Материалдар / Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар» 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар» 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған көмек, 9 сынып химия пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
1881
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алдыңғы білім: Минералды шикізат. Азот, фосфор, калий. География мен биологиядан өткен білімді пысықтау

1 слайд
Алдыңғы білім: Минералды шикізат. Азот, фосфор, калий. География мен биологиядан өткен білімді пысықтау

1 слайд

Алдыңғы білім: Минералды шикізат. Азот, фосфор, калий. География мен биологиядан өткен білімді пысықтау

Сабақтың басы (12 минут) Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық орта қалыптастыру: (2 минут) -«Заряд алу» А.Ж.Егізбаев бойын

2 слайд
Сабақтың басы (12 минут) Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық орта қалыптастыру: (2 минут) -«Заряд алу» А.Ж.Егізбаев бойынша. Тиімділігі: оқушылар ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді. Топтарға біріктіру «Билеттер арқылы». (2 минут) Оқушылар кассадан билеттер алып 1,2,3 вагондарға бөлініп отырады. 1-топ Азот 2-топ Калий 3-топ Фосфор Үй тапсырмасын тексеру (4 минут) «Бір минуттық әңгіме» тәсілі.Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады,жұптық жұмыс жүреді. •Фосфор элементіне сипаттама. • Фосфордың қандай аллотропиялық түрөзгерісін білеміз? • Фосфор оксиді қандай оксидке жатады? • Химиялық қасиеттері Дескриптор: -Фосфор элементін сипаттайды; -Аллотропиялық түр өзгерістерін ажыратады; -Фосфор оксидін туралы айтады -Химиялық қасиеттерін сипаттайды. Қ/б: Реңді жұлдызша әдісі арқылы Ой қозғау (4 минут) «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі. «Алдын ала берілген атаулар» тәсіліне ұқсас. Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты үш терминдерді тақтаға жазып,оқушыларға осы атауларға қатысты мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.Мұғалім бірнеше оқушылардың пікірін тыңдайды. Минералды, органикалық, макроэлементтер 1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? Дескриптор: -Терминдерді жаратылыстану,биология,георафия пәндерінде таныс екендерін айтады; -Өз тәжіриберелерінде қолданыста болғанына мысалдар келтіреді; -Осы сабаққа бұл терминдердің қолданылуына өз ойларын білдіреді. Қ/б: Бас бармақ әдісі бойынша

2 слайд

Сабақтың басы (12 минут) Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық орта қалыптастыру: (2 минут) -«Заряд алу» А.Ж.Егізбаев бойынша. Тиімділігі: оқушылар ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді. Топтарға біріктіру «Билеттер арқылы». (2 минут) Оқушылар кассадан билеттер алып 1,2,3 вагондарға бөлініп отырады. 1-топ Азот 2-топ Калий 3-топ Фосфор Үй тапсырмасын тексеру (4 минут) «Бір минуттық әңгіме» тәсілі.Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады,жұптық жұмыс жүреді. •Фосфор элементіне сипаттама. • Фосфордың қандай аллотропиялық түрөзгерісін білеміз? • Фосфор оксиді қандай оксидке жатады? • Химиялық қасиеттері Дескриптор: -Фосфор элементін сипаттайды; -Аллотропиялық түр өзгерістерін ажыратады; -Фосфор оксидін туралы айтады -Химиялық қасиеттерін сипаттайды. Қ/б: Реңді жұлдызша әдісі арқылы Ой қозғау (4 минут) «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі. «Алдын ала берілген атаулар» тәсіліне ұқсас. Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты үш терминдерді тақтаға жазып,оқушыларға осы атауларға қатысты мынадай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады.Мұғалім бірнеше оқушылардың пікірін тыңдайды. Минералды, органикалық, макроэлементтер 1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? Дескриптор: -Терминдерді жаратылыстану,биология,георафия пәндерінде таныс екендерін айтады; -Өз тәжіриберелерінде қолданыста болғанына мысалдар келтіреді; -Осы сабаққа бұл терминдердің қолданылуына өз ойларын білдіреді. Қ/б: Бас бармақ әдісі бойынша

Сабақтың ортасы (18 минут) 1 деңгей «Көшбасшылар және тыңдаушылар» әдісі (8 минут) Әр топқа берілген мәтіндер бойынша постер қ

3 слайд
Сабақтың ортасы (18 минут) 1 деңгей «Көшбасшылар және тыңдаушылар» әдісі (8 минут) Әр топқа берілген мәтіндер бойынша постер қорғайды. Формуласын жазып көрсету. 1 топ – Азот тыңайтқыштары 2 топ – Фосфор тыңайтқыштары 3 топ – Калий тыңайтқыштары Дескриптор: - Азот тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жаза алады -Фосфор тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жазады -Калий тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жазады. Қ/б: «Екі жұлдыз, бір тілек» 2 деңгей Тапсырма. «Тұжырымдамалық кесте» әдісі. Оқушылар минералды тыңайтқыштарды арнайы кесте бойынша жіктейді. I-топтың тапсырмасы: натрий нитраты II-топтың тапсырмасы: аммоний сульфаты III-топтың тапсырмасы: калий нитраты   Дескриптор: -Минералды тыңайтқыштардың химиялық формуласын жазады; -Тыңайтқыштардың физикалық,химиялық қасиеттерін,биологиялық маңыздылығын біледі; -Жалпы тыңайтқыштарды жіктейді. Қ/б: «Жарайсын!» әдісі қолдалынылады. №Тыңайтқыштың аты Натрий нитраты Амоний сульфаты Калий нитраты 1Химиялық формуласы 2Шығу тегіне қарай 3Қоректік элементтің болуына қарай 4Агрегаттық күйіне қарай 5Суда ерігіштігі

3 слайд

Сабақтың ортасы (18 минут) 1 деңгей «Көшбасшылар және тыңдаушылар» әдісі (8 минут) Әр топқа берілген мәтіндер бойынша постер қорғайды. Формуласын жазып көрсету. 1 топ – Азот тыңайтқыштары 2 топ – Фосфор тыңайтқыштары 3 топ – Калий тыңайтқыштары Дескриптор: - Азот тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жаза алады -Фосфор тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жазады -Калий тыңайтқыштарының биологиялық маңызын түсіндіреді, формуласын жазады. Қ/б: «Екі жұлдыз, бір тілек» 2 деңгей Тапсырма. «Тұжырымдамалық кесте» әдісі. Оқушылар минералды тыңайтқыштарды арнайы кесте бойынша жіктейді. I-топтың тапсырмасы: натрий нитраты II-топтың тапсырмасы: аммоний сульфаты III-топтың тапсырмасы: калий нитраты   Дескриптор: -Минералды тыңайтқыштардың химиялық формуласын жазады; -Тыңайтқыштардың физикалық,химиялық қасиеттерін,биологиялық маңыздылығын біледі; -Жалпы тыңайтқыштарды жіктейді. Қ/б: «Жарайсын!» әдісі қолдалынылады. №Тыңайтқыштың аты Натрий нитраты Амоний сульфаты Калий нитраты 1Химиялық формуласы 2Шығу тегіне қарай 3Қоректік элементтің болуына қарай 4Агрегаттық күйіне қарай 5Суда ерігіштігі

Сабақтың соңы (10 минут) Ойландыратын тапсырма. (5 минут) Барлық топтарға қойылатын ортақ сұрақтар: Әйгілі саяхатшы алғаш Амери

4 слайд
Сабақтың соңы (10 минут) Ойландыратын тапсырма. (5 минут) Барлық топтарға қойылатын ортақ сұрақтар: Әйгілі саяхатшы алғаш Америка жеріне барғанда үндістердің жүгері егу тәсіліне таң қалған. Олар әрбір жүгері дәнін жерге салғанда жанына балықты бірге көміп отырған. Жүгері балықты жесе жақсы өседі деп есептеген. Қалай ойлайсыңдар балық арқылы жүгері қандай химиялық элементтермен қоректенеді? Және осы оқиғаға куә болған саяхатшы кім? (N,Р; Х. Колумб). Дескриптор: -Ойлану арқылы жауап береді -Балық арқылы жүгері азот,фосфор элементтерімен қоректенетіндігін айтады; -Осы оқиға куә болған саяхатшы Х.Колумб екенін айтады. Қ/б: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау 3 деңгей «Кинометафора» әдісі. (5 минут) Қазақстандағы минералды тыңайтқыштар өндірісі туралы видео көрсетіліп, ой талқылайды. Дескриптор: -Отандық тыңайтқыштар өндірісі туралы айтады. -Экспорттағы рөлін айтады. -Өз ойларымен бөліседі. Қ/б. «Рахмет» әдісі қолданылып, сұрақтар қойған және нақты жауап берген оқушыларға рахметін айтады.

4 слайд

Сабақтың соңы (10 минут) Ойландыратын тапсырма. (5 минут) Барлық топтарға қойылатын ортақ сұрақтар: Әйгілі саяхатшы алғаш Америка жеріне барғанда үндістердің жүгері егу тәсіліне таң қалған. Олар әрбір жүгері дәнін жерге салғанда жанына балықты бірге көміп отырған. Жүгері балықты жесе жақсы өседі деп есептеген. Қалай ойлайсыңдар балық арқылы жүгері қандай химиялық элементтермен қоректенеді? Және осы оқиғаға куә болған саяхатшы кім? (N,Р; Х. Колумб). Дескриптор: -Ойлану арқылы жауап береді -Балық арқылы жүгері азот,фосфор элементтерімен қоректенетіндігін айтады; -Осы оқиға куә болған саяхатшы Х.Колумб екенін айтады. Қ/б: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау 3 деңгей «Кинометафора» әдісі. (5 минут) Қазақстандағы минералды тыңайтқыштар өндірісі туралы видео көрсетіліп, ой талқылайды. Дескриптор: -Отандық тыңайтқыштар өндірісі туралы айтады. -Экспорттағы рөлін айтады. -Өз ойларымен бөліседі. Қ/б. «Рахмет» әдісі қолданылып, сұрақтар қойған және нақты жауап берген оқушыларға рахметін айтады.

Саралау әдістері Жіктеу Билеттер арқылы: 1 топ- Азот 2 топ-Калий 3 топ-Фосфор Дерексөздер АКТ, кесте, А 3 парақшалары, оқулық

5 слайд
Саралау әдістері Жіктеу Билеттер арқылы: 1 топ- Азот 2 топ-Калий 3 топ-Фосфор Дерексөздер АКТ, кесте, А 3 парақшалары, оқулық, видео көрсетілім ( https://www.youtube.c om/watch?v=yHiz2Fz CZaY ) Тапсырма Жылдамдық Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам орындайды.Сондықтан тапсырмалар әзірледім. Қорытынды Оқушылардың басым бөлігі орындай алатын тапсырмалар беріп, нәтижеге қол жеткізу. Бағалау Оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты бағаланып отырады.

5 слайд

Саралау әдістері Жіктеу Билеттер арқылы: 1 топ- Азот 2 топ-Калий 3 топ-Фосфор Дерексөздер АКТ, кесте, А 3 парақшалары, оқулық, видео көрсетілім ( https://www.youtube.c om/watch?v=yHiz2Fz CZaY ) Тапсырма Жылдамдық Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам орындайды.Сондықтан тапсырмалар әзірледім. Қорытынды Оқушылардың басым бөлігі орындай алатын тапсырмалар беріп, нәтижеге қол жеткізу. Бағалау Оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты бағаланып отырады.

6 слайд

6 слайд