Материалдар / Мұғалімдер арасында Қ.Абай атамыздың 175-жылдығына орай Мұғалімдер арасында сурет байқау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұғалімдер арасында Қ.Абай атамыздың 175-жылдығына орай Мұғалімдер арасында сурет байқау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер арасында Еркін тақырып сурет байқауы сурете табйғат белгілеген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Шілде 2020
535
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазір Сіз дұрыс тамақтанасыз ба?

1 слайд
Қазір Сіз дұрыс тамақтанасыз ба?

1 слайд

Қазір Сіз дұрыс тамақтанасыз ба?

Оқыту мақсаттары  Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып). 

2 слайд
Оқыту мақсаттары  Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).  Дұрыс және тиімді тамақтанудың ережелерін сипаттау және зерделеу.

2 слайд

Оқыту мақсаттары  Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).  Дұрыс және тиімді тамақтанудың ережелерін сипаттау және зерделеу.

Сабақ мақсаттары 1. Тамақтану негізіне байланысты ақпарат көздерімен танысу 2. Адам ағзасы үшін пайдалы және пайдасыз тағамдар

3 слайд
Сабақ мақсаттары 1. Тамақтану негізіне байланысты ақпарат көздерімен танысу 2. Адам ағзасы үшін пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырата алу 3. Ақпарат іздеуде АКТ тиімді пайдаланау 4. Дұрыс және тиімді тамақтану ережесені сипаттап, зерттеу

3 слайд

Сабақ мақсаттары 1. Тамақтану негізіне байланысты ақпарат көздерімен танысу 2. Адам ағзасы үшін пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырата алу 3. Ақпарат іздеуде АКТ тиімді пайдаланау 4. Дұрыс және тиімді тамақтану ережесені сипаттап, зерттеу

Бағалау критерийлері  АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді  Адам ағзасы үшін қажетті тағамдар тізімін жасайды  Дұрыс

4 слайд
Бағалау критерийлері  АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді  Адам ағзасы үшін қажетті тағамдар тізімін жасайды  Дұрыс және тиімді тамақтану ережесін құрастырады  Жұмысын дұрыс рәсімдейді  Берілген уақытты ұтымды пайдаланады  Қорытынды жасайды

4 слайд

Бағалау критерийлері  АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді  Адам ағзасы үшін қажетті тағамдар тізімін жасайды  Дұрыс және тиімді тамақтану ережесін құрастырады  Жұмысын дұрыс рәсімдейді  Берілген уақытты ұтымды пайдаланады  Қорытынды жасайды

Адам ағзасы және дәрумендер Карточкалармен жұмыс

5 слайд
Адам ағзасы және дәрумендер Карточкалармен жұмыс

5 слайд

Адам ағзасы және дәрумендер Карточкалармен жұмыс

Тағамдарды зерттеу Тағам атауы+ Пайдасы Зияны -

6 слайд
Тағамдарды зерттеу Тағам атауы+ Пайдасы Зияны -

6 слайд

Тағамдарды зерттеу Тағам атауы+ Пайдасы Зияны -

Кальций Кальций ағзадағы сүйек пен тістің қалыптасуына, жүйке жүйесін реттеу мен жүрек жұмысының жұмысын реттеуге қатысады. К

7 слайд
Кальций Кальций ағзадағы сүйек пен тістің қалыптасуына, жүйке жүйесін реттеу мен жүрек жұмысының жұмысын реттеуге қатысады. Кальциі бар тағамдар: Сүт өнімдері.  Сүт, айран, тәтті емес иогурт және ірімшік. Көкөністер мен жасыл өсімдіктер. Укроп, петрушка, жасыл пияз, орамжапырақ, брокколи орамжапырағы, жасыл бұршақ, саңырауқұлақ. Ас бұршақ. Қара бұршақ, ас бұршақ, үрмебұршақ.

7 слайд

Кальций Кальций ағзадағы сүйек пен тістің қалыптасуына, жүйке жүйесін реттеу мен жүрек жұмысының жұмысын реттеуге қатысады. Кальциі бар тағамдар: Сүт өнімдері.  Сүт, айран, тәтті емес иогурт және ірімшік. Көкөністер мен жасыл өсімдіктер. Укроп, петрушка, жасыл пияз, орамжапырақ, брокколи орамжапырағы, жасыл бұршақ, саңырауқұлақ. Ас бұршақ. Қара бұршақ, ас бұршақ, үрмебұршақ.

Нәруыздар Нәруыз (белок) ағзаға энергия береді, сүйек, бұлшықет, шаш, тырнақ, қан жасушаларының құрамында болады. Нәруызға бай

8 слайд
Нәруыздар Нәруыз (белок) ағзаға энергия береді, сүйек, бұлшықет, шаш, тырнақ, қан жасушаларының құрамында болады. Нәруызға бай тағамдар тізімі. Ет өнімдері: тауық, сиыр, жылқы, балық еті Асбұршақ, жаңғақтар, сүт өнімдері, тұқымды жемістер.

8 слайд

Нәруыздар Нәруыз (белок) ағзаға энергия береді, сүйек, бұлшықет, шаш, тырнақ, қан жасушаларының құрамында болады. Нәруызға бай тағамдар тізімі. Ет өнімдері: тауық, сиыр, жылқы, балық еті Асбұршақ, жаңғақтар, сүт өнімдері, тұқымды жемістер.

Майлар Тиімді/пайдалы майларды қолдану (омега -3 балық майы, қанықпаған майлар) Ағзаға энергия беретін, физикалық және эмоциона

9 слайд
Майлар Тиімді/пайдалы майларды қолдану (омега -3 балық майы, қанықпаған майлар) Ағзаға энергия беретін, физикалық және эмоционалдық жағадайды жақсартатын органикалық заттар Жеуге тиімсіз майларға: транс-майлар жатады. Өңделген тағам өнімдерінде, маргарин, крекер, кәмпиттерде, қуйырылған тағамдар жатады. Жеуге тиімді майларға бай тағамдарға: Моноқанықпаған майлар: авокадо, жаңғақ (миндаль, фундук), және тұқымдар (асқабақ және кунжут тұқымдары). Полиқанықпаған майлар: құрамында Омега-3 бар майлы балық еті, льняное семя және грек жаңғағы.

9 слайд

Майлар Тиімді/пайдалы майларды қолдану (омега -3 балық майы, қанықпаған майлар) Ағзаға энергия беретін, физикалық және эмоционалдық жағадайды жақсартатын органикалық заттар Жеуге тиімсіз майларға: транс-майлар жатады. Өңделген тағам өнімдерінде, маргарин, крекер, кәмпиттерде, қуйырылған тағамдар жатады. Жеуге тиімді майларға бай тағамдарға: Моноқанықпаған майлар: авокадо, жаңғақ (миндаль, фундук), және тұқымдар (асқабақ және кунжут тұқымдары). Полиқанықпаған майлар: құрамында Омега-3 бар майлы балық еті, льняное семя және грек жаңғағы.

Көмірсулар Ағзаға көп энергия беріп, тіршілік іс-әрекеттерін реттейтін органикалық заттар Көмірсуға бай тағамдар: Тұқымды өн

10 слайд
Көмірсулар Ағзаға көп энергия беріп, тіршілік іс-әрекеттерін реттейтін органикалық заттар Көмірсуға бай тағамдар: Тұқымды өнімдер Пісірілген картоп Ұннан жасалған тағамдар Қант, бал, кәмпит, жемістер мен жидектер Артығымен пайдалану артық салмақ пен жағымсыз дене бітіміне әкеліп соғады

10 слайд

Көмірсулар Ағзаға көп энергия беріп, тіршілік іс-әрекеттерін реттейтін органикалық заттар Көмірсуға бай тағамдар: Тұқымды өнімдер Пісірілген картоп Ұннан жасалған тағамдар Қант, бал, кәмпит, жемістер мен жидектер Артығымен пайдалану артық салмақ пен жағымсыз дене бітіміне әкеліп соғады

Тұз мөлшері Тұз мөлшерінің (натрий хлориді) артуы:  Қан тамыр қысымның артуы  Жүрек ауруының туындауына  Бүйрек ауруына  Жа

11 слайд
Тұз мөлшері Тұз мөлшерінің (натрий хлориді) артуы:  Қан тамыр қысымның артуы  Жүрек ауруының туындауына  Бүйрек ауруына  Жады жұмысының бұзылуына  Ағзадағы натрий мөлшерінің артуына әкеледі Абай болыңыз! Өңделген тағамдар, консервіленген көже, ботқаларда нитрий мөлшері өте көп болады. Қолдануға рұқсат етілетін дәмдеуіштер: Сарымсақ, карри ұнтағы, қара бұршақ жатады

11 слайд

Тұз мөлшері Тұз мөлшерінің (натрий хлориді) артуы:  Қан тамыр қысымның артуы  Жүрек ауруының туындауына  Бүйрек ауруына  Жады жұмысының бұзылуына  Ағзадағы натрий мөлшерінің артуына әкеледі Абай болыңыз! Өңделген тағамдар, консервіленген көже, ботқаларда нитрий мөлшері өте көп болады. Қолдануға рұқсат етілетін дәмдеуіштер: Сарымсақ, карри ұнтағы, қара бұршақ жатады

Дұрыс тамақтануға қажетті жағдайлар  Тағамдарды өз қолыңызбен жасау. Үйде жасалынған тағамды тұтыну. Құрамын, санитарлық таз

12 слайд
Дұрыс тамақтануға қажетті жағдайлар  Тағамдарды өз қолыңызбен жасау. Үйде жасалынған тағамды тұтыну. Құрамын, санитарлық тазалығын көре аласыз.  Тамақтану рационына дұрыс өзгеріс енгізу. Зиян тағам қолданып жүрсеңіз, оны сол тағамға ұқсас пайдалы тағамға ауыстыру. Мысалы, жартылай дайын қуырылған тауық етін, үйде қуырылған балық етіне ауыстыру.  Қысқарту(оңайлату). Күнделікті пайдаланатын тағамдардың санын азайтып,әр түрлі түсті және балғын (свежий) болуына назар аудару.  Қорап сыртын оқу. Тұтынатын тағамның сыртына мән беру, сақтау мерзімі мен құрамын толық оқып шығу.  Тамақ ішіп болғаннан кейінгі жағдайыңызға мән беру. Дұрыс тамақтанған соң өзіңізді жеңіл және эмоционалды тұрғыдан жақсы сезінесіз.  Көп су ішу. Су ағзадағы улы заттарды сыртқа шығарады, ас қорытуды жақсартады, жалпы ағза жұмысының жұмысын реттейді.

12 слайд

Дұрыс тамақтануға қажетті жағдайлар  Тағамдарды өз қолыңызбен жасау. Үйде жасалынған тағамды тұтыну. Құрамын, санитарлық тазалығын көре аласыз.  Тамақтану рационына дұрыс өзгеріс енгізу. Зиян тағам қолданып жүрсеңіз, оны сол тағамға ұқсас пайдалы тағамға ауыстыру. Мысалы, жартылай дайын қуырылған тауық етін, үйде қуырылған балық етіне ауыстыру.  Қысқарту(оңайлату). Күнделікті пайдаланатын тағамдардың санын азайтып,әр түрлі түсті және балғын (свежий) болуына назар аудару.  Қорап сыртын оқу. Тұтынатын тағамның сыртына мән беру, сақтау мерзімі мен құрамын толық оқып шығу.  Тамақ ішіп болғаннан кейінгі жағдайыңызға мән беру. Дұрыс тамақтанған соң өзіңізді жеңіл және эмоционалды тұрғыдан жақсы сезінесіз.  Көп су ішу. Су ағзадағы улы заттарды сыртқа шығарады, ас қорытуды жақсартады, жалпы ағза жұмысының жұмысын реттейді.

Дұрыс тамақтану ережесі 1. Аз мөлшерде жиі тамақтану (2,5-3 сағат сайын) 2. Тек пайдалы майларды пайдалану 3. Тәуліктің алғашқ

13 слайд
Дұрыс тамақтану ережесі 1. Аз мөлшерде жиі тамақтану (2,5-3 сағат сайын) 2. Тек пайдалы майларды пайдалану 3. Тәуліктің алғашқы бөлігінде көмірсуларды, түстен кейін (15.00-16.00 аралығы) нәруызды тағамдар мен жидектер жеу 4. Барлық тағамдарды қайнатып, буға пісіріп жеген дұрыс Өзіңіз жалғастырыңыз.......

13 слайд

Дұрыс тамақтану ережесі 1. Аз мөлшерде жиі тамақтану (2,5-3 сағат сайын) 2. Тек пайдалы майларды пайдалану 3. Тәуліктің алғашқы бөлігінде көмірсуларды, түстен кейін (15.00-16.00 аралығы) нәруызды тағамдар мен жидектер жеу 4. Барлық тағамдарды қайнатып, буға пісіріп жеген дұрыс Өзіңіз жалғастырыңыз.......

-нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет

14 слайд
-нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет

14 слайд

-нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет