Материалдар / Мен армандайтын мектеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен армандайтын мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Авторы:
02 Қырқүйек 2024
210
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1-бөлім. Қазақ тілі мен әдебиет (Т2) Білім. Ғылым. Инновация

1 слайд
1-бөлім. Қазақ тілі мен әдебиет (Т2) Білім. Ғылым. Инновация 8-сынып Сабақ тақырыбы: «Мен армандайтын мектеп» 2-сабақ

1 слайд

1-бөлім. Қазақ тілі мен әдебиет (Т2) Білім. Ғылым. Инновация 8-сынып Сабақ тақырыбы: «Мен армандайтын мектеп» 2-сабақ

Оқу мақсаттары: 8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, мәтін құрау. 8.5.1.1 болжалды

2 слайд
Оқу мақсаттары: 8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, мәтін құрау. 8.5.1.1 болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолданады. Оқушылардың көпшілігі тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып мәтін құрайды.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, мәтін құрау. 8.5.1.1 болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолданады. Оқушылардың көпшілігі тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып мәтін құрайды.

Бағалау критерийлері: -тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдар ТУРАЛЫ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРЕДІ; -. тұрақты тірк

3 слайд
Бағалау критерийлері: -тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдар ТУРАЛЫ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРЕДІ; -. тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды ҚОЛДАНЫП, МӘТІН ҚҰРУДЫ МЕҢГЕРЕДІ; -болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолданУДЫ ПЫСЫҚТАЙДЫ.

3 слайд

Бағалау критерийлері: -тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдар ТУРАЛЫ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРЕДІ; -. тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды ҚОЛДАНЫП, МӘТІН ҚҰРУДЫ МЕҢГЕРЕДІ; -болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолданУДЫ ПЫСЫҚТАЙДЫ.

Тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдар. Тұрақты сөз тіркесі (фразеологизм) -екі немесе одан да көп сөздерді

4 слайд
Тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдар. Тұрақты сөз тіркесі (фразеологизм) -екі немесе одан да көп сөздердің тіркесуінен жасалып, бір ұғымды арқылы білдіретін сөз тіркестері. Мысалы: жүрекжұтқан-батыр, сужүрек-қорқақ, қол ұшын беру-көмектесу.  Көркемдеуіш құралдар-автордың шығарманы әсерлеу, бейнеленуіне септігін тигізіп, оның шеберлігін танытатын құралдар. Ондай құралдарғаажарлаудың, құбылтудың түрлерін жатқызуға болады. Олар:эпитет, метафора, метонимия, кейіптеу, аллегория, синекоха, литота т. б.  Метафора (грек metaphora – ауыстыру) –троптың (құбылтудың) бір түрі. Құбылыстар мен заттардың ұқсастық белгілері негізінде астарлы мағынада қолданылуы. Ғылым – теңіз, білім – қайық.    Теңеу (сравнение)-заттың, құбылыстың ерекше белгілерін көрсетпей-ақ, оны басқазатпен, құбылыспен салыстыра суреттеу. Жасалу жолдары:-дай, -дей жұрнақтары арқылы, «секілді, сияқты» деген шылаулармен, «ұқсап, құсап» деген сөздер арқылы жасалады.Мысалы:Қыр мурының-таулардың сілемінде Нұр-ғұмырын-баулардың тілегіндей. https://yotu.be/Np5-JdofM8 сілтемесі бойынша видеометериалды қара.

4 слайд

Тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдар. Тұрақты сөз тіркесі (фразеологизм) -екі немесе одан да көп сөздердің тіркесуінен жасалып, бір ұғымды арқылы білдіретін сөз тіркестері. Мысалы: жүрекжұтқан-батыр, сужүрек-қорқақ, қол ұшын беру-көмектесу.  Көркемдеуіш құралдар-автордың шығарманы әсерлеу, бейнеленуіне септігін тигізіп, оның шеберлігін танытатын құралдар. Ондай құралдарғаажарлаудың, құбылтудың түрлерін жатқызуға болады. Олар:эпитет, метафора, метонимия, кейіптеу, аллегория, синекоха, литота т. б.  Метафора (грек metaphora – ауыстыру) –троптың (құбылтудың) бір түрі. Құбылыстар мен заттардың ұқсастық белгілері негізінде астарлы мағынада қолданылуы. Ғылым – теңіз, білім – қайық.    Теңеу (сравнение)-заттың, құбылыстың ерекше белгілерін көрсетпей-ақ, оны басқазатпен, құбылыспен салыстыра суреттеу. Жасалу жолдары:-дай, -дей жұрнақтары арқылы, «секілді, сияқты» деген шылаулармен, «ұқсап, құсап» деген сөздер арқылы жасалады.Мысалы:Қыр мурының-таулардың сілемінде Нұр-ғұмырын-баулардың тілегіндей. https://yotu.be/Np5-JdofM8 сілтемесі бойынша видеометериалды қара.

Тапсырма №1. Көркемдеуіш құралдар және тірек сөздерді қолданып, болашақ мектептің ерекшелігін айт.  Тірек сөз

5 слайд
Тапсырма №1. Көркемдеуіш құралдар және тірек сөздерді қолданып, болашақ мектептің ерекшелігін айт.  Тірек сөздер: өзі таңдау, мүмкін емес, сабақ кестесі, өзі жасау, қатал талап, өзін-өзі басқару, қол ұшын беру. Дескриптор: -тірек сөздерді сөйлем құру барысында дұрыс пайдаланады; -көркемдеуіш құралды дұрыс қолданады.

5 слайд

Тапсырма №1. Көркемдеуіш құралдар және тірек сөздерді қолданып, болашақ мектептің ерекшелігін айт.  Тірек сөздер: өзі таңдау, мүмкін емес, сабақ кестесі, өзі жасау, қатал талап, өзін-өзі басқару, қол ұшын беру. Дескриптор: -тірек сөздерді сөйлем құру барысында дұрыс пайдаланады; -көркемдеуіш құралды дұрыс қолданады.

Өзіңді тексер! Болашақта оқушылар қалаған мектепті өзі таңдайды.Ұстаз- мектептің жүрегі болса, мектеп-білімнің

6 слайд
Өзіңді тексер! Болашақта оқушылар қалаған мектепті өзі таңдайды.Ұстаз- мектептің жүрегі болса, мектеп-білімнің ордасы. Сондықтан мұғалімдерге де, оқушыларға да қатаң талап қойылады. Әрбір оқушы мектепке тарыдай болып, таудай болып шығады. Көп уақытымыз мектепте өтеді. Уақытты ұтымды пайдалану үшін сабақ кестесі дұрыс құрылады.Сабақ кестесін әр оқушы өзі жасайды.Алтын уақытын бағалап, өзін-өзі басқарады. Оқушылар бір-біріне әрқашан қол ұшын береді. Ұстаз-мектептің жүрегі, мектеп-білімнің ордасы-метафора. Тарыдай, таудай-теңеу. Қол ұшын беру-тұрақты тіркес.

6 слайд

Өзіңді тексер! Болашақта оқушылар қалаған мектепті өзі таңдайды.Ұстаз- мектептің жүрегі болса, мектеп-білімнің ордасы. Сондықтан мұғалімдерге де, оқушыларға да қатаң талап қойылады. Әрбір оқушы мектепке тарыдай болып, таудай болып шығады. Көп уақытымыз мектепте өтеді. Уақытты ұтымды пайдалану үшін сабақ кестесі дұрыс құрылады.Сабақ кестесін әр оқушы өзі жасайды.Алтын уақытын бағалап, өзін-өзі басқарады. Оқушылар бір-біріне әрқашан қол ұшын береді. Ұстаз-мектептің жүрегі, мектеп-білімнің ордасы-метафора. Тарыдай, таудай-теңеу. Қол ұшын беру-тұрақты тіркес.

Тапсырма №2. Берілген есептік сан есімдерді болжалдық сан есімге айналдыр. 7, 10, 1, 3, 100, 28, 37, 695,

7 слайд
Тапсырма №2.  Берілген есептік сан есімдерді болжалдық сан есімге айналдыр. 7, 10, 1, 3, 100, 28, 37, 695, 1992 Дескриптор: -есептік сан есімді болжалдық сан есімге айналдырады; -болжалдық сан есім жасалуының түрлі тәсілдерін пайдаланады.

7 слайд

Тапсырма №2.  Берілген есептік сан есімдерді болжалдық сан есімге айналдыр. 7, 10, 1, 3, 100, 28, 37, 695, 1992 Дескриптор: -есептік сан есімді болжалдық сан есімге айналдырады; -болжалдық сан есім жасалуының түрлі тәсілдерін пайдаланады.

Өзіңді тексер! Жетідей, ондаған, бірлерде,жүздеген, жиырма сегіздей, отыз жетіге жуық, алты жүз тоқсан беск

8 слайд
Өзіңді тексер! Жетідей, ондаған, бірлерде,жүздеген, жиырма сегіздей, отыз жетіге жуық, алты жүз тоқсан беске жуық, бір мың тоғыз жүз тоқсан екілерде.

8 слайд

Өзіңді тексер! Жетідей, ондаған, бірлерде,жүздеген, жиырма сегіздей, отыз жетіге жуық, алты жүз тоқсан беске жуық, бір мың тоғыз жүз тоқсан екілерде.

Тапсырма №3. Берілген сөйлемдерден тұрақты тіркестер мен теңеу, метафораны тап. Дескриптор: -тұрақты тіркес,

9 слайд
Тапсырма №3. Берілген сөйлемдерден тұрақты тіркестер мен теңеу, метафораны тап. Дескриптор: -тұрақты тіркес, теңеу ммен метафораны дұрыс табады; - мағынасы мен жасалу жолын дұрыс түсіндіреді Еңбек етсең, еңбегің жанады. «Талапты бала-талпынған құстай». «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің шырағы». «Ел іші -алтын бесік»  Мектепке құстай ұшып келемін.

9 слайд

Тапсырма №3. Берілген сөйлемдерден тұрақты тіркестер мен теңеу, метафораны тап. Дескриптор: -тұрақты тіркес, теңеу ммен метафораны дұрыс табады; - мағынасы мен жасалу жолын дұрыс түсіндіреді Еңбек етсең, еңбегің жанады. «Талапты бала-талпынған құстай». «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің шырағы». «Ел іші -алтын бесік»  Мектепке құстай ұшып келемін.

Өзіңді тексер! Еңбек етсең, еңбегің жанады. «Талапты бала-талпынған құстай». «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің ш

10 слайд
Өзіңді тексер! Еңбек етсең, еңбегің жанады. «Талапты бала-талпынған құстай». «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің шырағы». «Ел іші -алтын бесік» Мектепке құстай ұшып келемін. Еңбегің жанады-ескеріледі (нәтиже болады), ұшып келемін-тез келемін. Құстай-теңеу, «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің шырағы», «Ел іші -алтын бесік»- метафора.

10 слайд

Өзіңді тексер! Еңбек етсең, еңбегің жанады. «Талапты бала-талпынған құстай». «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің шырағы». «Ел іші -алтын бесік» Мектепке құстай ұшып келемін. Еңбегің жанады-ескеріледі (нәтиже болады), ұшып келемін-тез келемін. Құстай-теңеу, «Оқу-білім бұлағы, білім-өмірдің шырағы», «Ел іші -алтын бесік»- метафора.

Қосымша тапсырма: 5 мақал-мәтел, 5 тұрақты тіркес жазу. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз: -Бүгінгі сабақтан алған 3 м

11 слайд
Қосымша тапсырма: 5 мақал-мәтел, 5 тұрақты тіркес жазу. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз: -Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат -Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 нәрсе -Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекетті жазыңыз.

11 слайд

Қосымша тапсырма: 5 мақал-мәтел, 5 тұрақты тіркес жазу. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз: -Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат -Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 нәрсе -Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекетті жазыңыз.