1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті
7-сынып
Бөлім: ҒАЛАМТОРМЕН ДҰРЫС ЖҰМЫС
ЖАСАУ – МӘДЕНИЕТ
Сабақтың тақырыбы: ОНЛАЙН СӨЗДІГІН
ҚАРАДЫҢ БА?
Жамбыл облысы, Тараз қаласы
М.Мәметова атындағы №27 ОМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Тұрғантай Ақбөпе Әжіметқызы
2 слайд
Оқу мақсаттары:
7.3.1.1 кесте, диаграмма, сызба, шарттыбелгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну,
қолдана білу;
7.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, түйіндеме жазу.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінде берілген ақпараттар мен мәтіннің стильдік, жанрлық
ерекшеліктерін түсінеді;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кесте, диаграмма, сызба, шарттыбелгілер түрінде
берілген ақпаратты түсініп, түйіндеме жазады;
Оқушылардың кейбірі орындай алады: Кесте, диаграмма, сызба, шарттыбелгілер түрінде
берілген ақпаратты түсініп қолданады және мәтіннің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,
түйіндеме жазады.
Бағалау: 10 балдық жүйе бойынша, әр тапсырмаға тиесілі ұпайларды жинақтай отырып, толық
сабақ барысында 10 ұпай жинайды.
3 слайд
Өткен сабақты еске түсірейік!
1-тапсырма. Диаграмма
бойынша 5 сөйлем құрастыр
Дескриптор:
1. Диаграмма түрінде берілген
ақпаратты түсінеді
2. Сөйлем құрауда қолданады
Бағалау: Мұғалімнің мадақтаулары Ғаламтор пайдасы
мен зияны
Ақпарат-
тарды
қарау
тарихи
деректертиімділігідұрыс
қолдану
4 слайд
Өзіңді тексер!
Ықтимал жауаптар
1. Ғаламтордың пайдасы мен зияны бірдей.
2. Ғаламтодан түрлі ақпараттарды қарауға
болады.
3. Ғаламторда тарихи деректер өте көп.
4. Үй тапсырмасын орындауда ғаламтордың
тиімділігі өте жоғары.
5. Ғаламторды дұрыс қолдану –
мәдениеттілік көрсеткіші Ғаламтор пайдасы
мен зияны
Ақпарат-
тарды
қарау
тарихи
деректертиімділігідұрыс
қолдану
5 слайд
2-тапсырма. Жаңа сөздермен жұмыс. «Адасқан сөздер» ойыны.
Дескриптор:
1. Кесте түрінде берілген ақпаратты түсінеді.
2. Сөздердің дұрыс баламасын тауып сәйкестендіреді.
3. Сабақ барысында қолданады
Бағалау: Бас бармақ арқылы бірін-бірі бағалау Қазақша баламасы Орысша баламасы
Онлайн сөздік Двуязычный словарь
Қостілді сөздіктер Онлайн словарь
Сапасы Перевод
Аударма Качество
Түйіндеме умение
Икемділік Резюме
Біліктілік достижение
Жетістік склонность
6 слайд
Өзіңді тексер!
Дескриптор:
1. Кесте түрінде берілген ақпаратты түсінеді.
2. Сөздердің дұрыс баламасын тауып сәйкестендіреді.
3. Сабақ барысында қолданады Қазақша баламасы Орысша баламасы
Онлайн сөздік Онлайн словарь
Қостілді сөздік Двуязычный словарь
Сапасы Качество
Аударма Перевод
Түйіндеме Резюме
Икемділік Склонность
Біліктілік Умение
Жетістік Достижение
7 слайд
Ой шақыру!
3-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер
1. Сөздіктерді пайдаланасың ба?
2. Сөздіктердің қандай түрлерін білесің?
3. Қандай сөздікті жиі қолданасың:
онлайн электронды сөздікті ме, қағаз
сөздікті ме?
4. Қайсысы тиімді?
Дескриптор:
5. Өз ойын аузша дұрыс жеткізеді;
6. Сөз әдебін сақтайды.
Бағалау: Мұғалімнің мадақтаулары
8 слайд
Мәтінмен
жұмыс
Дескриптор:
1. Мәтінді тыңдайды,
оқиды.
2. Онлайн сөздіктермен
танысады.
Бағалау: Мұғалімнің
мадақтаулары 4-тапсырма. Мәтінді тыңда, оқы.
Ғаламтордың пайдасы өте көп. Мен үшін оның қажеттілігі әсіресе тіл,
әдебиет сабақтарын орындағанда ерекше байқалады. Мен қазақ, ағылшын
тілдерінен үй тапсырмасын орындаған кезде міндетті түрде ғаламторды
пайдаланамын. Тілді оқуға қатысты бірнеше сайтты жақсы білемін. Бұл
сайттарда аударма және түсіндірме сөздіктер көп болады. Осы сөздіктерді
жиі пайдаланамын. Өйткені олардан іздегеніңді тез табасың. Жалпы
танымдық–ақпараттық әмбебап сөздік, қазақ тілін үйрететін сөздік,
мәтіндерді орыс тілінен қазақ тіліне аударатын бағдарламаларды жиі
қолданамын. Олар мыналар:
1. «Википедия» ашық энциклопедиялық сөздігі;
2. «Сөз Ана» электрондық сөздігі;
3. « IZET Tilmash» сөздігі;
4. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде берілетін «СөзКөмек» сөздігі.
Мен көбінесе «Сөздік.кз» пен «Эбби» онлайн тілтанымдық сайттарын
пайдаланамын. Олар екі жақты қазақша – орысша, орысша – қазақша сөздік
түрінде жабдықталған.
Әдебиет сабақтарында онлайн кітаптарға тапсырыс беріп, қалаған
шығармамды оқимын. Онда қазақ, орыс шетел әдебиетінің інжу – маржаны
көп.
9 слайд
5-тапсырма. Мәтін соңы жұмыс.
Мәтін мазмұнына сәйкес,
берілген сілтеме бойынша өтіп
( kahoot.it ) сөйлемдерді толықтыр
Дескриптор:
1. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді төрт нұсқаның ішінен
таңдайды;
2. Мәтін мазмұнына сәйкес жауап береді
Бағалау: 10 балдық жүйе (5 ұпай)
10 слайд
1-қадам.
Браузермен
kahoot.it
сілтемесі
бойынша
терезені ашу 2-қадам.
04461459 кодын енгізу 3-қадам.
Есіміңізді енгізу
4-қадам. Сұрақты оқып, дұрыс жауапты таңдау
5-қадам.
Нәтижесін көріп,
мұғалімге жолдау
11 слайд
5 -тапсырма: Сіз жоғары оқу орнын аяқтап, мамандық
бойынша жұмысқа орналасуды мақсат етіп қойдыңыз.
Өз түйіндемеңізді жазыңыз
Түйіндеме жазудың алгоритмі
1. Түйіндеме жазудағы мақсатыңызды
айқындап алыңыз
2. Ұяшықтағы мәліметтерді нақты әрі
құжаттағыдай толтырыңыз
3. Өзіңіз туралы толық мәлімет беру үшін
онда, біліміңіз, біліктілігіңіз, жеткен
жетістігіңіз, жұмыс тәжірибесі, не нәрсеге
икемділігіңіз бар екені жазылу керек.Түйіндеме — белгілі бір
тұлғаның өмірбаяны, білімі , мамандығы,
кәсіптік шеберлігі, біліктілігі, икемділігі
жайлы нақты, қысқа мәлімет беретін іс
қағазының бір түрі.
Аты-
жөні Отбасыңыз
Біліміңіз
ЖетістіктеріңізБіліктілігіңізИкемділігіңіз Туылған
уақытыңыз
бен мекеніңіз
Қызығушылы
ғыңыз
Дескриптор:
1. Сызбадағы мәтінді түсінеді.
2. Түйіндеме жазуда қолданады.
Бағалау: 10 балдық жүйе (5 ұпай)
12 слайд
Үй жұмысы:
Түйіндеме жазуды аяқтау
Жаңа сөздерді жаттау
Қорытынды
1. Кесте, диаграмма, сызба,
шарттыбелгілер түрінде берілген
ақпаратты түсініп, қолдана білдік;
2. Мәтіндердің жанрлық және
стильдік ерекшелігін сақтап,
түйіндеме жазуды үйрендік.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз