1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ
«Бүркіт»
бойынша топтарға бірігеді.
«Көңілді күй» әдісі бойынша
жағымды психологиялық ахуал
орнату
2 слайд
Үй тапсырмасы сұрау
«Банкомат» тәсілі
3 слайд
« Кинометафора » әдісі
https://youtu.be/9xYA9zrq4mc?si=iKdJ9yZ4IN3R6GAE
4 слайд
Моноклоналды
антиденелердің
өндірісі.Сабақтың тақырыбы:
5 слайд
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаты: 11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және
емдеуде моноклоналды антиденелерді
қолдануды түсіндіру
- Моноклоналды антиденелердің
маңызын анықтау.
- Гибридомалар алу принципін
түсіндіру.
6 слайд
Топтық жұмыс.
І- топ. Моноклоналды антиденелерді қолдану арқылы
ауруларды диагностикалауда
Оқушыларға берілген мәтіндегі тірек сөздер.
1.Радиоиммунды диагностика
2.Гистопатологиялық диагностика
ІІ- топ.
1.Иммундық (иммунофлуоресцентті талдау)диагностика
2.гендік инженерия арқылы алынған моноклонды
антиденелер арқылы диагностикалау.
ІІІ- топ. Ауруларды анықтап, емдеудегі моноклонды
антиденелерді қолдану
7 слайд
1-тапсырма
Дескриптор
Берілген тапсырманы оқып бос орындарға керекті сөздерді
жазады және түсіндіреді.
. Жалпы балл -2«Биологиялық диктант» әдісі
Бос орындарға қажетті сөздерді енгізіңіз.
Моноклоналды антиденелерді іс жүзінде кез келген табиғи..................... қарсы
өндіруге болады. Ол молекулалық биологияда, биохимияда
және ..................... кеңінен қолданылады. Ауыр ауруларды емдеуге және
терапияға бағытталған дәрілердің біртұтас буыны .................. антиденелерге
негізделген.
Антиденелер .....................токсиндерді, жылан уын ,қанға
түскен......................бейтараптандыру үшін және жасушадағы немесе күрделі
ұлпа сығындылардағы жеке нәруыздарды
.................... үшін кеңінен қолданылады.
8 слайд
2-тапсырма
Дескриптор :«Сәйкестендіру кестесі».
1. моноклоналды антиденелер
(ә) а) тышқанның B -лимфоциттерін біріктіріп,
гибридома деп аталатын жасушаны жасау үшін ісік
жасушасының түрімен белгілі бір антидене жасауға
ынталандырылды
2.1975 жылы Келер мен Мильштейн
(а) ә)организмдегі белгілі бір жасушаларға немесе
химикаттарға бағытталған антиденелер
Гибридомалық клондар
(б) б)ісік ауруларына диагноз қою үшін тек қатерлі ісік
жасушаларымен әрекеттесетін жасуша
Клондау
(г) в) қанға еніп, ерекше антиденелерді қалыптастыруға
қабілеті бар полисахаридті немесе ақуызды заттар.
Антиген
(в) г)организмдерді жыныссыз жолмен көбейту арқылы сол
организмдерге ұқсас ұрпақтар алу.
Клондау кезеңдері мен гибридомалар принципін іріктеуді
сипаттайды.
Жалпы балл-2
9 слайд
3-тапсырма
Дескриптор:
WORTWALL плотформасында тасырмалар орындайды
Жаалпы балл-2WORTWALL плотформасында тасырмалар орындау
1 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/53461601
2 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/23109080
10 слайд
4 тапсырма
Дескриптор:
-Клондарды қатыру себебін сипаттайды;
-Клондаудағы тышқанның рөлін сипаттайды
Жалпы балл-2
Мәтінмен жұмыс
Гибридоманы алғаннан кейінгі келесі кезең -- клондау және қажетті клондарды іріктеу. ГАТ-да тірі қалған жасушалар
сыйымдылығы шамамен 0,2 см: болатын 96 шұңқыршадан тұратын арнайы пластикалық планшеттерге себілді, Әрбір
шұңқырға орташа алғанда 10 гибридомалық жасушалар орналастырылған,оларды
“ қоректендіретін” жасушалармен бірге өсіреді, бұл жасушалардың гибродомаларға қатысы жоқ, бірақ олардың өсуіне әсер
етеді. Бірнеше күннен кейін әрбір шұңқырдың ішіндегіні қажетті ерекшелігі бар антиденелердің пайда болуын анықтау үшін
тексерді. Ол үшін антигенге сәйкес келегін антиденелерді анықтаудың микроәдістері қолданылды. Қажетті антиденелері бар
шұңқырлардағы жасушаларды клояғни, осындай шұңқырларға қайта себілді, бірақ әр шұңқырға 1 жасуша есебінен),
қайтадан
өсіріп, қажетті антиденелердің болуын тексерді. Процедура 1-2 рет қайталанды. Осылайша тек бір ғана қажетті ерекшелігі
бар антиденелерді, яғни моноклоналды антиденелер өндіретін клондар іріктелді. Алынған клондарды -70С-та қатырып,
қажет
болған жағдайға дейін сақтауға болады. Оларды себінді ортада өсіріп, антиденелер жинақтауға болады, сондай-ақ оларды
тышқандарға егуге болады, мұнда олар өсіп, өте көп мөлшерде моноклоналды антидене-
лер жинайды. Бір тышқаннан қояннан алынатын мөлшерден кем емес антиденелер алуға болады. Бұл антиденелерде бөгде
антиденелер жоқ және физикалық-химиялық біркелкілігі сондай, оны таза химиялық реактив ретінде қарастыруға болады.
і) Моноклоналды антиденелер өндіретін клондарды не себепті қатырады?
..............................................................................................
іі) Клондаудағы тышқанның рөлі қандай?
.............................................................................. ...............
11 слайд
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы.
«Миллионер» әдісі
Д ескриптор:
Сұрақтарға жауап береді;
Жалпы балл-2
12 слайд
Кері байланыс
«Тұжырым әдісі»
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
Бағалау
«Домбыра» арқылы оқушылар өз- өзін бағалайды 1. Сабақта алынған мәлімет
өміріме қажет деп есептеймін,
себебі...
2. Сабақ кезінде берілген
тапсырмалар арқылы білімімді
тексердім, себебі...
3. Сабақ кезіндегі берілген
тапсырмалар қиындық тудырды,
себебі...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз