Материалдар / Оқушылардың математикалық сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың математикалық сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың математикалық сауаттылықты арттырудың тиімді жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2021
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Үмбетәлі Кәрібаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік мекемесі Жаңартылған бағдарлама аясын

1 слайд
“ Үмбетәлі Кәрібаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік мекемесі Жаңартылған бағдарлама аясында математикалық сауаттылықты арттыруда бағалаудың тиімді жолдары Өзекті мәселе: Оқушылардың оқу жетістіктерін қандай өлшемдермен, қалай нақты бағалауға болады?

1 слайд

“ Үмбетәлі Кәрібаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік мекемесі Жаңартылған бағдарлама аясында математикалық сауаттылықты арттыруда бағалаудың тиімді жолдары Өзекті мәселе: Оқушылардың оқу жетістіктерін қандай өлшемдермен, қалай нақты бағалауға болады?

1 сабақ • Уақыттың үнемделмеуі • Өзін-өзі нақты бағалай алмады • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді 2 саба

2 слайд
1 сабақ • Уақыттың үнемделмеуі • Өзін-өзі нақты бағалай алмады • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді 2 сабақ • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді • Өзара бағалау іске аспады • Өзіне баға беруі қалыптасты 3 сабақ • С оқушымен жұмыстың әлсіздігі • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді • Өзіне баға беруде кемшіліктерін айта алмады 4 сабақ • С оқушымен жұмыстың әлсіздігі • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді • Өзіне баға беруде Күтілетін нәтиже: 1. Тақырыпты меңгеріп, алған білімін есептер шығаруда тиімді пайдаланады; 2. Өзін -өзі бағалап, реттеуге үйренеді; Іс- әрекеттегі зерттеу: 3 а сыныпта «Алгоритм» стратегиясы арқылы өзін-өзі бағалауын қалай қалыптастыруға болады? Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді Өзіне баға беруде кемшіліктер анықталды Мұғалімдердің дескрипторларды құруы әлсіз болды Берілген тапсырмалары мақсатқа бағытталмаған Мұғаліммен дескриптор құру дағдылары қалыптастыру Мақсатқа бағытталған тапсырмаларды жоспарлау

2 слайд

1 сабақ • Уақыттың үнемделмеуі • Өзін-өзі нақты бағалай алмады • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді 2 сабақ • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді • Өзара бағалау іске аспады • Өзіне баға беруі қалыптасты 3 сабақ • С оқушымен жұмыстың әлсіздігі • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді • Өзіне баға беруде кемшіліктерін айта алмады 4 сабақ • С оқушымен жұмыстың әлсіздігі • Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді • Өзіне баға беруде Күтілетін нәтиже: 1. Тақырыпты меңгеріп, алған білімін есептер шығаруда тиімді пайдаланады; 2. Өзін -өзі бағалап, реттеуге үйренеді; Іс- әрекеттегі зерттеу: 3 а сыныпта «Алгоритм» стратегиясы арқылы өзін-өзі бағалауын қалай қалыптастыруға болады? Оқушылар тапсырмалардың орындалу алгоритмін білмеді Өзіне баға беруде кемшіліктер анықталды Мұғалімдердің дескрипторларды құруы әлсіз болды Берілген тапсырмалары мақсатқа бағытталмаған Мұғаліммен дескриптор құру дағдылары қалыптастыру Мақсатқа бағытталған тапсырмаларды жоспарлау

Кездескен кедергілер - оқушылардың өздігінен білім алуға дағдысының төмендігі - мұғалімнің дескриптор бойынша бағалау деңгей

3 слайд
Кездескен кедергілер - оқушылардың өздігінен білім алуға дағдысының төмендігі - мұғалімнің дескриптор бойынша бағалау деңгейінің жеткіліксіздігі ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ ЗЕРТТЕУ ТОБЫ: 3а сыныбында сабақ беретін мұғалімдер ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫ: 3а сыныбында «Алгоритм» стратегиясы арқылы оқушылардың дескрипторларды құру дағдысын қалай қалыптастыруға болады?1 сабақ 2сабақ 3сабақ 4сабақ 60 75 93 65 38 46 59 60 23 59 36 40 Оқушылардың А,В,С деңгей көрсеткіші А деңгейі В деңгейі С деңгейі  Жетістік баспалдағы  Сендвич  Хикая картасы  Алгоритм  «Блум түймедағы»  « Де Боно қалпақтары»Сабақты зерттеудің 1 - циклы Сабақты зерттеу тобын құру Зерттеу сұрағын құрастыру Іске асыру жоспарын құру Сабақты жоспарлау Зерттеу сабағын өткізу/ Бақылау жүргізу Өткен сабақтың талдауы Нәтижелері

3 слайд

Кездескен кедергілер - оқушылардың өздігінен білім алуға дағдысының төмендігі - мұғалімнің дескриптор бойынша бағалау деңгейінің жеткіліксіздігі ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ ЗЕРТТЕУ ТОБЫ: 3а сыныбында сабақ беретін мұғалімдер ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫ: 3а сыныбында «Алгоритм» стратегиясы арқылы оқушылардың дескрипторларды құру дағдысын қалай қалыптастыруға болады?1 сабақ 2сабақ 3сабақ 4сабақ 60 75 93 65 38 46 59 60 23 59 36 40 Оқушылардың А,В,С деңгей көрсеткіші А деңгейі В деңгейі С деңгейі  Жетістік баспалдағы  Сендвич  Хикая картасы  Алгоритм  «Блум түймедағы»  « Де Боно қалпақтары»Сабақты зерттеудің 1 - циклы Сабақты зерттеу тобын құру Зерттеу сұрағын құрастыру Іске асыру жоспарын құру Сабақты жоспарлау Зерттеу сабағын өткізу/ Бақылау жүргізу Өткен сабақтың талдауы Нәтижелері

Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы Бағалау критерийлері: М

4 слайд
Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы Бағалау критерийлері: М А Қ С А Т Ы Барлығы: Көпшілігі : Оқу мақсаты: 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу; 3.5.2.4 қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану Кейбіреуі:

4 слайд

Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы Бағалау критерийлері: М А Қ С А Т Ы Барлығы: Көпшілігі : Оқу мақсаты: 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу; 3.5.2.4 қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану Кейбіреуі:

Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы Бағалау критерийлері: 1

5 слайд
Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы Бағалау критерийлері: 1 . Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады 2 .Арифметикалық амалдардың компоненттерін атайды 3.Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады және оқиды М А Қ С А Т Ы Барлығы: көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін түсінеді; санды 0 санына бөлуге болмайтынын біледі. Арифметикалық амалдардың компонеттерін атайды Көпшілігі : көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолданады Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады, оқиды. Оқу мақсаты: 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу; 3.5.2.4 қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану Кейбіреуі: көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін пайдаланып есептер құрастырады. Компоненттері бойынша жақшалы өрнектерге байланысты күрделі есептерді құрастырады

5 слайд

Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы Бағалау критерийлері: 1 . Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады 2 .Арифметикалық амалдардың компоненттерін атайды 3.Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады және оқиды М А Қ С А Т Ы Барлығы: көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін түсінеді; санды 0 санына бөлуге болмайтынын біледі. Арифметикалық амалдардың компонеттерін атайды Көпшілігі : көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолданады Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады, оқиды. Оқу мақсаты: 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу; 3.5.2.4 қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану Кейбіреуі: көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін пайдаланып есептер құрастырады. Компоненттері бойынша жақшалы өрнектерге байланысты күрделі есептерді құрастырады

6 слайд

6 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру «Ең үздік тілек» шаттық шеңбері Топқа бөлу 1- топ «0» 2-топ – «1» 3-топ «0*1» 4-топ «0:1» Өткенді

7 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру «Ең үздік тілек» шаттық шеңбері Топқа бөлу 1- топ «0» 2-топ – «1» 3-топ «0*1» 4-топ «0:1» Өткенді қайталау «Шахмат» әдісі. Мақсаты: бірін-бірі оқыту арқылы білімдерін нақтылауға дағдыландыру Бағалау критерийі Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады Дескриптор 0-ді санға көбейтеді Санды 0-ге көбейтеді «Жинақтау парақшасы индексі» Негізгі идеялар Нені түсінбедім? ШахматЖұппен жұмыс Бірін-бірі оқыту арқылы білімдерін нақтылауға дағдыландыру Өзін-өзі бағалау арқылы білімі мен дағдысындағы кемшіліктерді анықтау арқылы өзін өзі реттеуге дағдыландыруКері байланыс: «Ең оңай, ең қиын» тәсілі.

7 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру «Ең үздік тілек» шаттық шеңбері Топқа бөлу 1- топ «0» 2-топ – «1» 3-топ «0*1» 4-топ «0:1» Өткенді қайталау «Шахмат» әдісі. Мақсаты: бірін-бірі оқыту арқылы білімдерін нақтылауға дағдыландыру Бағалау критерийі Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады Дескриптор 0-ді санға көбейтеді Санды 0-ге көбейтеді «Жинақтау парақшасы индексі» Негізгі идеялар Нені түсінбедім? ШахматЖұппен жұмыс Бірін-бірі оқыту арқылы білімдерін нақтылауға дағдыландыру Өзін-өзі бағалау арқылы білімі мен дағдысындағы кемшіліктерді анықтау арқылы өзін өзі реттеуге дағдыландыруКері байланыс: «Ең оңай, ең қиын» тәсілі.

Сабақтың ортасы «Алгоритм» әдісі Мақсаты: белсенді оқуға қатысып, өз-өзін реттеуге қалыптастыру Бағалау критерийі Есептеуд

8 слайд
Сабақтың ортасы «Алгоритм» әдісі Мақсаты: белсенді оқуға қатысып, өз-өзін реттеуге қалыптастыру Бағалау критерийі Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады Дескриптор Арифметикалық амалдардың компоненттерін атайды Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады және оқиды • «bilimland.kz» сайтындағы видео көру «ТВ шоу» әдісі • тыңдау және сөйлеу, көру және тыңдау дағдыларын дамыту «Ауызша сұрақ» кері байланыс «Қатесін тап, толықтыр» кері байланыс «Серіктесті оқыту» әдісі«Сэндвич» арқылы бағалау Кері байланыс: «Соңғы жаңалық» әдісі Мақсаты: оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп, проблеманы немесе мәселені шешуге дағдыландыру

8 слайд

Сабақтың ортасы «Алгоритм» әдісі Мақсаты: белсенді оқуға қатысып, өз-өзін реттеуге қалыптастыру Бағалау критерийі Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады Дескриптор Арифметикалық амалдардың компоненттерін атайды Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады және оқиды • «bilimland.kz» сайтындағы видео көру «ТВ шоу» әдісі • тыңдау және сөйлеу, көру және тыңдау дағдыларын дамыту «Ауызша сұрақ» кері байланыс «Қатесін тап, толықтыр» кері байланыс «Серіктесті оқыту» әдісі«Сэндвич» арқылы бағалау Кері байланыс: «Соңғы жаңалық» әдісі Мақсаты: оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп, проблеманы немесе мәселені шешуге дағдыландыру

«Детектив» әдісі Мақсаты : қатені табу арқылы, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттерді, шығармашыл ойлауын қамтамасыз е

9 слайд
«Детектив» әдісі Мақсаты : қатені табу арқылы, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттерді, шығармашыл ойлауын қамтамасыз ету Бағалау критерийлері: -Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады -Арифметикалық амалдардың компоненттерін атайды -Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады және оқиды - санды 0-ге көбейтуге/бөлуге берілген өрнектердің мәнін табады; - санды 1-ге көбейтуге/бөлуге берілген өрнектердің мәнін табады; -санды нөлге бөлуге болмайтынын білдіретін өрнектерді анықтайды. «Қарындаш» әдісі арқылы кері байланыс Сабақтың ортасы25 9 5 3 5 3 Жеке жұмыс. Өзін-өзі бағалау. АКТ – мен жұмыс Мақсаты: Өзін-өзі бағалату арқылы, өз бетінше білім меңгеруге қызығушылығын, шығармашылығын дамыту «Жинақтау парақшасының индексі» парақшасы арқылы кері байланыс Сабақтың соңы

9 слайд

«Детектив» әдісі Мақсаты : қатені табу арқылы, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттерді, шығармашыл ойлауын қамтамасыз ету Бағалау критерийлері: -Есептеуде 0 және 1 сандарының қасиеттерін қолданады -Арифметикалық амалдардың компоненттерін атайды -Компоненттері бойынша жақшалы өрнектер жазады және оқиды - санды 0-ге көбейтуге/бөлуге берілген өрнектердің мәнін табады; - санды 1-ге көбейтуге/бөлуге берілген өрнектердің мәнін табады; -санды нөлге бөлуге болмайтынын білдіретін өрнектерді анықтайды. «Қарындаш» әдісі арқылы кері байланыс Сабақтың ортасы25 9 5 3 5 3 Жеке жұмыс. Өзін-өзі бағалау. АКТ – мен жұмыс Мақсаты: Өзін-өзі бағалату арқылы, өз бетінше білім меңгеруге қызығушылығын, шығармашылығын дамыту «Жинақтау парақшасының индексі» парақшасы арқылы кері байланыс Сабақтың соңы

Алға ілгерілеуге ықпал ететін деңгейі әртүрлі тапсырмалар беру (тапсырма) Көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беру (қарқ

10 слайд
Алға ілгерілеуге ықпал ететін деңгейі әртүрлі тапсырмалар беру (тапсырма) Көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беру (қарқын) Оқушыларға бағытталған нұсқау беріп, мақсатқа қол жеткізуге ықпал ету (қорытынды)Оқушыларды ойландыратын сұрақтар қою арқылы оқуға ынталандыру Топ арасындағы әңгімелесуге , диалогке қатыса отырып, білімін толықтырады Өзін-өзі бағалау Топ арасында «Сэндвич» арқылы бағалау «Қатесін тап, толықтыр» кері байланыс «Жинақтау парақшасының индексі» қалыптастырушы бағалау «Бес саусақ» кері байланысыСаралау Бағалау «Ең үздік тілек» шаттық шеңбері «ТВ шоу» әдісі «Шахмат» әдісі «Алгоритм» әдісі «Ең оңай, ең қиын» тәсілі «Серіктесті оқыту» әдісі «Детектив» әдісі «Қарындаш» әдісі

10 слайд

Алға ілгерілеуге ықпал ететін деңгейі әртүрлі тапсырмалар беру (тапсырма) Көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беру (қарқын) Оқушыларға бағытталған нұсқау беріп, мақсатқа қол жеткізуге ықпал ету (қорытынды)Оқушыларды ойландыратын сұрақтар қою арқылы оқуға ынталандыру Топ арасындағы әңгімелесуге , диалогке қатыса отырып, білімін толықтырады Өзін-өзі бағалау Топ арасында «Сэндвич» арқылы бағалау «Қатесін тап, толықтыр» кері байланыс «Жинақтау парақшасының индексі» қалыптастырушы бағалау «Бес саусақ» кері байланысыСаралау Бағалау «Ең үздік тілек» шаттық шеңбері «ТВ шоу» әдісі «Шахмат» әдісі «Алгоритм» әдісі «Ең оңай, ең қиын» тәсілі «Серіктесті оқыту» әдісі «Детектив» әдісі «Қарындаш» әдісі

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд