Материалдар / "Өкпелеу мен қорланудан сақ болайық,балалар!"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Өкпелеу мен қорланудан сақ болайық,балалар!"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар зорлық-зомбылық туралы мағлұмат алады, өкпелеу мен қорлану адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсінеді. Зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2018
791
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Өкпелеу мен қорланудан сақ болайық,балалар! » Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ораз Жандосов атындағы орта мектеп интер

1 слайд
«Өкпелеу мен қорланудан сақ болайық,балалар! » Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ораз Жандосов атындағы орта мектеп интернат КММ Бастауыш сынып мұғалімі Кошакаева Айгуль Альмишовна

1 слайд

«Өкпелеу мен қорланудан сақ болайық,балалар! » Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ораз Жандосов атындағы орта мектеп интернат КММ Бастауыш сынып мұғалімі Кошакаева Айгуль Альмишовна

Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын ! 25-қараша мен 10 желтоқсан аралығындағы «Зорлық-зомбылықсыз 16 күн» деген акция біздің

2 слайд
Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын ! 25-қараша мен 10 желтоқсан аралығындағы «Зорлық-зомбылықсыз 16 күн» деген акция біздің елімізде және бүкіл әлемде 1991 жылдан бастап жүреді,бұған 100-ден астам ел қатысады.

2 слайд

Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын ! 25-қараша мен 10 желтоқсан аралығындағы «Зорлық-зомбылықсыз 16 күн» деген акция біздің елімізде және бүкіл әлемде 1991 жылдан бастап жүреді,бұған 100-ден астам ел қатысады.

 Балалар зорлық-зомбылық туралы мағлұмат алады, өкпелеу мен қорлану адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екен

3 слайд
 Балалар зорлық-зомбылық туралы мағлұмат алады, өкпелеу мен қорлану адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсінеді. Зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін біледі. Құқықтық және адамгершілік тәрбиені бала бойына қалыптастыру. Мақсаты: 

3 слайд

 Балалар зорлық-зомбылық туралы мағлұмат алады, өкпелеу мен қорлану адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсінеді. Зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін біледі. Құқықтық және адамгершілік тәрбиені бала бойына қалыптастыру. Мақсаты: 

Қазақстан Республикасы Үкіметінің заң жобаларының жұмыстарын іске асыру жоспарының 29 - тармағына сәйкес 2004 жылдың 13-желто

4 слайд
Қазақстан Республикасы Үкіметінің заң жобаларының жұмыстарын іске асыру жоспарының 29 - тармағына сәйкес 2004 жылдың 13-желтоқсанында Қазақстан Республикасы Премьер министрінің тағайындауымен «Тұрмыстық зомбылыққа қарсы әрекет ету туралы» заң жобасы әзірленді.  Заң жобасының негізгі мақсаттары  Адамның қызығушылығын, бостандығын, заңды құқықтарын қорғауға, кепілдеме беруді көтермелеу .  Отбасылық тұрмыстық қатынастар  саласындағы  құқық бұзушылықты  төмендету жөнінде тиімді шаралар қабылдау. Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алудың көп деңгейлі жүйесін жүргізу «Тұрмыстық зомбылыққа қарсы әрекет ету туралы» заң жобасы әзірленді

4 слайд

Қазақстан Республикасы Үкіметінің заң жобаларының жұмыстарын іске асыру жоспарының 29 - тармағына сәйкес 2004 жылдың 13-желтоқсанында Қазақстан Республикасы Премьер министрінің тағайындауымен «Тұрмыстық зомбылыққа қарсы әрекет ету туралы» заң жобасы әзірленді.  Заң жобасының негізгі мақсаттары  Адамның қызығушылығын, бостандығын, заңды құқықтарын қорғауға, кепілдеме беруді көтермелеу .  Отбасылық тұрмыстық қатынастар  саласындағы  құқық бұзушылықты  төмендету жөнінде тиімді шаралар қабылдау. Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алудың көп деңгейлі жүйесін жүргізу «Тұрмыстық зомбылыққа қарсы әрекет ету туралы» заң жобасы әзірленді

 жеке тұлғаға қол сұқпаушылық, (тәндік және рухани мағынада) туралы азаматтардың құқын бұзатын бір адамның екінші адамға тә

5 слайд
  жеке тұлғаға қол сұқпаушылық, (тәндік және рухани мағынада) туралы азаматтардың құқын бұзатын бір адамның екінші адамға тәндік немесе психикалық ықпал етуі. Түрлі тәсілдермен ұрып-соғу, дене жарақатын салу, азаптау (азапқа салу және денсаулыққа зиян келтіру); адам психикасына (жүйкесінің тозуы  немесе тіпті жынданып кетуін тудыруы мүмкін) қорқыту, тәнге жарақат салу катері жолымен ыкпал ету және т.б. Зорлық-зомбылықты қолдану аркылы жасалған қылмыс, қылмыстық жауапкершілікті ауырлататын мән-жай болып табылады.(википедия.анықтама) Зорлық-зомбылық-

5 слайд

  жеке тұлғаға қол сұқпаушылық, (тәндік және рухани мағынада) туралы азаматтардың құқын бұзатын бір адамның екінші адамға тәндік немесе психикалық ықпал етуі. Түрлі тәсілдермен ұрып-соғу, дене жарақатын салу, азаптау (азапқа салу және денсаулыққа зиян келтіру); адам психикасына (жүйкесінің тозуы  немесе тіпті жынданып кетуін тудыруы мүмкін) қорқыту, тәнге жарақат салу катері жолымен ыкпал ету және т.б. Зорлық-зомбылықты қолдану аркылы жасалған қылмыс, қылмыстық жауапкершілікті ауырлататын мән-жай болып табылады.(википедия.анықтама) Зорлық-зомбылық-

 Зорлықтың түрлері: - Эмоциялық зорлық – балағаттау, қорлау, сөгу, балалардың жеке өміріне қол сұғу; - Физикалық зорлық –

6 слайд
 Зорлықтың түрлері: - Эмоциялық зорлық  – балағаттау, қорлау, сөгу, балалардың жеке өміріне қол сұғу; - Физикалық зорлық  – отбасы мүшелерін мас күйінде немесе сау күйінде ұруды қолданатын эмоциялық зорлық; - Қауіп-қатер – отбасын тастап кетемін деп қорқыту, әйелін немесе балаларын ұру, өз- өзіне қол жұмсауға итермелеу; - Балаларды анасына қарсы қолдану  - әйелін өз балаларын ешқашан көрсетпейтіндігімен қорқыту, қорқытатын жолдауларды беру үшін балаларды қолдану

6 слайд

 Зорлықтың түрлері: - Эмоциялық зорлық  – балағаттау, қорлау, сөгу, балалардың жеке өміріне қол сұғу; - Физикалық зорлық  – отбасы мүшелерін мас күйінде немесе сау күйінде ұруды қолданатын эмоциялық зорлық; - Қауіп-қатер – отбасын тастап кетемін деп қорқыту, әйелін немесе балаларын ұру, өз- өзіне қол жұмсауға итермелеу; - Балаларды анасына қарсы қолдану  - әйелін өз балаларын ешқашан көрсетпейтіндігімен қорқыту, қорқытатын жолдауларды беру үшін балаларды қолдану

Ұрып-соғу

7 слайд
Ұрып-соғу

7 слайд

Ұрып-соғу

8 слайд

8 слайд

Психологиялық зорлық Күнделікті өмірде ата- аналармен қамқоршыларының, тәрбиеші мен мұғалімдерінің б

9 слайд
Психологиялық зорлық Күнделікті өмірде ата- аналармен қамқоршыларының, тәрбиеші мен мұғалімдерінің балаларды балағаттауы,намысына тиюі,оңың адамгершілік құқығына қол сұғып,келемеждеуі, сыртынан күлуі, жақсы көрмеуі, сол іске ол кінәлі болмаса да, баладан көруі.

9 слайд

Психологиялық зорлық Күнделікті өмірде ата- аналармен қамқоршыларының, тәрбиеші мен мұғалімдерінің балаларды балағаттауы,намысына тиюі,оңың адамгершілік құқығына қол сұғып,келемеждеуі, сыртынан күлуі, жақсы көрмеуі, сол іске ол кінәлі болмаса да, баладан көруі.

Жыныстық зорлық Жыныстық зорлық- зомбылық - кез-келген заңды жыныстық қатынасқа тү

10 слайд
Жыныстық зорлық Жыныстық зорлық- зомбылық - кез-келген заңды жыныстық қатынасқа түсуге баланы мәжбүрлеуден немесе үгіттеуден тұруы мүмкін, бірақ шектелмейді; баланы жезөкшелікке немесе басқа заңды жыныстықтәжірибеге эксплутациялық пайдалану; балаларды интернетте порнография көрсетуге, суреттер мен материалдарға эксплутациялық пайдалану

10 слайд

Жыныстық зорлық Жыныстық зорлық- зомбылық - кез-келген заңды жыныстық қатынасқа түсуге баланы мәжбүрлеуден немесе үгіттеуден тұруы мүмкін, бірақ шектелмейді; баланы жезөкшелікке немесе басқа заңды жыныстықтәжірибеге эксплутациялық пайдалану; балаларды интернетте порнография көрсетуге, суреттер мен материалдарға эксплутациялық пайдалану

Сақ бол!

11 слайд
Сақ бол!

11 слайд

Сақ бол!

Экономикалық зорлық Ата-аналардың тарапынан балаға қажетті тамақ, киім-кешек, үй- жай,тә

12 слайд
Экономикалық зорлық Ата-аналардың тарапынан балаға қажетті тамақ, киім-кешек, үй- жай,тәлім- тәрбие,білім, дәрігерлік көмекті көрсете алмау (кедейшілік, психикалық ауру,тәжірибенің жоқтығы) әсер етеді

12 слайд

Экономикалық зорлық Ата-аналардың тарапынан балаға қажетті тамақ, киім-кешек, үй- жай,тәлім- тәрбие,білім, дәрігерлік көмекті көрсете алмау (кедейшілік, психикалық ауру,тәжірибенің жоқтығы) әсер етеді

 Балаларымыз зорлық – зомбылыққа душар болмау үшін не істеуіміз керек? Көшеде түнгі беймезгіл уақытта қалмауға тырысу, көшед

13 слайд
 Балаларымыз зорлық – зомбылыққа душар болмау үшін не істеуіміз керек? Көшеде түнгі беймезгіл уақытта қалмауға тырысу, көшеде танымайтын адамдармен әңгімелеспеу және онымен қараңғы жерлерге, адамдар жоқ орындарға және т.б. жерлерге бармау. Егер Сізге тұрмыстық зорлық – зомбылық қауіп төндірсе, үйден кетіп қалуға тырысу, ертерек қашып кетуге сөмкеңді дайындау, тиісті құжаттарынмен бірге, көрші – көлемдерінмен сөйлесу, айқай-шу шығарылғанда келу және полицияға хабарлау. Қане ойланайық:

13 слайд

 Балаларымыз зорлық – зомбылыққа душар болмау үшін не істеуіміз керек? Көшеде түнгі беймезгіл уақытта қалмауға тырысу, көшеде танымайтын адамдармен әңгімелеспеу және онымен қараңғы жерлерге, адамдар жоқ орындарға және т.б. жерлерге бармау. Егер Сізге тұрмыстық зорлық – зомбылық қауіп төндірсе, үйден кетіп қалуға тырысу, ертерек қашып кетуге сөмкеңді дайындау, тиісті құжаттарынмен бірге, көрші – көлемдерінмен сөйлесу, айқай-шу шығарылғанда келу және полицияға хабарлау. Қане ойланайық:

- Үйде жалғыз болғанда, бөтен адамдарды үйге кіргізбеу керек; - Бөтен біреудің машинасына отырмау, қыдырып жүргенде бөтен

14 слайд
- Үйде жалғыз болғанда, бөтен  адамдарды үйге кіргізбеу керек;  - Бөтен біреудің машинасына отырмау, қыдырып жүргенде бөтен адамдардан тәтті, сыйлықтар алмау керектігін үйрету қажет;   -Көшенің қараңғы жерлерінен, көпшілік жүрмейтін саябақтар мен стадиондардан аулақ жүруге үйрету. Мұны білген жөн!

14 слайд

- Үйде жалғыз болғанда, бөтен  адамдарды үйге кіргізбеу керек;  - Бөтен біреудің машинасына отырмау, қыдырып жүргенде бөтен адамдардан тәтті, сыйлықтар алмау керектігін үйрету қажет;   -Көшенің қараңғы жерлерінен, көпшілік жүрмейтін саябақтар мен стадиондардан аулақ жүруге үйрету. Мұны білген жөн!

Зорлық-зомбылық тәрбиесіздіктен де туындайды. «Тәрбиесіздік – ол адамзаттың қас жауы, тәрбиесіз берілген білім келешекте ада

15 слайд
Зорлық-зомбылық тәрбиесіздіктен де туындайды. «Тәрбиесіздік – ол адамзаттың қас жауы, тәрбиесіз берілген білім келешекте адам өміріне апат әкеледі» Әбунасыр әл Фараби .  Есте сақта.

15 слайд

Зорлық-зомбылық тәрбиесіздіктен де туындайды. «Тәрбиесіздік – ол адамзаттың қас жауы, тәрбиесіз берілген білім келешекте адам өміріне апат әкеледі» Әбунасыр әл Фараби .  Есте сақта.

«Тәрбиеге әсер беретін нәрсе - өскен орта, ата-ананың тәрбиесі» «Сүтпен кірген сүйекпен кетеді, бала жасында қандай тәрбие ал

16 слайд
«Тәрбиеге әсер беретін нәрсе - өскен орта, ата-ананың тәрбиесі»  «Сүтпен кірген сүйекпен кетеді, бала жасында қандай тәрбие алса, ержеткенде сол әдет қалмайды деген сөз» Жүсіпбек Аймауытов

16 слайд

«Тәрбиеге әсер беретін нәрсе - өскен орта, ата-ананың тәрбиесі»  «Сүтпен кірген сүйекпен кетеді, бала жасында қандай тәрбие алса, ержеткенде сол әдет қалмайды деген сөз» Жүсіпбек Аймауытов

Бала өмірдің гүлі,сол гүлді солдырып алмайық!

17 слайд
Бала өмірдің гүлі,сол гүлді солдырып алмайық!

17 слайд

Бала өмірдің гүлі,сол гүлді солдырып алмайық!