Ницше Философиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы1
M НИЦШЕ
ФИЛОСОФИЯС
Ы
У К А Ж И Т Е З Д Е С Ь А Д Р Е С В Е Б - С А Й Т А
1 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы1 M НИЦШЕ ФИЛОСОФИЯС Ы У К А Ж И Т Е З Д Е С Ь А Д Р Е С В Е Б - С А Й Т А
2 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы2
M ЖОСПАР
1. ФРИДРИХ НИЦШЕ (1844-1900).
2. НИЦШЕНІҢ ЖҰМЫСЫНДА ӘДЕТТЕ ҮШ
КЕЗЕҢ БӨЛІНЕДІ:
3. ОЛ ҮШІН БАСТЫ МӘСЕЛЕ-ЕРІК
МӘСЕЛЕСІ.
4. НИЦШЕ АФОРИЗМДЕРІ
5. ФРИДРИХ НИЦШЕНІҢ НЕГІЗГІ
ИДЕЯЛАРЫ
6. ВОЛЯ К ВЛАСТИ. БИЛІККЕ ЕРІК.
7. НИГИЛИЗМ
8. МЕМЛЕКЕТ-ЗАҢ-НИЦШЕ
2 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы2 M ЖОСПАР 1. ФРИДРИХ НИЦШЕ (1844-1900). 2. НИЦШЕНІҢ ЖҰМЫСЫНДА ӘДЕТТЕ ҮШ КЕЗЕҢ БӨЛІНЕДІ: 3. ОЛ ҮШІН БАСТЫ МӘСЕЛЕ-ЕРІК МӘСЕЛЕСІ. 4. НИЦШЕ АФОРИЗМДЕРІ 5. ФРИДРИХ НИЦШЕНІҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯЛАРЫ 6. ВОЛЯ К ВЛАСТИ. БИЛІККЕ ЕРІК. 7. НИГИЛИЗМ 8. МЕМЛЕКЕТ-ЗАҢ-НИЦШЕ
3 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы3
M ФРИДРИХ
НИЦШЕ (1844-
1900).
Ф р и д р и х В и л ь г е л ь м Н и ц ш е 1 8 4 4
ж ы л ы 1 5 қ а з а н д а С а к с о н и я д а
д ү н и е г е к е л г е н Р е к е н қ а л а с ы н д а
п р о т е с т а н т т ы қ д і н и қ ы з м е т к е р д і ң
о т б а с ы н д а . О л а л д ы т а м а ш а
г у м а н и т а р л ы қ б і л і м а л д ы м е н
м е к т е п т е , с о д а н к е й і н Б о н н ж ә н е
Л е й п ц и г у н и в е р с и т е т т е р і . 2 4
ж а с қ а ә р е ң ж е т е д і ж ы л , о л
к л а с с и к а л ы қ ф и л о л о г и я
п р о ф е с с о р ы л а у а з ы м ы н
а л а д ы Б а з е л ь у н и в е р с и т е т і
( Ш в е й ц а р и я ) .
" у а қ т ы л ы е м е с " д е г е н а т п е н
б і р і к т і р і л г е н т ө р т э с с е р е ф л е к с и я
" ( 1 8 7 3 - 1 ( S 7 6 ) , " п о з и т и в и с т і к "
к і т а п т а р " А д а м , т ы м а д а м " ( 1 8 7 8 -
1 8 8 0 ) , " т а ң е р т е ң г і л і к Т а ң " ( 1 8 8 1 )
ж ә н е " к ө ң і л д і ғ ы л ы м " ( 1 8 8 2
3 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы3 M ФРИДРИХ НИЦШЕ (1844- 1900). Ф р и д р и х В и л ь г е л ь м Н и ц ш е 1 8 4 4 ж ы л ы 1 5 қ а з а н д а С а к с о н и я д а д ү н и е г е к е л г е н Р е к е н қ а л а с ы н д а п р о т е с т а н т т ы қ д і н и қ ы з м е т к е р д і ң о т б а с ы н д а . О л а л д ы т а м а ш а г у м а н и т а р л ы қ б і л і м а л д ы м е н м е к т е п т е , с о д а н к е й і н Б о н н ж ә н е Л е й п ц и г у н и в е р с и т е т т е р і . 2 4 ж а с қ а ә р е ң ж е т е д і ж ы л , о л к л а с с и к а л ы қ ф и л о л о г и я п р о ф е с с о р ы л а у а з ы м ы н а л а д ы Б а з е л ь у н и в е р с и т е т і ( Ш в е й ц а р и я ) . " у а қ т ы л ы е м е с " д е г е н а т п е н б і р і к т і р і л г е н т ө р т э с с е р е ф л е к с и я " ( 1 8 7 3 - 1 ( S 7 6 ) , " п о з и т и в и с т і к " к і т а п т а р " А д а м , т ы м а д а м " ( 1 8 7 8 - 1 8 8 0 ) , " т а ң е р т е ң г і л і к Т а ң " ( 1 8 8 1 ) ж ә н е " к ө ң і л д і ғ ы л ы м " ( 1 8 8 2
4 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы4
M •
б і р і н ш і к е з е ң –
Ш о п е н г а у э р и д е я л а р ы н ы ң
ә с е р і б а с ы м ж ә н е В а г н е р
( 1 8 7 2 - 1 8 7 6 )НИЦШЕНІҢ
ЖҰМЫСЫНДА
ӘДЕТТЕ ҮШ КЕЗЕҢ
БӨЛІНЕДІ:
екінші кезең жаратылыстану
ғылымдарына қызығушылықпен
сипатталады жәнепозитивизмге
деген құштарлық
үшінші ницшеан кезеңі (1883-1888
жж.)құрылады, "По ту сторону добра и
зла ”,"Мораль шежіресі"," пұттардың
Ымырттары"," Антихрист"," Esse home "
және,
4 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы4 M • б і р і н ш і к е з е ң – Ш о п е н г а у э р и д е я л а р ы н ы ң ә с е р і б а с ы м ж ә н е В а г н е р ( 1 8 7 2 - 1 8 7 6 )НИЦШЕНІҢ ЖҰМЫСЫНДА ӘДЕТТЕ ҮШ КЕЗЕҢ БӨЛІНЕДІ: екінші кезең жаратылыстану ғылымдарына қызығушылықпен сипатталады жәнепозитивизмге деген құштарлық үшінші ницшеан кезеңі (1883-1888 жж.)құрылады, "По ту сторону добра и зла ”,"Мораль шежіресі"," пұттардың Ымырттары"," Антихрист"," Esse home " және,
5 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы5
M ФРИДРИХ НИЦШЕНІҢ НЕГІЗГІ
ИДЕЯЛАРЫ
ВОЛЯ К
ВЛАСТИ.
БИЛІККЕ
ЕРІК.
5 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы5 M ФРИДРИХ НИЦШЕНІҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯЛАРЫ ВОЛЯ К ВЛАСТИ. БИЛІККЕ ЕРІК.
6 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы6
M М Е С Т О Д Л Я П О Д З А Г О Л О В К А
Ницше көрді"билікке деген ерік-
жігерде"өмірді құтқару құралы.
«Билікке ерік»
Ницше-бұл, ең алдымен, кез-келген
адамның маңыздылығы туралы мәселе
қоғамдық өмір құбылыстары. "Билікке
деген ерік" - бұл заңның негізі күшті.
Мораль " негізінде мырзалар " келесі
ережелер: өмірдің мәні,"билікке деген
ерік" ретінде түсініледі; адамдардың
табиғи теңсіздігі, ол өмірлік күштер мен
"ерік-жігердегі" айырмашылықтарға
сүйенедібилік"; күшті адам ешқандай
моральмен байланысты емеснормалары. ОЛ ҮШІН БАСТЫ
МӘСЕЛЕ-ЕРІК МӘСЕЛЕСІ
6 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы6 M М Е С Т О Д Л Я П О Д З А Г О Л О В К А Ницше көрді"билікке деген ерік- жігерде"өмірді құтқару құралы. «Билікке ерік» Ницше-бұл, ең алдымен, кез-келген адамның маңыздылығы туралы мәселе қоғамдық өмір құбылыстары. "Билікке деген ерік" - бұл заңның негізі күшті. Мораль " негізінде мырзалар " келесі ережелер: өмірдің мәні,"билікке деген ерік" ретінде түсініледі; адамдардың табиғи теңсіздігі, ол өмірлік күштер мен "ерік-жігердегі" айырмашылықтарға сүйенедібилік"; күшті адам ешқандай моральмен байланысты емеснормалары. ОЛ ҮШІН БАСТЫ МӘСЕЛЕ-ЕРІК МӘСЕЛЕСІ
7 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы7
M НИЦШЕ
АФОРИЗМДЕРІ
7 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы7 M НИЦШЕ АФОРИЗМДЕРІ
8 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы8
M ВОЛЯ К ВЛАСТИ. БИЛІККЕ
ЕРІК.
екі негізгі
көзге
негізделген
:
Шопенгауэ
р және
грек
философия
сы.Ницше адамзаттың ерік-
жігерімен қозғалады
деген қорытындыға
келді
билік.
е р ік -
ж іге р і
а д а м н ы ң
м о ти вте р і
н та л д а у .
8 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы8 M ВОЛЯ К ВЛАСТИ. БИЛІККЕ ЕРІК. екі негізгі көзге негізделген : Шопенгауэ р және грек философия сы.Ницше адамзаттың ерік- жігерімен қозғалады деген қорытындыға келді билік. е р ік - ж іге р і а д а м н ы ң м о ти вте р і н та л д а у .
9 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы9
M СВЕРХЧЕЛОВЕ
К
•
Ницше христиандарды жоққа
шығарудан кем емесқұндылықтар:
әркім абсолютті жауапкершілікке ие
болуы керекосы дүниеде жасаған
әрекеттері үшін. Әркім бола мамүлдем
еркін, ол өзі үшін құндылықтар жасауы
керек.Ницше бұл идеяны ХХ ғасырда
жүзеге асыруды болжады. Кімолар осы
ережелерді ұстанады , супер адамдар
болады.
•
Адамзат дамуының басты мақсаты.
•
Сверхчеловек – жеке басын, тұрған ар
жағындағы жақсылық және жамандық.
•
Супермен жаңа моральдың, басқа
моральдың тасымалдаушысы
боладықұндылықтар.
9 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы9 M СВЕРХЧЕЛОВЕ К • Ницше христиандарды жоққа шығарудан кем емесқұндылықтар: әркім абсолютті жауапкершілікке ие болуы керекосы дүниеде жасаған әрекеттері үшін. Әркім бола мамүлдем еркін, ол өзі үшін құндылықтар жасауы керек.Ницше бұл идеяны ХХ ғасырда жүзеге асыруды болжады. Кімолар осы ережелерді ұстанады , супер адамдар болады. • Адамзат дамуының басты мақсаты. • Сверхчеловек – жеке басын, тұрған ар жағындағы жақсылық және жамандық. • Супермен жаңа моральдың, басқа моральдың тасымалдаушысы боладықұндылықтар.
10 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы10
M НИГИЛИЗМ
•
Ницше бойынша
нигилизмнің мәні:"Құдай
өлді".
•
"Христиан Құдайы" өзінің
күшін жоғалттыжәне адам
табиғатын анықтау.
•
Нигилизм-бұл тарихи
процесс, оның
барысында"өте сезімтал"
оның үстемдігінде әлсірейді
жәнеол жарамсыз болады,
сондықтан ол бароның мәні
мен мағынасын жоғалтады.
10 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы10 M НИГИЛИЗМ • Ницше бойынша нигилизмнің мәні:"Құдай өлді". • "Христиан Құдайы" өзінің күшін жоғалттыжәне адам табиғатын анықтау. • Нигилизм-бұл тарихи процесс, оның барысында"өте сезімтал" оның үстемдігінде әлсірейді жәнеол жарамсыз болады, сондықтан ол бароның мәні мен мағынасын жоғалтады.
11 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы11
M МЕМЛЕКЕТ-ЗАҢ-НИЦШЕ
•
"Мемлекет мені шақырады, онда бәрі
бірге ішедіулы, жақсы және жаман;
бәрі бар мемлекетөздерін жоғалтады,
жақсы және жаман;өзін-өзі баяу
өлтіретін мемлекетбарлығы - "өмір"
деп аталады
•
Ницше
11 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы11 M МЕМЛЕКЕТ-ЗАҢ-НИЦШЕ • "Мемлекет мені шақырады, онда бәрі бірге ішедіулы, жақсы және жаман; бәрі бар мемлекетөздерін жоғалтады, жақсы және жаман;өзін-өзі баяу өлтіретін мемлекетбарлығы - "өмір" деп аталады • Ницше
12 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы12
M Мемлекет-бұл зорлық-зомбылықтың пайда болуы мен
жалғасуының құралыәлеуметтік процестің пайда болуы, оның
барысында артықшылықтымәдени адам, қалған бұқараны
басқарады.
"Мемлекет деп аталады барлық
суық құбыжықтардың ішіндегі
суық.Ол суық өтірік айтады; Және
бұл өтірік шығады оның аузы: "мен,
мемлекет, Халықпын»
12 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы12 M Мемлекет-бұл зорлық-зомбылықтың пайда болуы мен жалғасуының құралыәлеуметтік процестің пайда болуы, оның барысында артықшылықтымәдени адам, қалған бұқараны басқарады. "Мемлекет деп аталады барлық суық құбыжықтардың ішіндегі суық.Ол суық өтірік айтады; Және бұл өтірік шығады оның аузы: "мен, мемлекет, Халықпын»
13 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы13
M САЯСА
Т •
Құқық бар
артықшылығы
Құқық-нәтиже
соғыс және
Жеңіс
13 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы13 M САЯСА Т • Құқық бар артықшылығы Құқық-нәтиже соғыс және Жеңіс
14 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы14
M МЕМЛЕКЕТТІЛІКТІҢ ТҮРЛЕРІ
ТУРАЛЫ
Аристократия-
Ақсүйектер түрі
Демократиялы
қ түрі
14 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы14 M МЕМЛЕКЕТТІЛІКТІҢ ТҮРЛЕРІ ТУРАЛЫ Аристократия- Ақсүйектер түрі Демократиялы қ түрі
15 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы15
M Ол ақсүйектер
мемлекеттерін атайды
жоғары мәдениет пен
күшті жылыжайлар
адамдардың
тұқымдары. Демократия-бұл
құлдырау түрі
мемлекет.
15 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы15 M Ол ақсүйектер мемлекеттерін атайды жоғары мәдениет пен күшті жылыжайлар адамдардың тұқымдары. Демократия-бұл құлдырау түрі мемлекет.
16 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы16
M ҚОРЫТЫНД
Ы
Фридрих Ницшенің өмірі-жарқын
мысал
адамның қоғамға және өзіне қарсы
тұруы.
"Ecce Homo" кітабының соңғы тарауында
Ницше шарықтау шегіне жетті
"Құдайға", "ақиқатқа", "христиан дініне"
қарсы ашуланған наразылықтары
мораль", "жанның құтқарылуы", "күнә" және
т. б. ол мұның бәрін қорытындылайды ГИТЛЕР И НИЦШЕ
16 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы16 M ҚОРЫТЫНД Ы Фридрих Ницшенің өмірі-жарқын мысал адамның қоғамға және өзіне қарсы тұруы. "Ecce Homo" кітабының соңғы тарауында Ницше шарықтау шегіне жетті "Құдайға", "ақиқатқа", "христиан дініне" қарсы ашуланған наразылықтары мораль", "жанның құтқарылуы", "күнә" және т. б. ол мұның бәрін қорытындылайды ГИТЛЕР И НИЦШЕ
17 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы17
M •
1. Ксенофонт Афинский. Воспоминания о Сократе. М., 1993.
•
2. Платон. Апология Сократа // Платон. Диалоги /Сост. ред.
А.Ф.Лосев. М., 1980.
•
3. Диоген Лаэртский. О жизни, учениях и изречениях знаменитых
философов. М., 1979. С. 109-118. ӘДЕБИЕТ
17 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы17 M • 1. Ксенофонт Афинский. Воспоминания о Сократе. М., 1993. • 2. Платон. Апология Сократа // Платон. Диалоги /Сост. ред. А.Ф.Лосев. М., 1980. • 3. Диоген Лаэртский. О жизни, учениях и изречениях знаменитых философов. М., 1979. С. 109-118. ӘДЕБИЕТ
18 слайд
П
УТЕШ
ЕСТВИ
Е А
Н
Н
Ы18
M НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!
18 слайд
П УТЕШ ЕСТВИ Е А Н Н Ы18 M НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!