Менің армандаған мамандығым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қош келдіңіздер!!!
1 слайд
Қош келдіңіздер!!!
2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың мамандық жөнінде
түсініктерін кеңейте отырып, таңдаған
мамандықтары жөнінде толық ақпарат беру.
Таңдау жасай білуге бағыт беру.
Күтілетін нәтиже: Мамандық таңдағанда
өзінің болашақ сүйікті мамандығын таңдай
алады.
2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың мамандық жөнінде түсініктерін кеңейте отырып, таңдаған мамандықтары жөнінде толық ақпарат беру. Таңдау жасай білуге бағыт беру. Күтілетін нәтиже: Мамандық таңдағанда өзінің болашақ сүйікті мамандығын таңдай алады.
3 слайд
«Менің армандаған
мамандығым»
Мақсаты: 1. Мамандық таңдауда жауапкершілікті
қалыптастыру. Оқушының кәсіби бағдарының табандылығын
анықтау, психологиялық дайындығы мен қиындықтан шығу
шеберлігін шыңдау.Мамандықтың маңызы мен түрлері және
оқушыларға бағыт – бағдар беру тәсілдері. Мамандық таңдау -
тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз
қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау.
Күтілетін нәтиже:Оқушылар мамандық таңдағанда өзінің
сүйікті болашақ мамандығын таңдай алады.
3 слайд
«Менің армандаған мамандығым» Мақсаты: 1. Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру. Оқушының кәсіби бағдарының табандылығын анықтау, психологиялық дайындығы мен қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау.Мамандықтың маңызы мен түрлері және оқушыларға бағыт – бағдар беру тәсілдері. Мамандық таңдау - тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау. Күтілетін нәтиже:Оқушылар мамандық таңдағанда өзінің сүйікті болашақ мамандығын таңдай алады.
4 слайд
Тренинг бағдарламасы:
1. « Жылы лебіз»
2. «Мамандық өмір таңдауы»
3.«Ой қозғау»
4. Д.Голландтың кәсіби-тұлғалық типті анықтау тестісі
5. «Біздің топтың жүрегі»
6. «Бос микрофон» (рефлексия).
4 слайд
Тренинг бағдарламасы: 1. « Жылы лебіз» 2. «Мамандық өмір таңдауы» 3.«Ой қозғау» 4. Д.Голландтың кәсіби-тұлғалық типті анықтау тестісі 5. «Біздің топтың жүрегі» 6. «Бос микрофон» (рефлексия).
5 слайд
«Жылы лебіз»
Оқушыларға бір-біріне жақсы тілектер айтқыза отырып,
көңіл-күйлерін ретке келтіру.
Оқушылар бір – біріне өздерінің жылы лебіздерін білдіреді
5 слайд
«Жылы лебіз» Оқушыларға бір-біріне жақсы тілектер айтқыза отырып, көңіл-күйлерін ретке келтіру. Оқушылар бір – біріне өздерінің жылы лебіздерін білдіреді
6 слайд
Мамандық таңдау – жасөспірімдік жастағы ең маңызды шешімдердің бірі.
Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған
мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Мамандық
таңдау - тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз
қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау.. Бұл өте
жауапкершілікті және маңызды іс. Мамандық таңдауда әр адам өзінің
қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек.
Өз - өзіне «Мен кіммін?», «Осы өмірдегі менің орным қандай?», «Қалай
өмір сүремін?» деген сұрақ қоя отырып, жауап таба білу керек. Өз ісіне
сенімді дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді.Болашақ
мамандығыңа деген сүйіспеншілік болу керек.
6 слайд
Мамандық таңдау – жасөспірімдік жастағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Мамандық таңдау - тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау.. Бұл өте жауапкершілікті және маңызды іс. Мамандық таңдауда әр адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Өз - өзіне «Мен кіммін?», «Осы өмірдегі менің орным қандай?», «Қалай өмір сүремін?» деген сұрақ қоя отырып, жауап таба білу керек. Өз ісіне сенімді дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді.Болашақ мамандығыңа деген сүйіспеншілік болу керек.
7 слайд
Ой қозғау
Мақсаты:
Кімнің қанша сөйлем құрастырғанын білу,ойлау қабілетін байқау,
өзгелермен салыстыру
Нұсқау:
БАҚЫТ. МАҚСАТ. ӨМІР. ҚУАНЫШ. Деген төрт сөзді
пайдаланып сөйлем құрастыру немесе әңгіме жазуға да болады.
7 слайд
Ой қозғау Мақсаты: Кімнің қанша сөйлем құрастырғанын білу,ойлау қабілетін байқау, өзгелермен салыстыру Нұсқау: БАҚЫТ. МАҚСАТ. ӨМІР. ҚУАНЫШ. Деген төрт сөзді пайдаланып сөйлем құрастыру немесе әңгіме жазуға да болады.
8 слайд
№ Оқушының аты-жөні Мамандық типтері
1 Айтқазиева Қымбат
Әлеуметтік тип- Айрықша бейнеленген әлеуметтік айырмашылығы болады (қатынаса білу,
жетекшілікке талпыныс, көп әлеуметтік байланысулардағы қажет етеді). Қоршаған ортадан
тәуелсіз, жағдайларға табыспен бейімделеді. Эмоционалды және сезімтал. Интеллект құрлымында
вербалды қабілеттіліктер көрінеді. Айырмашылығы қоршағандарына ақыл айтып және тәрбиелеуге,
бірге күйзелу және жан ашуға қабілетті. Қалайтын қызмет салалары: психология, дәрігерлік,
педагогика.
2 Балықбай Керей
Конвенционалды тип-құрлымдық қызметтерді, нұсқаумен жұмысты нақтылы алгоритмдарды
қалайды. Мінез-құлық қасиеттері: консерватизмділік, бағыныштылық, тәуелділік. Қарым-қатынаста
стереотипті ұсынады, салттарға ереді. Әлсіз ұйымдастырушы және жетекші вербальды емес
(әсіресе есептік) қабілеттіліктер жиірек басым болады. Қалайтын мамандықтары: есепші,
финансист, тауар танушы, экономист, іс-жүргізуші, канцелярия қызметшісі.
3 Самат Аружан Әлеуметтік тип-Айрықша бейнеленген әлеуметтік айырмашылығы болады (қатынаса білу,
жетекшілікке талпыныс,көп әлеуметтік байланысулардағы қажет етеді). Қоршаған ортадан тәуелсіз,
жағдайларға табыспен бейімделеді. Эмоционалды және сезімтал. Интеллект құрлымында
вербалды қабілеттіліктер көрінеді. Айырмашылығы қоршағандарына ақыл айтып және тәрбиелеуге,
бірге күйзелу және жан ашуға қабілетті. Қалайтын қызмет салалары: психология, дәрігерлік,
педагогика.
4 Кеңесқұл Бақдәулет Конвенционалды тип- құрлымдық қызметтерді, нұсқаумен жұмысты нақтылы алгоритмдарды
қалайды. Мінез-құлық қасиеттері: консерватизмділік, бағыныштылық, тәуелділік. Қарым-қатынаста
стереотипті ұсынады, салттарға ереді. Әлсіз ұйымдастырушы және жетекші вербальды емес
(әсіресе есептік) қабілеттіліктер жиірек басым болады. Қалайтын мамандықтары: есепші,
финансист, тауар танушы, экономист, іс-жүргізуші, канцелярия қызметшісі.
Өткізген күн: 17.01.2018ж
Зерттеу тақырыбы: Дж.Голланд сауалнамасы.
Зерттеу мақсаты: Оқушылардың мамандық типін анықтау.
Зерттеленушілер: 11 сынып оқушылары
Зерттеуші: психолог :Ж.Отарова.
Зерттеу қорытындысы :
8 слайд
№ Оқушының аты-жөні Мамандық типтері 1 Айтқазиева Қымбат Әлеуметтік тип- Айрықша бейнеленген әлеуметтік айырмашылығы болады (қатынаса білу, жетекшілікке талпыныс, көп әлеуметтік байланысулардағы қажет етеді). Қоршаған ортадан тәуелсіз, жағдайларға табыспен бейімделеді. Эмоционалды және сезімтал. Интеллект құрлымында вербалды қабілеттіліктер көрінеді. Айырмашылығы қоршағандарына ақыл айтып және тәрбиелеуге, бірге күйзелу және жан ашуға қабілетті. Қалайтын қызмет салалары: психология, дәрігерлік, педагогика. 2 Балықбай Керей Конвенционалды тип-құрлымдық қызметтерді, нұсқаумен жұмысты нақтылы алгоритмдарды қалайды. Мінез-құлық қасиеттері: консерватизмділік, бағыныштылық, тәуелділік. Қарым-қатынаста стереотипті ұсынады, салттарға ереді. Әлсіз ұйымдастырушы және жетекші вербальды емес (әсіресе есептік) қабілеттіліктер жиірек басым болады. Қалайтын мамандықтары: есепші, финансист, тауар танушы, экономист, іс-жүргізуші, канцелярия қызметшісі. 3 Самат Аружан Әлеуметтік тип-Айрықша бейнеленген әлеуметтік айырмашылығы болады (қатынаса білу, жетекшілікке талпыныс,көп әлеуметтік байланысулардағы қажет етеді). Қоршаған ортадан тәуелсіз, жағдайларға табыспен бейімделеді. Эмоционалды және сезімтал. Интеллект құрлымында вербалды қабілеттіліктер көрінеді. Айырмашылығы қоршағандарына ақыл айтып және тәрбиелеуге, бірге күйзелу және жан ашуға қабілетті. Қалайтын қызмет салалары: психология, дәрігерлік, педагогика. 4 Кеңесқұл Бақдәулет Конвенционалды тип- құрлымдық қызметтерді, нұсқаумен жұмысты нақтылы алгоритмдарды қалайды. Мінез-құлық қасиеттері: консерватизмділік, бағыныштылық, тәуелділік. Қарым-қатынаста стереотипті ұсынады, салттарға ереді. Әлсіз ұйымдастырушы және жетекші вербальды емес (әсіресе есептік) қабілеттіліктер жиірек басым болады. Қалайтын мамандықтары: есепші, финансист, тауар танушы, экономист, іс-жүргізуші, канцелярия қызметшісі. Өткізген күн: 17.01.2018ж Зерттеу тақырыбы: Дж.Голланд сауалнамасы. Зерттеу мақсаты: Оқушылардың мамандық типін анықтау. Зерттеленушілер: 11 сынып оқушылары Зерттеуші: психолог :Ж.Отарова. Зерттеу қорытындысы :
9 слайд
«Біздің топтың жүрегі»
Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын
жетілдіру.
Нұсқау: Ватман қағазынан үлкен жүректі қайшымен қиып, қабырғаға
жабыстырыңыз. Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі
қиып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ
жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің
жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз.
Бұл топтың жүрегі болады.
9 слайд
«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру. Нұсқау: Ватман қағазынан үлкен жүректі қайшымен қиып, қабырғаға жабыстырыңыз. Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі қиып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады.
10 слайд
5. «Бос микрофон» (рефлексия).
Қатысушылар тренингтен алған әсерлері
туралы пікір бөліседі.
10 слайд
5. «Бос микрофон» (рефлексия). Қатысушылар тренингтен алған әсерлері туралы пікір бөліседі.
11 слайд
Қорытынды:
К.Д.Ушинский айтқандай: «Егер еңбекті таңдап алуда сіздің жолыңыз болса
және осы жолда өміріңізді сарп ететін болсаңыз,онда сіз бақытты
болғаныңыз».Демек құрметті! Оқушылар махаббатпен істелген жұмыс қана
нәтиже бермек. Мамандығыңыз сіздің сүйікті ісіңізге айналуы қажет. Бұл
жағдайда адам жұмысқа ерекше құлшыныспен кірісіп, жұмысынан ләззат
алады. Өз ісіне сенімді дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді.
11 слайд
Қорытынды: К.Д.Ушинский айтқандай: «Егер еңбекті таңдап алуда сіздің жолыңыз болса және осы жолда өміріңізді сарп ететін болсаңыз,онда сіз бақытты болғаныңыз».Демек құрметті! Оқушылар махаббатпен істелген жұмыс қана нәтиже бермек. Мамандығыңыз сіздің сүйікті ісіңізге айналуы қажет. Бұл жағдайда адам жұмысқа ерекше құлшыныспен кірісіп, жұмысынан ләззат алады. Өз ісіне сенімді дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді.
12 слайд
Қатысқандарыңызға рақмет!!!
12 слайд
Қатысқандарыңызға рақмет!!!