Натурал сандар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Хамит Акерке
Сериккызы
Оқу мақсаттарым:
1.1.1.1 Қоршаған әлем
құбылыстары,үдерістер
і мен нысандарын
зерттеудің қажеттілігін
түсіндіру.
Сабақ мақсаттары: Барлық
оқушылар: Қоршаған әлем
құбылыстары,үдерістері мен
нысандарын зерттеудің
қажеттілігін түсіндіру.
Көптеген
оқушылар:Қоршаған ортаны
танып білу үшін орындалатын
әрекеттерді атау.
Кейбір оқушылар:Бақылау
жүргізу арқылы заттарды
өлшеп нәтижесін жазу.
Тапсырмаларды орындау
барысында оқушылар бір-
біріне өзінің қоршаған әлемді
бақылаулары туралы
әңгімелей отырып,тілдік
дағдыларды қолданады. Осы
жерде пәнге қатысты лексика
мен терминологияны
бақылау,зерттеу
нысаны,зерттеу жабдығы ,
бақылаушы пайдаланып
академиялық тілді іске
асырады.Тақырыптық ойын
үстінде диалог пен жазуға
пайдалы сөз тіркестер
қолданылады.
1 сынып
1 бөлімі
Өзім туралы 1.1 Мен
зерттеушімін
Жаратылыстану
Жетістік критерийлері: Қоршаған ортаны
танып білу үшін орындалатын әрекеттерді
атайды.
Бақылау жүргізу арқылы, заттарды
өлшеп,нәтижесін жазады.
Жаратылыстану пәніне деген уәж
тудыра отырып, қоршаған ортаға
қызығушылығын таныту арқылы
құндылықтарды дарытамын.
1 слайд
Хамит Акерке Сериккызы Оқу мақсаттарым: 1.1.1.1 Қоршаған әлем құбылыстары,үдерістер і мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Көптеген оқушылар:Қоршаған ортаны танып білу үшін орындалатын әрекеттерді атау. Кейбір оқушылар:Бақылау жүргізу арқылы заттарды өлшеп нәтижесін жазу. Тапсырмаларды орындау барысында оқушылар бір- біріне өзінің қоршаған әлемді бақылаулары туралы әңгімелей отырып,тілдік дағдыларды қолданады. Осы жерде пәнге қатысты лексика мен терминологияны бақылау,зерттеу нысаны,зерттеу жабдығы , бақылаушы пайдаланып академиялық тілді іске асырады.Тақырыптық ойын үстінде диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестер қолданылады. 1 сынып 1 бөлімі Өзім туралы 1.1 Мен зерттеушімін Жаратылыстану Жетістік критерийлері: Қоршаған ортаны танып білу үшін орындалатын әрекеттерді атайды. Бақылау жүргізу арқылы, заттарды өлшеп,нәтижесін жазады. Жаратылыстану пәніне деген уәж тудыра отырып, қоршаған ортаға қызығушылығын таныту арқылы құндылықтарды дарытамын.
2 слайд
Белсенді оқыту
“Із кесуші” ойыны
(Т) Барлық оқушылар
бақылаушы рөлінде
шығады. Әр топтың
қолына зерттеу
жабдығы дүрбі
беріледі. Зерттеу
нысаны бейнежазбадан
көрсетіледі.
Зерттеу және зерделеу
Жаңартылған бағдарлама
бойынша жаратылыстану
пәні зерттеуге негізделген
оқуды қолдайды.
Сондықтан ОЖ да
берілген “Із кесуші” ойыны
айдарындағы тапсырманы
алуды жөн көрдім.Бұл
жерде оқушылар тиісті
ретпен зерттеу жүргізіп
қорытынды жасады.
Бұл ойында оқушылар үшін
тиімді,тиімді,айқын, анық зерттеу
нысаны берілген.Бұл әдіс арқылы
қоршаған әлем құбылыстарымен
нысандарын зерттеудің қажеттілігін
түсіндіру,ондағы әрекеттерді атау
мақсатына қол жеткізіледі.
2 слайд
Белсенді оқыту “Із кесуші” ойыны (Т) Барлық оқушылар бақылаушы рөлінде шығады. Әр топтың қолына зерттеу жабдығы дүрбі беріледі. Зерттеу нысаны бейнежазбадан көрсетіледі. Зерттеу және зерделеу Жаңартылған бағдарлама бойынша жаратылыстану пәні зерттеуге негізделген оқуды қолдайды. Сондықтан ОЖ да берілген “Із кесуші” ойыны айдарындағы тапсырманы алуды жөн көрдім.Бұл жерде оқушылар тиісті ретпен зерттеу жүргізіп қорытынды жасады. Бұл ойында оқушылар үшін тиімді,тиімді,айқын, анық зерттеу нысаны берілген.Бұл әдіс арқылы қоршаған әлем құбылыстарымен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру,ондағы әрекеттерді атау мақсатына қол жеткізіледі.
3 слайд
Cаралап оқыту
(Т.Ұ) Бөлме өсімдігін
зерттеу: Бөлме
өсімдіктерінің бірін алып,
оның биіктігін әр түрлі
заттармен өлшеңіздер.
Нәтижесін қағазға жазып
алып түсіндіріңіздер.
Қорытынды.
-Барлық оқушылар бір
тапсырманы орындаса
да олардың нәтижелері
әр түрлі болады.
-барлық оқушыларға
бағытталған нұсқау бере
отырып, олардың
әрқайсысының
өздерінен не
күтетіндігіне көз жеткізу
керек.
3 слайд
Cаралап оқыту (Т.Ұ) Бөлме өсімдігін зерттеу: Бөлме өсімдіктерінің бірін алып, оның биіктігін әр түрлі заттармен өлшеңіздер. Нәтижесін қағазға жазып алып түсіндіріңіздер. Қорытынды. -Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әр түрлі болады. -барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігіне көз жеткізу керек.
4 слайд
Критериалды бағалау
(Ж.қ) 1-тапсырма Адамдар қоршаған ортадағы құбылыстарды,
өзгерістерді қалай таниды? Суреттерді пайдалана отырып
түсіндіріңіз. Зерттеу не үшін қажет?
Дескриптор
қоршаған ортаны тану тәсілдерін (бақылау, зеттеу, тәжірибе
жасау) атайды;
-қоршаған ортаны тану үшін бақылаудың,зерттеудің,тәжірибе
жасаудың қажеттілігін түсіндіреді.
ҚБ жинақ 6
бет
Қалыптастырушы бағалау
Білу және түсіну
деңгейі
4 слайд
Критериалды бағалау (Ж.қ) 1-тапсырма Адамдар қоршаған ортадағы құбылыстарды, өзгерістерді қалай таниды? Суреттерді пайдалана отырып түсіндіріңіз. Зерттеу не үшін қажет? Дескриптор қоршаған ортаны тану тәсілдерін (бақылау, зеттеу, тәжірибе жасау) атайды; -қоршаған ортаны тану үшін бақылаудың,зерттеудің,тәжірибе жасаудың қажеттілігін түсіндіреді. ҚБ жинақ 6 бет Қалыптастырушы бағалау Білу және түсіну деңгейі
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға
ықпалы
Сабақ барысындағы
тапсырмалар бірсарынды
болғандықтан,әріптесім
Әлияның ұсынысын ескере
отырып,осы пәнге деген
оқушылардың уәжін тудыру
үшін, оқулықтан зерттеуге
бағытталған “Бөлме
өсімдігін” зертте деген
тапсырманы енгіздім.
Ықшам сабақты жоспарлауда курста
алған білімім, әріптестер мен тренердің
ұсынған кері байланыстары
қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын
құруда тапсырмаларды анық
тұжырымдап,нақты,өлшемді,қолжетімді
, шынайы мақсаттарға бағыттап
үйрендім.Сабақ барысында мұғалімнің
не істейтініне емес,оқушының немен
айналысатынын басты назарда ұстау
керектігін білдім.Тиімді кері байланыс
жасап үйрендім.Тапсырманы зерделеу
арқылы бағалау мен дескриптор құрып
дағдыландым. Жеке тәжірибеде
ықшамсабақты жоспарлау
көзделген,белсенді оқыту әдістемесін,
тиімді оқытуды басты назарда ұстау
алдағы негізгі мақсат болып табылады.
Курста алған білімімді өз тәжірибемде
қолданып, ұштастырамын.
Курс кезінде өткізілген
ықшамсабаққа назар аудара
отырып, сабақты жоспарлау
кезінде әріптестер мен ренер
ұсынған кері байланыс
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Сабақ барысындағы тапсырмалар бірсарынды болғандықтан,әріптесім Әлияның ұсынысын ескере отырып,осы пәнге деген оқушылардың уәжін тудыру үшін, оқулықтан зерттеуге бағытталған “Бөлме өсімдігін” зертте деген тапсырманы енгіздім. Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім, әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,нақты,өлшемді,қолжетімді , шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім.Сабақ барысында мұғалімнің не істейтініне емес,оқушының немен айналысатынын басты назарда ұстау керектігін білдім.Тиімді кері байланыс жасап үйрендім.Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Жеке тәжірибеде ықшамсабақты жоспарлау көзделген,белсенді оқыту әдістемесін, тиімді оқытуды басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып табылады. Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын. Курс кезінде өткізілген ықшамсабаққа назар аудара отырып, сабақты жоспарлау кезінде әріптестер мен ренер ұсынған кері байланыс