Материалдар / Мұқағали Мақатаев өлеңдеріндегі физикалық құбылыстар

Мұқағали Мақатаев өлеңдеріндегі физикалық құбылыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға,оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2019
1042
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Жоба авторы: Оңдасын Бибінұр Сыныбы: 11 «А» Секция: Физика Жетекшісі: Оразбаева Салтанат № 21 орта мектебі

2 слайд
Жоба авторы: Оңдасын Бибінұр Сыныбы: 11 «А» Секция: Физика Жетекшісі: Оразбаева Салтанат № 21 орта мектебі Физика пәні мұғалімі

2 слайд

Жоба авторы: Оңдасын Бибінұр Сыныбы: 11 «А» Секция: Физика Жетекшісі: Оразбаева Салтанат № 21 орта мектебі Физика пәні мұғалімі

МАҚСАТЫ: МҰҚАҒАЛИ ӨЛЕҢДЕРІ АРҚЫЛЫ ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫП ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ТАНЫМДЫҚ ІС - ӘРЕКЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫН ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ

3 слайд
МАҚСАТЫ: МҰҚАҒАЛИ ӨЛЕҢДЕРІ АРҚЫЛЫ ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫП ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ТАНЫМДЫҚ ІС - ӘРЕКЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫН ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДА НЕГІЗДЕУ .

3 слайд

МАҚСАТЫ: МҰҚАҒАЛИ ӨЛЕҢДЕРІ АРҚЫЛЫ ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫП ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ТАНЫМДЫҚ ІС - ӘРЕКЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫН ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДА НЕГІЗДЕУ .

МІНДЕТІ: C ЫНЫПТАРДА ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА МҰҚАҒАЛИ ШЫҒАРМАЛАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН АНЫҚТАУ ; МҰҚАҒАЛИ ПОЭЗ

4 слайд
МІНДЕТІ: C ЫНЫПТАРДА ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА МҰҚАҒАЛИ ШЫҒАРМАЛАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН АНЫҚТАУ ; МҰҚАҒАЛИ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ФИЗИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ҒЫЛЫМИ ТҰРҒЫДАН ДӘЛЕЛДЕУ . МҰҚАҒАЛИ ӨЛЕҢДЕРІНІҢ ӘРБІР ШУМАҒЫНДА ТҰНЫП ТҰРҒАН ФИЗИКАЛЫҚ ЗАҢДЫЛЫҚТАР БАР ЕКЕНІН КӨРСЕТУ . .

4 слайд

МІНДЕТІ: C ЫНЫПТАРДА ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА МҰҚАҒАЛИ ШЫҒАРМАЛАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН АНЫҚТАУ ; МҰҚАҒАЛИ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ФИЗИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ҒЫЛЫМИ ТҰРҒЫДАН ДӘЛЕЛДЕУ . МҰҚАҒАЛИ ӨЛЕҢДЕРІНІҢ ӘРБІР ШУМАҒЫНДА ТҰНЫП ТҰРҒАН ФИЗИКАЛЫҚ ЗАҢДЫЛЫҚТАР БАР ЕКЕНІН КӨРСЕТУ . .

Ғылыми жобаның өзектілігі : Мұқағалидың табиғат жайындағы өлең шумақтарын , ақынның әрбір сөйлемін , сөзін талдап көр

5 слайд
Ғылыми жобаның өзектілігі : Мұқағалидың табиғат жайындағы өлең шумақтарын , ақынның әрбір сөйлемін , сөзін талдап көру арқылы олардың сырын физикалық тұрғыдан ашу барысында ана тілінің барлық ғылымының анасы екендігін дәлелдеу . Әдебиет пен физика ғылымының арасындағы тығыз байланысты Мұқағали өлеңдері арқылы көрсету .

5 слайд

Ғылыми жобаның өзектілігі : Мұқағалидың табиғат жайындағы өлең шумақтарын , ақынның әрбір сөйлемін , сөзін талдап көру арқылы олардың сырын физикалық тұрғыдан ашу барысында ана тілінің барлық ғылымының анасы екендігін дәлелдеу . Әдебиет пен физика ғылымының арасындағы тығыз байланысты Мұқағали өлеңдері арқылы көрсету .

Ұлы физик А . Эйнштейннің “ Ғылыми ойлауда әрқашан поэзия элементі болуы тиіс ” деген тұжырымды негізге ала отырып , болаша

6 слайд
Ұлы физик А . Эйнштейннің “ Ғылыми ойлауда әрқашан поэзия элементі болуы тиіс ” деген тұжырымды негізге ала отырып , болашақта физиканы ұлттық мүддемізге сай арнайы курстар жүргізілсе оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.

6 слайд

Ұлы физик А . Эйнштейннің “ Ғылыми ойлауда әрқашан поэзия элементі болуы тиіс ” деген тұжырымды негізге ала отырып , болашақта физиканы ұлттық мүддемізге сай арнайы курстар жүргізілсе оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.

7 слайд

7 слайд

Осы физикалық құбылыстардың Мұқағали өлеңінде қалай жырланатыны туралы таныстыру мақсатында мына бір өлеңдері таңдалды . « Не

8 слайд
Осы физикалық құбылыстардың Мұқағали өлеңінде қалай жырланатыны туралы таныстыру мақсатында мына бір өлеңдері таңдалды . « Неге жыламасын ? Бәрісі де жылаған . Жылай жүріп , жылай жүріп шыдаған . Түнек болып келе жатқан тажалға , Аттануда , аттануда тірі адам . Жылап жатыр өбісуде еріндер , Жыламаған жалғыз ғана кебір жер , Жылап жатыр үйленбеген күйеулер , Жылап жатыр үйге енбеген келіндер .» деген шумағын алайық . Немесе « Көрмесем екен » өлеңінде « Көзіңнің жасын көрмесем екен мен сенің , Көзіңнің жасын көрсетпе маған еңселім , Қайғыру саған қара теңіз боп теңселу , Қайғыра көрме , алмастан соққан семсерім .»

8 слайд

Осы физикалық құбылыстардың Мұқағали өлеңінде қалай жырланатыны туралы таныстыру мақсатында мына бір өлеңдері таңдалды . « Неге жыламасын ? Бәрісі де жылаған . Жылай жүріп , жылай жүріп шыдаған . Түнек болып келе жатқан тажалға , Аттануда , аттануда тірі адам . Жылап жатыр өбісуде еріндер , Жыламаған жалғыз ғана кебір жер , Жылап жатыр үйленбеген күйеулер , Жылап жатыр үйге енбеген келіндер .» деген шумағын алайық . Немесе « Көрмесем екен » өлеңінде « Көзіңнің жасын көрмесем екен мен сенің , Көзіңнің жасын көрсетпе маған еңселім , Қайғыру саған қара теңіз боп теңселу , Қайғыра көрме , алмастан соққан семсерім .»

Адамды физикада не деп қабылдаймыз ? Көзден аққан жас тамшысының формасы қандай , қалай қозғалады деген сұраққа жауап іздейт

9 слайд
Адамды физикада не деп қабылдаймыз ? Көзден аққан жас тамшысының формасы қандай , қалай қозғалады деген сұраққа жауап іздейтін болсақ , жас тамшысының салмағын және құрамындағы бөлшектер және Жердің тарту күші әсерінен домалай қозғалатынын түсіндіруге болады .

9 слайд

Адамды физикада не деп қабылдаймыз ? Көзден аққан жас тамшысының формасы қандай , қалай қозғалады деген сұраққа жауап іздейтін болсақ , жас тамшысының салмағын және құрамындағы бөлшектер және Жердің тарту күші әсерінен домалай қозғалатынын түсіндіруге болады .

«Сен қартайды дегенге» деген өлең шумағындағы «Сен қартайдың дегенге мен сенбеймін, Әжіменен кәрілік өлшенбейді, Әжім деген –

10 слайд
«Сен қартайды дегенге» деген өлең шумағындағы «Сен қартайдың дегенге мен сенбеймін, Әжіменен кәрілік өлшенбейді, Әжім деген – әйгілі тамшы – уақыт, Тамшы – уақыт тасты да жеңсем дейді.» осы бір жолдардан «тасты», «тамшыны» деген сөздерді физикалық тұрғыдан егжей – тегжейін талдауға болады. Тастың физикалық қасиеті қандай, күйі қандай, бөлшектері қалай орналасады? Су тамшысының формасы қандай, қозғалыс бағытының жылдамдығын анықтайтын параметрлер қандай? Бұл сұрақтарға молекулалық физика тұрғысынан және Бернулли заңы бойынша оңай жауап береді.

10 слайд

«Сен қартайды дегенге» деген өлең шумағындағы «Сен қартайдың дегенге мен сенбеймін, Әжіменен кәрілік өлшенбейді, Әжім деген – әйгілі тамшы – уақыт, Тамшы – уақыт тасты да жеңсем дейді.» осы бір жолдардан «тасты», «тамшыны» деген сөздерді физикалық тұрғыдан егжей – тегжейін талдауға болады. Тастың физикалық қасиеті қандай, күйі қандай, бөлшектері қалай орналасады? Су тамшысының формасы қандай, қозғалыс бағытының жылдамдығын анықтайтын параметрлер қандай? Бұл сұрақтарға молекулалық физика тұрғысынан және Бернулли заңы бойынша оңай жауап береді.

«Бозқараған… Көрдің бе бозқараған? Сирень аңқиды боз даладан, Тағы да Бойжеткендер тойларын жасарында Бозқараған жағатын оша

11 слайд
«Бозқараған… Көрдің бе бозқараған? Сирень аңқиды боз даладан, Тағы да Бойжеткендер тойларын жасарында Бозқараған жағатын ошағында Әтір исін әкеліп аш ауылға, Желік беріп тұратын жеңгейлерге, Жер түбіне біреумен қашарында жер иісі, жұпар иіс бұларда физикалық құбылыс. Яғни заттар мен денелерді құрайтын бөлшектердің үнемі қозғалыста болатыны дәлелденген. Бұл – диффузия.

11 слайд

«Бозқараған… Көрдің бе бозқараған? Сирень аңқиды боз даладан, Тағы да Бойжеткендер тойларын жасарында Бозқараған жағатын ошағында Әтір исін әкеліп аш ауылға, Желік беріп тұратын жеңгейлерге, Жер түбіне біреумен қашарында жер иісі, жұпар иіс бұларда физикалық құбылыс. Яғни заттар мен денелерді құрайтын бөлшектердің үнемі қозғалыста болатыны дәлелденген. Бұл – диффузия.

1.2 Мұқағалидың табиғат туралы өлеңдеріндегі физикалық құбылыстардың көрінуі. Көктем де келер, От ойнар әлі аспанда. Көгере

12 слайд
1.2 Мұқағалидың табиғат туралы өлеңдеріндегі физикалық құбылыстардың көрінуі. Көктем де келер, От ойнар әлі аспанда. Көгерер әлі: Кәрі емен, қайың, жас тал да. Дүлейдің шоғы түспесе екен деп тіле, Аспанда апат зарядтар жағаласқанда! Күркіреу, найзағайдың ойнауы, бұлттың пайда болуы, жаңбырдың жаууы, тамшы формасы, төмен құлауы. Физикада конденсация құбылысын түсіндіруде қолдануға болады.

12 слайд

1.2 Мұқағалидың табиғат туралы өлеңдеріндегі физикалық құбылыстардың көрінуі. Көктем де келер, От ойнар әлі аспанда. Көгерер әлі: Кәрі емен, қайың, жас тал да. Дүлейдің шоғы түспесе екен деп тіле, Аспанда апат зарядтар жағаласқанда! Күркіреу, найзағайдың ойнауы, бұлттың пайда болуы, жаңбырдың жаууы, тамшы формасы, төмен құлауы. Физикада конденсация құбылысын түсіндіруде қолдануға болады.

Жәйімен жапалақтап қар жауып тұр, Үлгермей де қалдық қой қамданып бір, Ыққа кеп қонақтаған көгершіндер, Бұталарға қарайды таңдан

13 слайд
Жәйімен жапалақтап қар жауып тұр, Үлгермей де қалдық қой қамданып бір, Ыққа кеп қонақтаған көгершіндер, Бұталарға қарайды таңданып құр. [2.134] Бұл өлең жолдарын кристалл заттар тақырыбын өткенде тамаша қолдануға болады. Қардың кристалл екендігін, күш әсерінен кристалдық тордың бұзылуынан, сықырлап дыбыс шығаратындағын түсіндірген кезде пайдалана аламыз.

13 слайд

Жәйімен жапалақтап қар жауып тұр, Үлгермей де қалдық қой қамданып бір, Ыққа кеп қонақтаған көгершіндер, Бұталарға қарайды таңданып құр. [2.134] Бұл өлең жолдарын кристалл заттар тақырыбын өткенде тамаша қолдануға болады. Қардың кристалл екендігін, күш әсерінен кристалдық тордың бұзылуынан, сықырлап дыбыс шығаратындағын түсіндірген кезде пайдалана аламыз.

Жарқырайды түнгі ауылдың оттары, Адам даусы, пысқырынған аттары. Қызыл сәуле бір көрініп, бір сөніп, Белден асып машиналар к

14 слайд
Жарқырайды түнгі ауылдың оттары, Адам даусы, пысқырынған аттары. Қызыл сәуле бір көрініп, бір сөніп, Белден асып машиналар кетті әрі деген өлең жолында машиналардың қозғалысы механикалық қозғалыс болатындығын көреміз. Және де осы өлең арқылы толқындық құбылысты да түсіндіруге болатыны анық.

14 слайд

Жарқырайды түнгі ауылдың оттары, Адам даусы, пысқырынған аттары. Қызыл сәуле бір көрініп, бір сөніп, Белден асып машиналар кетті әрі деген өлең жолында машиналардың қозғалысы механикалық қозғалыс болатындығын көреміз. Және де осы өлең арқылы толқындық құбылысты да түсіндіруге болатыны анық.

1.3 ДЫБЫСТАРДЫҢ ТАРАЛУЫ Мұқағали тек қана табиғатты суреттемеген, табиғаттағы дыбыстарды ести білген, оны жырға қосқан. Сұмдығ

15 слайд
1.3 ДЫБЫСТАРДЫҢ ТАРАЛУЫ Мұқағали тек қана табиғатты суреттемеген, табиғаттағы дыбыстарды ести білген, оны жырға қосқан. Сұмдығы ай осы біреу мұң дауыстың, Шыға алмай көкіректе тұнған ұшқын. Күй тартып көкіректе боздатады, Сұмдығы ай осы біреу мұң жауыстың. Осы бір боз дауыстыестігенде Ән болып көкейімде есті жел де Ойыма ойран салып осы бір үн Бауырымды ұстарамен кескілеуде. Немесе Үн біткен бұлай емес тегіс неге? Қайта орал, сиқырлы үн көріспеген Апыр ай әлгі бір үн қайдан шықты, Адам ба қанатты бір періште ме? «Ән» өлеңі бойынша мынадай сұрақтар қою арқылы өлеңнің физика тұрғысынан шешімін табуға болады. Ән – күй, яғни музыклық дыбыстар қалай пайда болады, қалай таралады. Дыбысты адам құлағы қалай қабылдайды, құлақтың осы тұста атқаратын функциясықандай? Бұл сұрақтарға толқындардың таралуы бойынша жауап береміз.

15 слайд

1.3 ДЫБЫСТАРДЫҢ ТАРАЛУЫ Мұқағали тек қана табиғатты суреттемеген, табиғаттағы дыбыстарды ести білген, оны жырға қосқан. Сұмдығы ай осы біреу мұң дауыстың, Шыға алмай көкіректе тұнған ұшқын. Күй тартып көкіректе боздатады, Сұмдығы ай осы біреу мұң жауыстың. Осы бір боз дауыстыестігенде Ән болып көкейімде есті жел де Ойыма ойран салып осы бір үн Бауырымды ұстарамен кескілеуде. Немесе Үн біткен бұлай емес тегіс неге? Қайта орал, сиқырлы үн көріспеген Апыр ай әлгі бір үн қайдан шықты, Адам ба қанатты бір періште ме? «Ән» өлеңі бойынша мынадай сұрақтар қою арқылы өлеңнің физика тұрғысынан шешімін табуға болады. Ән – күй, яғни музыклық дыбыстар қалай пайда болады, қалай таралады. Дыбысты адам құлағы қалай қабылдайды, құлақтың осы тұста атқаратын функциясықандай? Бұл сұрақтарға толқындардың таралуы бойынша жауап береміз.

1.3 ЖЫЛУ От та болғым келмейді! Жылуым бар. Жылуымбар келіңдер, жылыныңдар. Сәби болғым келеді. Сондай – ақ Менің де бір шуағым

16 слайд
1.3 ЖЫЛУ От та болғым келмейді! Жылуым бар. Жылуымбар келіңдер, жылыныңдар. Сәби болғым келеді. Сондай – ақ Менің де бір шуағым бар жинаған, Бұлтты күндей буырқанам, қиналам Өзімді емес, өзгелерді жылытайын, Жарық дүние, жақсылығыңды қи маған. Яғни, бұл өлеңдерді «Жылу» тақырыбын өткенде пайдалана аламыз.

16 слайд

1.3 ЖЫЛУ От та болғым келмейді! Жылуым бар. Жылуымбар келіңдер, жылыныңдар. Сәби болғым келеді. Сондай – ақ Менің де бір шуағым бар жинаған, Бұлтты күндей буырқанам, қиналам Өзімді емес, өзгелерді жылытайын, Жарық дүние, жақсылығыңды қи маған. Яғни, бұл өлеңдерді «Жылу» тақырыбын өткенде пайдалана аламыз.

ІІІ. МЕХАНИКАЛЫҚ ҚОЗҒАЛЫС. Мұқағалидың «Қозғалыс» өлеңін оқып көрсек физикадағы механикалық қозғалыстың анықтамасында

17 слайд
ІІІ. МЕХАНИКАЛЫҚ ҚОЗҒАЛЫС. Мұқағалидың «Қозғалыс» өлеңін оқып көрсек физикадағы механикалық қозғалыстың анықтамасындай болары сөзсіз. Ағылады екен – ау бұлай халық, Бар адам бір адамдай тұр ойланып, Немесе Бар әлемнің осында көз жанары Барлық нәсіл Ильичтің өз қонағы Жер кіндігі іспеттес осы жерде Қозғалады дүние қозғалады. Қозғалады мұхиттар, материктер Тілдеспей ақ бір – бірін түсінгендей Шындығында қозғалыс Мұқағали айтқандай барлық денелерге, табиғаттағы нәрселердің бәріне, бүкіл материялық дүниеге тән қасиет.

17 слайд

ІІІ. МЕХАНИКАЛЫҚ ҚОЗҒАЛЫС. Мұқағалидың «Қозғалыс» өлеңін оқып көрсек физикадағы механикалық қозғалыстың анықтамасындай болары сөзсіз. Ағылады екен – ау бұлай халық, Бар адам бір адамдай тұр ойланып, Немесе Бар әлемнің осында көз жанары Барлық нәсіл Ильичтің өз қонағы Жер кіндігі іспеттес осы жерде Қозғалады дүние қозғалады. Қозғалады мұхиттар, материктер Тілдеспей ақ бір – бірін түсінгендей Шындығында қозғалыс Мұқағали айтқандай барлық денелерге, табиғаттағы нәрселердің бәріне, бүкіл материялық дүниеге тән қасиет.

Аспан денелерінің тәулік бойы аспан әлемінде қозғалатынын білеміз. Түні бойы Ай мен жұлдыздардың қозғалысын бақылуға болады. М

18 слайд
Аспан денелерінің тәулік бойы аспан әлемінде қозғалатынын білеміз. Түні бойы Ай мен жұлдыздардың қозғалысын бақылуға болады. Міне осы қозғалыс Мұқағали өлеңдерінде көптеп кездеседі. Бұл тақырыпты Мұқағалидың мына өлеңімен бастауға болар еді. Аспан мен Жер, Уақыт заман жайлы… Соны ойлап көңіл шіркін алаңдайды деп ақын өзі айтқандай табиғаттың түрл і құбылыстарын жырға қосады. Тағы да таң атады, күн шығады. Түн келеді, Тіршілік тыншығалы, Ауысып алма кезек тұрсын әлі, Ей, менің өмірімнің күн шуағы. (Күн шуағым) 1.4 Планеталардың қозғалысы

18 слайд

Аспан денелерінің тәулік бойы аспан әлемінде қозғалатынын білеміз. Түні бойы Ай мен жұлдыздардың қозғалысын бақылуға болады. Міне осы қозғалыс Мұқағали өлеңдерінде көптеп кездеседі. Бұл тақырыпты Мұқағалидың мына өлеңімен бастауға болар еді. Аспан мен Жер, Уақыт заман жайлы… Соны ойлап көңіл шіркін алаңдайды деп ақын өзі айтқандай табиғаттың түрл і құбылыстарын жырға қосады. Тағы да таң атады, күн шығады. Түн келеді, Тіршілік тыншығалы, Ауысып алма кезек тұрсын әлі, Ей, менің өмірімнің күн шуағы. (Күн шуағым) 1.4 Планеталардың қозғалысы

«Күн ауысып барады» өлеңіндегі, Күн ауысып барады түнге қарай, Шығыста, — кеш, Батыста – кірген арай, Күн шыққан жерден әрк

19 слайд
«Күн ауысып барады» өлеңіндегі, Күн ауысып барады түнге қарай, Шығыста, — кеш, Батыста – кірген арай, Күн шыққан жерден әркез түн келеді, Маған солай, білмеймін, кімге қалай – деген Мұқағали жолдарын планеталар қозғалысы тарауында пайдалануға болады. Жарық күн мен түннің алма кезек ауысуының басты себебі Жердің өз осінен үздіксіз айналуы .

19 слайд

«Күн ауысып барады» өлеңіндегі, Күн ауысып барады түнге қарай, Шығыста, — кеш, Батыста – кірген арай, Күн шыққан жерден әркез түн келеді, Маған солай, білмеймін, кімге қалай – деген Мұқағали жолдарын планеталар қозғалысы тарауында пайдалануға болады. Жарық күн мен түннің алма кезек ауысуының басты себебі Жердің өз осінен үздіксіз айналуы .

Мәселен, «Батар түн» өлеңіндегі мына шумаққа ой жіберейік: Батар күн, келер түн, Атар таң, шығар күн. Бәріңе, бәріңе

20 слайд
Мәселен, «Батар түн» өлеңіндегі мына шумаққа ой жіберейік: Батар күн, келер түн, Атар таң, шығар күн. Бәріңе, бәріңе, бәріңе құмармын! Осы мен, осылай мәңгілік тұрамын, Осы мен , сірә да өлмейтін шығармын. Өмірім, сірә да әріден басталған Әріден басталып, мәңгіге тасталған. Осы мен, өлмейтін шығармын Сәл ғана мызғып – ап, қайтадан тұрартын. Ақын дәл болжап кеткен., естеліктер жазылып жатыр.

20 слайд

Мәселен, «Батар түн» өлеңіндегі мына шумаққа ой жіберейік: Батар күн, келер түн, Атар таң, шығар күн. Бәріңе, бәріңе, бәріңе құмармын! Осы мен, осылай мәңгілік тұрамын, Осы мен , сірә да өлмейтін шығармын. Өмірім, сірә да әріден басталған Әріден басталып, мәңгіге тасталған. Осы мен, өлмейтін шығармын Сәл ғана мызғып – ап, қайтадан тұрартын. Ақын дәл болжап кеткен., естеліктер жазылып жатыр.

ОЛ СӘЛ МЫЗҒЫДЫ ДА, МӘҢГІЛІК ЖАҢА ӨМІРІ БАСТАЛДЫ. ӨЙТКЕНІ ХАЛЫҚ ЖҮРЕГІНЕН ТЕРЕҢ ОРЫН АЛЫП, ӨЛЕҢДЕРІ ӘНГЕ АЙНАЛЫП, ЖҮРЕК ЖАРДЫ

21 слайд
ОЛ СӘЛ МЫЗҒЫДЫ ДА, МӘҢГІЛІК ЖАҢА ӨМІРІ БАСТАЛДЫ. ӨЙТКЕНІ ХАЛЫҚ ЖҮРЕГІНЕН ТЕРЕҢ ОРЫН АЛЫП, ӨЛЕҢДЕРІ ӘНГЕ АЙНАЛЫП, ЖҮРЕК ЖАРДЫ ЛЕБІЗДЕР, ЗЕРТТЕУЛЕР БОЛАШАҚТА БЕЙІНДІ БАҒЫТТАРДА ЖАЗЫЛАТЫН ФИЗИКА ОҚУЛЫҚТАРЫНДА М.МАҚАТАЕВ ӨЛЕҢДЕРІН ЕНГІЗУ АРҚЫЛЫ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕМІЗГЕ САЙ ТҮСІНІКТІ ДЕ ОҚУЛЫҚТАР ҚОЛДАНЫС ТАПСА.

21 слайд

ОЛ СӘЛ МЫЗҒЫДЫ ДА, МӘҢГІЛІК ЖАҢА ӨМІРІ БАСТАЛДЫ. ӨЙТКЕНІ ХАЛЫҚ ЖҮРЕГІНЕН ТЕРЕҢ ОРЫН АЛЫП, ӨЛЕҢДЕРІ ӘНГЕ АЙНАЛЫП, ЖҮРЕК ЖАРДЫ ЛЕБІЗДЕР, ЗЕРТТЕУЛЕР БОЛАШАҚТА БЕЙІНДІ БАҒЫТТАРДА ЖАЗЫЛАТЫН ФИЗИКА ОҚУЛЫҚТАРЫНДА М.МАҚАТАЕВ ӨЛЕҢДЕРІН ЕНГІЗУ АРҚЫЛЫ, ҰЛТТЫҚ МҮДДЕМІЗГЕ САЙ ТҮСІНІКТІ ДЕ ОҚУЛЫҚТАР ҚОЛДАНЫС ТАПСА.

ҚОРЫТЫНДЫ. МҰҚАҒАЛИДЫҢ КЕЗ – КЕЛГЕН ӨЛЕҢДЕР ШУМАҒЫН АЛЫП, ОНЫҢ ӘРБІР СӨЙЛЕМІНІҢ ӘР СӨЗІН ТАЛДАСАҚ, ОЛАРДЫҢ СЫРЫ ФИЗИКАЛЫҚ ТҰРҒ

22 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ. МҰҚАҒАЛИДЫҢ КЕЗ – КЕЛГЕН ӨЛЕҢДЕР ШУМАҒЫН АЛЫП, ОНЫҢ ӘРБІР СӨЙЛЕМІНІҢ ӘР СӨЗІН ТАЛДАСАҚ, ОЛАРДЫҢ СЫРЫ ФИЗИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АШЫЛМАҚ. ӘР СӨЗІ ӨМІРДІ ТАНЫП – БІЛУГЕ, АДАМНЫҢ ДҮНИЕ ТАНЫМДЫҚ КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛЫН ТИГІЗЕДІ. ТАБИҒАТТЫ СҮЮГЕ, ОНЫ ҚОРҒАУҒА ШАҚЫРАДЫ.

22 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ. МҰҚАҒАЛИДЫҢ КЕЗ – КЕЛГЕН ӨЛЕҢДЕР ШУМАҒЫН АЛЫП, ОНЫҢ ӘРБІР СӨЙЛЕМІНІҢ ӘР СӨЗІН ТАЛДАСАҚ, ОЛАРДЫҢ СЫРЫ ФИЗИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АШЫЛМАҚ. ӘР СӨЗІ ӨМІРДІ ТАНЫП – БІЛУГЕ, АДАМНЫҢ ДҮНИЕ ТАНЫМДЫҚ КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛЫН ТИГІЗЕДІ. ТАБИҒАТТЫ СҮЮГЕ, ОНЫ ҚОРҒАУҒА ШАҚЫРАДЫ.

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ