Материалдар / Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий, фосфордың өсімдіктер үшін маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий, фосфордың өсімдіктер үшін маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2020
308
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы : № 247 жалпы орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Байжанова Жанар Сабақ тақырыбы :

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы : № 247 жалпы орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Байжанова Жанар Сабақ тақырыбы : Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий, фосфордың өсімдіктер үшін маңызы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу Сабақ мақсаты : Барлық оқушылар : М инералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын т үсіндіреді Басым көпшілігі: Минералды және органикалық тыңайтқыштарды салыстырады Кейбір оқушылар : Қызылорда облысында күріш өндіруге қолданылатын минералды және органикалық тыңайтқыштарды жіктеп, маңызын сипаттайды. Бағалау критерийі Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын айтады. 2. Минералды мен органикалық тыңайтқыштарды ажыратады. 3. Қызылорда облысында күріш өндіруге қолданылатын минералды және органикалық тыңайтқыштарды жіктеп, маңызын анықтайды .

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы : № 247 жалпы орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Байжанова Жанар Сабақ тақырыбы : Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий, фосфордың өсімдіктер үшін маңызы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу Сабақ мақсаты : Барлық оқушылар : М инералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын т үсіндіреді Басым көпшілігі: Минералды және органикалық тыңайтқыштарды салыстырады Кейбір оқушылар : Қызылорда облысында күріш өндіруге қолданылатын минералды және органикалық тыңайтқыштарды жіктеп, маңызын сипаттайды. Бағалау критерийі Минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын айтады. 2. Минералды мен органикалық тыңайтқыштарды ажыратады. 3. Қызылорда облысында күріш өндіруге қолданылатын минералды және органикалық тыңайтқыштарды жіктеп, маңызын анықтайды .

«Мықты зейін» әдісі Оқушылармен назарларын сабаққа аудару үшін, ойларын жинақтау үшін т

2 слайд
«Мықты зейін» әдісі Оқушылармен назарларын сабаққа аудару үшін, ойларын жинақтау үшін тақтада әр түрлі түсті жазулармен жазылған сөздерді оқымай түстерін айту ұсынылады. Бұл сонымен қатар оқушылардың зейін арттыруға көмектеседі. «Стикерлер» әдісі Жаңа тақырыпты ашу және топқа бөлу кезінде қолданылады. «Сұрақты қағып ал» әдісі «Ойлан, тап» әдісі   Жұптық жұмыста қолданылады. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау, жұппен жұмыс жасай білу дағдылары дамиды және сабақтың басым көпшілігі жететін мақсатым орындалады.. Топтық жұмыста қолданылады. Оқушыларға бұршақ салынған қапшық лақтырылады. Ондағы бұршақтарды ашып оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Топтар сұрақты қиынсынатын болса екінші топқа лақтыруына болады, бірақ бұл олардың жауаптарының бір ұпайын кемітеді. «Венн диаграммасы» әдісі Бұл әдіспен жеке жұмыс орын далады . Оқушылардың алған білімдерін шығармашылықпен қолдану дағдысы, өз бетінше оқу дағдылары дамиды және сабағымның кейбірі жететін мақсаты орындалады. «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы оқушылар өздерінің қолындағы стикерлердің түстеріне сәйкес бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгеніне қарай стикерлерді таңдап баспалдаққа жабыстырадыБелсенді әдіс-тәсілдер

2 слайд

«Мықты зейін» әдісі Оқушылармен назарларын сабаққа аудару үшін, ойларын жинақтау үшін тақтада әр түрлі түсті жазулармен жазылған сөздерді оқымай түстерін айту ұсынылады. Бұл сонымен қатар оқушылардың зейін арттыруға көмектеседі. «Стикерлер» әдісі Жаңа тақырыпты ашу және топқа бөлу кезінде қолданылады. «Сұрақты қағып ал» әдісі «Ойлан, тап» әдісі   Жұптық жұмыста қолданылады. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау, жұппен жұмыс жасай білу дағдылары дамиды және сабақтың басым көпшілігі жететін мақсатым орындалады.. Топтық жұмыста қолданылады. Оқушыларға бұршақ салынған қапшық лақтырылады. Ондағы бұршақтарды ашып оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Топтар сұрақты қиынсынатын болса екінші топқа лақтыруына болады, бірақ бұл олардың жауаптарының бір ұпайын кемітеді. «Венн диаграммасы» әдісі Бұл әдіспен жеке жұмыс орын далады . Оқушылардың алған білімдерін шығармашылықпен қолдану дағдысы, өз бетінше оқу дағдылары дамиды және сабағымның кейбірі жететін мақсаты орындалады. «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы оқушылар өздерінің қолындағы стикерлердің түстеріне сәйкес бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгеніне қарай стикерлерді таңдап баспалдаққа жабыстырадыБелсенді әдіс-тәсілдер

Бекіту тапсырмасы. Жеке жұмыс. Ойлау дағдысының деңгейі : қолдану Бағалау критерийі : Деректерді іздеуді, сұрыптауды, сүзгілеу

3 слайд
Бекіту тапсырмасы. Жеке жұмыс. Ойлау дағдысының деңгейі : қолдану Бағалау критерийі : Деректерді іздеуді, сұрыптауды, сүзгілеуді жүргізеді Оқушыларға кесте таратылады. Тапсырма: Кестеде параметрлерді орнату арқылы мәліметтер қорын жасаңдар. Мәліметтер формасы арқылы 8 жазбаны енгізіңдер. Мәліметтерді іздеу, сүзгілеу және сұрыптау әрекеттерін орындау жолдарын өз беттеріңше жасаңдар. • Оқушылардың орташа бойы мен салмағын есептеңдер; • Барлық оқушылардың ішінен бойы ортадан жоғары оқушыларды табыңдар; • Барлық оқушылардың ішінен бойы орта бойлыдан төмен және салмағы ортадан төмен оқушыларды табыңдар; • Барлық оқушылардың ішінен спортқа қызығушылығы басым оқушыларды анықтаңдар; • Формадағы берілген деректердің ішінен іздеу критерийі бойынша *ова фамилиясы бар деректерді анықтаңдар. Дескрипторы: • Оқушылардың бойын есептейді; • Оқушылардың салмағын есептейді; • Бойы ортадан жоғары оқушыларды табады; • Бойы ортадан төмен оқушыларды табады; • Салмағы ортадан төмендерді табады; • Спортқа қызығушылығы басым оқушыларды анықтайды; • *ова фамилиясы бар оқушыларды анықтайды Оқушылардың орындаған жұмыстары дескрипторлары арқылы тексеріліп,оларға тиімді ауызша кері байланыс беріледі. Критериалды бағалау

3 слайд

Бекіту тапсырмасы. Жеке жұмыс. Ойлау дағдысының деңгейі : қолдану Бағалау критерийі : Деректерді іздеуді, сұрыптауды, сүзгілеуді жүргізеді Оқушыларға кесте таратылады. Тапсырма: Кестеде параметрлерді орнату арқылы мәліметтер қорын жасаңдар. Мәліметтер формасы арқылы 8 жазбаны енгізіңдер. Мәліметтерді іздеу, сүзгілеу және сұрыптау әрекеттерін орындау жолдарын өз беттеріңше жасаңдар. • Оқушылардың орташа бойы мен салмағын есептеңдер; • Барлық оқушылардың ішінен бойы ортадан жоғары оқушыларды табыңдар; • Барлық оқушылардың ішінен бойы орта бойлыдан төмен және салмағы ортадан төмен оқушыларды табыңдар; • Барлық оқушылардың ішінен спортқа қызығушылығы басым оқушыларды анықтаңдар; • Формадағы берілген деректердің ішінен іздеу критерийі бойынша *ова фамилиясы бар деректерді анықтаңдар. Дескрипторы: • Оқушылардың бойын есептейді; • Оқушылардың салмағын есептейді; • Бойы ортадан жоғары оқушыларды табады; • Бойы ортадан төмен оқушыларды табады; • Салмағы ортадан төмендерді табады; • Спортқа қызығушылығы басым оқушыларды анықтайды; • *ова фамилиясы бар оқушыларды анықтайды Оқушылардың орындаған жұмыстары дескрипторлары арқылы тексеріліп,оларға тиімді ауызша кері байланыс беріледі. Критериалды бағалау

Саралау Топтасу Тапсырма Диалог және қолдау Ресурс Жылдамдық Бағалау Нәтиже сабақ басында оқ

4 слайд
Саралау Топтасу Тапсырма Диалог және қолдау Ресурс Жылдамдық Бағалау Нәтиже сабақ басында оқушылар «стикерлер» әдісі арқылы аралас топқа бөлінеді тапсырмалардың барлығы оқушылардың қабілеттері мен қажеттіліктері ескеріліп, жеңілден күрделіге бағытталып әзірленді. Яғни топтық, жұптық, жеке формада ұйымдастырылады. Осы формада оқушылар жұмыс жасау кезінде кейбір оқушыларға қажеттілігіне қарай диалогпен, сөзбен қолдау көрсетіледі . Сонымен қатар топпен серпілген сауал әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап кезінде оқушыларға сұрақтар жазылған қоржын, жұптық, жеке жұмыстар кезінде уақытты үнемдеу және оқушылардың қажеттілігіне қарай дайын кестелер таратпасы беріледі. Жеке жұмысты жылдам орындаған қарқынды оқушыға қосымша сүзгілеудің сұрыптаудан қандай айырмашылығы бар екендігін анықтау үшін талдау жасауға тапсырма беріледі . Сабақ барысында оқушылардың орындаған жұмыстарының барлығы стикерлер арқылы бағаланып отырады. Бұл олардың келесі тапсырманы қызғушылықпен, ынталана орындауына жақсы әсер етеді. Сабақ соңында жинаған стикерлерінің саны мен түрлеріне қарай әр оқушының жетістіктеріне тоқталып, әрқайсысына рефлексия жасалады.Сабақта саралаудың бірнеше түрлері қолданылады:

4 слайд

Саралау Топтасу Тапсырма Диалог және қолдау Ресурс Жылдамдық Бағалау Нәтиже сабақ басында оқушылар «стикерлер» әдісі арқылы аралас топқа бөлінеді тапсырмалардың барлығы оқушылардың қабілеттері мен қажеттіліктері ескеріліп, жеңілден күрделіге бағытталып әзірленді. Яғни топтық, жұптық, жеке формада ұйымдастырылады. Осы формада оқушылар жұмыс жасау кезінде кейбір оқушыларға қажеттілігіне қарай диалогпен, сөзбен қолдау көрсетіледі . Сонымен қатар топпен серпілген сауал әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап кезінде оқушыларға сұрақтар жазылған қоржын, жұптық, жеке жұмыстар кезінде уақытты үнемдеу және оқушылардың қажеттілігіне қарай дайын кестелер таратпасы беріледі. Жеке жұмысты жылдам орындаған қарқынды оқушыға қосымша сүзгілеудің сұрыптаудан қандай айырмашылығы бар екендігін анықтау үшін талдау жасауға тапсырма беріледі . Сабақ барысында оқушылардың орындаған жұмыстарының барлығы стикерлер арқылы бағаланып отырады. Бұл олардың келесі тапсырманы қызғушылықпен, ынталана орындауына жақсы әсер етеді. Сабақ соңында жинаған стикерлерінің саны мен түрлеріне қарай әр оқушының жетістіктеріне тоқталып, әрқайсысына рефлексия жасалады.Сабақта саралаудың бірнеше түрлері қолданылады: