Материалдар / Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту -бүгінгі күн өзекті мәселесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту -бүгінгі күн өзекті мәселесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік кеңес отырыстарына, пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
4070
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әдістемелік кеңес отырысы К үн тәртібінде: Уақыты: 11.11.2020 сағ: 11.00 1 ."Оқушылардың 21 ғасыр дағ

1 слайд
Әдістемелік кеңес отырысы К үн тәртібінде: Уақыты: 11.11.2020 сағ: 11.00   1 ."Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" - бүгінгі күні өзекті мәселе.Білім беру қоғамдастығында «4К» деп аталатын сауаттылықтың жаңа тізімін дамыту: қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмыс . Жауапты : Бейсенгазина Р.К 2. 9-11 сыныптарда оқу сауаттылығы мен математикалық сауаттылықтарын дамытуға арналған тапсырмалардың берілуі және ҰБТ-де кездесетін тапсырмалардың қолданылу деңгейі Жауапты: Сабырбекова Н.К Елеусизова А.З 4. Цифрлық білім беру ресурстары. Жауапты: Жумагалиева А. 5. Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагогтеріне ұсынылған әдебиеттер тізімі Жауапты: Алтенова Г

1 слайд

Әдістемелік кеңес отырысы К үн тәртібінде: Уақыты: 11.11.2020 сағ: 11.00   1 ."Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" - бүгінгі күні өзекті мәселе.Білім беру қоғамдастығында «4К» деп аталатын сауаттылықтың жаңа тізімін дамыту: қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмыс . Жауапты : Бейсенгазина Р.К 2. 9-11 сыныптарда оқу сауаттылығы мен математикалық сауаттылықтарын дамытуға арналған тапсырмалардың берілуі және ҰБТ-де кездесетін тапсырмалардың қолданылу деңгейі Жауапты: Сабырбекова Н.К Елеусизова А.З 4. Цифрлық білім беру ресурстары. Жауапты: Жумагалиева А. 5. Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагогтеріне ұсынылған әдебиеттер тізімі Жауапты: Алтенова Г

"Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" – жаңа күрделі әлемде нені білу және қолдану керек "Болашақ дағдысы – жа ңа білімнің

2 слайд
"Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" – жаңа күрделі әлемде нені білу және қолдану керек "Болашақ дағдысы – жа ңа білімнің үлгісі " Қазақстан Республикасында білім беру мен ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы барлық жан-жақты және әділ сапалы білім беруді қамтамасыз етуді және барлық адамдар үшін өмір бойы оқу мүмкіндігін көтермелеуді көздейді. Оған қол жеткізу үшін әлемдегі білім беруді дамытудың негізгі бағыттары анықталды:  мектепалды даярлықты қамтамасыз ету,  12 жылдық мектеп білімінің моделі,  оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту.  "Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" - бүгінгі күні өзе.

2 слайд

"Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" – жаңа күрделі әлемде нені білу және қолдану керек "Болашақ дағдысы – жа ңа білімнің үлгісі " Қазақстан Республикасында білім беру мен ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы барлық жан-жақты және әділ сапалы білім беруді қамтамасыз етуді және барлық адамдар үшін өмір бойы оқу мүмкіндігін көтермелеуді көздейді. Оған қол жеткізу үшін әлемдегі білім беруді дамытудың негізгі бағыттары анықталды:  мектепалды даярлықты қамтамасыз ету,  12 жылдық мектеп білімінің моделі,  оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту.  "Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту" - бүгінгі күні өзе.

ХХІ ғасырдың басында әлем халқының басым көпшілігі оқи, жаза және санай алады, бірақ бұл дағдылар жаңа күрделі әлемде жұмыс іс

3 слайд
ХХІ ғасырдың басында әлем халқының басым көпшілігі оқи, жаза және санай алады, бірақ бұл дағдылар жаңа күрделі әлемде жұмыс істеу үшін жеткіліксіз. Білім беру қоғамдастығында «4К» деп аталатын сауаттылықтың жаңа тізімі танымал бола бастады:  қарым-қатынас;  шығармашылық;  сыни ойлау;  топтық жұмыс

3 слайд

ХХІ ғасырдың басында әлем халқының басым көпшілігі оқи, жаза және санай алады, бірақ бұл дағдылар жаңа күрделі әлемде жұмыс істеу үшін жеткіліксіз. Білім беру қоғамдастығында «4К» деп аталатын сауаттылықтың жаңа тізімі танымал бола бастады:  қарым-қатынас;  шығармашылық;  сыни ойлау;  топтық жұмыс

ДАҒДЫ И КЕМДІЛІК (қалай) НИЕТ (жасағым келеді)БІЛІМ (Не, не үшін)

4 слайд
ДАҒДЫ И КЕМДІЛІК (қалай) НИЕТ (жасағым келеді)БІЛІМ (Не, не үшін)

4 слайд

ДАҒДЫ И КЕМДІЛІК (қалай) НИЕТ (жасағым келеді)БІЛІМ (Не, не үшін)

Білім…..Икемділік…..Ниет….  Білім - нені ,не үшін жасайтыныңды анықтайтын теориялық парадигма  Икемділік - қалай жасау керект

5 слайд
Білім…..Икемділік…..Ниет….  Білім - нені ,не үшін жасайтыныңды анықтайтын теориялық парадигма  Икемділік - қалай жасау керектігін түсіндіреді  Ниет- ол мотивация: яғни жасағым келеді деп құлшыну.  Белгілі бір дағдыны меңгергісі келетін адамға осы үш компонент қажет .

5 слайд

Білім…..Икемділік…..Ниет….  Білім - нені ,не үшін жасайтыныңды анықтайтын теориялық парадигма  Икемділік - қалай жасау керектігін түсіндіреді  Ниет- ол мотивация: яғни жасағым келеді деп құлшыну.  Белгілі бір дағдыны меңгергісі келетін адамға осы үш компонент қажет .

6 слайд

6 слайд

Ой ексең-әрекет орасың, әрекет етсең-әдет орасың, әдет ексең-мінез табасың, мінез ексең-тағдырыңды табасың …… білім бер

7 слайд
Ой ексең-әрекет орасың, әрекет етсең-әдет орасың, әдет ексең-мінез табасың, мінез ексең-тағдырыңды табасың …… білім беру қызметтерінің сапасы артады,егер оқушыларда жаңа базалық дағдылар қалыптасып, дамыса: коммуникация, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс

7 слайд

Ой ексең-әрекет орасың, әрекет етсең-әдет орасың, әдет ексең-мінез табасың, мінез ексең-тағдырыңды табасың …… білім беру қызметтерінің сапасы артады,егер оқушыларда жаңа базалық дағдылар қалыптасып, дамыса: коммуникация, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс

Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың базалық дағдыларын оқу-тәрбие процесіне енгізу

8 слайд
Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың базалық дағдыларын оқу-тәрбие процесіне енгізу мәселесі бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау ; Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға ықпал ету Оқыту мен тәрбиелеу сапасының объективті өлшеуіштерін енгізу. Әрбір оқушының білім алу құқығын іске асыруды және адамның өз өмірінің толыққанды авторы ретінде қалыптасуын жан-жақты қолдауды қамтамасыз ету Оқушылардың дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру мәселесін зерттеу қажеттілігін негіздеу, «4К»: білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту үшін қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмысты дамыту Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесінде білім беруде инновациялық білім беру технологияларын, жаңа тәсілдерді енгізуді жүзеге асыру Оқыту мен тәрбиелеуге құндылыққа бағытталған тәсіл негізінде білім алушылардың зияткерлік, рухани- адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз етуМұғалімдермен оқушылар арасында 21 ғасырдың негізгі дағдыларын дамытудың түсінігі мен құрылымдық компоненттерін қарастыру, олардың дамуына ықпал ететін факторларды анықтау

8 слайд

Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың базалық дағдыларын оқу-тәрбие процесіне енгізу мәселесі бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау ; Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға ықпал ету Оқыту мен тәрбиелеу сапасының объективті өлшеуіштерін енгізу. Әрбір оқушының білім алу құқығын іске асыруды және адамның өз өмірінің толыққанды авторы ретінде қалыптасуын жан-жақты қолдауды қамтамасыз ету Оқушылардың дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру мәселесін зерттеу қажеттілігін негіздеу, «4К»: білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту үшін қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмысты дамыту Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесінде білім беруде инновациялық білім беру технологияларын, жаңа тәсілдерді енгізуді жүзеге асыру Оқыту мен тәрбиелеуге құндылыққа бағытталған тәсіл негізінде білім алушылардың зияткерлік, рухани- адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз етуМұғалімдермен оқушылар арасында 21 ғасырдың негізгі дағдыларын дамытудың түсінігі мен құрылымдық компоненттерін қарастыру, олардың дамуына ықпал ететін факторларды анықтау

Мақсаты : Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесіне қазіргі заманғы білім бер

9 слайд
Мақсаты : Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесіне қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың базалық дағдыларын енгізу проблемасы бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау1 кезең (2020-2021 оқу жылы) - дайындық кезеңі Мектеп қоғамдастығын (оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар) дамытудың басым бағыты ретінде таңдалған мектептің ізден тақырыбын қабылдау) Дамыту және жетілдіру мәселелерін зерттеу қажеттілігін негіздеу, оқушыларда «4К» : қарым-қатынас, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс білім беру қызметтерінің сапасын қалыптастыру Мұғалімдер мен студенттер арасында 21 ғасырдың негізгі дағдыларын дамытудың түсінігі мен құрылымдық компоненттерін қарастыру, олардың дамуына ықпал ететін факторларды анықтау; Оқушылардың функционалдық сауаттылығының деңгейін және мұғалімнің кәсіби-тұлғалық әлеуетін (тәжірибе, курстық қайта даярлау, практикум) анықтауға диагностиканы жалғастыру) Проблемалық тақырып бойынша әдебиеттерге шолу Проблемалық тақырып бойынша перспективалық жұмыс жоспарын жасау Педагогикалық кеңестердің, теориялық және практикалық семинарлардың, психологиялық практикумдар мен коуч – сессиялардың тақырыптарын анықтау Тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізуде педагогтарға инновациялық қызметте қолдау көрсету Оқушылардың оқу жетістіктерін объективті және тең бағалауды қамтамасыз етуге арналған білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың критериалды жүйесі негізінде білім беру жетістіктерінің мониторингісін жүргізу

9 слайд

Мақсаты : Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесіне қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың базалық дағдыларын енгізу проблемасы бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау1 кезең (2020-2021 оқу жылы) - дайындық кезеңі Мектеп қоғамдастығын (оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар) дамытудың басым бағыты ретінде таңдалған мектептің ізден тақырыбын қабылдау) Дамыту және жетілдіру мәселелерін зерттеу қажеттілігін негіздеу, оқушыларда «4К» : қарым-қатынас, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс білім беру қызметтерінің сапасын қалыптастыру Мұғалімдер мен студенттер арасында 21 ғасырдың негізгі дағдыларын дамытудың түсінігі мен құрылымдық компоненттерін қарастыру, олардың дамуына ықпал ететін факторларды анықтау; Оқушылардың функционалдық сауаттылығының деңгейін және мұғалімнің кәсіби-тұлғалық әлеуетін (тәжірибе, курстық қайта даярлау, практикум) анықтауға диагностиканы жалғастыру) Проблемалық тақырып бойынша әдебиеттерге шолу Проблемалық тақырып бойынша перспективалық жұмыс жоспарын жасау Педагогикалық кеңестердің, теориялық және практикалық семинарлардың, психологиялық практикумдар мен коуч – сессиялардың тақырыптарын анықтау Тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізуде педагогтарға инновациялық қызметте қолдау көрсету Оқушылардың оқу жетістіктерін объективті және тең бағалауды қамтамасыз етуге арналған білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың критериалды жүйесі негізінде білім беру жетістіктерінің мониторингісін жүргізу

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫ МЕН ПЕДАГОГТЕРІНЕ ҰСЫНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ  Педагогтің өздігінен білім алуы - кәс

10 слайд
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫ МЕН ПЕДАГОГТЕРІНЕ ҰСЫНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ    Педагогтің өздігінен білім алуы - кәсібилік пен педагогикалық құзыреттілікті жетілдірудің маңызды шарттарының бірі.  Сонымен қатар, жаңартылған білім беру мазмұнының оқу бағдарламалары мұғалім жұмысының жаңа форматын болжайды, оған оқыту мен тәрбиелеудің нысандарын , әдістерін, технологияларын таңдау еркіндігін береді .  Мұғалімнің білім берудегі заманауи үрдістермен қатар жүргені, үнемі өз білімі мен біліктерін жетілдіріп, педагогикалық ғылым мен тәжірибенің соңғы жетістіктерін қолдана білгені маңызды.

10 слайд

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫ МЕН ПЕДАГОГТЕРІНЕ ҰСЫНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ    Педагогтің өздігінен білім алуы - кәсібилік пен педагогикалық құзыреттілікті жетілдірудің маңызды шарттарының бірі.  Сонымен қатар, жаңартылған білім беру мазмұнының оқу бағдарламалары мұғалім жұмысының жаңа форматын болжайды, оған оқыту мен тәрбиелеудің нысандарын , әдістерін, технологияларын таңдау еркіндігін береді .  Мұғалімнің білім берудегі заманауи үрдістермен қатар жүргені, үнемі өз білімі мен біліктерін жетілдіріп, педагогикалық ғылым мен тәжірибенің соңғы жетістіктерін қолдана білгені маңызды.

Мұғалімдер мен әдіскерлерге ұсынылатын қазіргі заман көшіндегі әдебиеттер тізімі  1. Даг Лемов «Мұғалімнің шеберлігі. Көрнекті

11 слайд
Мұғалімдер мен әдіскерлерге ұсынылатын қазіргі заман көшіндегі әдебиеттер тізімі  1. Даг Лемов «Мұғалімнің шеберлігі. Көрнекті мұғалімдердің дәлелденген әдістері».  2. Тимоти Уокер «Фин оқыту жүйесі».  3. Джуди Дирксен «Оқыту өнері. Кез-келген жаттығуды қалай қызықты және тиімді етуге болады».  4. Питер Грей «Оқу еркіндігі. Мектепке қарсы ойын».  5. Кэрол Дюк «Икемді сана. Ересектер мен балалардың даму психологиясына жаңа көзқарас».  6. Хосе Антонио Марина «Талантты тәрбиелеу».  7. Елена Щебланова "«Жетістіксіз дарынды оқушылар».  8. Нина Джексон «Сынып мұғалімі. «Қиын» оқушылармен, күрделі ата-аналармен жұмыс істеу және кәсіптен ләззат алу".  9. Адель Фабер, Эйлен Мазлиш «Балалардың оқуы үшін олармен қалай сөйлесуге болады».  10.Владимир Лизинский «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім».

11 слайд

Мұғалімдер мен әдіскерлерге ұсынылатын қазіргі заман көшіндегі әдебиеттер тізімі  1. Даг Лемов «Мұғалімнің шеберлігі. Көрнекті мұғалімдердің дәлелденген әдістері».  2. Тимоти Уокер «Фин оқыту жүйесі».  3. Джуди Дирксен «Оқыту өнері. Кез-келген жаттығуды қалай қызықты және тиімді етуге болады».  4. Питер Грей «Оқу еркіндігі. Мектепке қарсы ойын».  5. Кэрол Дюк «Икемді сана. Ересектер мен балалардың даму психологиясына жаңа көзқарас».  6. Хосе Антонио Марина «Талантты тәрбиелеу».  7. Елена Щебланова "«Жетістіксіз дарынды оқушылар».  8. Нина Джексон «Сынып мұғалімі. «Қиын» оқушылармен, күрделі ата-аналармен жұмыс істеу және кәсіптен ләззат алу".  9. Адель Фабер, Эйлен Мазлиш «Балалардың оқуы үшін олармен қалай сөйлесуге болады».  10.Владимир Лизинский «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім».

 11.Джуди Аппс «Тыңдау және есту үшін».  12. Ли Лефевер «Түсіндіру өнері».  13. Джулия Дирксен «Оқыту өнері».  14. Даниель

12 слайд
 11.Джуди Аппс «Тыңдау және есту үшін».  12. Ли Лефевер «Түсіндіру өнері».  13. Джулия Дирксен «Оқыту өнері».  14. Даниель Пинк «Драйв».  15. Аня Каменетц «Тест».  16. Фелиситас Акоста, Соня Ногейра «Мемлекеттік білім беру жүйесін 21 ғасырдың сценарийінде қайта қарастыру. Саясат пен тәжірибе арасындағы жаңа және жаңартылған мәселелер». Sense Publishers-Роттердам, Нидерланды.  17. Б. Йи, А. Sliwka, Раутиайнен М. "Финляндия: болашақ мектеп жолында».  18. Эдвард де Боно «Өзіңізді ойлауға үйретіңіз» ойлауды дамытуға арналған оқу құралы.  19. Парслоу Э., Рэй М. «Оқытудағы Коучинг». Оқытудың практикалық әдістері.     20. Людмила Петрановская «Құпия тірек. Балаға бауыр басу».

12 слайд

 11.Джуди Аппс «Тыңдау және есту үшін».  12. Ли Лефевер «Түсіндіру өнері».  13. Джулия Дирксен «Оқыту өнері».  14. Даниель Пинк «Драйв».  15. Аня Каменетц «Тест».  16. Фелиситас Акоста, Соня Ногейра «Мемлекеттік білім беру жүйесін 21 ғасырдың сценарийінде қайта қарастыру. Саясат пен тәжірибе арасындағы жаңа және жаңартылған мәселелер». Sense Publishers-Роттердам, Нидерланды.  17. Б. Йи, А. Sliwka, Раутиайнен М. "Финляндия: болашақ мектеп жолында».  18. Эдвард де Боно «Өзіңізді ойлауға үйретіңіз» ойлауды дамытуға арналған оқу құралы.  19. Парслоу Э., Рэй М. «Оқытудағы Коучинг». Оқытудың практикалық әдістері.     20. Людмила Петрановская «Құпия тірек. Балаға бауыр басу».

 21. Людмила Петрановская «Егер баламен қиын болса».  22. Януш Корчак «Баланы қалай жақсы көру керек».  23. Юлия Гиппенрейтер

13 слайд
 21. Людмила Петрановская «Егер баламен қиын болса».  22. Януш Корчак «Баланы қалай жақсы көру керек».  23. Юлия Гиппенрейтер «Баламен сөйлесу. Қалай?».  24. Даниэль Пеннак «Мектептегі қиындық».  25. Бел Кауфман «Төменге құлдыраған баспалдақпен қайта жоғары көтерілу».  26. Кэндзиро Хайтани «Қоянның көзқарасы».  27. Дэйв Грей «Қылмыстық Ойлау».  28. Малколм Глэдуэлл «Генийлер және аутсайдерлер».  29.Кен Робинсон «Борыш».  30. Кэрол Дуэт «Икемді Сана».

13 слайд

 21. Людмила Петрановская «Егер баламен қиын болса».  22. Януш Корчак «Баланы қалай жақсы көру керек».  23. Юлия Гиппенрейтер «Баламен сөйлесу. Қалай?».  24. Даниэль Пеннак «Мектептегі қиындық».  25. Бел Кауфман «Төменге құлдыраған баспалдақпен қайта жоғары көтерілу».  26. Кэндзиро Хайтани «Қоянның көзқарасы».  27. Дэйв Грей «Қылмыстық Ойлау».  28. Малколм Глэдуэлл «Генийлер және аутсайдерлер».  29.Кен Робинсон «Борыш».  30. Кэрол Дуэт «Икемді Сана».

 31. Альфи Кон «Марапаттау Жазасы».  32. Джон Медина «Ми Ережесі».  33. Даниель Гоулман «Эмоциялық Интеллект».  34. Аманда

14 слайд
 31. Альфи Кон «Марапаттау Жазасы».  32. Джон Медина «Ми Ережесі».  33. Даниель Гоулман «Эмоциялық Интеллект».  34. Аманда Рипли «Әлемдегі ең үздік Оқушылар».  35. Ақиқат Рас «Өмір Сөзсіз Керемет Болады».  36. Пол Таф «Балалар Табысқа Қалай Жетеді?».  37. Дэйв Бургесс «Оқу күтпеген жағдай секілді».  38. Юлия Гиппенрейтер «Баламен сөйлесу. Қалай?».  39. Выготский Л.С. «Жоғары психикалық функцияларды дамыту».  40. Блум Б.С. «Толық меңгеру теориясы: теория және практика».

14 слайд

 31. Альфи Кон «Марапаттау Жазасы».  32. Джон Медина «Ми Ережесі».  33. Даниель Гоулман «Эмоциялық Интеллект».  34. Аманда Рипли «Әлемдегі ең үздік Оқушылар».  35. Ақиқат Рас «Өмір Сөзсіз Керемет Болады».  36. Пол Таф «Балалар Табысқа Қалай Жетеді?».  37. Дэйв Бургесс «Оқу күтпеген жағдай секілді».  38. Юлия Гиппенрейтер «Баламен сөйлесу. Қалай?».  39. Выготский Л.С. «Жоғары психикалық функцияларды дамыту».  40. Блум Б.С. «Толық меңгеру теориясы: теория және практика».

 40. Блум Б.С. «Толық меңгеру теориясы: теория және практика».  41. Блум Б.С. «Оқу мақсаттарының жіктелуі».  42. Сухомлинский

15 слайд
 40. Блум Б.С. «Толық меңгеру теориясы: теория және практика».  41. Блум Б.С. «Оқу мақсаттарының жіктелуі».  42. Сухомлинский «Мен балаларға жүрегімді беремін».  43. Игорь Манн «Нөмір - 1. Өз ісіңде қалай жақсы болуға болады».  44. Джим Коллинз «Жақсыдан ұлылыққа. Неге кейбір компаниялар серпіліс жасайды, ал басқалары ...   45. Дэниел Гоулман «Эмоциялық интеллект. Неге ол IQ қарағанда көп болуы мүмкін».  46. Игорь Манн және Дмитрий Турусин «Байланыс нүктелері. Маркетингті және сіздің компанияңыздың кірісін арттыру үшін жұмыс дәптері».  47. Роберт Чалдини, Ноа Гольдштейн және Стив Мартин «Сендіру психологиясы. Сендіре алу үшін 50 сендіру тәсілі» .  48. Роджер Сайп «Миды дамыту. Жылдам оқу, жақсы есте сақтау және үлкен мақсаттарға жету».  49. Кэрол Дуэк «Икемді сана. Ересектер мен балаларды дамыту психологиясына жаңа көзқарас».

15 слайд

 40. Блум Б.С. «Толық меңгеру теориясы: теория және практика».  41. Блум Б.С. «Оқу мақсаттарының жіктелуі».  42. Сухомлинский «Мен балаларға жүрегімді беремін».  43. Игорь Манн «Нөмір - 1. Өз ісіңде қалай жақсы болуға болады».  44. Джим Коллинз «Жақсыдан ұлылыққа. Неге кейбір компаниялар серпіліс жасайды, ал басқалары ...   45. Дэниел Гоулман «Эмоциялық интеллект. Неге ол IQ қарағанда көп болуы мүмкін».  46. Игорь Манн және Дмитрий Турусин «Байланыс нүктелері. Маркетингті және сіздің компанияңыздың кірісін арттыру үшін жұмыс дәптері».  47. Роберт Чалдини, Ноа Гольдштейн және Стив Мартин «Сендіру психологиясы. Сендіре алу үшін 50 сендіру тәсілі» .  48. Роджер Сайп «Миды дамыту. Жылдам оқу, жақсы есте сақтау және үлкен мақсаттарға жету».  49. Кэрол Дуэк «Икемді сана. Ересектер мен балаларды дамыту психологиясына жаңа көзқарас».

Күтілетін нәтижелер. Болжам.  Оң нәтижелер: 1. Құзыретті бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту. 2. Инновациялық технологиялар, оқы

16 слайд
Күтілетін нәтижелер. Болжам.  Оң нәтижелер: 1. Құзыретті бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту. 2. Инновациялық технологиялар, оқыту әдістемесі саласындағы мұғалімдердің білімін тереңдету. Мұғалімнің жеке қасиеттерінің даму деңгейін арттыру. 3. Кәсіби құзыреттіліктің қалыптасу деңгейін арттыру. 4. Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру.

16 слайд

Күтілетін нәтижелер. Болжам.  Оң нәтижелер: 1. Құзыретті бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту. 2. Инновациялық технологиялар, оқыту әдістемесі саласындағы мұғалімдердің білімін тереңдету. Мұғалімнің жеке қасиеттерінің даму деңгейін арттыру. 3. Кәсіби құзыреттіліктің қалыптасу деңгейін арттыру. 4. Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру.

Нормативтік-құқықтық құжаттар  Білім туралы «Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы»;  Қазақстан Республикасын

17 слайд
Нормативтік-құқықтық құжаттар  Білім туралы «Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2017 жылғы 12 сәуірдегі "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақаласы;  Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесін бекіту туралы "Үкіметтің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы»;  Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы " Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 15 ақпандағы № 636 Жарлығы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н. Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 21 қарашадағы "Ұлы даланың жеті қыры" мақаласы;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2019 жылғы 23 қаңтардағы Жастар жылының ашылуында және " Nur Otan" партиясының 2019 жылғы 27 ақпандағы XVIII съезінде берген тапсырмасы;  Қазақстан Республикасы Президентінің "баршаның әл-ауқаты "сайлауалды бағдарламасын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 19 маусымдағы № 27 Жарлығы! Сабақтастық. Әділдік. "Бірге" жалпыұлттық акциясы барысында алынған ұсыныстар»;  Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Қ. Тоқаевтың 2019 жылғы 2 қыркүйектегі "сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі"атты Қазақстан халқына Жолдауы.  Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ

17 слайд

Нормативтік-құқықтық құжаттар  Білім туралы «Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2017 жылғы 12 сәуірдегі "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақаласы;  Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесін бекіту туралы "Үкіметтің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы»;  Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы " Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 15 ақпандағы № 636 Жарлығы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауы»;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н. Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 21 қарашадағы "Ұлы даланың жеті қыры" мақаласы;  Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2019 жылғы 23 қаңтардағы Жастар жылының ашылуында және " Nur Otan" партиясының 2019 жылғы 27 ақпандағы XVIII съезінде берген тапсырмасы;  Қазақстан Республикасы Президентінің "баршаның әл-ауқаты "сайлауалды бағдарламасын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 19 маусымдағы № 27 Жарлығы! Сабақтастық. Әділдік. "Бірге" жалпыұлттық акциясы барысында алынған ұсыныстар»;  Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Қ. Тоқаевтың 2019 жылғы 2 қыркүйектегі "сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі"атты Қазақстан халқына Жолдауы.  Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ

Әдебиет 1. Лошкарева Е. (авторлық ұжым)"Болашақ дағдылары. Жаңа күрделі әлемде нені білу және білу керек. 5 тарау "ХХІ ғасыр да

18 слайд
Әдебиет 1. Лошкарева Е. (авторлық ұжым)"Болашақ дағдылары. Жаңа күрделі әлемде нені білу және білу керек. 5 тарау "ХХІ ғасыр дағдылары» 2. Исмуханова Г. Шарипова Д. және т.б. «Социологиялық өлшемдегі қазақстандық қоғамның құндылықтары". Алматы: Басылым. " DELUXE Printery" ЖШС 2020ж. -1433. 3.Қазақстандағы жаңартылған білім беру бағдарламасы.

18 слайд

Әдебиет 1. Лошкарева Е. (авторлық ұжым)"Болашақ дағдылары. Жаңа күрделі әлемде нені білу және білу керек. 5 тарау "ХХІ ғасыр дағдылары» 2. Исмуханова Г. Шарипова Д. және т.б. «Социологиялық өлшемдегі қазақстандық қоғамның құндылықтары". Алматы: Басылым. " DELUXE Printery" ЖШС 2020ж. -1433. 3.Қазақстандағы жаңартылған білім беру бағдарламасы.

Әдістемелік кеңес қаулысы

19 слайд
Әдістемелік кеңес қаулысы

19 слайд

Әдістемелік кеңес қаулысы