Материалдар / Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
1773
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Маңғыстау ауданы Н.Жұбаев орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі Булекбаева Венера ЕрболатовнаСабақтың тақырыбы: Неліктен Александ

1 слайд
Маңғыстау ауданы Н.Жұбаев орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі Булекбаева Венера ЕрболатовнаСабақтың тақырыбы: Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады . Сабақта қол жеткізетін мақсаттар Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі 5.3.2.1.-ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану 5.3.2.2.-Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларынқалай өзгерткенін талдау. - Сақтардың Александр Македонский әскерімен болған соғыста жеңу себептерін анықтайды - соғыстар мен империялардың құрылуының нәтижесінде мемлекеттердің шекараларыныңөзгеруі н түсінеді - Александр Македонский жаулап алған елдерін анықтайды - -Александр Македонскийдің скифтермен соғысын анықтайды

Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы бөлім Жаңа сөздер «фаланга», «отар», «империя» Өзгелердің мәде

2 слайд
Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы бөлім Жаңа сөздер «фаланга», «отар», «империя» Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау География(картамен жұмыс)Қазақстан тарихы 3В бөлім Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленеді

Сабақтың басы: Ытымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топ

3 слайд
Сабақтың басы: Ытымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа бөлу Жеке жұмыс: «Миға шабуыл» әдісі Сабақтың ортасы: Жаңа сабақты кітаптағы суреттер арқылы «Тұлғаны таны» әдісі. Топтық жұмыс: «Скифтер дегеніміз кімдер» А3 қағазға топ санына қарай басып шығару. Топтарға қосымша мәліметтерді бөліп беру. «Топтастыру» әдісі: Сабақтың соңы: Картамен жұмыс Кері байланыс: «Сенім ағашы» әдісі. Үй тапсырмасы: «Александр Македоснкий өмірі» эссе жазу. Бағалау: Оқушылар «Сенім ағашы» арқылы бағаланады. Бағалауды мұғалім және оқушылар жүргізеді.Сабақ барысы

Рефлексия: «Сенім ағашы» Сабақты түсінбедім, сабаққа қатыса алмадым Сабаққа белсенде қатыстым, азда болса топқп пайдам тиді Саб

4 слайд
Рефлексия: «Сенім ағашы» Сабақты түсінбедім, сабаққа қатыса алмадым Сабаққа белсенде қатыстым, азда болса топқп пайдам тиді Сабақта берілген оқу материалдарын жете түсіндім, өзіме қажеттісін алдым

Саралау Бағалау Қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушыларға топтық тапсырмалар беру арқылы салыстыру, сараптауға дағдыландыру.

5 слайд
Саралау Бағалау Қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушыларға топтық тапсырмалар беру арқылы салыстыру, сараптауға дағдыландыру. «Тұлғаны таны» әдісі арқылы оқушылар Александр Македонский туралы деректерді сараптап, саралап,өзіне керегін алуға дағдыланады. Қабілетті оқушыларға қосымша картамен жұмыс берілді . Оқушылар «Сенім ағашы» арқылы бағаланады.Бағалауд ы мұғалім және оқушылар жүргізеді. Оқушылар «Сенім ағашы» арқылы бағаланады.Бағалау ды мұғалім және оқушылар жүргізеді.