1 слайд
•
Мен және менің отбасымСабақтың тақырыбы
•
1.1.1.1.Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, “Отбасы ” ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
•
Барлық оқушылар:
•
Отбасы туралы ұғымды түсіну
•
Көптеген оқушылар:
•
Отбасының қорғаны кім екенін білу, өзінің туыстық байланыстарын,өз орнын
атау.
•
Кейбір оқушылар:
•
Отбасындағы қарым-қатынасты өте маңызды екенін білу, отбасы туралы
әңгіме құрау, толық мағлұмат беру.
•
Отбасылық мерекеден естеліктер айта алады.Сабақ мақсаттары:
•
Дереккөздер негізінде “отбасы”ұғымын сипаттайды
•
“ Отбасы” ұғымының мағынасы анықтайды Бағалау критерийі:
Пәнге қатысты лексика мен терминалогия
Отбасы,ата, әже, немере, әке, бала,ата-баба
Диалог жазылымға қажетті тіркестер -отбасында ең
үлкені кім?
-отбасында кімдер болады? -отбасындағы жақын туыстар кімдер?
-қандай сыйлық беруге болады?Тілдік мақсаттар:
Құндылықтарды дарыту: Мәнгілік ел, отбасылық қарым-қатынасты сақтау. бастауыш сынып
мұғалімі: Досметова Севара
Халматбаевна Пән: дүниетану
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ
Тапсырмалар 1-тапсырма
Топтық жұмыс . Айтылым, тыңдалым.
Оқушылар отбасылық қарым-қатынасты
алақан біріктіру арқылы дәлелдейді. «Топтық жұмыс»
«Түймедақ» ойыны
«Суретпен жұмыс”әдісі
2-тапсырма
Топтық жұмыс .
Айтылым.Отбасына ең жақын
және туыс адамдар туралы
айтады.
Жіктеу
ҚарқынДиалог және қолдау
көрсетуСАРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
3 слайд
Қалыптастырушы бағалау
1- тапсырма
Белсенді оқу
тәсілдері(ЖЖ )
•
Өлеңді мұқият оқып,
өлеңге қатысты туыстық
атауларды атайды.
•
Отбасы-ол ата-ана,
•
Отбасы-ол балалар.
•
Отбасы-ол туыстар,
•
Отбасы-ол шаңырақ . Дескриптор
•
- өлеңге сәйкес келетін
дереккөздерге сүйеніп
“отбасы”ұғымын
зерттейді. Сараланған
тапсырмалар
•
Барлық оқушылыр:Бұл
суретпен қандай іс
қимылдарды көріп
отырсыңдар.
•
Оқушылардың
көпшілігі:Отбасы
мүшелерінің атауларын
ата.
•
Кейбір оқушылар:
суреттен шағын әңгіме
құрастырады.
4 слайд
Кері байланыс
5 слайд
2- тапсырма
Суретпен жұмыс
•
Отбасының ең үлкені
кім?
•
Отбасының тірегі кім?
•
Туыс деп кімдерді
атайды? Дескриптор
•
Отбасындағылардың
бір-біріне құрметі
жайлы айтады.
•
Отбасы туралы
білімдерін толықтыра
алады. Сараланған
тапсырмалар(Пікір
лесу)
•
Барлық
оқушылар:Отбасы
мүшелерінің атауларын
атап, басқа туыстық
атауларды атайды.
•
Оқушылардың
көпшілігі:нағашы әжесі
кім екенін анықтайды.
•
Кейбір
оқушылар:Отбасы
туралы швғын әңгіме
құрастырады.
6 слайд
Суретпен жұмыс (ТБ )
7 слайд
Кері байланыс
Жұлдызша арқылы
бағалаймын
8 слайд
Белсенді әдіс тәс ілдерді пайдалануда қиналдым
тренер Гүлнұр Жорабекованың тиімді
керібайланысы арқылы жаңартылған білім мазмұны
аясында қмж жоспарлауда сабақтың құрылымына
ерекше мән беруді үйрендім.
Оқытуда балаларға қызықты әрі түсінуге ыңғайлы
әдіс тәсілдерді таңдауды, оқушыларды топтық
жұмысты дұрыс ұйымдастыруға бағыттауды
үйрендім.
Оқу үшін бағалау мен оқытуды бағалауды, яғни
қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалауды
тиімді дұрыс әрі нақты. Келешекше сын тұрғысынан
ойлай алатын,шығармашыл жан жақты, қарым
қатынас дағдаларын әрбір іс әрекетте
қалыптастырып отырамын деген сенімдемін. Ықшам сабақ
9 слайд
Назарларыңызға
рахмет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз