Материалдар / НЕ? ҚАЙДА?ҚАШАН? зияткерлік ойыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

НЕ? ҚАЙДА?ҚАШАН? зияткерлік ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация. Не?Қайда?Қашан? зияткерлік ойыны 1 курс білім алушылары арасында өткізілген сабақтан тыс шара.Білім алушылардың  әр салада білімдерін кеңейту, білім деңгейін, шығармашылық ізденісін байқау. Олардың алған білімдерін өмірде пайдалануға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2021
1332
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Не? Қайда? Қашан? зияткерлік ойыны

1 слайд
Не? Қайда? Қашан? зияткерлік ойыны

1 слайд

Не? Қайда? Қашан? зияткерлік ойыны

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Білім алушылардың әр салада білімдерін кеңейту, білім деңгейін, шығармашылық ізденісін байқау

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Білім алушылардың  әр салада білімдерін кеңейту, білім деңгейін, шығармашылық ізденісін байқау. Олардың алған білімдерін өмірде пайдалануға үйрету. Дамытушылық: Сұрақтарға толық жауап беру дағдысын қалыптастыру. Сөйлеу шеберлігін   жетілдіру,  б ілім алушылардың қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Тәрбиелік: Өз білімдерін, қарсыласын бағалай білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Білім алушылардың  әр салада білімдерін кеңейту, білім деңгейін, шығармашылық ізденісін байқау. Олардың алған білімдерін өмірде пайдалануға үйрету. Дамытушылық: Сұрақтарға толық жауап беру дағдысын қалыптастыру. Сөйлеу шеберлігін   жетілдіру,  б ілім алушылардың қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Тәрбиелік: Өз білімдерін, қарсыласын бағалай білуге тәрбиелеу.

Ойынның өту барысы: І – бөлім «Таныстыру» ІІ- бөлім «Ойлы болсаң, озып көр» ІІІ - бөлім «Мықты болсаң, тауып көр» ІV- «Сырл

3 слайд
Ойынның өту барысы: І – бөлім «Таныстыру» ІІ- бөлім «Ойлы болсаң, озып көр» ІІІ - бөлім «Мықты болсаң, тауып көр» ІV- «Сырлы сауалдар» V –бөлім Топ басшылары сайысы VІ.Қорытынды

3 слайд

Ойынның өту барысы: І – бөлім «Таныстыру» ІІ- бөлім «Ойлы болсаң, озып көр» ІІІ - бөлім «Мықты болсаң, тауып көр» ІV- «Сырлы сауалдар» V –бөлім Топ басшылары сайысы VІ.Қорытынды

І – бөлім «Таныстыру»  І топ – Алғырлар  ІІ топ – Тапқырлар

4 слайд
І – бөлім «Таныстыру»  І топ – Алғырлар  ІІ топ – Тапқырлар

4 слайд

І – бөлім «Таныстыру»  І топ – Алғырлар  ІІ топ – Тапқырлар

ІІ- бөлім «Ойлы болсаң, озып көр»

5 слайд
ІІ- бөлім «Ойлы болсаң, озып көр»

5 слайд

ІІ- бөлім «Ойлы болсаң, озып көр»

І топ сұрақтары: 1. Ж.Баласағұнның еңбегі қалай аталды? 2. Алғашқы көмекке пайдаланатын бейметалл. 3. Ноғай Ордасының астанасы.

6 слайд
І топ сұрақтары: 1. Ж.Баласағұнның еңбегі қалай аталды? 2. Алғашқы көмекке пайдаланатын бейметалл. 3. Ноғай Ордасының астанасы. 4. Сұйықтың ең кішкетай бөлшегі қалай аталады? 5.Қазақстанда қанша облыс бар? 6. Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан нүктеге дейінгі қашықтық. 7.Тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдары туралы ғылым? 8. Шу,Талас аңғарындағы Х V ғасырдың ортасында қалыптасқан мемлекет? 9. Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы құпиялап жазу. 10.Топырақты құнарландыратын элемент.

6 слайд

І топ сұрақтары: 1. Ж.Баласағұнның еңбегі қалай аталды? 2. Алғашқы көмекке пайдаланатын бейметалл. 3. Ноғай Ордасының астанасы. 4. Сұйықтың ең кішкетай бөлшегі қалай аталады? 5.Қазақстанда қанша облыс бар? 6. Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан нүктеге дейінгі қашықтық. 7.Тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдары туралы ғылым? 8. Шу,Талас аңғарындағы Х V ғасырдың ортасында қалыптасқан мемлекет? 9. Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы құпиялап жазу. 10.Топырақты құнарландыратын элемент.

ІІ топ сұрақтары: 1.«Азуы алты қарыс» тұрақты тіркесінің мағынасын табыңыз? 2.Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ бөлігі

7 слайд
ІІ топ сұрақтары: 1.«Азуы алты қарыс» тұрақты тіркесінің мағынасын табыңыз? 2.Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ бөлігі   3. Қыпшақ хандығының астанасы. 4. Будың сұйыққа айналу құбылысы? 5. Республикалық дәрежедегі қалалар. 6. Интернетке қосылуға арналған құрылғы. 7. Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі. 8.Денесінде қышқыл бар жәндік? 9.Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген? 10. Адамның шығу тегін зерттейтін ғылым саласы.

7 слайд

ІІ топ сұрақтары: 1.«Азуы алты қарыс» тұрақты тіркесінің мағынасын табыңыз? 2.Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ бөлігі   3. Қыпшақ хандығының астанасы. 4. Будың сұйыққа айналу құбылысы? 5. Республикалық дәрежедегі қалалар. 6. Интернетке қосылуға арналған құрылғы. 7. Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі. 8.Денесінде қышқыл бар жәндік? 9.Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген? 10. Адамның шығу тегін зерттейтін ғылым саласы.

ІІІ - бөлім «Мықты болсаң, тауып көр 1. Бұл не? Оның түсі - ақ. Ол бір орында тапжылмай тұр деп ойлаймыз. Т

8 слайд
ІІІ - бөлім «Мықты болсаң, тауып көр 1. Бұл не? Оның  түсі - ақ. Ол  бір орында тапжылмай тұр деп ойлаймыз. Толық айналым уақыты – 225 - 250 миллион жыл. Ол атом реакторы іспетті. Оның сыртының температурасы Кельвин шкаласы бойынша, 1 миллион градус болса, ішкі температурасы бар - жоғы 6 000 К. 2. Бұл қай жануар? Адамға қарағанда 6 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы  аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіреді, 60 метр қашықтықтан көре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады? 3 .Бұл зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не.?  4. Қазіргі заман жаңа технологиялар заманы. Кез келген қиын сұрағыңды бүкіл ел болып, тіпті дүние жүзі болып шешуге көмектеседі. Осының бәрі ненің көмегімен жүзеге асырылады. 

8 слайд

ІІІ - бөлім «Мықты болсаң, тауып көр 1. Бұл не? Оның  түсі - ақ. Ол  бір орында тапжылмай тұр деп ойлаймыз. Толық айналым уақыты – 225 - 250 миллион жыл. Ол атом реакторы іспетті. Оның сыртының температурасы Кельвин шкаласы бойынша, 1 миллион градус болса, ішкі температурасы бар - жоғы 6 000 К. 2. Бұл қай жануар? Адамға қарағанда 6 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы  аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіреді, 60 метр қашықтықтан көре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады? 3 .Бұл зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не.?  4. Қазіргі заман жаңа технологиялар заманы. Кез келген қиын сұрағыңды бүкіл ел болып, тіпті дүние жүзі болып шешуге көмектеседі. Осының бәрі ненің көмегімен жүзеге асырылады. 

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

ІV- бөлім «Сырлы сауалдар»

11 слайд
ІV- бөлім «Сырлы сауалдар»

11 слайд

ІV- бөлім «Сырлы сауалдар»

1.Қазақ балалары ұлттық ойында пайдаланған металл? 2.Қазақ халқының түсінігі бойынша аспан әлемінде кездесетін металл? 3.Үй

12 слайд
1.Қазақ балалары ұлттық ойында пайдаланған металл? 2.Қазақ халқының түсінігі бойынша аспан әлемінде кездесетін металл? 3.Үй тұрмысында сәндік үшін қолданылатын металл? 4. Жез құрамы неден тұрады? 5. Тайқазан жеті түрлі металдан құйылған ол кандай металдар? 6. Асханада қолданылатын қышқыл? 7. Пышақты қалай өткір етіп қайрауға болады? 8. Алма, алмұрт, қауын, қарбызды кескенде пышақ неге қараяды? 9. Адам ағзасындағы өт пен бүйрекке тас қайдан жинақталады?

12 слайд

1.Қазақ балалары ұлттық ойында пайдаланған металл? 2.Қазақ халқының түсінігі бойынша аспан әлемінде кездесетін металл? 3.Үй тұрмысында сәндік үшін қолданылатын металл? 4. Жез құрамы неден тұрады? 5. Тайқазан жеті түрлі металдан құйылған ол кандай металдар? 6. Асханада қолданылатын қышқыл? 7. Пышақты қалай өткір етіп қайрауға болады? 8. Алма, алмұрт, қауын, қарбызды кескенде пышақ неге қараяды? 9. Адам ағзасындағы өт пен бүйрекке тас қайдан жинақталады?

 Ғылым дами берсін ғаламдағы, Білімді үйренейік жаңа замандағы. Аман сау тұрыңыздар осыменен Зияткерлік ойынымыз тәмамдалды.

13 слайд
 Ғылым дами берсін ғаламдағы, Білімді үйренейік жаңа замандағы. Аман сау тұрыңыздар осыменен Зияткерлік ойынымыз тәмамдалды.  

13 слайд

 Ғылым дами берсін ғаламдағы, Білімді үйренейік жаңа замандағы. Аман сау тұрыңыздар осыменен Зияткерлік ойынымыз тәмамдалды.  

Назарларыңызға рақмет!

14 слайд
Назарларыңызға рақмет!

14 слайд

Назарларыңызға рақмет!