Материалдар / "Оқушылардың білім жетістіктерін критерий арқылы бағалау"

"Оқушылардың білім жетістіктерін критерий арқылы бағалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға және мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2020
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Білім беру мазмұнын жаңарту аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» Туркістан

1 слайд
« Білім беру мазмұнын жаңарту аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» Туркістан облысы Кентау қаласы Т. Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі Исмайлова Наргиза Атантаевна

1 слайд

« Білім беру мазмұнын жаңарту аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» Туркістан облысы Кентау қаласы Т. Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі Исмайлова Наргиза Атантаевна

 Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі тәсілдерін түсіндіру  Тоқсандық жиынтық бағ

2 слайд
 Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі тәсілдерін түсіндіру  Тоқсандық жиынтық бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі тәсілдерін түсіндіру  Тоқсандық жиынтық бағалау үшін тапсырмалар құрастыру мақсатында спецификациямен таныстыру  Модерация өткізу үдерісімен таныстыру  Жиынтық бағалау бойынша нәтижесе тіркеу журналымен таныстыру ОҚыту семинардың мақсаттары:

2 слайд

 Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі тәсілдерін түсіндіру  Тоқсандық жиынтық бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі тәсілдерін түсіндіру  Тоқсандық жиынтық бағалау үшін тапсырмалар құрастыру мақсатында спецификациямен таныстыру  Модерация өткізу үдерісімен таныстыру  Жиынтық бағалау бойынша нәтижесе тіркеу журналымен таныстыру ОҚыту семинардың мақсаттары:

Критериалды ба ғалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

3 слайд
Критериалды ба ғалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

3 слайд

Критериалды ба ғалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқса

4 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

4 слайд

Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды ба алауғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік бере

5 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 1. Қорытынды рәсім әр тоқсанның аяғында өткізіледі 2. Тоқсанның оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Жылдық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу (тоқсандық балдардың қосындысы)Бөлімдер/Ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау 1. Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау рәсімдері 2. Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Тоқсандық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу Білім беру деңгейлерінің соңындағы жиынтық бағалау 1. Негізгі және жалпы орта мектепті аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім 2. Пән бойынша күтілген нәтижелерге сәйкес оқу бағдарламасының оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Сыртқы бағалау Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі 5Оқу жылы бойынша қорытынды баға Аттестатқа түсетін қорытынды баға

5 слайд

Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 1. Қорытынды рәсім әр тоқсанның аяғында өткізіледі 2. Тоқсанның оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Жылдық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу (тоқсандық балдардың қосындысы)Бөлімдер/Ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау 1. Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау рәсімдері 2. Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Тоқсандық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу Білім беру деңгейлерінің соңындағы жиынтық бағалау 1. Негізгі және жалпы орта мектепті аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім 2. Пән бойынша күтілген нәтижелерге сәйкес оқу бағдарламасының оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Сыртқы бағалау Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі 5Оқу жылы бойынша қорытынды баға Аттестатқа түсетін қорытынды баға

Жиынтық бағалау 6Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, бөлім/ортақ тақырып , оқу жылы), сондай-ақ оқу бағдарл

6 слайд
Жиынтық бағалау 6Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, бөлім/ортақ тақырып , оқу жылы), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі  

6 слайд

Жиынтық бағалау 6Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, бөлім/ортақ тақырып , оқу жылы), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі  

Жиынтық бағалау үдерісі Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратыл

7 слайд
Жиынтық бағалау үдерісі Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер бойынша - бөлімдер Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша - ортақ тақырыптар Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындалады. Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар үшін дескрипторлар мен ұпайлар (балл) анықталады Өткізіледі: - Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Білім деңгейі бойынша жиынтық бағалау (ҰТО) Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу • Оқу бағдарламасы • Оқу жоспары • Оқу жылын бойынша бағалау жоспары • Негізгі, жалпы орта негізгі мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Критериалды бағалау ережесі

7 слайд

Жиынтық бағалау үдерісі Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер бойынша - бөлімдер Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша - ортақ тақырыптар Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындалады. Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар үшін дескрипторлар мен ұпайлар (балл) анықталады Өткізіледі: - Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Білім деңгейі бойынша жиынтық бағалау (ҰТО) Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу • Оқу бағдарламасы • Оқу жоспары • Оқу жылын бойынша бағалау жоспары • Негізгі, жалпы орта негізгі мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Критериалды бағалау ережесі

ҚР МЖМБС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б.Блум таксоном

8 слайд
ҚР МЖМБС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны 8Пән бойынша оқу бағдарламалары Пән бойынша оқу мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер Бағалау критерийлері - білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Қалыптастырушы және жиынтық бағалау критерийлерге негізделген Кері байланыс Күнделікті тәжірибеБағалау стандарты Бағалау құралдары Бағалау үдерісі Нәтиже Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау Сөйлеу әрекетінің түрлері : тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым Балдар Әр бөлім және тоқсан бойынша Ойлау да дыларыны ғ ң де гейлері ң Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша Ба а ғ О у жылын ая тау қ қ бойынша

8 слайд

ҚР МЖМБС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны 8Пән бойынша оқу бағдарламалары Пән бойынша оқу мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер Бағалау критерийлері - білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Қалыптастырушы және жиынтық бағалау критерийлерге негізделген Кері байланыс Күнделікті тәжірибеБағалау стандарты Бағалау құралдары Бағалау үдерісі Нәтиже Ойлау дағдыларының деңгейлері : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау Сөйлеу әрекетінің түрлері : тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым Балдар Әр бөлім және тоқсан бойынша Ойлау да дыларыны ғ ң де гейлері ң Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша Ба а ғ О у жылын ая тау қ қ бойынша

О у ба дарламасы/жоспарық ғ О у ма саттары қ қ Ойлау деңгейлеріБа алау критерийлері ғ Тапсырмалар Дескрип-торлар БӨЛІМ/ОРТАҚ Т

9 слайд
О у ба дарламасы/жоспарық ғ О у ма саттары қ қ Ойлау деңгейлеріБа алау критерийлері ғ Тапсырмалар Дескрип-торлар БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДЫҚ * Мұғалім т а л д а й д ы д а й ы н д а й д ы /қ ұ р а с т ы р а д ы 9* ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа алады

9 слайд

О у ба дарламасы/жоспарық ғ О у ма саттары қ қ Ойлау деңгейлеріБа алау критерийлері ғ Тапсырмалар Дескрип-торлар БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДЫҚ * Мұғалім т а л д а й д ы д а й ы н д а й д ы /қ ұ р а с т ы р а д ы 9* ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа алады

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ 10

10 слайд
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ 10

10 слайд

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ 10

Екі көзқарас: Бағалаушы/эксперт ретінде ойлау Әрекеттерді жоспарлаушы/жобалаушы ретінде ойлау Түсіну деңгейін бағалаудың нақты

11 слайд
Екі көзқарас: Бағалаушы/эксперт ретінде ойлау Әрекеттерді жоспарлаушы/жобалаушы ретінде ойлау Түсіну деңгейін бағалаудың нақты дәлелі қандай?   Тақырып, бөлімді өту кезінде не қызықты және пайдалы болады? Тапсырмамен, тақырыппен, бөліммен жұмыс істегенде қандай мәселелерді бекіту керек және басқару әрекеттерінің қандай сәттеріне көңіл бөлу керек? Бұл тақырыпқа қатысты қандай ресурстар мен материалдарды пайдаланған дұрыс? Барлығын түсініп және ештеңе түсінбей отырған оқушыларды қалай білемін? Сыныпта және сыныптан тыс уақытта оқушылар немен айналысады? Оларға қандай тапсырма ұсынуға болады? Жұмысты бағалауда қандай критерийлерге назар аударамын? Ата-аналарға ұсыну үшін оқушыларды қалай бағалаймын, ынталандырамын?   Оқушылар нені түсінбей қалуы мүмкін? Мен оны қалай тексеремін? Жоспарым жүзеге асырылады ма? Неліктен «Иә/жоқ»?

11 слайд

Екі көзқарас: Бағалаушы/эксперт ретінде ойлау Әрекеттерді жоспарлаушы/жобалаушы ретінде ойлау Түсіну деңгейін бағалаудың нақты дәлелі қандай?   Тақырып, бөлімді өту кезінде не қызықты және пайдалы болады? Тапсырмамен, тақырыппен, бөліммен жұмыс істегенде қандай мәселелерді бекіту керек және басқару әрекеттерінің қандай сәттеріне көңіл бөлу керек? Бұл тақырыпқа қатысты қандай ресурстар мен материалдарды пайдаланған дұрыс? Барлығын түсініп және ештеңе түсінбей отырған оқушыларды қалай білемін? Сыныпта және сыныптан тыс уақытта оқушылар немен айналысады? Оларға қандай тапсырма ұсынуға болады? Жұмысты бағалауда қандай критерийлерге назар аударамын? Ата-аналарға ұсыну үшін оқушыларды қалай бағалаймын, ынталандырамын?   Оқушылар нені түсінбей қалуы мүмкін? Мен оны қалай тексеремін? Жоспарым жүзеге асырылады ма? Неліктен «Иә/жоқ»?

Ортақ тақырып Бөлімше Оқу мақсаттары1. Ө зім т уралы 2. М енің от басы м ж әне дост ары м 1.1 М ен ж әне м енің от басы м 2

12 слайд
Ортақ тақырып Бөлімше Оқу мақсаттары1. Ө зім т уралы 2. М енің от басы м ж әне дост ары м 1.1 М ен ж әне м енің от басы м 2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау 2.1.1.1 от басылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру 2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 1.5 Қ ұқы қ ж әне м індет 2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажыратуОқу мақсаттары мен бағалау критерийлерінің сәйкестігі Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Оқушы: түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтайды Қолдану от басылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің портретін ауызша жасайды Талдау мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіреді

12 слайд

Ортақ тақырып Бөлімше Оқу мақсаттары1. Ө зім т уралы 2. М енің от басы м ж әне дост ары м 1.1 М ен ж әне м енің от басы м 2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау 2.1.1.1 от басылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру 2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 1.5 Қ ұқы қ ж әне м індет 2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажыратуОқу мақсаттары мен бағалау критерийлерінің сәйкестігі Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Оқушы: түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтайды Қолдану от басылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің портретін ауызша жасайды Талдау мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіреді

Бөлім/ортақ тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын оқушылардың оқу жетістіктері деңге

13 слайд
Бөлім/ортақ тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерінің сипаттамасы Деңгейлер Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау 5 балдық шәкілге ауыстыруда болжамдық баға Төмен деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді жай тапсырмаларды орындайды және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер және диаграммалар) негізінде жай қорытынды қалыптастырады жай тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады 1 -2 бағаларына сәйкес Орташа деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты аргументтерді келтіре алады әдеттегі тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің стандартты жолдарын ұсынады және қолданады тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді 3-4 бағаларына сәйкес Жоғары деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады қиын тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің альтернативті және стандартты емес жолдарын ұсынады және қолданады тапсырмалардың кең өрісін шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді, әр түрлі стратегияларды қолданады, алынған нәтижелердің маңыздылығын және негізділігін бағалайды 5 бағасына сәйкес

13 слайд

Бөлім/ортақ тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерінің сипаттамасы Деңгейлер Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау 5 балдық шәкілге ауыстыруда болжамдық баға Төмен деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді жай тапсырмаларды орындайды және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер және диаграммалар) негізінде жай қорытынды қалыптастырады жай тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады 1 -2 бағаларына сәйкес Орташа деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты аргументтерді келтіре алады әдеттегі тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің стандартты жолдарын ұсынады және қолданады тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді 3-4 бағаларына сәйкес Жоғары деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады қиын тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің альтернативті және стандартты емес жолдарын ұсынады және қолданады тапсырмалардың кең өрісін шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді, әр түрлі стратегияларды қолданады, алынған нәтижелердің маңыздылығын және негізділігін бағалайды 5 бағасына сәйкес

 Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндерден - бөлімдер бойынша  Әлеуметтік-гуманитарлық пәндерден - ортақ тақырыптар бойынш

14 слайд
 Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндерден - бөлімдер бойынша  Әлеуметтік-гуманитарлық пәндерден - ортақ тақырыптар бойыншаБӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ 14

14 слайд

 Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндерден - бөлімдер бойынша  Әлеуметтік-гуманитарлық пәндерден - ортақ тақырыптар бойыншаБӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ 14

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ  Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма оқу мақсаттары м

15 слайд
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ  Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылады  Мектептің әдістемелік бірлестіктері оқу жылына арналған жиынтық бағалау жоспарын құрады және бекітеді  Әрбір пән бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалардың үлгілері берілген әдістемелік ұсыныстарды ПӨО және ҰБА дайындайды 15

15 слайд

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ  Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылады  Мектептің әдістемелік бірлестіктері оқу жылына арналған жиынтық бағалау жоспарын құрады және бекітеді  Әрбір пән бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалардың үлгілері берілген әдістемелік ұсыныстарды ПӨО және ҰБА дайындайды 15

Венн диаграммасы. Б лімө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау ж не қ ғ ә то санды жиынты ба алау арасында ы састы

16 слайд
Венн диаграммасы. Б лімө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау ж не қ ғ ә то санды жиынты ба алау арасында ы састы пен айырмашылы ты қ қ қ ғ ғ ұқ қ қ аны та ыздар. қ ң Б лім ө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау қ ғ То санды жиынты қ қ қ ба алау ғОй толғау

16 слайд

Венн диаграммасы. Б лімө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау ж не қ ғ ә то санды жиынты ба алау арасында ы састы пен айырмашылы ты қ қ қ ғ ғ ұқ қ қ аны та ыздар. қ ң Б лім ө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау қ ғ То санды жиынты қ қ қ ба алау ғОй толғау

17 Қатысушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы отырады.  Команда: бастаңыз, тоқтаңыз, қозғалыңыз.  «Бастаңыз» ком

17 слайд
17 Қатысушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы отырады.  Команда: бастаңыз, тоқтаңыз, қозғалыңыз.  «Бастаңыз» командасы болғанда – қарама-қарсы отырғандар КБ бойынша бір-біріне айтуды бастайды (2минут, 1минут, 0,5минут аралығында).  «Тоқтаңыз» командасы болғанда – барлық жұптар айтуын тоқтатады.  «Қозғалыңыз» командасы болғанда – барлық екі қатарда отырғандар келесі орындыққа ауысады. Тренинг

17 слайд

17 Қатысушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы отырады.  Команда: бастаңыз, тоқтаңыз, қозғалыңыз.  «Бастаңыз» командасы болғанда – қарама-қарсы отырғандар КБ бойынша бір-біріне айтуды бастайды (2минут, 1минут, 0,5минут аралығында).  «Тоқтаңыз» командасы болғанда – барлық жұптар айтуын тоқтатады.  «Қозғалыңыз» командасы болғанда – барлық екі қатарда отырғандар келесі орындыққа ауысады. Тренинг

Сіз мұғалімсіз . Сізге әріптесіңіз хабарласып ауырып қалғанын айтты. Ол тоқсандық жиынтық бағалау өткізуге тапсырмалар құр

18 слайд
Сіз мұғалімсіз . Сізге әріптесіңіз хабарласып ауырып қалғанын айтты. Ол тоқсандық жиынтық бағалау өткізуге тапсырмалар құрастыруы қажет еді. Сізден тоқсандық жиынтық бағалау құрастыруды өтінді. Тапсырма құрастыру үшін Сізге қандай ақпараттар керек? Ой толғау тапсырма:

18 слайд

Сіз мұғалімсіз . Сізге әріптесіңіз хабарласып ауырып қалғанын айтты. Ол тоқсандық жиынтық бағалау өткізуге тапсырмалар құрастыруы қажет еді. Сізден тоқсандық жиынтық бағалау құрастыруды өтінді. Тапсырма құрастыру үшін Сізге қандай ақпараттар керек? Ой толғау тапсырма:

ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ  Тапсырмалар кімдерге арналған ?  Тапсырмаларды орындауға қанша уақыт беріледі ?  Тоқсан

19 слайд
ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ  Тапсырмалар кімдерге арналған ?  Тапсырмаларды орындауға қанша уақыт беріледі ?  Тоқсандық жиынтық бағалау қалай өткізіледі ?  Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының мазмұны қандай ?  Қандай тапсырмалар түрлері қолданылады ?  Тапсырмалар немесе сұрақтар үшін балдар қалай есептеледі ?  Неше тапсырма құрастыру қажет ?

19 слайд

ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ  Тапсырмалар кімдерге арналған ?  Тапсырмаларды орындауға қанша уақыт беріледі ?  Тоқсандық жиынтық бағалау қалай өткізіледі ?  Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының мазмұны қандай ?  Қандай тапсырмалар түрлері қолданылады ?  Тапсырмалар немесе сұрақтар үшін балдар қалай есептеледі ?  Неше тапсырма құрастыру қажет ?

 Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі .Спецификац

20 слайд
 Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі .Спецификация негізінде жүзеге асырылады.  Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т.б.).  1-сыныптарда ішкі жиынтық бағалау өткізілмейді.  Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі.  Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі.  Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды.  Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады . ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУДЫ ТКІЗУҚ Қ Қ Ғ Ө

20 слайд

 Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі .Спецификация негізінде жүзеге асырылады.  Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т.б.).  1-сыныптарда ішкі жиынтық бағалау өткізілмейді.  Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі.  Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі.  Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды.  Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады . ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУДЫ ТКІЗУҚ Қ Қ Ғ Ө

• Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; • Бөлім (жаратылыстану – ғылым и, тілдік пәндер ) және ортақ

21 слайд
• Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; • Бөлім (жаратылыстану – ғылым и, тілдік пәндер ) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; • 1-2 сабақ көлемінде өткізіледі; • Тест спецификациясына сәйкес жүзеге асады; • Балдары балл қою кестесіне сәйкес қойылады; • Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). 21ТО САН БОЙЫНША ЖиынтыҚ ба алау қ ғ

21 слайд

• Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды; • Бөлім (жаратылыстану – ғылым и, тілдік пәндер ) және ортақ тақырыптар (әлеументтік-гуманитарлық пәндер) бойынша өткізіледі; • 1-2 сабақ көлемінде өткізіледі; • Тест спецификациясына сәйкес жүзеге асады; • Балдары балл қою кестесіне сәйкес қойылады; • Тоқсандық бағаға әсер етеді (50%). 21ТО САН БОЙЫНША ЖиынтыҚ ба алау қ ғ

ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Р СІМДЕРІҚ Ғ Ә Б ЛІМ/ОРТА ТА ЫРЫП БОЙЫНША Ө Қ Қ ТО САН БОЙЫНША Қ • Б лім бойынша о у ма саттарын амтиды; ө қ

22 слайд
ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Р СІМДЕРІҚ Ғ Ә Б ЛІМ/ОРТА ТА ЫРЫП БОЙЫНША Ө Қ Қ ТО САН БОЙЫНША Қ • Б лім бойынша о у ма саттарын амтиды; ө қ қ қ • Б лім (жаратылыстану ө – ылым ғ и, тілдік п ндер ә ) ж не орта та ырыптар ( леументтік-гуманитарлы ә қ қ ә қ п ндер) бойынша ткізіледі; ә ө • 15-20 минут аралы ында ткізіледі; ғ ө • Ба алау критерийлерімен ойлау да дыларыны ғ ғ ң де гейіне с йкес ж зеге асырылады; ң ә ү • Балдар дескриптор а с йкес ойылады; ғ ә қ • О у жетістіктеріні де гейі бойынша (т мен, орта, қ ң ң ө жо а...

22 слайд

ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Р СІМДЕРІҚ Ғ Ә Б ЛІМ/ОРТА ТА ЫРЫП БОЙЫНША Ө Қ Қ ТО САН БОЙЫНША Қ • Б лім бойынша о у ма саттарын амтиды; ө қ қ қ • Б лім (жаратылыстану ө – ылым ғ и, тілдік п ндер ә ) ж не орта та ырыптар ( леументтік-гуманитарлы ә қ қ ә қ п ндер) бойынша ткізіледі; ә ө • 15-20 минут аралы ында ткізіледі; ғ ө • Ба алау критерийлерімен ойлау да дыларыны ғ ғ ң де гейіне с йкес ж зеге асырылады; ң ә ү • Балдар дескриптор а с йкес ойылады; ғ ә қ • О у жетістіктеріні де гейі бойынша (т мен, орта, қ ң ң ө жо а...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ