Материалдар / оқу үлгерім баяндама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

оқу үлгерім баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
психолгогтармен жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Оқу үлгерімі төмен оқушылар»

1 слайд
«Оқу үлгерімі төмен оқушылар»

1 слайд

«Оқу үлгерімі төмен оқушылар»

О қу үлгерімі төмен оқушы дегеніміз-мемлекеттік стандартқа сәйкес білім және біліктілік деңгейін нақты орындай алмайтын бала

2 слайд
О қу үлгерімі төмен оқушы дегеніміз-мемлекеттік стандартқа сәйкес білім және біліктілік деңгейін нақты орындай алмайтын бала. Бірақ басқалардан оның кемшілігі бар деп санауға болмайды.

2 слайд

О қу үлгерімі төмен оқушы дегеніміз-мемлекеттік стандартқа сәйкес білім және біліктілік деңгейін нақты орындай алмайтын бала. Бірақ басқалардан оның кемшілігі бар деп санауға болмайды.

Үлгерімі нашар оқушылар қандай болады?  Жуас  Салмақты  Ынтасы бар  Қалыптасқан  Жағымсыз ортаның әсерінен

3 слайд
Үлгерімі нашар оқушылар қандай болады?  Жуас  Салмақты  Ынтасы бар  Қалыптасқан  Жағымсыз ортаның әсерінен

3 слайд

Үлгерімі нашар оқушылар қандай болады?  Жуас  Салмақты  Ынтасы бар  Қалыптасқан  Жағымсыз ортаның әсерінен

 Үлгерімі нашар оқушыларды зерттеу барысында үлгермеушіліктің мынадай үш категориясын қарастыруға болады:  1-категорияға оқ

4 слайд
 Үлгерімі нашар оқушыларды зерттеу барысында үлгермеушіліктің мынадай үш категориясын қарастыруға болады:  1-категорияға оқушының барлық пәннен бірдей ұзақ уақыт үлгермей оқудан жалпы және кенжелеп қалып қоюын жатқызамыз.  2- категорияға сабақты ішінара негізгі пәндерден үлгермейтін оқушылар жатады.  3- категориядағы оқушылар сабаққа анда-санда ғана үлгермейді.

4 слайд

 Үлгерімі нашар оқушыларды зерттеу барысында үлгермеушіліктің мынадай үш категориясын қарастыруға болады:  1-категорияға оқушының барлық пәннен бірдей ұзақ уақыт үлгермей оқудан жалпы және кенжелеп қалып қоюын жатқызамыз.  2- категорияға сабақты ішінара негізгі пәндерден үлгермейтін оқушылар жатады.  3- категориядағы оқушылар сабаққа анда-санда ғана үлгермейді.

Бұл мәселені психологиялық жағынан қарастырсақ, сабақ үлгерімі төмен оқушыларды мынадай 5 топқа бөлуге болады  1. Оқуға деге

5 слайд
Бұл мәселені психологиялық жағынан қарастырсақ, сабақ үлгерімі төмен оқушыларды мынадай 5 топқа бөлуге болады  1. Оқуға деген көзқарасы дұрыс емес балалар.  2. Материалды қиналып ұғатындар.  3.Сабаққа дайындалу әдеті қалыптаспағандар  4.Еңбектене білмейтіндер  5. Білуге және оқуға құштарлығы жоқ оқушылар.

5 слайд

Бұл мәселені психологиялық жағынан қарастырсақ, сабақ үлгерімі төмен оқушыларды мынадай 5 топқа бөлуге болады  1. Оқуға деген көзқарасы дұрыс емес балалар.  2. Материалды қиналып ұғатындар.  3.Сабаққа дайындалу әдеті қалыптаспағандар  4.Еңбектене білмейтіндер  5. Білуге және оқуға құштарлығы жоқ оқушылар.

Әлеуметтік себептер Оқудағы үлгермеушілікке әсер ететін жағдайлар Физиологиял ық себептер Оқыту Еріктік-сезім аймағыМотивациял

6 слайд
Әлеуметтік себептер Оқудағы үлгермеушілікке әсер ететін жағдайлар Физиологиял ық себептер Оқыту Еріктік-сезім аймағыМотивациялы қ аймақТанымдық аймақ Психологиялы қ себептер

6 слайд

Әлеуметтік себептер Оқудағы үлгермеушілікке әсер ететін жағдайлар Физиологиял ық себептер Оқыту Еріктік-сезім аймағыМотивациялы қ аймақТанымдық аймақ Психологиялы қ себептер

Оқудағы үлгермеушілікті мынандай үлкен төрт топқа бөлген:  Педагогикалық себептер:  кейбір пәндердің дұрыс оқытылмауы; 

7 слайд
Оқудағы үлгермеушілікті мынандай үлкен төрт топқа бөлген:  Педагогикалық себептер:  кейбір пәндердің дұрыс оқытылмауы;  өткен оқу жылындағы меңгерілмей қалған материалдардың болуы;  келесі сыныпқа дұрыс көшірілмеуі;  Әлеуметтік-тұрмыстық себептер:  отбасы жағдайының төмендігі;  жанұя мүшелерінің қарым-қатынасы  қалыптасқан ортасына байланысты

7 слайд

Оқудағы үлгермеушілікті мынандай үлкен төрт топқа бөлген:  Педагогикалық себептер:  кейбір пәндердің дұрыс оқытылмауы;  өткен оқу жылындағы меңгерілмей қалған материалдардың болуы;  келесі сыныпқа дұрыс көшірілмеуі;  Әлеуметтік-тұрмыстық себептер:  отбасы жағдайының төмендігі;  жанұя мүшелерінің қарым-қатынасы  қалыптасқан ортасына байланысты

 Физиологиялық себептер:  аурулар, денсаулығының төмендігі  сыртқы тыныс алу жолдарының аурулары, жұқпалы аурулар,  жоға

8 слайд
 Физиологиялық себептер:  аурулар, денсаулығының төмендігі  сыртқы тыныс алу жолдарының аурулары, жұқпалы аурулар,  жоғарғы жүйке жүйесінің қозғалыс қызметінің бұзылуы.  Психологиялық себептер:  ес және зейіннің дамуындағы ерекшеліктер жатады.  Түсінудің баяулығы, тілдің дұрыс жетілмеуі, танымдық процестердің дұрыс қалыптаспауы.

8 слайд

 Физиологиялық себептер:  аурулар, денсаулығының төмендігі  сыртқы тыныс алу жолдарының аурулары, жұқпалы аурулар,  жоғарғы жүйке жүйесінің қозғалыс қызметінің бұзылуы.  Психологиялық себептер:  ес және зейіннің дамуындағы ерекшеліктер жатады.  Түсінудің баяулығы, тілдің дұрыс жетілмеуі, танымдық процестердің дұрыс қалыптаспауы.

 Үлгермеуші оқушыларды анықтауда дұрыс диагностика жүргізу, оларды табысты және нәтижелі оқытуға, ал болашақта әлеуметтік о

9 слайд
 Үлгермеуші оқушыларды анықтауда дұрыс диагностика жүргізу, оларды табысты және нәтижелі оқытуға, ал болашақта әлеуметтік ортаға бейімделіп кетуіне жағдай тудыратын арнайы сыныптар мен топтарға орналастыру – қазіргі уақыттағы аса маңызды әлеуметтік және педагогикалық мәселе болып табылады.  Психологиялық және ғылыми-әдістемелік әдебиетте осы үлгермеуші оқушылар категориясын жан-жақты қарастырып, әрі арнайы әдістеме ұсынған еңбектер қатары бар.

9 слайд

 Үлгермеуші оқушыларды анықтауда дұрыс диагностика жүргізу, оларды табысты және нәтижелі оқытуға, ал болашақта әлеуметтік ортаға бейімделіп кетуіне жағдай тудыратын арнайы сыныптар мен топтарға орналастыру – қазіргі уақыттағы аса маңызды әлеуметтік және педагогикалық мәселе болып табылады.  Психологиялық және ғылыми-әдістемелік әдебиетте осы үлгермеуші оқушылар категориясын жан-жақты қарастырып, әрі арнайы әдістеме ұсынған еңбектер қатары бар.

А.М.Гельмонт және Н.И.Мурачковский оқудағы үлгермеушіліктің үш деңгейін және олардың пайда болу жолдарын көрсетеді:  Қалып қо

10 слайд
А.М.Гельмонт және Н.И.Мурачковский оқудағы үлгермеушіліктің үш деңгейін және олардың пайда болу жолдарын көрсетеді:  Қалып қоюшылықтың жалпы түрі(ұзақ уақыт бойы барлық немесе көптеген пәндер бойынша)  Жартылай, бірақ тұрақты үлгермеушілік (1-3 қиын пәндерден)  Ауыспалы үлгермеушілік (бірде бір пәннен,бірде екінші пәннен)  Дайындығының жоқтығы  Сәтсіз жағдайлар  Жалқаулық  Жалпы даму деңгейінің жеткіліксіздігі o Оқытудағы кемшіліктер Оқуға деген қызығушылықтың жоқтығы o Оқытудағы кемшіліктер o Сабақты себепсіз босатуы

10 слайд

А.М.Гельмонт және Н.И.Мурачковский оқудағы үлгермеушіліктің үш деңгейін және олардың пайда болу жолдарын көрсетеді:  Қалып қоюшылықтың жалпы түрі(ұзақ уақыт бойы барлық немесе көптеген пәндер бойынша)  Жартылай, бірақ тұрақты үлгермеушілік (1-3 қиын пәндерден)  Ауыспалы үлгермеушілік (бірде бір пәннен,бірде екінші пәннен)  Дайындығының жоқтығы  Сәтсіз жағдайлар  Жалқаулық  Жалпы даму деңгейінің жеткіліксіздігі o Оқытудағы кемшіліктер Оқуға деген қызығушылықтың жоқтығы o Оқытудағы кемшіліктер o Сабақты себепсіз босатуы

Бастауыш сынып оқушыларының оқу үлгермеушілігінің себептері • Графикалық пішіндердің тұрақсыздығы • Жазу процесіндегі траект

11 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының оқу үлгермеушілігінің себептері • Графикалық пішіндердің тұрақсыздығы • Жазу процесіндегі траекториясының бұзылуы • Әріптің фонематикалық жазылуындағы сәйкессіздік • Бір әріптің орнына басқа әріп жазу(б-п, д-т, г-к, з-с) • Буындарды,әріптерді,сөздерді толық жазбау,тастап кету,бір буынды екі қайтара жазу • Сөйлеу қабілеттерінің тұрақсыздығы • Кеңістікте бейімделудің төмендігі,қол-көз жүйесінің үйлеспеушілігі • Таным іс-әрекетінің даму деңгейінің төмендігі • Интеллектуалды дағдылары мен икемдерінің қалыптасуыИнфантильді оқушылар Мектеп жүйесіне дайындығының төмендігі Гиперакти вті оқушылар • Зейіннің төмендігі • Қимылдың ырықсыздығы

11 слайд

Бастауыш сынып оқушыларының оқу үлгермеушілігінің себептері • Графикалық пішіндердің тұрақсыздығы • Жазу процесіндегі траекториясының бұзылуы • Әріптің фонематикалық жазылуындағы сәйкессіздік • Бір әріптің орнына басқа әріп жазу(б-п, д-т, г-к, з-с) • Буындарды,әріптерді,сөздерді толық жазбау,тастап кету,бір буынды екі қайтара жазу • Сөйлеу қабілеттерінің тұрақсыздығы • Кеңістікте бейімделудің төмендігі,қол-көз жүйесінің үйлеспеушілігі • Таным іс-әрекетінің даму деңгейінің төмендігі • Интеллектуалды дағдылары мен икемдерінің қалыптасуыИнфантильді оқушылар Мектеп жүйесіне дайындығының төмендігі Гиперакти вті оқушылар • Зейіннің төмендігі • Қимылдың ырықсыздығы

Баламен алдын алу жұмыстары Түзету дамытушылық оқыту жұмысы қазіргі уақытта мектепке дейінгі балалардың дамуындағы ауытқу

12 слайд
Баламен алдын алу жұмыстары Түзету дамытушылық оқыту жұмысы қазіргі уақытта мектепке дейінгі балалардың дамуындағы ауытқуды түзетуге, оқушылардың біліміндегі кемшіліктерін толтыруға, эмоционалды ерік-жігер қабілеттерін дұрыс тәрбиелеуге, оқу әрекетін қалыптастыруға, сондай-ақ баланың танымдық қызығушылығын белсендіруге бағытталған. Түзету-дамытушылық оқытуды жүзеге асыру жүйесі негізгі төрт бағытты ұстанады: 1. Диагностикалық-кеңес берушілік; 2. Түзетушілік-дамытушылық; 3. Оқыту-тәрбиелеу; 4. Емдеу мен алдын алу, сақтандыружәне еңбек әлеуметтік бағыт.

12 слайд

Баламен алдын алу жұмыстары Түзету дамытушылық оқыту жұмысы қазіргі уақытта мектепке дейінгі балалардың дамуындағы ауытқуды түзетуге, оқушылардың біліміндегі кемшіліктерін толтыруға, эмоционалды ерік-жігер қабілеттерін дұрыс тәрбиелеуге, оқу әрекетін қалыптастыруға, сондай-ақ баланың танымдық қызығушылығын белсендіруге бағытталған. Түзету-дамытушылық оқытуды жүзеге асыру жүйесі негізгі төрт бағытты ұстанады: 1. Диагностикалық-кеңес берушілік; 2. Түзетушілік-дамытушылық; 3. Оқыту-тәрбиелеу; 4. Емдеу мен алдын алу, сақтандыружәне еңбек әлеуметтік бағыт.

- Арнайы түзету- дамыту ж ұмыстары кезінде әр баламен жеке жұмыс жүргізу; - Түрліше әдіс, тәсілдер мен қажудың алдын алу, яғни

13 слайд
- Арнайы түзету- дамыту ж ұмыстары кезінде әр баламен жеке жұмыс жүргізу; - Түрліше әдіс, тәсілдер мен қажудың алдын алу, яғни, ақыл-ой мен тәжірибелік жұмыстарды алмастырып отыру; - Қызықты және әсемделген дидактикалық заттарды дайындау, көрнекіліктің түрліше әдіс тәсілдерін қолдану; - Баланың білім алу іскерлігін барынша белсенді етіп, олардың сөйлеуін дамытатын және оқу іскерлігіне қажетті дағдыны қалыптастыру әдістерін қолдану; - Дайындық (оқу бағдарламаның нақты бір бөлігін меңгеруге) жұмыстарын жүргізу және қоршаған орта жайлы білімдерін кеңейтуді қамтамасыз ету; - Оқуда және оқудан тыс кездерде баланың барлық іскерлігінің түрін дер кезінде, қажетті жағдайға сәйкес үздіксіз түзетілуіне көңіл аудару.

13 слайд

- Арнайы түзету- дамыту ж ұмыстары кезінде әр баламен жеке жұмыс жүргізу; - Түрліше әдіс, тәсілдер мен қажудың алдын алу, яғни, ақыл-ой мен тәжірибелік жұмыстарды алмастырып отыру; - Қызықты және әсемделген дидактикалық заттарды дайындау, көрнекіліктің түрліше әдіс тәсілдерін қолдану; - Баланың білім алу іскерлігін барынша белсенді етіп, олардың сөйлеуін дамытатын және оқу іскерлігіне қажетті дағдыны қалыптастыру әдістерін қолдану; - Дайындық (оқу бағдарламаның нақты бір бөлігін меңгеруге) жұмыстарын жүргізу және қоршаған орта жайлы білімдерін кеңейтуді қамтамасыз ету; - Оқуда және оқудан тыс кездерде баланың барлық іскерлігінің түрін дер кезінде, қажетті жағдайға сәйкес үздіксіз түзетілуіне көңіл аудару.

14 слайд

14 слайд