Не? Қашан? Қайда
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
9 сыныптар
1 слайд
9 сыныптар
2 слайд
МАҚСАТЫ:
Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын,
зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту,
ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа,
алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп
қалыптастыру.
2 слайд
МАҚСАТЫ: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
3 слайд
ЖОСПАР
2 турда жүргізіледі:
1 тур “Не? Қашан?Қайда?”
2 тур Оқушылардың қабілетін
дамытуға арналған тапсырмалар
3 слайд
ЖОСПАР 2 турда жүргізіледі: 1 тур “Не? Қашан?Қайда?” 2 тур Оқушылардың қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Ойын ережесі.
Көрермендер ойыншыларға сұрақтар қояды, ал ойыншылар
1 минуттың ішінде топпен бірге ақылдаса отырып, сұраққа жауап іздейді.
Егер ойыншылар дұрыс жауап берсе, ұпай алады. Ал егер ойыншылар
сұраққа қате жауап беретін болса,онда ұпай көрермендерде қалады.
Ойын үстелі 16 секторға бөлінген. Осы 16 секторда конверттерге
салынған, көрермендер дайындаған сұрақтар бар.
Ойыншылар қандай сұраққа жауап беретінін,ойын үстеліндегі секторды
таңдағаннан кейін бағыттауыш көрсетеді.
Егер ойыншылар сұрақтың жауабын білетін болса, 1 минут
ойланбай – ақ жауап беруге болады.
Егер бұл сұрақ жауабы дұрыс болса, бұл 1 минуттық уақыттары
келесі сұраққа жауап іздегенде қосылады.
5 слайд
Ойын ережесі. Көрермендер ойыншыларға сұрақтар қояды, ал ойыншылар 1 минуттың ішінде топпен бірге ақылдаса отырып, сұраққа жауап іздейді. Егер ойыншылар дұрыс жауап берсе, ұпай алады. Ал егер ойыншылар сұраққа қате жауап беретін болса,онда ұпай көрермендерде қалады. Ойын үстелі 16 секторға бөлінген. Осы 16 секторда конверттерге салынған, көрермендер дайындаған сұрақтар бар. Ойыншылар қандай сұраққа жауап беретінін,ойын үстеліндегі секторды таңдағаннан кейін бағыттауыш көрсетеді. Егер ойыншылар сұрақтың жауабын білетін болса, 1 минут ойланбай – ақ жауап беруге болады. Егер бұл сұрақ жауабы дұрыс болса, бұл 1 минуттық уақыттары келесі сұраққа жауап іздегенде қосылады.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
сұрақ
«Жыл он екі ай ішінде
30 және 31 сандары ауысып
отырады.
Ал 28 саны қай айда
кездеседі?”
(Барлық
айда)
7 слайд
сұрақ «Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі?” (Барлық айда)
8 слайд
«Сықырлаған арба үстінде
келе жатқан екі жолаушының
біреуі жолдың
жартысын өткенде жолдың
жартысы қалғанша ұйықтады.
Жолаушы жолдың
қанша бөлігін ұйықтады.»
(Төрттен
бірін)
8 слайд
«Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады.» (Төрттен бірін)
9 слайд
«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым.
Қырсық жолаушы күніне екі шақырым
алға жүріп, кешке бір шақырым
кейін қайтады. Қырсық жолаушы
екінші қыстаққа неше күнде
жетеді?
9 күнде
9 слайд
«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? 9 күнде
10 слайд
«Арман, Аян, Абзал
ағайынды үшеуі әр түрлі
сыныпта оқиды. Абзал
Арманнан, ал Аян Абзалдан
кіші емес. Бұл үйдің үлкені,
ортаншысы, кішісі кім?»
Аян
Абзал
Арман
10 слайд
«Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім?» Аян Абзал Арман
11 слайд
( 19 рет)
8 “б” сынып оқушысы
«Кенгуру» байқауы 1991
жылдан бастап Европада
жыл сайын өткізіліп
тұрады. Байқау 2009
жылы нешінші рет өтті?
11 слайд
( 19 рет) 8 “б” сынып оқушысы «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бастап Европада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өтті?
12 слайд
28
10 “а” сынып оқушысы
Қояндар жанұясының үш
мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп
қойған. Әкесі
шешесіне қарағанда 5
сәбіз артық жеген. Ал баласы 12
сәбіз жеген, шешесі
неше сәбіз жеген?
12 слайд
28 10 “а” сынып оқушысы Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбіз артық жеген. Ал баласы 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген?
13 слайд
Блиц
турнир
Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір
аяғымен тұрғанда қанша тартады.
Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір
аяғымен тұрғанда қанша тартады.
(Бір пұт)
Ең кіші жай сан.
Ең үлкен екі таңбалы сан
2
99
13 слайд
Блиц турнир Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. (Бір пұт) Ең кіші жай сан. Ең үлкен екі таңбалы сан 2 99
14 слайд
Айдар қағаз парағын бес рет
бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды
тескен. Қағаз парақты қайта
жазғанда неше тесік шығады?
32
14 слайд
Айдар қағаз парағын бес рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? 32
15 слайд
Бір сан ойладық, сол санды 2 есе көбейтіп,
шыққан нәтижені 3 – ке көбейткенде,
282 алдық. Ойланған санды тап.
10 “а” сынып оқушысы
47
15 слайд
Бір сан ойладық, сол санды 2 есе көбейтіп, шыққан нәтижені 3 – ке көбейткенде, 282 алдық. Ойланған санды тап. 10 “а” сынып оқушысы 47
16 слайд
Мен кәдімгі көрінбеспін,
Тағдырым ғой бұл менің
Кішілігім соншалықты,
Өлшеуге де келмеймін.
Бірақ, достар сендіремін,
Пайда әкелдім ғылымға
Төбесімін бұрыштың мен,
Ортақ нәрсе түзуге. Бұл не?
нүкте
16 слайд
Мен кәдімгі көрінбеспін, Тағдырым ғой бұл менің Кішілігім соншалықты, Өлшеуге де келмеймін. Бірақ, достар сендіремін, Пайда әкелдім ғылымға Төбесімін бұрыштың мен, Ортақ нәрсе түзуге. Бұл не? нүкте
17 слайд
8 «ә» сынып оқушысы
1 2 3 4 5 6 7 жазылуына
қосындысы
100 болатындай « +»
қалай қоюға болады ?
(1+2+34+56+7 немесе 1+23+4+5+67)
17 слайд
8 «ә» сынып оқушысы 1 2 3 4 5 6 7 жазылуына қосындысы 100 болатындай « +» қалай қоюға болады ? (1+2+34+56+7 немесе 1+23+4+5+67)
18 слайд
10 “а” сынып оқушысы
Үш таңбалы санның цифрларының
қосындысы 17 – ге, ал көбейтіндісі
64- ке тең.
Барлық мүмкін болатын сандарды көрсет.
(188, 818 немесе 881)(188, 818 немесе 881)
18 слайд
10 “а” сынып оқушысы Үш таңбалы санның цифрларының қосындысы 17 – ге, ал көбейтіндісі 64- ке тең. Барлық мүмкін болатын сандарды көрсет. (188, 818 немесе 881)(188, 818 немесе 881)
19 слайд
8”б” сынып оқушысы
Екі бала 120 жаңғақты бөліп алды,
біреуі әркез екіден,
ал екіншісі әр кез үштен алды.
Қанша жаңғақ әрбір бала алған?
( 48 және 72) ( 48 және 72)
19 слайд
8”б” сынып оқушысы Екі бала 120 жаңғақты бөліп алды, біреуі әркез екіден, ал екіншісі әр кез үштен алды. Қанша жаңғақ әрбір бала алған? ( 48 және 72) ( 48 және 72)
20 слайд
Орманда әр 40 м сайын Марат саңырау
құлақ тауып отырды.
Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса,
бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы
саңырауқұлаққа
дейін қанша м жол жүрген.
(760 м)
20 слайд
Орманда әр 40 м сайын Марат саңырау құлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы саңырауқұлаққа дейін қанша м жол жүрген. (760 м)