Материалдар / Нағыз достықтың сипаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нағыз достықтың сипаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушы - публицистикалық стиль және оның жанрлық ерекшеліктері; - көркем әдебиет стилі және оның жанрлық ерекшеліктерін біледі. Сонымен қатар - идеясы ұқсас екі мәтінге салыстырамалы талдау жүргізу; - олардың құрылымын, мақсатты аудиториясын, тілдік ерекшелігін анықтауды меңгереді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2024
240
0 рет жүктелген
3100 ₸
Бүгін алсаңыз
+155 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +155 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
НАҒЫЗ ДОСТЫҢ СИПАТЫ 7-СЫНЫП КУШЕРБАЕВА ГҮЛНАФИС ПОШАНОВНА

1 слайд
НАҒЫЗ ДОСТЫҢ СИПАТЫ 7-СЫНЫП КУШЕРБАЕВА ГҮЛНАФИС ПОШАНОВНА

1 слайд

НАҒЫЗ ДОСТЫҢ СИПАТЫ 7-СЫНЫП КУШЕРБАЕВА ГҮЛНАФИС ПОШАНОВНА

Сабақтың мақсаты: Сенің білетінің: публицистикалық стиль және оның жанрлық ерекшеліктері; көркем әдебиет стилі және оның жанр

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Сенің білетінің: публицистикалық стиль және оның жанрлық ерекшеліктері; көркем әдебиет стилі және оның жанрлық ерекшеліктері. Сенің меңгеретінің: идеясы ұқсас екі мәтінге салыстырамалы талдау жүргізу; олардың құрылымын, мақсатты аудиториясын, тілдік ерекшелігін анықтау.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Сенің білетінің: публицистикалық стиль және оның жанрлық ерекшеліктері; көркем әдебиет стилі және оның жанрлық ерекшеліктері. Сенің меңгеретінің: идеясы ұқсас екі мәтінге салыстырамалы талдау жүргізу; олардың құрылымын, мақсатты аудиториясын, тілдік ерекшелігін анықтау.

ОЙ ШАҚЫРУ •Стиль дегеніміз не? •Оның түрлерін атап бере аласыңдар ма?

3 слайд
ОЙ ШАҚЫРУ •Стиль дегеніміз не? •Оның түрлерін атап бере аласыңдар ма?

3 слайд

ОЙ ШАҚЫРУ •Стиль дегеніміз не? •Оның түрлерін атап бере аласыңдар ма?

МАҒЫНАНЫ ТАНУ •Стиль – мәтіннің тілдік ерекшелігі, жазу мәнері. Әр мәтіннің жеткізілуіне сәйкес стилі болады. Стильдердің б

4 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ •Стиль – мәтіннің тілдік ерекшелігі, жазу мәнері. Әр мәтіннің жеткізілуіне сәйкес стилі болады. Стильдердің бірнеше түрі, қолданылу мақсаты мен қолданылу аясы, өзіндік ерекшеліктері де бар. Ресми іс- қағаздар стилі Публицис- тикалық стиль Көрке м әдеби ет стилі Ауызе кі стиль Ғылым и стиль Стильдің түрлері

4 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ •Стиль – мәтіннің тілдік ерекшелігі, жазу мәнері. Әр мәтіннің жеткізілуіне сәйкес стилі болады. Стильдердің бірнеше түрі, қолданылу мақсаты мен қолданылу аясы, өзіндік ерекшеліктері де бар. Ресми іс- қағаздар стилі Публицис- тикалық стиль Көрке м әдеби ет стилі Ауызе кі стиль Ғылым и стиль Стильдің түрлері

•Мәтіндер идеясы жағынан бір – біріне ұқсас болуы мүмкін. Автор өз идеясын кез келген стильде жеткізе алады. Мысалы, достық ұғ

5 слайд
•Мәтіндер идеясы жағынан бір – біріне ұқсас болуы мүмкін. Автор өз идеясын кез келген стильде жеткізе алады. Мысалы, достық ұғымы, оның қадір-қасиеті туралы идеяны біз газет-журналдағы мақаладан да, сонымен қатар көркем шығарма идеясынан да анықтауымыз мүмкін. Демек, мәтіндер әртүрлі стильде жазылса да, идеясы жағынан ұқсас болуы мүмкін. Екі түрлі стильде жазылған мәтіннің ұқсастықтарымен қатар айырмашылықтары болуы мүмкін. Публицистикалық стиль дегеніміз барлық бұқаралық ақпарат құралдарының тілі болып есептеледі. Көркем әдебиет стилі дегеніміз барлық көркем шығармалардың тілі. •Мәтін әртүрлі жанрда жазылуы мүмкін. Бірақ әр стильдің өзіндік жанрлық ерекшеліктері болады. Мәселен, мақала жанры публицистикалық стильде де, ғылыми стильде де бар. Бірақ бірінші мысалда ол газет- журналда жазылатын мақала болса, екіншісінде ғылыми мақала болып есептеледі.

5 слайд

•Мәтіндер идеясы жағынан бір – біріне ұқсас болуы мүмкін. Автор өз идеясын кез келген стильде жеткізе алады. Мысалы, достық ұғымы, оның қадір-қасиеті туралы идеяны біз газет-журналдағы мақаладан да, сонымен қатар көркем шығарма идеясынан да анықтауымыз мүмкін. Демек, мәтіндер әртүрлі стильде жазылса да, идеясы жағынан ұқсас болуы мүмкін. Екі түрлі стильде жазылған мәтіннің ұқсастықтарымен қатар айырмашылықтары болуы мүмкін. Публицистикалық стиль дегеніміз барлық бұқаралық ақпарат құралдарының тілі болып есептеледі. Көркем әдебиет стилі дегеніміз барлық көркем шығармалардың тілі. •Мәтін әртүрлі жанрда жазылуы мүмкін. Бірақ әр стильдің өзіндік жанрлық ерекшеліктері болады. Мәселен, мақала жанры публицистикалық стильде де, ғылыми стильде де бар. Бірақ бірінші мысалда ол газет- журналда жазылатын мақала болса, екіншісінде ғылыми мақала болып есептеледі.

МӘТІННІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Мәтіннің формасы – Ауызша; Жазбаша; Визуалды. Жанры – Мақала; Ертегі; Әңгіме; Анықтама; Қыз

6 слайд
МӘТІННІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Мәтіннің формасы – Ауызша; Жазбаша; Визуалды. Жанры – Мақала; Ертегі; Әңгіме; Анықтама; Қызметтік хат; Баяндама; Реферат; Ғылыми мақала; Сұраныс хат және т.б Мәтіннің стилі – 1.Ауызекі сөйлеу стилі; 2.Көркем әдебиет стилі; 3.Ғылыми стиль; 4.Публицистикалық стиль; 5.Ресми іс қағаздар стилі. Мәтіннің мақсаты – Ақпарат беру; Қызықтыру; Сендіру; Дауласу; Талқыға салу; Суреттеу; Ақыл-кеңес беру; Нұсқау беру; Сын-пікір білдіру; Баға беру; Тәрбиелеу; Хабарлау. Мәтіннің аудиториясы – Балаларға арналған мәтін; Оқушыларға арналған мәтін; Мұғалімдерге арналған мәтін; Көпшілік қауымға арналған мәтін және т.б.

6 слайд

МӘТІННІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Мәтіннің формасы – Ауызша; Жазбаша; Визуалды. Жанры – Мақала; Ертегі; Әңгіме; Анықтама; Қызметтік хат; Баяндама; Реферат; Ғылыми мақала; Сұраныс хат және т.б Мәтіннің стилі – 1.Ауызекі сөйлеу стилі; 2.Көркем әдебиет стилі; 3.Ғылыми стиль; 4.Публицистикалық стиль; 5.Ресми іс қағаздар стилі. Мәтіннің мақсаты – Ақпарат беру; Қызықтыру; Сендіру; Дауласу; Талқыға салу; Суреттеу; Ақыл-кеңес беру; Нұсқау беру; Сын-пікір білдіру; Баға беру; Тәрбиелеу; Хабарлау. Мәтіннің аудиториясы – Балаларға арналған мәтін; Оқушыларға арналған мәтін; Мұғалімдерге арналған мәтін; Көпшілік қауымға арналған мәтін және т.б.

Ақымақтың махаббаты Бір айдаһар аюды қуып бара жатады. Мұны көрген аңшы батыр айдаһарды өлтіріп, аюды құтқарып алады. Аю өлімне

7 слайд
Ақымақтың махаббаты Бір айдаһар аюды қуып бара жатады. Мұны көрген аңшы батыр айдаһарды өлтіріп, аюды құтқарып алады. Аю өлімнен құтқарып алғаны үшін батырға шексіз алғысын білдіріп, аңшы қайда барса, соның артынан қалмай жүретін болады. Көрген елдің бәрі “Аю – жыртқыш аң. Абай бол!” – десе, аңшы: “Айдаһардан құтқарып алғаным үшін бұл аю менің адал, сенімді серігім болды,”– дейді. Елдер “Ақымақтың достығы жамандығынан да жаман. Сен аюға сенбе!” – десе, батыр: “Мұның бәрін қызғаныштан айтып отырсыңдар. Қарасаңыздаршы қандай сүйкімді! Бейшара аюдың мені қатты жақсы көретінін қалайша түсінбейсіңдер,” – дейді. Ақымақтың махаббаты алдамшы болатынына сенбейді. Аюдан бас тарта алмайды. Бір күні аңшы ұйықтап жатқанда, бір маса бетіне келіп қонады. Аю батырдың ұйқысын мазалап тұрған масаны қуып ұшырып жібереді. Маса ұшып-ұшып, қайтадан жігіттің бетіне келіп қонады. Мұны көрген аю әбден ызаланып, маса отырған жерге үлкен таяқ лақтырады. Сол кезде маса ғана емес, жақсы көрген аңшыны да өлтіріп жібереді. Осылайша жақсылық жасаймын деп, жақсы көргенді өлтіреді. https://angimeler.wordpress.com/category/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8B%D2%9B/

7 слайд

Ақымақтың махаббаты Бір айдаһар аюды қуып бара жатады. Мұны көрген аңшы батыр айдаһарды өлтіріп, аюды құтқарып алады. Аю өлімнен құтқарып алғаны үшін батырға шексіз алғысын білдіріп, аңшы қайда барса, соның артынан қалмай жүретін болады. Көрген елдің бәрі “Аю – жыртқыш аң. Абай бол!” – десе, аңшы: “Айдаһардан құтқарып алғаным үшін бұл аю менің адал, сенімді серігім болды,”– дейді. Елдер “Ақымақтың достығы жамандығынан да жаман. Сен аюға сенбе!” – десе, батыр: “Мұның бәрін қызғаныштан айтып отырсыңдар. Қарасаңыздаршы қандай сүйкімді! Бейшара аюдың мені қатты жақсы көретінін қалайша түсінбейсіңдер,” – дейді. Ақымақтың махаббаты алдамшы болатынына сенбейді. Аюдан бас тарта алмайды. Бір күні аңшы ұйықтап жатқанда, бір маса бетіне келіп қонады. Аю батырдың ұйқысын мазалап тұрған масаны қуып ұшырып жібереді. Маса ұшып-ұшып, қайтадан жігіттің бетіне келіп қонады. Мұны көрген аю әбден ызаланып, маса отырған жерге үлкен таяқ лақтырады. Сол кезде маса ғана емес, жақсы көрген аңшыны да өлтіріп жібереді. Осылайша жақсылық жасаймын деп, жақсы көргенді өлтіреді. https://angimeler.wordpress.com/category/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8B%D2%9B/

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Мақала Анықтама Әңгіме Ғылыми мақала Мәтіннің жанрын тап

8 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ Мақала Анықтама Әңгіме Ғылыми мақала Мәтіннің жанрын тап

8 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Мақала Анықтама Әңгіме Ғылыми мақала Мәтіннің жанрын тап

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Мақала Анықтама Әңгіме Ғылыми мақала Жауабы:

9 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ Мақала Анықтама Әңгіме Ғылыми мақала Жауабы:

9 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Мақала Анықтама Әңгіме Ғылыми мақала Жауабы:

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Суреттеу Тәрбиелеу Хабарлау Ғылыми мақала Мәтіннің мақсатын анықта

10 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ Суреттеу Тәрбиелеу Хабарлау Ғылыми мақала Мәтіннің мақсатын анықта

10 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Суреттеу Тәрбиелеу Хабарлау Ғылыми мақала Мәтіннің мақсатын анықта

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Суреттеу Тәрбиелеу Хабарлау Ғылыми мақала Жауабы:

11 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ Суреттеу Тәрбиелеу Хабарлау Ғылыми мақала Жауабы:

11 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ Суреттеу Тәрбиелеу Хабарлау Ғылыми мақала Жауабы:

Достық туралы не білеміз? • … Достық артық ештеңені қажет етпейді, ешқандай міндет артпайды, бүкіл тірлікті оған арнауды талап

12 слайд
Достық туралы не білеміз? • … Достық артық ештеңені қажет етпейді, ешқандай міндет артпайды, бүкіл тірлікті оған арнауды талап етпейді, кінәлі боп қалғанда жалған куәлік етуді сұрамайды, айыптыны өтірік ақтап алуға жұмсамайды. Оған достардың бірге, бір жерде өмір сүруі де керек емес. Бірақ достық үшін жазылмаған заңдардың орындалуы шарт. Егер достықтың талаптары жүзеге аспайтын болса, ол өзінен-өзі жоғалады. Ал жоғалған достық қайтадан жалғанбайды. • Достық адамды жазаламайды, қорқытып-үркітпейді, қудалау мен бопсалауға ұшыратпайды. Ол тек жоғалады, жойылады. Яғни достықтың мақсат-мұраттары жүзеге аспаса, ол жоқ боп кетеді. Раушан Құрманғалиева «Білім шапағаты» Республикалық апталық газеті •Ақпарат дереккөзі: https://bsh.kz/news/239

12 слайд

Достық туралы не білеміз? • … Достық артық ештеңені қажет етпейді, ешқандай міндет артпайды, бүкіл тірлікті оған арнауды талап етпейді, кінәлі боп қалғанда жалған куәлік етуді сұрамайды, айыптыны өтірік ақтап алуға жұмсамайды. Оған достардың бірге, бір жерде өмір сүруі де керек емес. Бірақ достық үшін жазылмаған заңдардың орындалуы шарт. Егер достықтың талаптары жүзеге аспайтын болса, ол өзінен-өзі жоғалады. Ал жоғалған достық қайтадан жалғанбайды. • Достық адамды жазаламайды, қорқытып-үркітпейді, қудалау мен бопсалауға ұшыратпайды. Ол тек жоғалады, жойылады. Яғни достықтың мақсат-мұраттары жүзеге аспаса, ол жоқ боп кетеді. Раушан Құрманғалиева «Білім шапағаты» Республикалық апталық газеті •Ақпарат дереккөзі: https://bsh.kz/news/239

МӘТІН МАЗМҰНЫНА ҚАТЫСТЫ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ БЕЛГІЛЕ Міндет артпайды, жазылмаған заң, достықтың талаптары, адамды жазаламайды Қа

13 слайд
МӘТІН МАЗМҰНЫНА ҚАТЫСТЫ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ БЕЛГІЛЕ Міндет артпайды, жазылмаған заң, достықтың талаптары, адамды жазаламайды Қажет етпейді, міндет артпайды, бір жерде өмір сүру, жоғалған достық Міндет артпайды, өтірік ақтамайды, өзінен-өзі жоғалады, қайтадан жалғанбайды Жалған куәлік, қудалау мен бопсалауға ұшыратпайды, қайтадан жалғанбайды, жойылады

13 слайд

МӘТІН МАЗМҰНЫНА ҚАТЫСТЫ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ БЕЛГІЛЕ Міндет артпайды, жазылмаған заң, достықтың талаптары, адамды жазаламайды Қажет етпейді, міндет артпайды, бір жерде өмір сүру, жоғалған достық Міндет артпайды, өтірік ақтамайды, өзінен-өзі жоғалады, қайтадан жалғанбайды Жалған куәлік, қудалау мен бопсалауға ұшыратпайды, қайтадан жалғанбайды, жойылады

МӘТІН МАЗМҰНЫНА ҚАТЫСТЫ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ БЕЛГІЛЕ Міндет артпайды, жазылмаған заң, достықтың талаптары, адамды жазаламайды Қа

14 слайд
МӘТІН МАЗМҰНЫНА ҚАТЫСТЫ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ БЕЛГІЛЕ Міндет артпайды, жазылмаған заң, достықтың талаптары, адамды жазаламайды Қажет етпейді, міндет артпайды, бір жерде өмір сүру, жоғалған достық Міндет артпайды, өтірік ақтамайды, өзінен-өзі жоғалады, қайтадан жалғанбайды Жалған куәлік, қудалау мен бопсалауға ұшыратпайды, қайтадан жалғанбайды, жойылады

14 слайд

МӘТІН МАЗМҰНЫНА ҚАТЫСТЫ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ БЕЛГІЛЕ Міндет артпайды, жазылмаған заң, достықтың талаптары, адамды жазаламайды Қажет етпейді, міндет артпайды, бір жерде өмір сүру, жоғалған достық Міндет артпайды, өтірік ақтамайды, өзінен-өзі жоғалады, қайтадан жалғанбайды Жалған куәлік, қудалау мен бопсалауға ұшыратпайды, қайтадан жалғанбайды, жойылады

МӘТІННІҢ ЖАНРЫН ТАП Әңгіме Ғылыми мақаладан үзінді Мақаладан үзінді Анықтама

15 слайд
МӘТІННІҢ ЖАНРЫН ТАП Әңгіме Ғылыми мақаладан үзінді Мақаладан үзінді Анықтама

15 слайд

МӘТІННІҢ ЖАНРЫН ТАП Әңгіме Ғылыми мақаладан үзінді Мақаладан үзінді Анықтама

МӘТІННІҢ ЖАНРЫ: Әңгіме Ғылыми мақаладан үзінді Мақаладан үзінді Анықтама

16 слайд
МӘТІННІҢ ЖАНРЫ: Әңгіме Ғылыми мақаладан үзінді Мақаладан үзінді Анықтама

16 слайд

МӘТІННІҢ ЖАНРЫ: Әңгіме Ғылыми мақаладан үзінді Мақаладан үзінді Анықтама

ОҚЫҒАН «АҚЫМАҚТЫҢ МАХАББАТЫ» МЕН «ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ ОЙЛАР» МӘТІНДЕРІНІҢ ҰҚСАСТЫҒЫН ТАП Екі мәтін де бір жанрда жазылған Екі мә

17 слайд
ОҚЫҒАН «АҚЫМАҚТЫҢ МАХАББАТЫ» МЕН «ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ ОЙЛАР» МӘТІНДЕРІНІҢ ҰҚСАСТЫҒЫН ТАП Екі мәтін де бір жанрда жазылған Екі мәтіннің ұқсас жақтары жоқ. Екі мәтін де бір стильде жазылған. Екі мәтіннің де тақырыбы мен идеясы бір

17 слайд

ОҚЫҒАН «АҚЫМАҚТЫҢ МАХАББАТЫ» МЕН «ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ ОЙЛАР» МӘТІНДЕРІНІҢ ҰҚСАСТЫҒЫН ТАП Екі мәтін де бір жанрда жазылған Екі мәтіннің ұқсас жақтары жоқ. Екі мәтін де бір стильде жазылған. Екі мәтіннің де тақырыбы мен идеясы бір

ОҚЫЛҒАН МӘТІНДЕРДІҢ ҰҚСАСТЫҒЫ: Екі мәтін де бір жанрда жазылған Екі мәтіннің ұқсас жақтары жоқ. Екі мәтін де бір стильде ж

18 слайд
ОҚЫЛҒАН МӘТІНДЕРДІҢ ҰҚСАСТЫҒЫ: Екі мәтін де бір жанрда жазылған Екі мәтіннің ұқсас жақтары жоқ. Екі мәтін де бір стильде жазылған. Екі мәтіннің де тақырыбы мен идеясы бір

18 слайд

ОҚЫЛҒАН МӘТІНДЕРДІҢ ҰҚСАСТЫҒЫ: Екі мәтін де бір жанрда жазылған Екі мәтіннің ұқсас жақтары жоқ. Екі мәтін де бір стильде жазылған. Екі мәтіннің де тақырыбы мен идеясы бір

ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ МАҚАЛДАРДЫ ТОЛЫҚТЫР Досы көпті жау алмайды, ... Доспен дос болғанша шаттан, ... Ерегескен ел болмайды, ...

19 слайд
ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ МАҚАЛДАРДЫ ТОЛЫҚТЫР Досы көпті жау алмайды, ... Доспен дос болғанша шаттан, ... Ерегескен ел болмайды, ...

19 слайд

ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ МАҚАЛДАРДЫ ТОЛЫҚТЫР Досы көпті жау алмайды, ... Доспен дос болғанша шаттан, ... Ерегескен ел болмайды, ...

ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ МАҚАЛДАРДЫҢ ТОЛЫҚ НҰСҚАСЫ Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды. Доспен дос болғанша шаттан, Дұшпан

20 слайд
ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ МАҚАЛДАРДЫҢ ТОЛЫҚ НҰСҚАСЫ Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды. Доспен дос болғанша шаттан, Дұшпанмен дос болғаннан сақтан. Ерегескен ел болмайды, Есептескен дос болмайды.

20 слайд

ДОСТЫҚ ТУРАЛЫ МАҚАЛДАРДЫҢ ТОЛЫҚ НҰСҚАСЫ Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды. Доспен дос болғанша шаттан, Дұшпанмен дос болғаннан сақтан. Ерегескен ел болмайды, Есептескен дос болмайды.

ОҚЫҒАН ЕКІ МӘТІННІҢ ІШІНЕН ОҚИҒА ЖЕЛІСІ БАР, КЕЙІПКЕРЛЕР АРАСЫНДАҒЫ ДИАЛОГ СИПАТТАЛАТЫН МӘТІНДІ БЕЛГІЛЕ. «Ақымақтың махабба

21 слайд
ОҚЫҒАН ЕКІ МӘТІННІҢ ІШІНЕН ОҚИҒА ЖЕЛІСІ БАР, КЕЙІПКЕРЛЕР АРАСЫНДАҒЫ ДИАЛОГ СИПАТТАЛАТЫН МӘТІНДІ БЕЛГІЛЕ. «Ақымақтың махаббаты» әңгімесі «Достық туралы не білеміз?» мақаласы

21 слайд

ОҚЫҒАН ЕКІ МӘТІННІҢ ІШІНЕН ОҚИҒА ЖЕЛІСІ БАР, КЕЙІПКЕРЛЕР АРАСЫНДАҒЫ ДИАЛОГ СИПАТТАЛАТЫН МӘТІНДІ БЕЛГІЛЕ. «Ақымақтың махаббаты» әңгімесі «Достық туралы не білеміз?» мақаласы

ОЙТОЛҒАУ «Мен қандай доспын?» «Нағыз достың сипаты қандай болады?» «Менің досым осындай» Жоғарыда ұсынылған тақырыптарының

22 слайд
ОЙТОЛҒАУ «Мен қандай доспын?» «Нағыз достың сипаты қандай болады?» «Менің досым осындай» Жоғарыда ұсынылған тақырыптарының бірін таңдап, шағын ойтолғау жаз. (5-6 сөйлем)

22 слайд

ОЙТОЛҒАУ «Мен қандай доспын?» «Нағыз достың сипаты қандай болады?» «Менің досым осындай» Жоғарыда ұсынылған тақырыптарының бірін таңдап, шағын ойтолғау жаз. (5-6 сөйлем)

КЕРІ БАЙЛАНЫС Публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндерді ажырата аламыз ба? Қандай дағдымызд ы дамыттық?

23 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндерді ажырата аламыз ба? Қандай дағдымызд ы дамыттық? Бүгінгі сабақта не үйрендік?

23 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС Публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндерді ажырата аламыз ба? Қандай дағдымызд ы дамыттық? Бүгінгі сабақта не үйрендік?

РЕФЛЕКСИЯ Менің көңіл күйім қандай болды? Сабақта не ұнады, не ұнамады?

24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Менің көңіл күйім қандай болды? Сабақта не ұнады, не ұнамады?

24 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Менің көңіл күйім қандай болды? Сабақта не ұнады, не ұнамады?