - «5», 13 -15 ұпай - «4», 12-10 ұпай - «3».