Материалдар / Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс түрлері
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс істеудің тиімді әдістері

1 слайд
Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс істеудің тиімді әдістері 

Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл- ой – азаттығымыздың алдаспаны» — деген сөзінен бастағым к

2 слайд
Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл- ой – азаттығымыздың алдаспаны» — деген сөзінен бастағым келеді. Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені деп айқындалған. Әлемдік дәрежеге жету мақсатын көздей отырып, жаңаша қырда қолданылатын көптеген технологияларды Отандық педогогтар   өз тәжірибелерінде тиімді пайдалануда. Мұғалім өзі тәжірибесіндегі, біліктілігі жоғары, жан-жақты іздену, жұмыс түрлерін түрлендіруі, сабақты қызықты өткізуінің арқасында оқушылардың пәнге үлгермеушіліктері азаяды. Барлығы мұғалімнің шеберлігі мен оқушының қызығушылығына байланысты.

3 слайд

І – топ«Үлгермеуші оқушыларды анықтау» ІІ – топ «Үлгермеушіліктің алдын алу» ІІІ – топ «Үлгермеуші оқушыны қалай оқуға шақыру

4 слайд
І – топ«Үлгермеуші оқушыларды анықтау» ІІ – топ «Үлгермеушіліктің алдын алу» ІІІ – топ «Үлгермеуші оқушыны қалай оқуға шақыруға болады?»

5 слайд

6 слайд

О қушылардың білімді қалыпты игеруде, психологтар мен педагогтардың зерттеулері бойынша баланың оқуына үш фактор себепші бола

7 слайд
О қушылардың білімді қалыпты игеруде,   психологтар мен педагогтардың зерттеулері бойынша баланың оқуына үш фактор себепші болады деп зерттеген: Біріншіден, балаға қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші болады; Екіншіден, балалардың мінез-құлқындағы жағымсыз ерекшеліктері мен психикасының өзгеше қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы және ақыл-ой даму деңгейінің тежелуінен; 3. Үшіншіден, педагогикалық тәрбиенің дұрыс болмауынан деп зерттеген. Дегенмен де, мектепте оқу мен тәрбиелеу бағдарламалары бірдей болғанымен, оқушылардың білімді игеруде барлығы бірдей емес. Оқушылардың үлгерім көрсеткіштері, оқу міндеттеріне қатынасы, тәрбиелері, даму деңгейлері әртүрлі болып келеді. Білім беру орындарында оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту бойынша қоғам мен мемлекеттің алдында олардың үлгермеушіліктерін уақытылы жою міндеттері тұр.

Мұғалімдерге арналған үлгерімі төмен оқушыларға жүргізілетін жұмыстар ғ а ұсыныс. 1. Оқушыларға Не? Қалай? деген сұрақтарды көб

8 слайд
Мұғалімдерге арналған үлгерімі төмен оқушыларға жүргізілетін жұмыстар ғ а ұсыныс. 1. Оқушыларға Не? Қалай? деген сұрақтарды көбірек қою. 2. 2. Үлгерімі төмен оқушылармен сыйластық қарым-қатынаста болу. 3. 3. Кішкене ғана жетістіктерін әрқашанда мақтап, мақұлдау. 4. 4. Жаңа сабақты түсіндіргенде өмірмен байланыстырып қызықты әдістерді пайдалану. 5. Сабақ бойы қалай түсініп жатқандарын қадағалап, қозғап сұрап отыру. 6. Кластағы қоғамдық жұмыстарға қатыстыру. 7. Өз қателіктерін түзуге мүмкіншілік беру шарт.

Тапсырма түрлері: Қабылдауын шыңдау үшін 10-15 секундта геометриялық фигураларды көрсетіп, уақыт бойынша суретін салғызуға бола

9 слайд
Тапсырма түрлері: Қабылдауын шыңдау үшін 10-15 секундта  геометриялық фигураларды көрсетіп, уақыт бойынша суретін салғызуға болады. Осындай тапсырманы түрлендіріп отырған жөн. Қима қағаздарды құрату арқылы есте сақтау қабілетін дамыту үшін заттарды визуалды көрсету арқылы тапсырмалар ұсынамын.     Ойын толық жеткізуге арнайы тірек –үлгілер арқылы сөйлетіп дағдылату. Зейіннің тұрақтылығын дамыту үшін география сабағында ребустар құрату және шешкізу Нәтижесінде:  оқушының бойынан оңтайлы өзгерістерді аңғаруға болады.  Пәнге деген қызығушылығы артады;  Өздеріне сенімді бола бастайды;  Белсенділік көрсетеді;  Жолдастарының ықыласына бөленеді;  Сабақты себепсіз босатпайды;  Жауапкершілігі артады;  Түсінбей қалса, батыл сұрақ қоюға талпынады. • Алған білімдерін кеңейтіп, білім, білік, дағды, іскерлік қабілеттерін қалыптастыратын, математикалық ойлауын, ережелерді ұғынып, шығармашылық ойын дамытуға жетелей отыра қабілетті тұлға тәрбиеленеді.

10 слайд

Пәндер бойынша үлгермеуші білім алушылармен жұмыс

11 слайд
Пәндер бойынша үлгермеуші білім алушылармен жұмыс

12 слайд

13 слайд

14 слайд

15 слайд

Қорытындылау Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педа

16 слайд
Қорытындылау Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені деп айқындалған. Әлемдік дәрежеге жету мақсатын көздей отырып, жаңаша қырда қолданылатын көптеген технологияларды Отандық педогогтар өз тәжірибелерінде тиімді пайдалануда. Мұғалім өзі тәжірибесіндегі, біліктілігі жоғары, жан-жақты іздену, жұмыс түрлерін түрлендіруі, сабақты қызықты өткізуінің арқасында оқушылардың пәнге үлгермеушіліктері азаяды. Барлығы мұғалімнің шеберлігі мен оқушының қызығушылығына байланысты. Қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға бейім екені баршамызға аян. Сондықтан оқушы қызығушылығын сабақтың тиімділігін арттыру үшін және жалпы болашақ қоғамға бейім құзыретті  өкілдерді тәрбиелеу үшін түрлі әдіс- тәсілдерді  қолданғанымыз жөн. «Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс» дегендей, заманның сұранысына қарай, талабына сай мұғалімдер де жұмыстануы тиіс.