Материалдар / Музыка және бейнелеу өнері (жалғасы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыка және бейнелеу өнері (жалғасы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған көмек, слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2021
779
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)

1 слайд
6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)

1 слайд

6- сынып № 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: «Музыка және бейнелеу өнері» (жалғасы)

Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3 . С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А. Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» әнін тыңдаймыз және үйренеміз.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Музыка және бейнелеу өнерінің байланысы туралы білеміз; 2 .Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3 . С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А. Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» әнін тыңдаймыз және үйренеміз.

Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба?

3 слайд
Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? - Өнердегі қандай стильдерді білесің?

3 слайд

Сұрақ- жауап - Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? - Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? - Өнердегі қандай стильдерді білесің?

Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайд

4 слайд
Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ренуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты. Морис Равель (Франция) ж ə не Мануэль де Фалья (Испания) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.

4 слайд

Тақырыпты ашу Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ренуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты. Морис Равель (Франция) ж ə не Мануэль де Фалья (Испания) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.

Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық

5 слайд
Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель). Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама-қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.

5 слайд

Т Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель). Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама-қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.

Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықт

6 слайд
Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей- бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.

6 слайд

Орыс композиторы Модест Мусоргский( 1839 –1881) «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей- бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.

Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Рав

7 слайд
Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Равель (1875–1937)

7 слайд

Морис Равель – француз композиторы. Музыкалық импрессионизмнің көрнекті өкілдерінің бірі ретінде аты тарихта қалған. Морис Равель (1875–1937)

Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.

8 слайд
Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.

8 слайд

Әнін жазған - А. Тоқсанбаев Өлеңін жазған - С. Тұрғынбекұлы «Жидебай түні »әнін тыңдау және үйрену.

9 слайд

9 слайд

Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? •

10 слайд
Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? • «Жидебай түні» әнін тыңдағанда қандай әсер алдың?

10 слайд

Қорытынды: Бүгінгі сабақтан не білдің? • Импрессионизм қай ғасырларда пайда болды? • Морис Равель - қай елдің композиторы? • «Жидебай түні» әнін тыңдағанда қандай әсер алдың?

Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!

11 слайд
Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!

11 слайд

Жарайсыңдар балалар! Сау болыңдар!

12 слайд

12 слайд