Оқушыға жаңа білімді меңгертуде бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушыға жаңа білімді
меңгерутудегі бақылау және
өзін-өзі бақылауы бойынша
жүргізілетін жұмыс түрлері
1 слайд
Оқушыға жаңа білімді меңгерутудегі бақылау және өзін-өзі бақылауы бойынша жүргізілетін жұмыс түрлері
2 слайд
Бақылау әдісі, оның түрлері, ерекшеліктері
Бақылау әдісі – таңдамалы және жоспарлы
түрде адамның психикалық әрекеттерін
үйреншікті жағдайларда зерттеп, психикалық
әрекеттердің ағымына ешбір өзгерістер
енгізбей сипаттауды айтамыз.
2 слайд
Бақылау әдісі, оның түрлері, ерекшеліктері Бақылау әдісі – таңдамалы және жоспарлы түрде адамның психикалық әрекеттерін үйреншікті жағдайларда зерттеп, психикалық әрекеттердің ағымына ешбір өзгерістер енгізбей сипаттауды айтамыз.
3 слайд
Бұл даму психологиясында кең тараған. Бұл әдістің
мәнісі, басқа адамның іс-әрекетін, оның мінез-құлқын,
психикасын сыртқы көріністерін, қозғалысын,
сөйлеген сөзін, мимикасын, оның қылықтарын жүйелі
жоспарлы түрде бақылайды. Осыған орай ол адамның
психикалық процестері, жай-күйі, қасиеттері жөнінде
қорытынды жасайды. Бақылау әдісінің ерекшелігі, ол
адамның психикалық көріністерінің табиғи
сақталуын қадағалайды.
3 слайд
Бұл даму психологиясында кең тараған. Бұл әдістің мәнісі, басқа адамның іс-әрекетін, оның мінез-құлқын, психикасын сыртқы көріністерін, қозғалысын, сөйлеген сөзін, мимикасын, оның қылықтарын жүйелі жоспарлы түрде бақылайды. Осыған орай ол адамның психикалық процестері, жай-күйі, қасиеттері жөнінде қорытынды жасайды. Бақылау әдісінің ерекшелігі, ол адамның психикалық көріністерінің табиғи сақталуын қадағалайды.
4 слайд
Бақылау — зерттеу не тексеру әдісі. Бақылау
арнайы жоспар бойынша жүргізіледі. Жоспарда
бақылаудың мақсаты мен міндеттері , объектісі
( сабақ , саяхат , лабораториядағы , оқу-тәжірибе
учаскесіндегі оқушылардың жұмыстары)
4 слайд
Бақылау — зерттеу не тексеру әдісі. Бақылау арнайы жоспар бойынша жүргізіледі. Жоспарда бақылаудың мақсаты мен міндеттері , объектісі ( сабақ , саяхат , лабораториядағы , оқу-тәжірибе учаскесіндегі оқушылардың жұмыстары)
5 слайд
Оқу - тәрбие барысында жалпы мәселелерді (
сабақ үстіндегі оқушылардың
танымдық іс-әрекеті, оқушылар зейінін
жандандыру, балалардың ұжымдық іс-әрекеті,
т.б.)
зерттеу үшін жаппай бақылау әдісі
пайдаланылады. Жеке оқушының іс-әрекеті мен
мінез-құлқын зерттеу үшін ішінара бақылау әдісі
қолданылады. Бақылау нәтижелері дұрыс
шығу үшін түрлі формулалар , кестелер ,
фотосуреттер , сұлбалар , әсіресе, техника
құралдарды
( киноға түсіру, магнитофонға жазу, т.б.) кеңінен
пайдаланады. Бақылау материалдары арнайы
күнделікке, жазылады. Бақылау материалдарын
анкета мәліметтерімен де толықтыруға болады.
5 слайд
Оқу - тәрбие барысында жалпы мәселелерді ( сабақ үстіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекеті, оқушылар зейінін жандандыру, балалардың ұжымдық іс-әрекеті, т.б.) зерттеу үшін жаппай бақылау әдісі пайдаланылады. Жеке оқушының іс-әрекеті мен мінез-құлқын зерттеу үшін ішінара бақылау әдісі қолданылады. Бақылау нәтижелері дұрыс шығу үшін түрлі формулалар , кестелер , фотосуреттер , сұлбалар , әсіресе, техника құралдарды ( киноға түсіру, магнитофонға жазу, т.б.) кеңінен пайдаланады. Бақылау материалдары арнайы күнделікке, жазылады. Бақылау материалдарын анкета мәліметтерімен де толықтыруға болады.
6 слайд
Оқыту процесіндегі Бақылаудың психологиялық,
педагогикалық мәні
— оқушыларға дер кезінде көмек көрсету; олардың
шығармашылық
күшіне, қабілетіне сенім білдіру, оқушылардың оқу
тапсырмасын
нәтижелі етіп орындау үшін ынталандыру, іске
жұмылдыру.
Бақылаудың бірнеше түрлері бар: тақырыптық бақылау,
тараулар бойынша жүргізілетін бақылау, қорытынды
бақылау.
6 слайд
Оқыту процесіндегі Бақылаудың психологиялық, педагогикалық мәні — оқушыларға дер кезінде көмек көрсету; олардың шығармашылық күшіне, қабілетіне сенім білдіру, оқушылардың оқу тапсырмасын нәтижелі етіп орындау үшін ынталандыру, іске жұмылдыру. Бақылаудың бірнеше түрлері бар: тақырыптық бақылау, тараулар бойынша жүргізілетін бақылау, қорытынды бақылау.
7 слайд
Бақылауды түрлі жолдары бар. Бақылау жиілігіне қарай тұрақты,
қайталанбалы, біржолғы болып бөлінеді.
Тұрақты бақылау, мысалға белгілі бір уақыт жиілігінде кейбір пән
бойынша сабақты қамтиды; қайталанбалы белгіленген мезгіл
аралығында, біржолғы — бір сабақтағы көрініс қана тіркеледі.
7 слайд
Бақылауды түрлі жолдары бар. Бақылау жиілігіне қарай тұрақты, қайталанбалы, біржолғы болып бөлінеді. Тұрақты бақылау, мысалға белгілі бір уақыт жиілігінде кейбір пән бойынша сабақты қамтиды; қайталанбалы белгіленген мезгіл аралығында, біржолғы — бір сабақтағы көрініс қана тіркеледі.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Жаңа білімді меңгерту де бала білімін шұғыл бақылауда логикалық тест, пенфельдік карталармен жұмыс,
сәйкестендіру, жұптау, жинақтау, өзгерістерді бөліп қарастыру сияқты СТО аспектілеріне тән әдістер
жиынтығын қолдану. Бақылаулар ішкі, сыртқы, щұғыл, кезеңдік болып бөлінеді. Бұндай бақылау
стратегияларын білім саласында қолдану тиімді. Бақылауда баланың өзін-өзі бақылай алуы мен белгілі бір білім
саласында мүмкіншілігін қарастыра алуы үшін «Блум таксономия» сатылары маңызды бола алады. Мұғалім
білімді берудегі нәтижеліктерге бағытталуда төмендегідей жұмыс алгоритімі маңызды бола алады.
Желілік бақылау
Ұқсас басымдықтарды
шеше алуды бақылау
Жеке басымдықты шешудегі
оқушының әрекеттік жұмыс
алгоритімдері және оның
нәтижелігін бақылау
Басымдықты шешудегі қолданылған
аспектілер, оның ықпалы мен нәтижесіне
сай кері байланыстартар арқылы бақылау
Басымдықты реттеу бойынша бақылау жобасы
немесе қайта бақылаудың әдістемелік қорын
жинақтау.
10 слайд
Жаңа білімді меңгерту де бала білімін шұғыл бақылауда логикалық тест, пенфельдік карталармен жұмыс, сәйкестендіру, жұптау, жинақтау, өзгерістерді бөліп қарастыру сияқты СТО аспектілеріне тән әдістер жиынтығын қолдану. Бақылаулар ішкі, сыртқы, щұғыл, кезеңдік болып бөлінеді. Бұндай бақылау стратегияларын білім саласында қолдану тиімді. Бақылауда баланың өзін-өзі бақылай алуы мен белгілі бір білім саласында мүмкіншілігін қарастыра алуы үшін «Блум таксономия» сатылары маңызды бола алады. Мұғалім білімді берудегі нәтижеліктерге бағытталуда төмендегідей жұмыс алгоритімі маңызды бола алады. Желілік бақылау Ұқсас басымдықтарды шеше алуды бақылау Жеке басымдықты шешудегі оқушының әрекеттік жұмыс алгоритімдері және оның нәтижелігін бақылау Басымдықты шешудегі қолданылған аспектілер, оның ықпалы мен нәтижесіне сай кері байланыстартар арқылы бақылау Басымдықты реттеу бойынша бақылау жобасы немесе қайта бақылаудың әдістемелік қорын жинақтау.
11 слайд
Тиімді оқу қызметінде оқушы білімін бақылауда айқын кедергілер мен жабық
кедергілер анықтауы тиіс. Айқын кедергілер- отбасылық ахуал, баланың танымдық
үдерістердегі психологиялық ерекше талапты қажет етушілігі, физиологиялық дайындығы
т.б
Жабық кедергілер- сол айқын басымдықтардағы балаларға жеке келу және өзге
балалармен қатар оқытып-тәрбиелеудегі, оқу қызметтерін ұйымдастырудағы педагогтың
өзінің кәсібилігінің деңгейіндегі ақаулары.Затты қ
әрекетті
дам уы н
бақы лау
С алауатты лы қ
саты сы н бақы лау О йы н –ж ары с
негізіндегі
бақы лау
Ж обалау
зерттеу,
арнайы
бақы лау
«О қуш ы үні»
А та-ана
сұраны сы ,
әріптестер
пікірі
Жаңашылдық бағытындағы педагогтың ізденіс
тәжірибесінде оқушының білім мен іскерлігінің
нақты көрсеткішін негізге ала отырып, келесі оқу
қадамын жобалауы
11 слайд
Тиімді оқу қызметінде оқушы білімін бақылауда айқын кедергілер мен жабық кедергілер анықтауы тиіс. Айқын кедергілер- отбасылық ахуал, баланың танымдық үдерістердегі психологиялық ерекше талапты қажет етушілігі, физиологиялық дайындығы т.б Жабық кедергілер- сол айқын басымдықтардағы балаларға жеке келу және өзге балалармен қатар оқытып-тәрбиелеудегі, оқу қызметтерін ұйымдастырудағы педагогтың өзінің кәсібилігінің деңгейіндегі ақаулары.Затты қ әрекетті дам уы н бақы лау С алауатты лы қ саты сы н бақы лау О йы н –ж ары с негізіндегі бақы лау Ж обалау зерттеу, арнайы бақы лау «О қуш ы үні» А та-ана сұраны сы , әріптестер пікірі Жаңашылдық бағытындағы педагогтың ізденіс тәжірибесінде оқушының білім мен іскерлігінің нақты көрсеткішін негізге ала отырып, келесі оқу қадамын жобалауы
12 слайд
Инновациялық технологияны енгізудегі тиімді менеджменттік жұмыстарды
бақылау алгоритімі
Жоспарлау
Бақылау
стратегиясын
қолдана отырып,
оқушының
жұмыс бағыты
мен ізденіс
аймағын алдын
ала жобалау. Ұйымдастыру
Оқушының өзіндік
қызығушылығы
мен
шығармашылығына
сай тақырып
аясында білімін
жетілдіруін
қамтамасыз ету.
Үйлестіру
Оқушылармен тиімді
бірлескен оқу
аймағын
құрылымдауына
түрлі тәсілдер мен
әдістер жүйесін қос
алу Бақылау
Жұмыс
нәтижелігін
зерттеу, зерделеу,
қайта реттеу мен
кері байланыс
орнату.
Өзгеріс тетіктерін
іздеу. Ынталандыру.
Мотивация беретін
дамытушылық
шаралар, жеке және
моралдық
көмектермен қамту.
Психологиялық,
әлеуметтік қолдау,
бағалау формаларын
түрлендіре қолдану.
12 слайд
Инновациялық технологияны енгізудегі тиімді менеджменттік жұмыстарды бақылау алгоритімі Жоспарлау Бақылау стратегиясын қолдана отырып, оқушының жұмыс бағыты мен ізденіс аймағын алдын ала жобалау. Ұйымдастыру Оқушының өзіндік қызығушылығы мен шығармашылығына сай тақырып аясында білімін жетілдіруін қамтамасыз ету. Үйлестіру Оқушылармен тиімді бірлескен оқу аймағын құрылымдауына түрлі тәсілдер мен әдістер жүйесін қос алу Бақылау Жұмыс нәтижелігін зерттеу, зерделеу, қайта реттеу мен кері байланыс орнату. Өзгеріс тетіктерін іздеу. Ынталандыру. Мотивация беретін дамытушылық шаралар, жеке және моралдық көмектермен қамту. Психологиялық, әлеуметтік қолдау, бағалау формаларын түрлендіре қолдану.
13 слайд
Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі
Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі . Оқыту үрдісінің
құрылымында оның бағалаушы-шешуші компонентінің маңызы зор.
Жыл бойы оқушылардың оқу үлгерімін тексеру мен бағалау
оқытудың белгілі кезеңдеріне тығыз байланысты.
13 слайд
Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі . Оқыту үрдісінің құрылымында оның бағалаушы-шешуші компонентінің маңызы зор. Жыл бойы оқушылардың оқу үлгерімін тексеру мен бағалау оқытудың белгілі кезеңдеріне тығыз байланысты.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд