Материалдар / Музыка пәнін оқытуда саралау тәсілдерін қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыка пәнін оқытуда саралау тәсілдерін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
музыка пәнінен сабақ беретін ұстаздарған саралау тәсілдерін сабақтың қай кезеңдерінде қолану керектігін түсінуге көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қырқүйек 2019
885
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МУЗЫКА ПӘНІН ОҚЫТУДА САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ .

1 слайд
МУЗЫКА ПӘНІН ОҚЫТУДА САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ .

1 слайд

МУЗЫКА ПӘНІН ОҚЫТУДА САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ .

 Б ілімді саралау- әр түрлі тапсырмалар беру арқылы оқушылардың өз бетінше тұжырым жасау, қорытындыға келу, қандай деңгейде

2 слайд
 Б ілімді саралау- әр түрлі тапсырмалар беру арқылы оқушылардың өз бетінше тұжырым жасау, қорытындыға келу, қандай деңгейде болса да қарым-қатынас жасай   білу,   қажет жерде өз  көзқарасын  өзгерту  топ алдына шығып  өз тұжырымын айта білу  ойын қорғай  білу  қабілетін  дамытады. 

2 слайд

 Б ілімді саралау- әр түрлі тапсырмалар беру арқылы оқушылардың өз бетінше тұжырым жасау, қорытындыға келу, қандай деңгейде болса да қарым-қатынас жасай   білу,   қажет жерде өз  көзқарасын  өзгерту  топ алдына шығып  өз тұжырымын айта білу  ойын қорғай  білу  қабілетін  дамытады. 

 Музыка п әнін оқытуд а балаға бөлім бойынша бағалау немесе тоқсандық жиынтық бағалау арқылы бағаланбаса да, білім сап

3 слайд
 Музыка п әнін  оқытуд а балаға бөлім бойынша бағалау немесе тоқсандық жиынтық бағалау арқылы бағаланбаса да, білім сапасын  арттыру  бүгінгі күннің басты мәселелерінің   бірі болып есептеледі. Қандай пән болса да оқушының ойлау және сөйлеу арқылы  тілін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырмалар беру ұсынылады. 

3 слайд

 Музыка п әнін  оқытуд а балаға бөлім бойынша бағалау немесе тоқсандық жиынтық бағалау арқылы бағаланбаса да, білім сапасын  арттыру  бүгінгі күннің басты мәселелерінің   бірі болып есептеледі. Қандай пән болса да оқушының ойлау және сөйлеу арқылы  тілін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырмалар беру ұсынылады. 

 Саралап оқыту- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмалар мен нұсқауларды, материалдар мен әдіс-тәсілдерді і

4 слайд
 Саралап оқыту- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмалар мен нұсқауларды, материалдар мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі; оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді.

4 слайд

 Саралап оқыту- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмалар мен нұсқауларды, материалдар мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі; оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді.

САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ Сыныптағы саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілі бар: Тапсырма - Мұның құрамына білім деңг

5 слайд
САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ   Сыныптағы саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілі бар: Тапсырма - Мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. - Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керекпе, әлде күрделі тапсырмалар беру керекпе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. - Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз. Дереккөздер Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. - Дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін ауытқып отырады. - Баспадан шыққан және электронды дереккөздерін де пайдалануы мүмкін. - Бұл материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді. Қарқын - Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. - Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. - Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.

5 слайд

САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ   Сыныптағы саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілі бар: Тапсырма - Мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. - Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керекпе, әлде күрделі тапсырмалар беру керекпе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. - Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз. Дереккөздер Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. - Дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін ауытқып отырады. - Баспадан шыққан және электронды дереккөздерін де пайдалануы мүмкін. - Бұл материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді. Қарқын - Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. - Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. - Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.

Қорытынды - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындасада олардың нәтижелері әртүрлі болады. - Мұғалім тапсырма береді, бірақ

6 слайд
Қорытынды - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындасада олардың нәтижелері әртүрлі болады. - Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. -Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Диалог және қолдау көрсету - Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. - Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыруда маңызды рөл атқарады. Бағалау - Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызметпен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. - Педагогикалық қызмет табыстылықты, жақсартуды, түзетуді қажет ететін салаларды анықтайтын әмбебап үдеріс болуы керек. Сонда ғана біз пәнді оқытудан оқушыны оқытуға қарай жылжи аламыз. Жіктеу Оқытудың болжалды міндетіне қарай топ құруда пайдалы көптеген тәсілдер бар: - мүдделері ұқсас оқушылар (мысалы, қиындық деңгейі немесе қолдау деңгейі) – талаптары әртүрлі оқушылар - джигсо топтары - кәсіби дағдыларына қарай бөлінетін топтар немесе сарапшы топ -гендерлік топ - аралас гендерлік топ - ұйымшыл топ

6 слайд

Қорытынды - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындасада олардың нәтижелері әртүрлі болады. - Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. -Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Диалог және қолдау көрсету - Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. - Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыруда маңызды рөл атқарады. Бағалау - Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызметпен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. - Педагогикалық қызмет табыстылықты, жақсартуды, түзетуді қажет ететін салаларды анықтайтын әмбебап үдеріс болуы керек. Сонда ғана біз пәнді оқытудан оқушыны оқытуға қарай жылжи аламыз. Жіктеу Оқытудың болжалды міндетіне қарай топ құруда пайдалы көптеген тәсілдер бар: - мүдделері ұқсас оқушылар (мысалы, қиындық деңгейі немесе қолдау деңгейі) – талаптары әртүрлі оқушылар - джигсо топтары - кәсіби дағдыларына қарай бөлінетін топтар немесе сарапшы топ -гендерлік топ - аралас гендерлік топ - ұйымшыл топ

Шебер сынып Тапсырма

7 слайд
Шебер сынып Тапсырма

7 слайд

Шебер сынып Тапсырма

Дереккөздер

8 слайд
Дереккөздер

8 слайд

Дереккөздер

Қарқын Д әстү р лі әншілік өнер 6 сынып 1. Сал сері деп қандай адамды айтамы? 2. Мұхит Мералыұлы туралы не білес

9 слайд
Қарқын Д әстү р лі әншілік өнер 6 сынып 1. Сал сері деп қандай адамды айтамы? 2. Мұхит Мералыұлы туралы не білесің? 3. Мұхиттың шын атын ата? 4. Кене Әзірбаев қандай әншілік дәстүрдің өкілі болып саналады? 5. Ғарифолла Құрманғалиев Мұхиттың қандай әндерін орындаған? 6. Біржан кім? 7. Біржанның қандай әндерін білесің? 8. Біржан әншіліктен басқа қандай өнері бар? 9. Кененнің әншіліктен басқа қандай өнер болған? Оқушылардың тапсырманы орындау жылдамдығына қарай тапсырма көбетіп берілген уақыт ішінде тез орындап болған оқушы мына қоржынның ішңшен қосымша тапсырма алып отырады.

9 слайд

Қарқын Д әстү р лі әншілік өнер 6 сынып 1. Сал сері деп қандай адамды айтамы? 2. Мұхит Мералыұлы туралы не білесің? 3. Мұхиттың шын атын ата? 4. Кене Әзірбаев қандай әншілік дәстүрдің өкілі болып саналады? 5. Ғарифолла Құрманғалиев Мұхиттың қандай әндерін орындаған? 6. Біржан кім? 7. Біржанның қандай әндерін білесің? 8. Біржан әншіліктен басқа қандай өнері бар? 9. Кененнің әншіліктен басқа қандай өнер болған? Оқушылардың тапсырманы орындау жылдамдығына қарай тапсырма көбетіп берілген уақыт ішінде тез орындап болған оқушы мына қоржынның ішңшен қосымша тапсырма алып отырады.

Қорытынды

10 слайд
Қорытынды

10 слайд

Қорытынды

Жіктеу -гендерлік топ Қыздар тобы «Көбелек» әнін орындайды Ақ қанатты көбелек, Көк қанатты көбелек. Қызыл қанат көбелек, Баұшам

11 слайд
Жіктеу -гендерлік топ Қыздар тобы «Көбелек» әнін орындайды Ақ қанатты көбелек, Көк қанатты көбелек. Қызыл қанат көбелек, Баұшамызға келе кет. қайырмасы: Көбелек ау көбелек, Бақшамызға келе кет. Ұлдар тобы «Етікші ата» әнін орындайды. Көрдің әлдк көрмедің, Етікші атам бар менің. Қартпын деп ол айтпвйды, Қол қусырып жатпайды. қайырмасы: Тук - тук, тук –тук. Қол қусырып жатпайды.

11 слайд

Жіктеу -гендерлік топ Қыздар тобы «Көбелек» әнін орындайды Ақ қанатты көбелек, Көк қанатты көбелек. Қызыл қанат көбелек, Баұшамызға келе кет. қайырмасы: Көбелек ау көбелек, Бақшамызға келе кет. Ұлдар тобы «Етікші ата» әнін орындайды. Көрдің әлдк көрмедің, Етікші атам бар менің. Қартпын деп ол айтпвйды, Қол қусырып жатпайды. қайырмасы: Тук - тук, тук –тук. Қол қусырып жатпайды.

Мектептерде музыка пәнін саралап оқытуда мұғалімнің ең басты мақсаты, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Күнделікті

12 слайд
Мектептерде музыка пәнін саралап оқытуда мұғалімнің ең басты мақсаты, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Күнделікті бір сарында өткізілетін сабақтың нәтижесі болмайтыны бәрімізге мәлім. Сол себепті күнделікті сабақта, ол мейлі қандай пән болсын, сабақтың әр кезеңінде әр тапсырмадан кейін саралау тәсілдерін, әр түрлі әдіс- тәсілдерді қолданып оқыту, оқушылардың қызығушылығын арттырып отырады. Сол арқылы өзін өзі бағалай алуға, өзін еркін ұстауға, еркін сөйлеуге дағдыландырады. Әрбір оқушыны сабаққа белсенді қатыстырып, шығармашылық қабілетін, есте сақтау, ойлай білуін қалыптастыру, өз ойлау әрекетін дамытып жетілдіру әр мүғалімнің міндеті деп білемін. Ол үшін мұғалім әрқашан ізденісте болу керек. Сабақтың әр кезеңінде саралап оқыту өте ұтымды, нәтижелі болады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ.

12 слайд

Мектептерде музыка пәнін саралап оқытуда мұғалімнің ең басты мақсаты, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Күнделікті бір сарында өткізілетін сабақтың нәтижесі болмайтыны бәрімізге мәлім. Сол себепті күнделікті сабақта, ол мейлі қандай пән болсын, сабақтың әр кезеңінде әр тапсырмадан кейін саралау тәсілдерін, әр түрлі әдіс- тәсілдерді қолданып оқыту, оқушылардың қызығушылығын арттырып отырады. Сол арқылы өзін өзі бағалай алуға, өзін еркін ұстауға, еркін сөйлеуге дағдыландырады. Әрбір оқушыны сабаққа белсенді қатыстырып, шығармашылық қабілетін, есте сақтау, ойлай білуін қалыптастыру, өз ойлау әрекетін дамытып жетілдіру әр мүғалімнің міндеті деп білемін. Ол үшін мұғалім әрқашан ізденісте болу керек. Сабақтың әр кезеңінде саралап оқыту өте ұтымды, нәтижелі болады. Ал, бұл дағдыларды дамыту оқу бағдарламаларының жүйелі түрде жүзеге асуына байланысты болмақ.

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!