Материалдар / Музыка сабағында оқыту және тәрбиелеу принциптерін жүзеге асыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Музыка сабағында оқыту және тәрбиелеу принциптерін жүзеге асыру

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп оқушыларының музыка сабағында музыкалық сауаттылығын арттыруға көмек. Музыка теориясы тапсырмаларын орындау арқылы баланың сауаты артып, қызығушылығы да дамиды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2021
816
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Оқыту: шығармашылық қабылдау мен практикалық қызметтер, мәдени және моральдық-этикалық идеялардың түрлі тәсілдері мен деңгей

2 слайд
Оқыту: шығармашылық қабылдау мен практикалық қызметтер, мәдени және моральдық-этикалық идеялардың түрлі тәсілдері мен деңгейлері арқылы білім, білік және дағдыға ие болу түсіндіріледі. Сабақ – оқыту мен тәрбиелеудің негізгі формасы мен орталығы. Тәрбиелеу: этностық, эстетикалық, моральдық, әлеуметтік және т.б. түрлі қарым-қатынастардың, сол сияқты мінез-құлық, дағдылар мен сезімдердің әртүрлі деңгейлерінің туындау және қалыптасу процесін білдіреді.

Тәрбиелік және білімдік міндеттері: 1) Халық музыкасына құрметпен қарау, ұлттық салт-дәстүрлеріміз бен әдет- ғұрпымызды қастерл

3 слайд
Тәрбиелік және білімдік міндеттері: 1) Халық музыкасына құрметпен қарау, ұлттық салт-дәстүрлеріміз бен әдет- ғұрпымызды қастерлеуге тәрбиелеу, қазақ музыкасы мен өнерінің өзара байланысын түсінуін қамтамасыз ету. 2) Басқа халықтардың музыкасын сыйлап, өз халқыңның музыкасымен ұқсас, жақын жерлерін таба білуге көмектесу. 3) Классикалық музыкаға және дүниежүзінің музыка өнеріне жақындастыру, белгілі композиторлардың, музыкантардың, орындаушылардың шығармашылығымен таныстыру,солардың үлгілерінде тәрбиелеу. 4) Музыка тыңдау және орындау барысында оған шығармашылықпен қарауға тәрбиелеу, қызығушылығы мен қиялын өмір құбылыстары және музыканың өзара тығыз байланысын түсіндіру негізінде дамыту. 5) Музыканың көркем бейнесіне сәйкес мәнерлеп орындау, біліктілігін дамыту, оны түсіну мен сезіне білу талғамын қалыптастыру. 6) Музыкалық қабілеттілігін дамыту және білім беру.Музыкалық тәрбие берудің басты мақсаты - музыка өнері арқылы рухани бай, шығармашылығы мол, халық өнерін өмірдің бейнесі ретінде түсініп, оны сүйе білетін, халқымыздың әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерін қастерлейтін, классикалық музыканы және басқа халықтардың өнерін құрмет тұтатын жеке тұлға тәрбиелеу.

Жеті модуль Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.О қуш ылардың ж ас ерекш елігіне сәйкес оқыту Оқытуды басқару және көшбасшыл

4 слайд
Жеті модуль Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.О қуш ылардың ж ас ерекш елігіне сәйкес оқыту Оқытуды басқару және көшбасшылық Сыни тұрғыда ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау О қы ту м ен оқуда А К Т пайдалану Талантты ж әне дарынды балаларды оқыту Жеті модуль

Оқу мен оқытудағы жаңа Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдертәсілдер 1-модуль1-модуль Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалог

5 слайд
Оқу мен оқытудағы жаңа Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдертәсілдер 1-модуль1-модуль Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқыту әдісі» және «Қалай оқу керектігін үйрету» туралы түсінік . Оқу мен оқытудағы жаңа Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдертәсілдер

Оқушыларға қалай оқуды Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақыт

6 слайд
Оқушыларға қалай оқуды Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасаубілуіне жағдай жасау Әңгіменің түрлеріӘңгіменің түрлері - ЗерттеушілікЗерттеушілік - КуммулятивтікКуммулятивтік - ДебатДебатОқушыларға қалай оқуды Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасаубілуіне жағдай жасау Әңгіменің түрлеріӘңгіменің түрлері - ЗерттеушілікЗерттеушілік - КуммулятивтікКуммулятивтік - ДебатДебат

Сыни тұрғыдан ойлауға Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуүйрету 2-модуль2-модуль Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда о

7 слайд
Сыни тұрғыдан ойлауға Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуүйрету 2-модуль2-модуль Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар мен әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы Сыни тұрғыдан ойлауға Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуүйрету

Оқыту үшін бағалау және Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауоқуды бағалау 3-модуль3-модуль Бағалаудың түрлері туралы теориялық

8 слайд
Оқыту үшін бағалау және Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауоқуды бағалау 3-модуль3-модуль Бағалаудың түрлері туралы теориялық білім және бағалаудың әр түрлі формалары қамтылған Оқыту үшін бағалау және Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауоқуды бағалау

Бағалаудың түрлері:Бағалаудың түрлері: - Суммативтік – қорытынды Суммативтік – қорытынды бағалар, экзамен, ҰБТ баллдарыбағалар,

9 слайд
Бағалаудың түрлері:Бағалаудың түрлері: - Суммативтік – қорытынды Суммативтік – қорытынды бағалар, экзамен, ҰБТ баллдарыбағалар, экзамен, ҰБТ баллдары - Формативтік бағалау – оқыту Формативтік бағалау – оқыту үшін бағалау (смайлик, светофор үшін бағалау (смайлик, светофор т.б.)т.б.)Бағалаудың түрлері:Бағалаудың түрлері: - Суммативтік – қорытынды Суммативтік – қорытынды бағалар, экзамен, ҰБТ баллдарыбағалар, экзамен, ҰБТ баллдары - Формативтік бағалау – оқыту Формативтік бағалау – оқыту үшін бағалау (смайлик, светофор үшін бағалау (смайлик, светофор т.б.)т.б.)

Оқыту мен оқуда АКТ Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланупайдалану 4-модуль4-модуль Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру

10 слайд
Оқыту мен оқуда АКТ Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланупайдалану 4-модуль4-модуль Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т. б. жұмыс жасауға баулу Оқыту мен оқуда АКТ Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланупайдалану

АКТ мұғалімді ауыстырушы АКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы емес, мұғалім құралы болуы кереккерек Бұл модуль

11 слайд
АКТ мұғалімді ауыстырушы АКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы емес, мұғалім құралы болуы кереккерек Бұл модуль бойынша АКТ тек Бұл модуль бойынша АКТ тек мұғалім ғана емес оқушыда мұғалім ғана емес оқушыда пайдалануы тиіспайдалануы тиісАКТ мұғалімді ауыстырушы АКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы емес, мұғалім құралы болуы кереккерек Бұл модуль бойынша АКТ тек Бұл модуль бойынша АКТ тек мұғалім ғана емес оқушыда мұғалім ғана емес оқушыда пайдалануы тиіспайдалануы тиіс

Талантты және дарынды Талантты және дарынды балаларды оқытубалаларды оқыту 5-модуль5-модуль Талантты және дарынды оқушыны анықт

12 слайд
Талантты және дарынды Талантты және дарынды балаларды оқытубалаларды оқыту 5-модуль5-модуль Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т. б. қамтылуы, сабақтарда қолданылуының маңыздылығы Талантты және дарынды Талантты және дарынды балаларды оқытубалаларды оқыту

Дарынды балаларды анықтауДарынды балаларды анықтау - Белгілі бір ғылымға бейімБелгілі бір ғылымға бейім - Өнерге бейімӨнерге бей

13 слайд
Дарынды балаларды анықтауДарынды балаларды анықтау - Белгілі бір ғылымға бейімБелгілі бір ғылымға бейім - Өнерге бейімӨнерге бейім - Көшбасшылық қабілеті барКөшбасшылық қабілеті бар - Физикалық дамуы жақсыФизикалық дамуы жақсыДарынды балаларды анықтауДарынды балаларды анықтау - Белгілі бір ғылымға бейімБелгілі бір ғылымға бейім - Өнерге бейімӨнерге бейім - Көшбасшылық қабілеті барКөшбасшылық қабілеті бар - Физикалық дамуы жақсыФизикалық дамуы жақсы

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқытуОқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту 6-модуль6-модуль Оқу барысында сыныпта жа

14 слайд
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқытуОқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту 6-модуль6-модуль Оқу барысында сыныпта жасы кіші оқушыны анықтап, жас ерекшелігіне байланысты тапсырмаларды беру көзделген, оқушымен жекелей жұмыс жасау Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқытуОқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту

Жас ерекшеліктеріне қарай Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар, материалдар, тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындауресу

15 слайд
Жас ерекшеліктеріне қарай Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар, материалдар, тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындауресурстар дайындауЖас ерекшеліктеріне қарай Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар, материалдар, тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындауресурстар дайындау

Оқытудағы басқару және Оқытудағы басқару және көшбасшылықкөшбасшылық 7-модуль7-модуль Шағын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбас

16 слайд
Оқытудағы басқару және Оқытудағы басқару және көшбасшылықкөшбасшылық 7-модуль7-модуль Шағын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбасшылыққа жетелеу, баланың көшбасшылығын көре білу, үлкен топтарға көшбасшылыққа ұмтылуға бағыттау және оқытуда мұғалімнің көшбасшылығы Оқытудағы басқару және Оқытудағы басқару және көшбасшылықкөшбасшылық

Оқыту барысында әртүрлі Оқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көретуанықта

17 слайд
Оқыту барысында әртүрлі Оқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көретуанықтау, қолдау көретуОқыту барысында әртүрлі Оқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көретуанықтау, қолдау көрету

18 слайд

Г Д Н Ц А Р А О Б ТЙ М В Т Е ШО Х Е А М УГ Н Н Ш Е РЛ И А У Б ТК Н

19 слайд
Г Д Н Ц А Р А О Б ТЙ М В Т Е ШО Х Е А М УГ Н Н Ш Е РЛ И А У Б ТК Н

20 слайд

Ж Ы Г Е Н К Е Т О К Л Ы З Ы Б А Й Ш С Ы Р Н Н А А Р О Д К О Б М З Ы Б

21 слайд
Ж Ы Г Е Н К Е Т О К Л Ы З Ы Б А Й Ш С Ы Р Н Н А А Р О Д К О Б М З Ы Б

22 слайд

23 слайд

24 слайд

25 слайд

26 слайд

27 слайд

28 слайд

29 слайд

30 слайд

31 слайд

32 слайд

33 слайд

34 слайд

35 слайд

Біз білімнің 10% - тін оқығанда, 20% - тін тыңдағанда, 30% - тін көзбен көргенде, 50% - тін көзімізбен көріп, тыңдағанда, 70%

36 слайд
  Біз білімнің 10% - тін оқығанда, 20% - тін тыңдағанда, 30% - тін көзбен көргенде, 50% - тін көзімізбен көріп, тыңдағанда, 70% - тін пікір таластырғанда, 80% - тін тәжірибе жасағанда, 95% - тін басқаларды үйреткенде игереміз. Вильям Глассер

“ Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді” А. Байтұрсынұлы “

37 слайд
“ Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді” А. Байтұрсынұлы “ Бүгінгі күні де, болашақта да адамға нақты бір салада білім керек, ол құнды болу керек, дәлірек айтсақ, құндылығы кәсіпқойлыққа және ұстаздар ескі қалыптасқан көзқарастан құтылуы керек. Өйткені, ескі білімге оқушыдан сұраныс жоқ” Н.Ә.Назарбаев“ Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді” А. Байтұрсынұлы “ Бүгінгі күні де, болашақта да адамға нақты бір салада білім керек, ол құнды болу керек, дәлірек айтсақ, құндылығы кәсіпқойлыққа және ұстаздар ескі қалыптасқан көзқарастан құтылуы керек. Өйткені, ескі білімге оқушыдан сұраныс жоқ” Н.Ә.Назарбаев

Назарларыңызға рахмет!!!

38 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!