Материалдар / Не? Қашан? Қайда
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Не? Қашан? Қайда

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды оқушылармен шығармашылық жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
531
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
9 сыныптар

1 слайд
9 сыныптар

1 слайд

9 сыныптар

МАҚСАТЫ: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін те

2 слайд
МАҚСАТЫ: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.

2 слайд

МАҚСАТЫ: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.

ЖОСПАР 2 турда жүргізіледі: 1 тур “Не? Қашан?Қайда?” 2 тур Оқушылардың қабілетін дамыт

3 слайд
ЖОСПАР 2 турда жүргізіледі: 1 тур “Не? Қашан?Қайда?” 2 тур Оқушылардың қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар

3 слайд

ЖОСПАР 2 турда жүргізіледі: 1 тур “Не? Қашан?Қайда?” 2 тур Оқушылардың қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар

4 слайд

4 слайд

Ойын ережесі. Көрермендер ойыншыларға сұрақтар қояды, ал ойыншылар 1 минуттың ішінде топпен бірге ақылдаса отырып,

5 слайд
Ойын ережесі. Көрермендер ойыншыларға сұрақтар қояды, ал ойыншылар 1 минуттың ішінде топпен бірге ақылдаса отырып, сұраққа жауап іздейді. Егер ойыншылар дұрыс жауап берсе, ұпай алады. Ал егер ойыншылар сұраққа қате жауап беретін болса,онда ұпай көрермендерде қалады. Ойын үстелі 16 секторға бөлінген. Осы 16 секторда конверттерге салынған, көрермендер дайындаған сұрақтар бар. Ойыншылар қандай сұраққа жауап беретінін,ойын үстеліндегі секторды таңдағаннан кейін бағыттауыш көрсетеді. Егер ойыншылар сұрақтың жауабын білетін болса, 1 минут ойланбай – ақ жауап беруге болады. Егер бұл сұрақ жауабы дұрыс болса, бұл 1 минуттық уақыттары келесі сұраққа жауап іздегенде қосылады.

5 слайд

Ойын ережесі. Көрермендер ойыншыларға сұрақтар қояды, ал ойыншылар 1 минуттың ішінде топпен бірге ақылдаса отырып, сұраққа жауап іздейді. Егер ойыншылар дұрыс жауап берсе, ұпай алады. Ал егер ойыншылар сұраққа қате жауап беретін болса,онда ұпай көрермендерде қалады. Ойын үстелі 16 секторға бөлінген. Осы 16 секторда конверттерге салынған, көрермендер дайындаған сұрақтар бар. Ойыншылар қандай сұраққа жауап беретінін,ойын үстеліндегі секторды таңдағаннан кейін бағыттауыш көрсетеді. Егер ойыншылар сұрақтың жауабын білетін болса, 1 минут ойланбай – ақ жауап беруге болады. Егер бұл сұрақ жауабы дұрыс болса, бұл 1 минуттық уақыттары келесі сұраққа жауап іздегенде қосылады.

6 слайд

6 слайд

сұрақ «Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі?” (Бар

7 слайд
сұрақ «Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі?” (Барлық айда)

7 слайд

сұрақ «Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі?” (Барлық айда)

«Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қал

8 слайд
«Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады.» (Төрттен бірін)

8 слайд

«Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады.» (Төрттен бірін)

«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жо

9 слайд
«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? 9 күнде

9 слайд

«Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? 9 күнде

«Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, о

10 слайд
«Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім?» Аян Абзал Арман

10 слайд

«Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім?» Аян Абзал Арман

( 19 рет) 8 “б” сынып оқушысы «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бастап Европада жыл сайын өткізіліп тұра

11 слайд
( 19 рет) 8 “б” сынып оқушысы «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бастап Европада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өтті?

11 слайд

( 19 рет) 8 “б” сынып оқушысы «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бастап Европада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өтті?

28 10 “а” сынып оқушысы Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп қойған. Әкесі шешесін

12 слайд
28 10 “а” сынып оқушысы Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбіз артық жеген. Ал баласы 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген?

12 слайд

28 10 “а” сынып оқушысы Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбіз артық жеген. Ал баласы 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген?

Блиц турнир Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда

13 слайд
Блиц турнир Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. (Бір пұт) Ең кіші жай сан. Ең үлкен екі таңбалы сан 2 99

13 слайд

Блиц турнир Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады. (Бір пұт) Ең кіші жай сан. Ең үлкен екі таңбалы сан 2 99

Айдар қағаз парағын бес рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? 32

14 слайд
Айдар қағаз парағын бес рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? 32

14 слайд

Айдар қағаз парағын бес рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? 32

Бір сан ойладық, сол санды 2 есе көбейтіп, шыққан нәтижені 3 – ке көбейткенде, 282 алдық. Ойланған санды тап. 10 “а” сынып

15 слайд
Бір сан ойладық, сол санды 2 есе көбейтіп, шыққан нәтижені 3 – ке көбейткенде, 282 алдық. Ойланған санды тап. 10 “а” сынып оқушысы 47

15 слайд

Бір сан ойладық, сол санды 2 есе көбейтіп, шыққан нәтижені 3 – ке көбейткенде, 282 алдық. Ойланған санды тап. 10 “а” сынып оқушысы 47

Мен кәдімгі көрінбеспін, Тағдырым ғой бұл менің Кішілігім соншалықты, Өлшеуге де келмеймін. Бірақ, достар сендіремін, Пайда әке

16 слайд
Мен кәдімгі көрінбеспін, Тағдырым ғой бұл менің Кішілігім соншалықты, Өлшеуге де келмеймін. Бірақ, достар сендіремін, Пайда әкелдім ғылымға Төбесімін бұрыштың мен, Ортақ нәрсе түзуге. Бұл не? нүкте

16 слайд

Мен кәдімгі көрінбеспін, Тағдырым ғой бұл менің Кішілігім соншалықты, Өлшеуге де келмеймін. Бірақ, достар сендіремін, Пайда әкелдім ғылымға Төбесімін бұрыштың мен, Ортақ нәрсе түзуге. Бұл не? нүкте

8 «ә» сынып оқушысы 1 2 3 4 5 6 7 жазылуына қосындысы 100 болатындай « +» қалай қоюға болады ? (1+2+34+56+7 немесе 1+23+4

17 слайд
8 «ә» сынып оқушысы 1 2 3 4 5 6 7 жазылуына қосындысы 100 болатындай « +» қалай қоюға болады ? (1+2+34+56+7 немесе 1+23+4+5+67)

17 слайд

8 «ә» сынып оқушысы 1 2 3 4 5 6 7 жазылуына қосындысы 100 болатындай « +» қалай қоюға болады ? (1+2+34+56+7 немесе 1+23+4+5+67)

10 “а” сынып оқушысы Үш таңбалы санның цифрларының қосындысы 17 – ге, ал көбейтіндісі 64- ке тең. Барлық мүмкін болатын сан

18 слайд
10 “а” сынып оқушысы Үш таңбалы санның цифрларының қосындысы 17 – ге, ал көбейтіндісі 64- ке тең. Барлық мүмкін болатын сандарды көрсет. (188, 818 немесе 881)(188, 818 немесе 881)

18 слайд

10 “а” сынып оқушысы Үш таңбалы санның цифрларының қосындысы 17 – ге, ал көбейтіндісі 64- ке тең. Барлық мүмкін болатын сандарды көрсет. (188, 818 немесе 881)(188, 818 немесе 881)

8”б” сынып оқушысы Екі бала 120 жаңғақты бөліп алды, біреуі әркез екіден, ал екіншісі әр кез үштен алды. Қанша жаңғақ әрбір

19 слайд
8”б” сынып оқушысы Екі бала 120 жаңғақты бөліп алды, біреуі әркез екіден, ал екіншісі әр кез үштен алды. Қанша жаңғақ әрбір бала алған? ( 48 және 72) ( 48 және 72)

19 слайд

8”б” сынып оқушысы Екі бала 120 жаңғақты бөліп алды, біреуі әркез екіден, ал екіншісі әр кез үштен алды. Қанша жаңғақ әрбір бала алған? ( 48 және 72) ( 48 және 72)

Орманда әр 40 м сайын Марат саңырау құлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап с

20 слайд
Орманда әр 40 м сайын Марат саңырау құлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы саңырауқұлаққа дейін қанша м жол жүрген. (760 м)

20 слайд

Орманда әр 40 м сайын Марат саңырау құлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы саңырауқұлаққа дейін қанша м жол жүрген. (760 м)