Мұхит суларының қозғалыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Тақырыбы: Мұхит суларының қозғалыстары Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Тақырыбы: Мұхит суларының қозғалыстарыСабаққа негізделген
оқу мақсаттары
7.3.3.6. Мұхит суының
қозғалыстарын
жіктеп, түсіндіреді
Сабаққа негізделген
оқу мақсаттары
7.3.3.6. Мұхит суының
қозғалыстарын
жіктеп, түсіндіреді Сабақтың мақсаттары:
Барлығы: Мұхит суының
қозғалыстары жайлы
біледі.
Көпшілігі: Мұхиттардағы
толқындардың түрлерін
ажыратып сипаттай
алады.
Кейбірі: Дүниежүзілік
мұхит ағыстарын кескін
картаға сыза алады. Карта
арқылы ағыстардың
(жылы, суық) құрлықтарға,
жеке аймақтарға әсерін
сипаттай алады.
Сабақтың мақсаттары:
Барлығы: Мұхит суының
қозғалыстары жайлы
біледі.
Көпшілігі: Мұхиттардағы
толқындардың түрлерін
ажыратып сипаттай
алады.
Кейбірі: Дүниежүзілік
мұхит ағыстарын кескін
картаға сыза алады. Карта
арқылы ағыстардың
(жылы, суық) құрлықтарға,
жеке аймақтарға әсерін
сипаттай алады. Бағалау критерийі:
Жел толқындары
жайлы біледі
Судың толысуы мен
қайтуы жайлы біледі
Мұхит ағыстары жайлы
біледі
Бағалау критерийі:
Жел толқындары
жайлы біледі
Судың толысуы мен
қайтуы жайлы біледі
Мұхит ағыстары жайлы
біледі
Оңтүстік Қазақстан Оңтүстік Қазақстан
облысыоблысы
Мақтарал ауданыМақтарал ауданы
№№114 114 ЖОМЖОМ
География пәніГеография пәні
мұғалімімұғалімі
СадыбаеваСадыбаева
ОралайОралай
АбдиашимовнаАбдиашимовна
1 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспар Тақырыбы: Мұхит суларының қозғалыстары Қысқа мерзімді сабақ жоспар Тақырыбы: Мұхит суларының қозғалыстарыСабаққа негізделген оқу мақсаттары 7.3.3.6. Мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 7.3.3.6. Мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Мұхит суының қозғалыстары жайлы біледі. Көпшілігі: Мұхиттардағы толқындардың түрлерін ажыратып сипаттай алады. Кейбірі: Дүниежүзілік мұхит ағыстарын кескін картаға сыза алады. Карта арқылы ағыстардың (жылы, суық) құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады. Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Мұхит суының қозғалыстары жайлы біледі. Көпшілігі: Мұхиттардағы толқындардың түрлерін ажыратып сипаттай алады. Кейбірі: Дүниежүзілік мұхит ағыстарын кескін картаға сыза алады. Карта арқылы ағыстардың (жылы, суық) құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады. Бағалау критерийі: Жел толқындары жайлы біледі Судың толысуы мен қайтуы жайлы біледі Мұхит ағыстары жайлы біледі Бағалау критерийі: Жел толқындары жайлы біледі Судың толысуы мен қайтуы жайлы біледі Мұхит ағыстары жайлы біледі Оңтүстік Қазақстан Оңтүстік Қазақстан облысыоблысы Мақтарал ауданыМақтарал ауданы №№114 114 ЖОМЖОМ География пәніГеография пәні мұғалімімұғалімі СадыбаеваСадыбаева ОралайОралай АбдиашимовнаАбдиашимовна
2 слайд
Пәнаралық байланыс:
Физика пәнімен (тартылу
заңдылықтарымен), математика пәнімен
(биіктіктерді өлшеу) байланысады.
Алдыңғы білім:
Дүние жүзілік мұхиттардың
географиялық жағдайлары жайлы,мұхит
және оның құрамдас бөліктері жайлы
біледі Пәнаралық байланыс:
Физика пәнімен (тартылу
заңдылықтарымен), математика пәнімен
(биіктіктерді өлшеу) байланысады.
Алдыңғы білім:
Дүние жүзілік мұхиттардың
географиялық жағдайлары жайлы,мұхит
және оның құрамдас бөліктері жайлы
біледі Құндылықтарға баулу:
Жалпы құндылықтар: оқушының бойында зерттеушілік,
инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
Ұлттық құндылықтар: ынтымақтастыққа баулу, ұлттық құндылықтарды
құрметтеу, адамгершілік қасиеттерді дамыту
Құндылықтарға баулу:
Жалпы құндылықтар: оқушының бойында зерттеушілік,
инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
Ұлттық құндылықтар: ынтымақтастыққа баулу, ұлттық құндылықтарды
құрметтеу, адамгершілік қасиеттерді дамыту
. Тілдік мақсаттар:
Оқылым-айтылым: Оқушылар
берілген тақырыпты оқып, түсініп, бір-
бірімен пікір алмасады. Топта
талқылайды.
Тыңдалым- айтылым: Бейнероликті
көріп,талдап,пікірлеседі
Оқылым- жазылым: Оқушылар сөздер
мен терминдерді оқып жазып алады.
Пән бойынша сөздер мен терминдер:
толқын, табан,
цунами, судың толысуы мен қайтуы,
толқын элементтері, мқхит ағыстары
Тілдік мақсаттар:
Оқылым-айтылым: Оқушылар
берілген тақырыпты оқып, түсініп, бір-
бірімен пікір алмасады. Топта
талқылайды.
Тыңдалым- айтылым: Бейнероликті
көріп,талдап,пікірлеседі
Оқылым- жазылым: Оқушылар сөздер
мен терминдерді оқып жазып алады.
Пән бойынша сөздер мен терминдер:
толқын, табан,
цунами, судың толысуы мен қайтуы,
толқын элементтері, мқхит ағыстары
2 слайд
Пәнаралық байланыс: Физика пәнімен (тартылу заңдылықтарымен), математика пәнімен (биіктіктерді өлшеу) байланысады. Алдыңғы білім: Дүние жүзілік мұхиттардың географиялық жағдайлары жайлы,мұхит және оның құрамдас бөліктері жайлы біледі Пәнаралық байланыс: Физика пәнімен (тартылу заңдылықтарымен), математика пәнімен (биіктіктерді өлшеу) байланысады. Алдыңғы білім: Дүние жүзілік мұхиттардың географиялық жағдайлары жайлы,мұхит және оның құрамдас бөліктері жайлы біледі Құндылықтарға баулу: Жалпы құндылықтар: оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Ұлттық құндылықтар: ынтымақтастыққа баулу, ұлттық құндылықтарды құрметтеу, адамгершілік қасиеттерді дамыту Құндылықтарға баулу: Жалпы құндылықтар: оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Ұлттық құндылықтар: ынтымақтастыққа баулу, ұлттық құндылықтарды құрметтеу, адамгершілік қасиеттерді дамыту . Тілдік мақсаттар: Оқылым-айтылым: Оқушылар берілген тақырыпты оқып, түсініп, бір- бірімен пікір алмасады. Топта талқылайды. Тыңдалым- айтылым: Бейнероликті көріп,талдап,пікірлеседі Оқылым- жазылым: Оқушылар сөздер мен терминдерді оқып жазып алады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: толқын, табан, цунами, судың толысуы мен қайтуы, толқын элементтері, мқхит ағыстары Тілдік мақсаттар: Оқылым-айтылым: Оқушылар берілген тақырыпты оқып, түсініп, бір- бірімен пікір алмасады. Топта талқылайды. Тыңдалым- айтылым: Бейнероликті көріп,талдап,пікірлеседі Оқылым- жазылым: Оқушылар сөздер мен терминдерді оқып жазып алады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: толқын, табан, цунами, судың толысуы мен қайтуы, толқын элементтері, мқхит ағыстары
3 слайд
Жоспарланған белсенді әдістер Жоспарланған белсенді әдістер «Миға шабуыл» , «Автобус аялдамасы»,
«Сұрақ менен-жауап сендерден» «Екі жұлдыз бір тілек»
«Бағдаршам»
«Миға шабуыл» , «Автобус аялдамасы»,
«Сұрақ менен-жауап сендерден» «Екі жұлдыз бір тілек»
«Бағдаршам» Бұл әдістерді қолданудағы мақсатым оқушылардың өз бетінше жұмыс
істеуге сенімін арттырып, еркін ойлауға үйрету болып табылады. Бұл
тəсілдердің басымдықтары– оқушылардың топтық талқылауға
қатысып, сыныптастарының пікірін тыңдай білуге жəне өзінің ойын
жеткізіп, сөйлеуіне мүмкіндік береді.
Бұл әдістерді қолданудағы мақсатым оқушылардың өз бетінше жұмыс
істеуге сенімін арттырып, еркін ойлауға үйрету болып табылады. Бұл
тəсілдердің басымдықтары– оқушылардың топтық талқылауға
қатысып, сыныптастарының пікірін тыңдай білуге жəне өзінің ойын
жеткізіп, сөйлеуіне мүмкіндік береді.
3 слайд
Жоспарланған белсенді әдістер Жоспарланған белсенді әдістер «Миға шабуыл» , «Автобус аялдамасы», «Сұрақ менен-жауап сендерден» «Екі жұлдыз бір тілек» «Бағдаршам» «Миға шабуыл» , «Автобус аялдамасы», «Сұрақ менен-жауап сендерден» «Екі жұлдыз бір тілек» «Бағдаршам» Бұл әдістерді қолданудағы мақсатым оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуге сенімін арттырып, еркін ойлауға үйрету болып табылады. Бұл тəсілдердің басымдықтары– оқушылардың топтық талқылауға қатысып, сыныптастарының пікірін тыңдай білуге жəне өзінің ойын жеткізіп, сөйлеуіне мүмкіндік береді. Бұл әдістерді қолданудағы мақсатым оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуге сенімін арттырып, еркін ойлауға үйрету болып табылады. Бұл тəсілдердің басымдықтары– оқушылардың топтық талқылауға қатысып, сыныптастарының пікірін тыңдай білуге жəне өзінің ойын жеткізіп, сөйлеуіне мүмкіндік береді.
4 слайд
Саралау Саралау Қабілеті орташа оқушыларға оқу
мақсатындағы сұрақтарға жауап беруіне бағыт
бағдар беру.
Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат
көздері арқылы қосымша мәліметтермен
тапсырма ұсыну. Өз беттері мен ізденуге
дағдыландыру.
Қабілеті орташа оқушыларға оқу
мақсатындағы сұрақтарға жауап беруіне бағыт
бағдар беру.
Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат
көздері арқылы қосымша мәліметтермен
тапсырма ұсыну. Өз беттері мен ізденуге
дағдыландыру.
4 слайд
Саралау Саралау Қабілеті орташа оқушыларға оқу мақсатындағы сұрақтарға жауап беруіне бағыт бағдар беру. Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат көздері арқылы қосымша мәліметтермен тапсырма ұсыну. Өз беттері мен ізденуге дағдыландыру. Қабілеті орташа оқушыларға оқу мақсатындағы сұрақтарға жауап беруіне бағыт бағдар беру. Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат көздері арқылы қосымша мәліметтермен тапсырма ұсыну. Өз беттері мен ізденуге дағдыландыру.
5 слайд
Бағалау
критерийлері
Дискрипторлар
Білім алушы
Жел толқындары
жайлы біледі
Толқындар туралы мәліметтерді біледі
Жел толқындарының элементтерін атай алады
Ішкі теңіздер мен ашық теңіздердегі толқындардың айырмашылықтарын
біледі
Мұхит суы қозғалысы туындайтын факторларды түсінеді
Судың толысуы
мен қайтуы
жайлы біледі
Судың толысуы мен қайтуының себептерін айта алады.
Судың екі рет толысуы мен қайтуы арасындағы айырмашылықты біледі
Мұхит ағыстары
жайлы біледі
Мұхит ағысының ерекшелігін айта алады
Дүниежүзіндегі мұхиттардың жылы және суық ағыстарын атай алады
Жылы және суық ағыстардың бағыттарын көрсете кескін картаға түсіріп
сипаттай алады
Мұхит суының қозғалысынан электр қуатын алатын елдерді атай алады
Бағалау
Бағалау
5 слайд
Бағалау критерийлері Дискрипторлар Білім алушы Жел толқындары жайлы біледі Толқындар туралы мәліметтерді біледі Жел толқындарының элементтерін атай алады Ішкі теңіздер мен ашық теңіздердегі толқындардың айырмашылықтарын біледі Мұхит суы қозғалысы туындайтын факторларды түсінеді Судың толысуы мен қайтуы жайлы біледі Судың толысуы мен қайтуының себептерін айта алады. Судың екі рет толысуы мен қайтуы арасындағы айырмашылықты біледі Мұхит ағыстары жайлы біледі Мұхит ағысының ерекшелігін айта алады Дүниежүзіндегі мұхиттардың жылы және суық ағыстарын атай алады Жылы және суық ағыстардың бағыттарын көрсете кескін картаға түсіріп сипаттай алады Мұхит суының қозғалысынан электр қуатын алатын елдерді атай алады Бағалау Бағалау