1 слайд
Оқу мотивациясы
төмен оқушылармен
жұмыс істеудің
тиімді әдістері
2 слайд
Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-
ой – азаттығымыздың алдаспаны» — деген сөзінен бастағым келеді.
Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың
оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің
біртұтас кешені деп айқындалған. Әлемдік дәрежеге жету мақсатын
көздей отырып, жаңаша қырда қолданылатын көптеген технологияларды
Отандық педогогтар өз тәжірибелерінде тиімді пайдалануда.
Мұғалім өзі тәжірибесіндегі, біліктілігі жоғары, жан-жақты іздену, жұмыс
түрлерін түрлендіруі, сабақты қызықты өткізуінің арқасында
оқушылардың пәнге үлгермеушіліктері азаяды. Барлығы мұғалімнің
шеберлігі мен оқушының қызығушылығына байланысты.
3 слайд
4 слайд
І – топ«Үлгермеуші оқушыларды анықтау»
ІІ – топ «Үлгермеушіліктің алдын алу»
ІІІ – топ «Үлгермеуші оқушыны қалай оқуға
шақыруға болады?»
5 слайд
6 слайд
7 слайд
О қушылардың білімді қалыпты игеруде, психологтар мен педагогтардың
зерттеулері бойынша баланың оқуына үш фактор себепші болады деп
зерттеген:
Біріншіден, балаға қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші
болады;
Екіншіден, балалардың мінез-құлқындағы жағымсыз ерекшеліктері мен
психикасының өзгеше қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы және
ақыл-ой даму деңгейінің тежелуінен;
3. Үшіншіден, педагогикалық тәрбиенің дұрыс болмауынан деп зерттеген.
Дегенмен де, мектепте оқу мен тәрбиелеу бағдарламалары бірдей болғанымен,
оқушылардың білімді игеруде барлығы бірдей емес. Оқушылардың үлгерім
көрсеткіштері, оқу міндеттеріне қатынасы, тәрбиелері, даму деңгейлері
әртүрлі болып келеді. Білім беру орындарында оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту
бойынша қоғам мен мемлекеттің алдында олардың үлгермеушіліктерін
уақытылы жою міндеттері тұр.
8 слайд
Мұғалімдерге арналған үлгерімі төмен оқушыларға
жүргізілетін жұмыстар ғ а ұсыныс.
1. Оқушыларға Не? Қалай? деген сұрақтарды көбірек қою.
2. 2. Үлгерімі төмен оқушылармен сыйластық қарым-қатынаста болу.
3. 3. Кішкене ғана жетістіктерін әрқашанда мақтап, мақұлдау.
4. 4. Жаңа сабақты түсіндіргенде өмірмен байланыстырып қызықты әдістерді
пайдалану.
5. Сабақ бойы қалай түсініп жатқандарын қадағалап, қозғап сұрап отыру.
6. Кластағы қоғамдық жұмыстарға қатыстыру.
7. Өз қателіктерін түзуге мүмкіншілік беру шарт.
9 слайд
Тапсырма түрлері:
Қабылдауын шыңдау үшін 10-15 секундта геометриялық фигураларды көрсетіп, уақыт бойынша суретін салғызуға болады. Осындай
тапсырманы түрлендіріп отырған жөн.
Қима қағаздарды құрату арқылы есте сақтау қабілетін дамыту үшін заттарды визуалды көрсету арқылы тапсырмалар ұсынамын.
Ойын толық жеткізуге арнайы тірек –үлгілер арқылы сөйлетіп дағдылату.
Зейіннің тұрақтылығын дамыту үшін география сабағында ребустар құрату және шешкізу
Нәтижесінде: оқушының бойынан оңтайлы өзгерістерді аңғаруға болады.
Пәнге деген қызығушылығы артады;
Өздеріне сенімді бола бастайды;
Белсенділік көрсетеді;
Жолдастарының ықыласына бөленеді;
Сабақты себепсіз босатпайды;
Жауапкершілігі артады;
Түсінбей қалса, батыл сұрақ қоюға талпынады.
• Алған білімдерін кеңейтіп, білім, білік, дағды, іскерлік қабілеттерін қалыптастыратын, математикалық ойлауын, ережелерді ұғынып,
шығармашылық ойын дамытуға жетелей отыра қабілетті тұлға тәрбиеленеді.
10 слайд
11 слайд
Пәндер бойынша үлгермеуші білім
алушылармен жұмыс
12 слайд
13 слайд
14 слайд
15 слайд
16 слайд
Қорытындылау
Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін
жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені деп
айқындалған. Әлемдік дәрежеге жету мақсатын көздей отырып, жаңаша қырда
қолданылатын көптеген технологияларды Отандық педогогтар өз тәжірибелерінде
тиімді пайдалануда.
Мұғалім өзі тәжірибесіндегі, біліктілігі жоғары, жан-жақты іздену, жұмыс түрлерін
түрлендіруі, сабақты қызықты өткізуінің арқасында оқушылардың пәнге
үлгермеушіліктері азаяды. Барлығы мұғалімнің шеберлігі мен оқушының
қызығушылығына байланысты.
Қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға
бейім екені баршамызға аян. Сондықтан оқушы қызығушылығын сабақтың тиімділігін арттыру
үшін және жалпы болашақ қоғамға бейім құзыретті өкілдерді тәрбиелеу үшін түрлі әдіс-
тәсілдерді қолданғанымыз жөн. «Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс» дегендей, заманның
сұранысына қарай, талабына сай мұғалімдер де жұмыстануы тиіс.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз