Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлімшенің қарулануы және ұрыс техникасы, бөлімшенің тактикалық мүмкіндіктері, ЖҰМ-ның әскери құрамы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп: Ойыл ауданы, Сарбие селосы, Сапақкөл орта мектебі КММ Педагогтың аты-жөні: Абдрахманов Сембай Хасенович Сабақтың тақырыб

#1 слайд
Мектеп: Ойыл ауданы, Сарбие селосы, Сапақкөл орта мектебі КММ Педагогтың аты-жөні: Абдрахманов Сембай Хасенович Сабақтың тақырыбы :§7. Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері Сынып: 10 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Бөлімшенің қарулануы және ұрыс техникасы. Бөлімшенің тактикалық мүмкіндіктері Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тактикалық дайындық туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі:  Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ туралы біледі Кейбір оқушылар(дарынды):  Бөлімшенің құрамы мен қару-жарағы туралы біледі

1 слайд

Мектеп: Ойыл ауданы, Сарбие селосы, Сапақкөл орта мектебі КММ Педагогтың аты-жөні: Абдрахманов Сембай Хасенович Сабақтың тақырыбы :§7. Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері Сынып: 10 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Бөлімшенің қарулануы және ұрыс техникасы. Бөлімшенің тактикалық мүмкіндіктері Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тактикалық дайындық туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі:  Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ туралы біледі Кейбір оқушылар(дарынды):  Бөлімшенің құрамы мен қару-жарағы туралы біледі

 Бағалау критерийі: -Бөлімшенің ұрыс мүмкіндіктерін айтады -ЖҰМ қандай мақсатта қолданылуын біледі -ЖҰМ құрамын айтады  Тілді

#2 слайд
 Бағалау критерийі: -Бөлімшенің ұрыс мүмкіндіктерін айтады -ЖҰМ қандай мақсатта қолданылуын біледі -ЖҰМ құрамын айтады  Тілдік мақсаттар: Оқушыларға Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру туралы түсіндіру . Негізгі сөздер: тактика, мотоатқыштар бөлімшесі, қару-жарағы, ЖҰМ, ұрыстық мүмкіндіктері. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Мотоатқыш бөлімшелері қандай бөлімшеге жатады? 2.ЖҰМ мотоатқыштар бөлімшесінің құрамын атаңдар. Құндылықтарды дарыту: “ Мәңгілік ел” стратегиясы бойынша: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, география, математика АКТ қолдану дағдылары: Слайд, смартфон, компьютер, интернет Бастапқы білім: Әскери тәртіп және оның маңызы

2 слайд

 Бағалау критерийі: -Бөлімшенің ұрыс мүмкіндіктерін айтады -ЖҰМ қандай мақсатта қолданылуын біледі -ЖҰМ құрамын айтады  Тілдік мақсаттар: Оқушыларға Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру туралы түсіндіру . Негізгі сөздер: тактика, мотоатқыштар бөлімшесі, қару-жарағы, ЖҰМ, ұрыстық мүмкіндіктері. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Мотоатқыш бөлімшелері қандай бөлімшеге жатады? 2.ЖҰМ мотоатқыштар бөлімшесінің құрамын атаңдар. Құндылықтарды дарыту: “ Мәңгілік ел” стратегиясы бойынша: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, география, математика АКТ қолдану дағдылары: Слайд, смартфон, компьютер, интернет Бастапқы білім: Әскери тәртіп және оның маңызы

 Сабақ барысы  Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтың басы 5 мин Білу:  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информ

#3 слайд
 Сабақ барысы  Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтың басы 5 мин Білу:  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Оқылым Жазылым Айтылым Тыңдалым

3 слайд

 Сабақ барысы  Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтың басы 5 мин Білу:  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Оқылым Жазылым Айтылым Тыңдалым

 Сабаққа жоспарланған іс-әрекет  Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, рапорт беру, оқушылардың назарын са

#4 слайд
 Сабаққа жоспарланған іс-әрекет  Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, рапорт беру, оқушылардың назарын сабаққа аудару.  Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Мақсаты: Қандайда болмасын ақпарат туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерлің еркін айтылуы, ешқашан сынға ұшырамауы керек. Қолданылуы: Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсіреді.

4 слайд

 Сабаққа жоспарланған іс-әрекет  Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, рапорт беру, оқушылардың назарын сабаққа аудару.  Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Мақсаты: Қандайда болмасын ақпарат туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерлің еркін айтылуы, ешқашан сынға ұшырамауы керек. Қолданылуы: Жаңа сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақтар арқылы өткен сабақты еске түсіреді.

 Тапсырма: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Көтермелеулер мен жазалардың қандай түрлері бар? 3.Сарбаздарға тәртіп

#5 слайд
 Тапсырма: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Көтермелеулер мен жазалардың қандай түрлері бар? 3.Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеу не үшін қажет?  Дескриптор: - Оқушылар сұрақтарға нақты жауап бере алады. - Оқушылар әскери тәртіп туралы біледі. - Жазалар мен көтермелеулердің түрлерін айтады. - Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеулер не үшін қолданатынын біледі.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1. Әскери бастықтар қандай құқықтарға ие? 2. Бұйрықтарды беру және оны орындау тәртібі.  Саралап оқыту: дескриптор, кері байланыс – сұрақтар, диалог – сұхбат

5 слайд

 Тапсырма: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Көтермелеулер мен жазалардың қандай түрлері бар? 3.Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеу не үшін қажет?  Дескриптор: - Оқушылар сұрақтарға нақты жауап бере алады. - Оқушылар әскери тәртіп туралы біледі. - Жазалар мен көтермелеулердің түрлерін айтады. - Сарбаздарға тәртіптік жаза мен көтермелеулер не үшін қолданатынын біледі.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1. Әскери бастықтар қандай құқықтарға ие? 2. Бұйрықтарды беру және оны орындау тәртібі.  Саралап оқыту: дескриптор, кері байланыс – сұрақтар, диалог – сұхбат

 Сабақтың ортасы  30 мин  Түсіну: Пәнаралық байланыс: қ азақ тілі, информатика, тарих, математика, география  Белсенд

#6 слайд
 Сабақтың ортасы  30 мин  Түсіну: Пәнаралық байланыс: қ азақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдістері: «Барлық оқушылармен жұмыс» Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым    Қолдану: Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география

6 слайд

 Сабақтың ортасы  30 мин  Түсіну: Пәнаралық байланыс: қ азақ тілі, информатика, тарих, математика, география    Белсенді оқыту әдістері: «Барлық оқушылармен жұмыс» Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым    Қолдану: Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география

 Белсенді оқыту әдісі: «Барлық оқушылармен жұмыс» Мақсаты: Барлық сынып оқушылары бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қа

#7 слайд
 Белсенді оқыту әдісі: «Барлық оқушылармен жұмыс» Мақсаты: Барлық сынып оқушылары бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық, еркін айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады Қолданылуы: Оқушылар екі топқа бөлінеді, бірінші топ оқиды немесе айтады, екінші топ тыңдайды немесе түртіп алады, кейін өз пікірлерімен алмасады.  Мұғалім: Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері туралы түсіндіреді.

7 слайд

 Белсенді оқыту әдісі: «Барлық оқушылармен жұмыс» Мақсаты: Барлық сынып оқушылары бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық, еркін айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады Қолданылуы: Оқушылар екі топқа бөлінеді, бірінші топ оқиды немесе айтады, екінші топ тыңдайды немесе түртіп алады, кейін өз пікірлерімен алмасады.  Мұғалім: Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері туралы түсіндіреді.

 Тапсырма: Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі. 1-топ. Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ-ның құрамы туралы 2-топ. Бөлім

#8 слайд
 Тапсырма: Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі. 1-топ. Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ-ның құрамы туралы 2-топ. Бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері туралы постер дайындау, қорғау.  Дескриптор: -Оқушылар мотоатқыштар бөлімшесінің қарулануы туралы айтады, қорғайды. -Атыс бағытына байланысты ату түрлерін сипаттай алады.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.ЖҰМ қандай машина және ол неге арналған? 2.Қорғаныс кезінде бөлімше командирі қандай жауынгерлік кескіндік құжат жасайды?  ҚБ. Топ бірін-бірі бағалайды «Бас бармақ», «Үш шапалақ», әдісітерімен  ҚБ. Мұғалім қолпаштау сөзі арқылы бағалайды Керемет Жақсы Орташа  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс- сұрақтар, диолог-сұхбат, топтық тапсырма

8 слайд

 Тапсырма: Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі. 1-топ. Бөлімшенің қарулануы мен ЖҰМ-ның құрамы туралы 2-топ. Бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері туралы постер дайындау, қорғау.  Дескриптор: -Оқушылар мотоатқыштар бөлімшесінің қарулануы туралы айтады, қорғайды. -Атыс бағытына байланысты ату түрлерін сипаттай алады.  Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.ЖҰМ қандай машина және ол неге арналған? 2.Қорғаныс кезінде бөлімше командирі қандай жауынгерлік кескіндік құжат жасайды?  ҚБ. Топ бірін-бірі бағалайды «Бас бармақ», «Үш шапалақ», әдісітерімен  ҚБ. Мұғалім қолпаштау сөзі арқылы бағалайды Керемет Жақсы Орташа  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс- сұрақтар, диолог-сұхбат, топтық тапсырма

 Сабақтың соңы  5 мин Талдау Жинақтау Бағалау  Белсенді оқыту әдісі : «Қарама-қарсы саптар»  Пәнаралық байлан

#9 слайд
 Сабақтың соңы  5 мин Талдау Жинақтау Бағалау  Белсенді оқыту әдісі : «Қарама-қарсы саптар»  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география Оқылым Тыңдалым Айтылым

9 слайд

 Сабақтың соңы  5 мин Талдау Жинақтау Бағалау  Белсенді оқыту әдісі : «Қарама-қарсы саптар»  Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, информатика, тарих, математика, география Оқылым Тыңдалым Айтылым

 Белсенді оқыту әдіс – «Қарама-қарсы саптар» Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша түсініктерін айтады. Тиімділігі: О

#10 слайд
 Белсенді оқыту әдіс – «Қарама-қарсы саптар» Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша түсініктерін айтады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Қолданылуы: Оқушылар 2 топқа бөлініп, қарама-қарсы сапқа тұрады. Сапта тұрған оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы, сабақты қорытындылайды.  Тапсырма: 1.Тактикалық дайындық дегеніміз не? 2.Ату түрлерін ата? 3.Бөлімше командирінің қызметі қандай? 4.ЖҰМ-ның қарулары қандай? 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктері қандай?  Дескриптор: 1.Тактикалық дайындық туралы біледі. 2.Ату түрлерін атай алады. 3.Бөлімше командирінің қызметін біледі. 4.ЖҰМ-ның қаруларын айтады. 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктерін атайды.

10 слайд

 Белсенді оқыту әдіс – «Қарама-қарсы саптар» Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша түсініктерін айтады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Қолданылуы: Оқушылар 2 топқа бөлініп, қарама-қарсы сапқа тұрады. Сапта тұрған оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы, сабақты қорытындылайды.  Тапсырма: 1.Тактикалық дайындық дегеніміз не? 2.Ату түрлерін ата? 3.Бөлімше командирінің қызметі қандай? 4.ЖҰМ-ның қарулары қандай? 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктері қандай?  Дескриптор: 1.Тактикалық дайындық туралы біледі. 2.Ату түрлерін атай алады. 3.Бөлімше командирінің қызметін біледі. 4.ЖҰМ-ның қаруларын айтады. 5.Ұрыс техникасының мүмкіндіктерін атайды.

 Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.Кез келген ұрыс қандай тәсілдерден басталады, жүргізіледі және аяқталады?

#11 слайд
 Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.Кез келген ұрыс қандай тәсілдерден басталады, жүргізіледі және аяқталады? 2.Тактикалық дайындыққа оқу пәні ретінде анықтама беріңдер. 3.Шоғырланған атыс дегеніміз не?  Оқушылардың рефлексиясы: Мен жаңадан не білдім? Маған кім көмектесті? Қандай ақпарат қиындық келтірді?  ҚБ мұғалім: Мұғалім сабаққа қорытынды жасайды, оқушыларды «Смайлик» әдісі бойынша бағалайды.  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс-сұрақтар, диолог-сұхбат, топпен, жеке тапсырма  Үй тапсырмасы: §7 соңындағы сұрақтарға жауап беру.

11 слайд

 Кері байланыс ( тиімді сұрақ-жауап, пікір ): 1.Кез келген ұрыс қандай тәсілдерден басталады, жүргізіледі және аяқталады? 2.Тактикалық дайындыққа оқу пәні ретінде анықтама беріңдер. 3.Шоғырланған атыс дегеніміз не?  Оқушылардың рефлексиясы: Мен жаңадан не білдім? Маған кім көмектесті? Қандай ақпарат қиындық келтірді?  ҚБ мұғалім: Мұғалім сабаққа қорытынды жасайды, оқушыларды «Смайлик» әдісі бойынша бағалайды.  Саралап оқыту: тапсырма, қосымша ресурс, дескриптор, кері байланыс-сұрақтар, диолог-сұхбат, топпен, жеке тапсырма  Үй тапсырмасы: §7 соңындағы сұрақтарға жауап беру.

 Ресурстар:  Қосымша ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, буклеттер, маркерлер, фластмастер, карандаш  АӘТД оқулығы  10-сы

#12 слайд
 Ресурстар:  Қосымша ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, буклеттер, маркерлер, фластмастер, карандаш  АӘТД оқулығы  10-сынып  39-42 , 44-48 беттер  Авторлары:  Тасбулатов А.Б  Майхиев Д.К  Әкімбаев Е.Ж  Мамырбаев Ө.Ж

12 слайд

 Ресурстар:  Қосымша ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, буклеттер, маркерлер, фластмастер, карандаш  АӘТД оқулығы  10-сынып  39-42 , 44-48 беттер  Авторлары:  Тасбулатов А.Б  Майхиев Д.К  Әкімбаев Е.Ж  Мамырбаев Ө.Ж

Файл форматы:
pptx
16.01.2022
2129
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі