Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С абақтың тақырыбы:С абақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1. Мембраналы органоид. Гольджи
жиынтығы мен лизосома, олардың
құрылысы, қызметі туралы
теориялық білім беру.
2. Мембраналы органоид. Гольджи
жиынтығы мен лизосома
құрылысы, қызметі туралы
білуге, сауаттылыққа, білімділікке
тәрбиелеу.
3. Гольджи жиынтығы мен лизосома
органоидтарының
құрылысы, жасушадағы қызметі
бойынша оқушылардың білім
дағдысын дамыту. 1. Мембраналы органоид. Гольджи
жиынтығы мен лизосома, олардың
құрылысы, қызметі туралы
теориялық білім беру.
2. Мембраналы органоид. Гольджи
жиынтығы мен лизосома
құрылысы, қызметі туралы
білуге, сауаттылыққа, білімділікке
тәрбиелеу.
3. Гольджи жиынтығы мен лизосома
органоидтарының
құрылысы, жасушадағы қызметі
бойынша оқушылардың білім
дағдысын дамыту.
Сабақтың түрі:Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: АраласАралас
Бағдарлау- мотивациялық ,
Операциялық – орындаушылық ,
Рефлекциялық-бағалау. Бағдарлау- мотивациялық ,
Операциялық – орындаушылық ,
Рефлекциялық-бағалау.
Көрнекілігі:Көрнекілігі:
Интерактивті тақта, кесте,
плакаттар, электрондық оқулық Интерактивті тақта, кесте,
плакаттар, электрондық оқулықМембраналы органоид. Гольджи
жиынтығы мен лизосомаМембраналы органоид. Гольджи
жиынтығы мен лизосома
1 слайд
С абақтың тақырыбы:С абақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома, олардың құрылысы, қызметі туралы теориялық білім беру. 2. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома құрылысы, қызметі туралы білуге, сауаттылыққа, білімділікке тәрбиелеу. 3. Гольджи жиынтығы мен лизосома органоидтарының құрылысы, жасушадағы қызметі бойынша оқушылардың білім дағдысын дамыту. 1. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома, олардың құрылысы, қызметі туралы теориялық білім беру. 2. Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома құрылысы, қызметі туралы білуге, сауаттылыққа, білімділікке тәрбиелеу. 3. Гольджи жиынтығы мен лизосома органоидтарының құрылысы, жасушадағы қызметі бойынша оқушылардың білім дағдысын дамыту. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: АраласАралас Бағдарлау- мотивациялық , Операциялық – орындаушылық , Рефлекциялық-бағалау. Бағдарлау- мотивациялық , Операциялық – орындаушылық , Рефлекциялық-бағалау. Көрнекілігі:Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, электрондық оқулық Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, электрондық оқулықМембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосомаМембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома
2 слайд
І
ІІ. Кіріктірілген бөлім.
Бағдарлау- мотивациялық кезең ІІ І. Ұйымдастыру
1. Қызығушылығын оятуға
арналған сұрақтар. 1. Қызығушылығын оятуға
арналған сұрақтар.
1. Суреттегі органоидттар туралы не білесіңдер? Қандай
ғалымдар ашты?
3 ұпай3 ұпай
2 слайд
І ІІ. Кіріктірілген бөлім. Бағдарлау- мотивациялық кезең ІІ І. Ұйымдастыру 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. 1. Суреттегі органоидттар туралы не білесіңдер? Қандай ғалымдар ашты? 3 ұпай3 ұпай
3 слайд
2.Гиалоплазманың химиялық құрамын қандай?
3. Цитоплазма құрамындағы мембраналы және
мембранасыз органоидттарды ата.
3 слайд
2.Гиалоплазманың химиялық құрамын қандай? 3. Цитоплазма құрамындағы мембраналы және мембранасыз органоидттарды ата.
4 слайд
4.Эндоплазмалық тордың қызметі қандай ?
5.Рибосомалардың жасушадағы қызметі?
4 слайд
4.Эндоплазмалық тордың қызметі қандай ? 5.Рибосомалардың жасушадағы қызметі?
5 слайд
2. Сәйкестендіру. 2. Сәйкестендіру.
Цитоплазма Эндоплазмалық
тор Рибосома
1. Түпнегізі – гиалоплазма.
2. Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді.
3. Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады.
4. Түйіршікті эндоплазмалық торда болады.
5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер,
нуклеин қышқылдары болады.
6. Мембранасыз органоид
7. Тубулин нәруыздарының молекулалары болады.
8. К. Портер алғаш ашты.1. Түпнегізі – гиалоплазма.
2. Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді.
3. Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады.
4. Түйіршікті эндоплазмалық торда болады.
5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер,
нуклеин қышқылдары болады.
6. Мембранасыз органоид
7. Тубулин нәруыздарының молекулалары болады.
8. К. Портер алғаш ашты. 2 ұпай2 ұпай
5 слайд
2. Сәйкестендіру. 2. Сәйкестендіру. Цитоплазма Эндоплазмалық тор Рибосома 1. Түпнегізі – гиалоплазма. 2. Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді. 3. Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады. 4. Түйіршікті эндоплазмалық торда болады. 5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер, нуклеин қышқылдары болады. 6. Мембранасыз органоид 7. Тубулин нәруыздарының молекулалары болады. 8. К. Портер алғаш ашты.1. Түпнегізі – гиалоплазма. 2. Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді. 3. Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады. 4. Түйіршікті эндоплазмалық торда болады. 5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер, нуклеин қышқылдары болады. 6. Мембранасыз органоид 7. Тубулин нәруыздарының молекулалары болады. 8. К. Портер алғаш ашты. 2 ұпай2 ұпай
6 слайд
Жиырмасыншы қазан.
ІІІ. Жаңа тақырып.
§14 Мембраналы органоид.
Гольджи жиынтығы және лизосома. Жиырмасыншы қазан.
ІІІ. Жаңа тақырып.
§14 Мембраналы органоид.
Гольджи жиынтығы және лизосома.
6 слайд
Жиырмасыншы қазан. ІІІ. Жаңа тақырып. §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома. Жиырмасыншы қазан. ІІІ. Жаңа тақырып. §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі.Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі.
Электронды қ оқулықпен жұмысЭлектронды қ оқулықпен жұмыс
9 слайд
Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі.Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі. Электронды қ оқулықпен жұмысЭлектронды қ оқулықпен жұмыс
10 слайд
IҮ . Сараланған бөлім.
Операциялық – орындаушылық кезең
2 ұпай2 ұпай 1.Қанә, ойланайық!
(пікір алмасу)
Берілген сұрақтарға жауап береді. 1.Қанә, ойланайық!
(пікір алмасу)
Берілген сұрақтарға жауап береді.
1. Гольджи жиынтығының қызметі қандай?
2. Лизосоманың маңызы мен жасушадағы
атқаратын рөлі.
10 слайд
IҮ . Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезең 2 ұпай2 ұпай 1.Қанә, ойланайық! (пікір алмасу) Берілген сұрақтарға жауап береді. 1.Қанә, ойланайық! (пікір алмасу) Берілген сұрақтарға жауап береді. 1. Гольджи жиынтығының қызметі қандай? 2. Лизосоманың маңызы мен жасушадағы атқаратын рөлі.
11 слайд
ІІ. Кестемен жұмыс
5 ұпай5 ұпай
Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру. Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру.
Органоидтар Ашылуы Қызметі.
Гольджи
жиынтығы
Лизосомалар
11 слайд
ІІ. Кестемен жұмыс 5 ұпай5 ұпай Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру. Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру. Органоидтар Ашылуы Қызметі. Гольджи жиынтығы Лизосомалар
12 слайд
ІІІ. Суретпен жұмыс
3 ұпай3 ұпай
22
11 33
44
55 66
12 слайд
ІІІ. Суретпен жұмыс 3 ұпай3 ұпай 22 11 33 44 55 66
13 слайд
Ой тұжырым. Ой тұжырым.
VV
ІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М АІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М А ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ. Кіріктірілген бөлім
Рефлекциялық-бағалау кезеңіРефлекциялық-бағалау кезеңі
§14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және
лизосома.
№ 2 тапсырма . 66 бет.
№ 4 зерттеу ж ұмысы 3 ұпай3 ұпай«Сиқырлы хаттар»
Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар
дайындап қоржынға салады да алмасып, сол
сұрақтарға жауап береді. «Сиқырлы хаттар»
Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар
дайындап қоржынға салады да алмасып, сол
сұрақтарға жауап береді.
13 слайд
Ой тұжырым. Ой тұжырым. VV ІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М АІІ. Ү Й Г Е Т А П С Ы Р М А ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ. Кіріктірілген бөлім Рефлекциялық-бағалау кезеңіРефлекциялық-бағалау кезеңі §14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосома. № 2 тапсырма . 66 бет. № 4 зерттеу ж ұмысы 3 ұпай3 ұпай«Сиқырлы хаттар» Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді. «Сиқырлы хаттар» Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді.
14 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
р/с Тапсырмалар Мұғалім
берген
ұпай саны Оқушының
жинаған ұпай
саны Баға
І -1 Қызығушылығын ояту 3
І -2 Сәйкестендіру 2
ІІ - 1 Кәне, ойнайық 2
ІІ -2 Кестемен жұмыс 5
ІІ -3 Суретпен жұмыс 3
III-1 Сиқырлы хаттар 3
Барлығы 18
Бағалау критерийі:
16-18 ұпай - «5», 13 -15 ұпай - «4», 12-10 ұпай - «3».Бағалау критерийі:
16-18 ұпай - «5», 13 -15 ұпай - «4», 12-10 ұпай - «3».
14 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ р/с Тапсырмалар Мұғалім берген ұпай саны Оқушының жинаған ұпай саны Баға І -1 Қызығушылығын ояту 3 І -2 Сәйкестендіру 2 ІІ - 1 Кәне, ойнайық 2 ІІ -2 Кестемен жұмыс 5 ІІ -3 Суретпен жұмыс 3 III-1 Сиқырлы хаттар 3 Барлығы 18 Бағалау критерийі: 16-18 ұпай - «5», 13 -15 ұпай - «4», 12-10 ұпай - «3».Бағалау критерийі: 16-18 ұпай - «5», 13 -15 ұпай - «4», 12-10 ұпай - «3».