Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар» 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алдыңғы білім:
Минералды шикізат. Азот, фосфор, калий.
География мен биологиядан өткен білімді
пысықтау
1 слайд
Алдыңғы білім: Минералды шикізат. Азот, фосфор, калий. География мен биологиядан өткен білімді пысықтау
2 слайд
Сабақтың басы
(12 минут)
Ұйымдастыру кезеңі
Жағымды психологиялық орта
қалыптастыру: (2 минут)
-«Заряд алу» А.Ж.Егізбаев бойынша.
Тиімділігі: оқушылар ынтымақтасады.
Көңілдерін көтереді.
Топтарға біріктіру «Билеттер
арқылы». (2 минут)
Оқушылар кассадан билеттер алып
1,2,3 вагондарға бөлініп отырады.
1-топ Азот
2-топ Калий
3-топ Фосфор Үй тапсырмасын тексеру
(4 минут)
«Бір минуттық әңгіме» тәсілі .Оқушылар
бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта
алады,жұптық жұмыс жүреді.
•
Фосфор элементіне сипаттама.
•
Фосфордың қандай аллотропиялық
түрөзгерісін білеміз?
• Фосфор оксиді қандай оксидке жатады?
• Химиялық қасиеттері
Дескриптор:
-Фосфор элементін сипаттайды;
-Аллотропиялық түр өзгерістерін
ажыратады;
-Фосфор оксидін туралы айтады
-Химиялық қасиеттерін сипаттайды.
Қ/б: Реңді жұлдызша әдісі арқылы Ой қозғау (4 минут)
«Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі . «Алдын ала
берілген атаулар» тәсіліне ұқсас. Мұғалім жаңа тақырыпқа
байланысты үш терминдерді тақтаға жазып,оқушыларға осы
атауларға қатысты мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді
тапсырады.Мұғалім бірнеше оқушылардың пікірін тыңдайды.
Минералды, органикалық, макроэлементтер
1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай
мағынада кездестіріп едіңіз?
2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың
мысалдарын келтіре аласыз ба?
3.Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады
деп ойлайсыз?
Дескриптор:
-Терминдерді жаратылыстану,биология,георафия пәндерінде
таныс екендерін айтады;
-Өз тәжіриберелерінде қолданыста болғанына мысалдар
келтіреді;
-Осы сабаққа бұл терминдердің қолданылуына өз ойларын
білдіреді.
Қ/б: Бас бармақ әдісі бойынша
2 слайд
Сабақтың басы (12 минут) Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық орта қалыптастыру: (2 минут) -«Заряд алу» А.Ж.Егізбаев бойынша. Тиімділігі: оқушылар ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді. Топтарға біріктіру «Билеттер арқылы». (2 минут) Оқушылар кассадан билеттер алып 1,2,3 вагондарға бөлініп отырады. 1-топ Азот 2-топ Калий 3-топ Фосфор Үй тапсырмасын тексеру (4 минут) «Бір минуттық әңгіме» тәсілі .Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады,жұптық жұмыс жүреді. • Фосфор элементіне сипаттама. • Фосфордың қандай аллотропиялық түрөзгерісін білеміз? • Фосфор оксиді қандай оксидке жатады? • Химиялық қасиеттері Дескриптор: -Фосфор элементін сипаттайды; -Аллотропиялық түр өзгерістерін ажыратады; -Фосфор оксидін туралы айтады -Химиялық қасиеттерін сипаттайды. Қ/б: Реңді жұлдызша әдісі арқылы Ой қозғау (4 минут) «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі . «Алдын ала берілген атаулар» тәсіліне ұқсас. Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты үш терминдерді тақтаға жазып,оқушыларға осы атауларға қатысты мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.Мұғалім бірнеше оқушылардың пікірін тыңдайды. Минералды, органикалық, макроэлементтер 1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? Дескриптор: -Терминдерді жаратылыстану,биология,георафия пәндерінде таныс екендерін айтады; -Өз тәжіриберелерінде қолданыста болғанына мысалдар келтіреді; -Осы сабаққа бұл терминдердің қолданылуына өз ойларын білдіреді. Қ/б: Бас бармақ әдісі бойынша
3 слайд
Сабақтың ортасы
(18 минут)
1 деңгей
«Көшбасшылар және тыңдаушылар» әдісі (8
минут)
Әр топқа берілген мәтіндер бойынша постер
қорғайды. Формуласын жазып көрсету.
1 топ – Азот тыңайтқыштары
2 топ – Фосфор тыңайтқыштары
3 топ – Калий тыңайтқыштары
Дескриптор:
- Азот тыңайтқыштарының биологиялық
маңызын түсіндіреді, формуласын жаза алады
-Фосфор тыңайтқыштарының биологиялық
маңызын түсіндіреді, формуласын жазады
-Калий тыңайтқыштарының биологиялық
маңызын түсіндіреді, формуласын жазады.
Қ/б: «Екі жұлдыз, бір тілек» 2 деңгей
Тапсырма.
«Тұжырымдамалық кесте» әдісі . Оқушылар минералды
тыңайтқыштарды арнайы кесте бойынша жіктейді.
I-топтың тапсырмасы: натрий нитраты
II-топтың тапсырмасы: аммоний сульфаты
III-топтың тапсырмасы: калий нитраты
Дескриптор:
-Минералды тыңайтқыштардың химиялық формуласын жазады;
-Тыңайтқыштардың физикалық,химиялық қасиеттерін,биологиялық
маңыздылығын біледі;
-
Жалпы тыңайтқыштарды жіктейді.
Қ/б: «Жарайсын!» әдісі қолдалынылады .№ Тыңайтқыштың аты Натрий нитраты
Амоний сульфаты
Калий нитраты
1 Химиялық формуласы
2 Шығу тегіне қарай
3 Қоректік элементтің болуына қарай
4 Агрегаттық күйіне қарай
5 Суда ерігіштігі
3 слайд
Сабақтың ортасы (18 минут) 1 деңгей «Көшбасшылар және тыңдаушылар» әдісі (8 минут) Әр топқа берілген мәтіндер бойынша постер қорғайды. Формуласын жазып көрсету. 1 топ – Азот тыңайтқыштары 2 топ – Фосфор тыңайтқыштары 3 топ – Калий тыңайтқыштары Дескриптор: - Азот тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жаза алады -Фосфор тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жазады -Калий тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жазады. Қ/б: «Екі жұлдыз, бір тілек» 2 деңгей Тапсырма. «Тұжырымдамалық кесте» әдісі . Оқушылар минералды тыңайтқыштарды арнайы кесте бойынша жіктейді. I-топтың тапсырмасы: натрий нитраты II-топтың тапсырмасы: аммоний сульфаты III-топтың тапсырмасы: калий нитраты Дескриптор: -Минералды тыңайтқыштардың химиялық формуласын жазады; -Тыңайтқыштардың физикалық,химиялық қасиеттерін,биологиялық маңыздылығын біледі; - Жалпы тыңайтқыштарды жіктейді. Қ/б: «Жарайсын!» әдісі қолдалынылады .№ Тыңайтқыштың аты Натрий нитраты Амоний сульфаты Калий нитраты 1 Химиялық формуласы 2 Шығу тегіне қарай 3 Қоректік элементтің болуына қарай 4 Агрегаттық күйіне қарай 5 Суда ерігіштігі
4 слайд
Сабақтың соңы
(10 минут)
Ойландыратын тапсырма. (5 минут)
Барлық топтарға қойылатын ортақ сұрақтар:
Әйгілі саяхатшы алғаш Америка жеріне барғанда
үндістердің жүгері егу тәсіліне таң қалған. Олар әрбір
жүгері дәнін жерге салғанда жанына балықты бірге
көміп отырған. Жүгері балықты жесе жақсы өседі деп
есептеген. Қалай ойлайсыңдар балық арқылы жүгері
қандай химиялық элементтермен қоректенеді? Және
осы оқиғаға куә болған саяхатшы кім? (N,Р; Х.
Колумб).
Дескриптор:
-Ойлану арқылы жауап береді
-Балық арқылы жүгері азот,фосфор элементтерімен
қоректенетіндігін айтады;
-Осы оқиға куә болған саяхатшы Х.Колумб екенін
айтады .
Қ/б: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау 3 деңгей
«Кинометафора» әдісі. (5 минут)
Қазақстандағы минералды тыңайтқыштар өндірісі
туралы видео көрсетіліп, ой талқылайды.
Дескриптор:
-Отандық тыңайтқыштар өндірісі туралы айтады.
-Экспорттағы рөлін айтады.
-Өз ойларымен бөліседі.
Қ/б. «Рахмет» әдісі қолданылып, сұрақтар қойған
және нақты жауап берген оқушыларға рахметін
айтады.
4 слайд
Сабақтың соңы (10 минут) Ойландыратын тапсырма. (5 минут) Барлық топтарға қойылатын ортақ сұрақтар: Әйгілі саяхатшы алғаш Америка жеріне барғанда үндістердің жүгері егу тәсіліне таң қалған. Олар әрбір жүгері дәнін жерге салғанда жанына балықты бірге көміп отырған. Жүгері балықты жесе жақсы өседі деп есептеген. Қалай ойлайсыңдар балық арқылы жүгері қандай химиялық элементтермен қоректенеді? Және осы оқиғаға куә болған саяхатшы кім? (N,Р; Х. Колумб). Дескриптор: -Ойлану арқылы жауап береді -Балық арқылы жүгері азот,фосфор элементтерімен қоректенетіндігін айтады; -Осы оқиға куә болған саяхатшы Х.Колумб екенін айтады . Қ/б: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау 3 деңгей «Кинометафора» әдісі. (5 минут) Қазақстандағы минералды тыңайтқыштар өндірісі туралы видео көрсетіліп, ой талқылайды. Дескриптор: -Отандық тыңайтқыштар өндірісі туралы айтады. -Экспорттағы рөлін айтады. -Өз ойларымен бөліседі. Қ/б. «Рахмет» әдісі қолданылып, сұрақтар қойған және нақты жауап берген оқушыларға рахметін айтады.
5 слайд
Саралау әдістері
Жіктеу
Билеттер
арқылы: 1 топ-
Азот
2 топ-Калий
3 топ-Фосфор Дерексөздер
АКТ, кесте, А 3
парақшалары,
оқулық, видео
көрсетілім (
https://www.youtube.c
om/watch?v=yHiz2Fz
CZaY
) Тапсырма
Жылдамдық
Кейбір оқушылар
басқаларға қарағанда
жылдам
орындайды.Сондықтан
тапсырмалар әзірледім . Қорытынды
Оқушылардың
басым бөлігі
орындай алатын
тапсырмалар
беріп, нәтижеге
қол жеткізу. Бағалау
Оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты
бағаланып отырады.
5 слайд
Саралау әдістері Жіктеу Билеттер арқылы: 1 топ- Азот 2 топ-Калий 3 топ-Фосфор Дерексөздер АКТ, кесте, А 3 парақшалары, оқулық, видео көрсетілім ( https://www.youtube.c om/watch?v=yHiz2Fz CZaY ) Тапсырма Жылдамдық Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам орындайды.Сондықтан тапсырмалар әзірледім . Қорытынды Оқушылардың басым бөлігі орындай алатын тапсырмалар беріп, нәтижеге қол жеткізу. Бағалау Оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты бағаланып отырады.
6 слайд
6 слайд