Материалдар / Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлімшенің қарулануы және ұрыс техникасы, бөлімшенің тактикалық мүмкіндіктері, ЖҰМ-ның әскери құрамы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2022
1695
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп: Ойыл ауданы, Сарбие селосы, Сапақкөл орта мектебі КММ Педагогтың аты-жөні: Абдрахманов Сембай Хасенович Сабақтың тақырыб

1 слайд
Мектеп: Ойыл ауданы, Сарбие селосы, Сапақкөл орта мектебі КММ Педагогтың аты-жөні: Абдрахманов Сембай Хасенович Сабақтың тақырыбы :§7. Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері Сынып: 10 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Бөлімшенің қарулануы және ұрыс техникасы. Бөлімшенің тактикалық мүмкіндіктері Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тактикалық дайындық туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі:  Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ туралы біледі Кейбір оқушылар(дарынды):  Бөлімшенің құрамы мен қару-жарағы туралы біледі

1 слайд

Мектеп: Ойыл ауданы, Сарбие селосы, Сапақкөл орта мектебі КММ Педагогтың аты-жөні: Абдрахманов Сембай Хасенович Сабақтың тақырыбы :§7. Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері Сынып: 10 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Бөлімшенің қарулануы және ұрыс техникасы. Бөлімшенің тактикалық мүмкіндіктері Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тактикалық дайындық туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі:  Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ туралы біледі Кейбір оқушылар(дарынды):  Бөлімшенің құрамы мен қару-жарағы туралы біледі

 Бағалау критерийі: -Бөлімшенің ұрыс мүмкіндіктерін айтады -ЖҰМ қандай мақсатта қолданылуын біледі -ЖҰМ құрамын айтады  Тілді

2 слайд
 Бағалау критерийі: -Бөлімшенің ұрыс мүмкіндіктерін айтады -ЖҰМ қандай мақсатта қолданылуын біледі -ЖҰМ құрамын айтады  Тілдік мақсаттар: Оқушыларға Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру туралы түсіндіру . Негізгі сөздер: тактика, мотоатқыштар бөлімшесі, қару-жарағы, ЖҰМ, ұрыстық мүмкіндіктері. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Мотоатқыш бөлімшелері қандай бөлімшеге жатады? 2.ЖҰМ мотоатқыштар бөлімшесінің құрамын атаңдар. Құндылықтарды дарыту: “ Мәңгілік ел” стратегиясы бойынша: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, география, математика АКТ қолдану дағдылары: Слайд, смартфон, компьютер, интернет Бастапқы білім: Әскери тәртіп және оның маңызы

2 слайд

 Бағалау критерийі: -Бөлімшенің ұрыс мүмкіндіктерін айтады -ЖҰМ қандай мақсатта қолданылуын біледі -ЖҰМ құрамын айтады  Тілдік мақсаттар: Оқушыларға Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру туралы түсіндіру . Негізгі сөздер: тактика, мотоатқыштар бөлімшесі, қару-жарағы, ЖҰМ, ұрыстық мүмкіндіктері. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Мотоатқыш бөлімшелері қандай бөлімшеге жатады? 2.ЖҰМ мотоатқыштар бөлімшесінің құрамын атаңдар. Құндылықтарды дарыту: “ Мәңгілік ел” стратегиясы бойынша: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, география, математика АКТ қолдану дағдылары: Слайд, смартфон, компьютер, интернет Бастапқы білім: Әскери тәртіп және оның маңызы

 Сабақ барысы  Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтың басы 5 мин Білу:  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информ

3 слайд
 Сабақ барысы  Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтың басы 5 мин Білу:  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Оқылым Жазылым Айтылым Тыңдалым

3 слайд

 Сабақ барысы  Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтың басы 5 мин Білу:  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Оқылым Жазылым Айтылым Тыңдалым

 Сабаққа жоспарланған іс-әрекет  Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, рапорт беру, оқушылардың назарын са

4 слайд
 Сабаққа жоспарланған іс-әрекет  Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, рапорт беру, оқушылардың назарын сабаққа аудару.  Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Мақсаты: Қандайда болмасын ақпарат туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерлің еркін айтылуы, ешқашан сынға ұшырамауы керек. Қолданылуы: Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсіреді.

4 слайд

 Сабаққа жоспарланған іс-әрекет  Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, рапорт беру, оқушылардың назарын сабаққа аудару.  Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Мақсаты: Қандайда болмасын ақпарат туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерлің еркін айтылуы, ешқашан сынға ұшырамауы керек. Қолданылуы: Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсіреді.

 Тапсырма: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Көтермелеулер мен жазалардың қандай түрлері бар? 3.Сарбаздарға тәртіп

5 слайд
 Тапсырма: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Көтермелеулер мен жазалардың қандай түрлері бар? 3.Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеу не үшін қажет?  Дескриптор: - Оқушылар сұрақтарға нақты жауап бере алады. - Оқушылар әскери тәртіп туралы біледі. - Жазалар мен көтермелеулердің түрлерін айтады. - Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеулер не үшін қолданатынын біледі.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1. Әскери бастықтар қандай құқықтарға ие? 2. Бұйрықтарды беру және оны орындау тәртібі.  Саралап оқыту: дескриптор, кері байланыс – сұрақтар, диалог – сұхбат

5 слайд

 Тапсырма: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Көтермелеулер мен жазалардың қандай түрлері бар? 3.Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеу не үшін қажет?  Дескриптор: - Оқушылар сұрақтарға нақты жауап бере алады. - Оқушылар әскери тәртіп туралы біледі. - Жазалар мен көтермелеулердің түрлерін айтады. - Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеулер не үшін қолданатынын біледі.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1. Әскери бастықтар қандай құқықтарға ие? 2. Бұйрықтарды беру және оны орындау тәртібі.  Саралап оқыту: дескриптор, кері байланыс – сұрақтар, диалог – сұхбат

 Сабақтың ортасы  30 мин  Түсіну: Пәнаралық байланыс: қ азақ тілі, информатика, тарих, математика, география  Белсенд

6 слайд
 Сабақтың ортасы  30 мин  Түсіну: Пәнаралық байланыс: қ азақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдістері: «Барлық оқушылармен жұмыс» Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым    Қолдану: Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география

6 слайд

 Сабақтың ортасы  30 мин  Түсіну: Пәнаралық байланыс: қ азақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдістері: «Барлық оқушылармен жұмыс» Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым    Қолдану: Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география

 Белсенді оқыту әдісі: «Барлық оқушылармен жұмыс» Мақсаты: Барлық сынып оқушылары бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қа

7 слайд
 Белсенді оқыту әдісі: «Барлық оқушылармен жұмыс» Мақсаты: Барлық сынып оқушылары бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық, еркін айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады Қолданылуы: Оқушылар екі топқа бөлінеді, бірінші топ оқиды немесе айтады, екінші топ тыңдайды немесе түртіп алады, кейін өз пікірлерімен алмасады.  Мұғалім: Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері туралы түсіндіреді.

7 слайд

 Белсенді оқыту әдісі: «Барлық оқушылармен жұмыс» Мақсаты: Барлық сынып оқушылары бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық, еркін айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады Қолданылуы: Оқушылар екі топқа бөлінеді, бірінші топ оқиды немесе айтады, екінші топ тыңдайды немесе түртіп алады, кейін өз пікірлерімен алмасады.  Мұғалім: Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері туралы түсіндіреді.

 Тапсырма: Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі. 1-топ. Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ-ның құрамы туралы 2-топ. Бөлім

8 слайд
 Тапсырма: Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі. 1-топ. Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ-ның құрамы туралы 2-топ. Бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері туралы постер дайындау, қорғау.  Дескриптор: -Оқушылар мотоатқыштар бөлімшесінің қарулануы туралы айтады, қорғайды. -Атыс бағытына байланысты ату түрлерін сипаттай алады.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.ЖҰМ қандай машина және ол неге арналған? 2.Қорғаныс кезінде бөлімше командирі қандай жауынгерлік кескіндік құжат жасайды?  ҚБ. Топ бірін-бірі бағалайды «Бас бармақ», «Үш шапалақ», әдісітерімен  ҚБ. Мұғалім қолпаштау сөзі арқылы бағалайды Керемет Жақсы Орташа  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс- сұрақтар, диолог-сұхбат, топтық тапсырма

8 слайд

 Тапсырма: Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі. 1-топ. Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ-ның құрамы туралы 2-топ. Бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері туралы постер дайындау, қорғау.  Дескриптор: -Оқушылар мотоатқыштар бөлімшесінің қарулануы туралы айтады, қорғайды. -Атыс бағытына байланысты ату түрлерін сипаттай алады.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.ЖҰМ қандай машина және ол неге арналған? 2.Қорғаныс кезінде бөлімше командирі қандай жауынгерлік кескіндік құжат жасайды?  ҚБ. Топ бірін-бірі бағалайды «Бас бармақ», «Үш шапалақ», әдісітерімен  ҚБ. Мұғалім қолпаштау сөзі арқылы бағалайды Керемет Жақсы Орташа  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс- сұрақтар, диолог-сұхбат, топтық тапсырма

 Сабақтың соңы  5 мин Талдау Жинақтау Бағалау  Белсенді оқыту әдісі : «Қарама-қарсы саптар»  Пәнаралық байлан

9 слайд
 Сабақтың соңы  5 мин Талдау Жинақтау Бағалау  Белсенді оқыту әдісі : «Қарама-қарсы саптар»  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география Оқылым Тыңдалым Айтылым

9 слайд

 Сабақтың соңы  5 мин Талдау Жинақтау Бағалау  Белсенді оқыту әдісі : «Қарама-қарсы саптар»  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география Оқылым Тыңдалым Айтылым

 Белсенді оқыту әдіс – «Қарама-қарсы саптар» Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша түсініктерін айтады. Тиімділігі: О

10 слайд
 Белсенді оқыту әдіс – «Қарама-қарсы саптар» Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша түсініктерін айтады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Қолданылуы: Оқушылар 2 топқа бөлініп, қарама-қарсы сапқа тұрады. Сапта тұрған оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы, сабақты қорытындылайды.  Тапсырма: 1.Тактикалық дайындық дегеніміз не? 2.Ату түрлерін ата? 3.Бөлімше командирінің қызметі қандай? 4.ЖҰМ-ның қарулары қандай? 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктері қандай?  Дескриптор: 1.Тактикалық дайындық туралы біледі. 2.Ату түрлерін атай алады. 3.Бөлімше командирінің қызметін біледі. 4.ЖҰМ-ның қаруларын айтады. 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктерін атайды.

10 слайд

 Белсенді оқыту әдіс – «Қарама-қарсы саптар» Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша түсініктерін айтады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Қолданылуы: Оқушылар 2 топқа бөлініп, қарама-қарсы сапқа тұрады. Сапта тұрған оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы, сабақты қорытындылайды.  Тапсырма: 1.Тактикалық дайындық дегеніміз не? 2.Ату түрлерін ата? 3.Бөлімше командирінің қызметі қандай? 4.ЖҰМ-ның қарулары қандай? 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктері қандай?  Дескриптор: 1.Тактикалық дайындық туралы біледі. 2.Ату түрлерін атай алады. 3.Бөлімше командирінің қызметін біледі. 4.ЖҰМ-ның қаруларын айтады. 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктерін атайды.

 Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.Кез келген ұрыс қандай тәсілдерден басталады, жүргізіледі және аяқталады?

11 слайд
 Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.Кез келген ұрыс қандай тәсілдерден басталады, жүргізіледі және аяқталады? 2.Тактикалық дайындыққа оқу пәні ретінде анықтама беріңдер. 3.Шоғырланған атыс дегеніміз не?  Оқушылардың рефлексиясы: Мен жаңадан не білдім? Маған кім көмектесті? Қандай ақпарат қиындық келтірді?  ҚБ мұғалім: Мұғалім сабаққа қорытынды жасайды, оқушыларды «Смайлик» әдісі бойынша бағалайды.  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс-сұрақтар, диолог-сұхбат, топпен, жеке тапсырма  Үй тапсырмасы: §7 соңындағы сұрақтарға жауап беру.

11 слайд

 Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.Кез келген ұрыс қандай тәсілдерден басталады, жүргізіледі және аяқталады? 2.Тактикалық дайындыққа оқу пәні ретінде анықтама беріңдер. 3.Шоғырланған атыс дегеніміз не?  Оқушылардың рефлексиясы: Мен жаңадан не білдім? Маған кім көмектесті? Қандай ақпарат қиындық келтірді?  ҚБ мұғалім: Мұғалім сабаққа қорытынды жасайды, оқушыларды «Смайлик» әдісі бойынша бағалайды.  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс-сұрақтар, диолог-сұхбат, топпен, жеке тапсырма  Үй тапсырмасы: §7 соңындағы сұрақтарға жауап беру.

 Ресурстар:  Қосымша ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, буклеттер, маркерлер, фластмастер, карандаш  АӘТД оқулығы  10-сы

12 слайд
 Ресурстар:  Қосымша ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, буклеттер, маркерлер, фластмастер, карандаш  АӘТД оқулығы  10-сынып  39-42 , 44-48 беттер  Авторлары:  Тасбулатов А.Б  Майхиев Д.К  Әкімбаев Е.Ж  Мамырбаев Ө.Ж

12 слайд

 Ресурстар:  Қосымша ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, буклеттер, маркерлер, фластмастер, карандаш  АӘТД оқулығы  10-сынып  39-42 , 44-48 беттер  Авторлары:  Тасбулатов А.Б  Майхиев Д.К  Әкімбаев Е.Ж  Мамырбаев Ө.Ж