Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сыныптағы диалог барысында оқушылар келісілген нәтижеге жету
үшін, күш жігерін жұмсап, білімді бірлесіп алуда немесе “пікір алмасу”
барысында тең құқылы серіктестер болып табылады.
Мерсер
Мақсаты:
1. Диалог арқылы
оқушының білім деңгейін
көтеру.
2.Тақырып бойынша өз
ойларын білдіруге мүмкіндік
беру.
3.Оқушылардың білім
деңгейін анықтау. Міндеттері:
1. Тапсырмаларды
орындауда
қарым-қатынасқа түседі.
2.Әңгіме түрлерін
пайдалануға, дұрыс
сұрақ қоюға дағдыланады.
3.Жақын арада
даму аймағында жұмыс
жасауға қалыптасады. Күтілетін нәтиже:
1.Диалогтік
қарым-қатынас
жасау арқылы
ойларын еркін
жеткізеді.
2.Оқушылар
бір-біріне сұрақ
қою арқылы
сыни көзқарасы
қалыптасады.
3. Қарым-қатынас
жасауда бір-біріне
үйрете отырып, үйренеді.
1 слайд
Сыныптағы диалог барысында оқушылар келісілген нәтижеге жету үшін, күш жігерін жұмсап, білімді бірлесіп алуда немесе “пікір алмасу” барысында тең құқылы серіктестер болып табылады. Мерсер Мақсаты: 1. Диалог арқылы оқушының білім деңгейін көтеру. 2.Тақырып бойынша өз ойларын білдіруге мүмкіндік беру. 3.Оқушылардың білім деңгейін анықтау. Міндеттері: 1. Тапсырмаларды орындауда қарым-қатынасқа түседі. 2.Әңгіме түрлерін пайдалануға, дұрыс сұрақ қоюға дағдыланады. 3.Жақын арада даму аймағында жұмыс жасауға қалыптасады. Күтілетін нәтиже: 1.Диалогтік қарым-қатынас жасау арқылы ойларын еркін жеткізеді. 2.Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы сыни көзқарасы қалыптасады. 3. Қарым-қатынас жасауда бір-біріне үйрете отырып, үйренеді.
2 слайд
Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму
әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни,
анағұрлым қабілетті оқушылармен араласу және мәдениет,
қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасау арқылы
оқушыларды ересектерше ойлау әдісіне үйрету кезінде
қалыптасатын субъекті ретінде суреттейді. Сонымен қатар
Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің
« Жақын арадағы даму аймағында » (ЖАДА) жұмыс
істесе, жақсаратындығын атап көрсеткен. ЖАДА оқушы
дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасай
алмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды.
2 слайд
Выготский кіші жастағы балаларды когнитивті даму әрекеттері әлеуметтік қарым-қатынас үдерісінде, яғни, анағұрлым қабілетті оқушылармен араласу және мәдениет, қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас жасау арқылы оқушыларды ересектерше ойлау әдісіне үйрету кезінде қалыптасатын субъекті ретінде суреттейді. Сонымен қатар Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің « Жақын арадағы даму аймағында » (ЖАДА) жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсеткен. ЖАДА оқушы дамытатын дағды мен қабілеттер, өз бетімен жасай алмайтын тапсырмалар көлемін айқындайды.
3 слайд
Мақсаты: Міндеттері:
Оқушылардың
кез- келген
ақпаратқа сыни
тұрғыдан қарап,
өз бетімен
ізденуіне, ой-
тұжырым
жасауға үйрету. Сұрақ қою арқылы
сыни ойлату.
Жаттығу
жұмыстары арқылы
сыни ойлату.
Талқылау мен
диалог арқылы
сыни ойлату.
Баланың не
үйренгені туралы
сыни ойлату .
Сыни тұрғыдан ойлау – бақылаудың, тәжірибенің,
ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған
ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және
синтездеуге бағытталған пәндік шешім.Оқушылардың
кез- келген
ақпаратқа сыни
тұрғыдан қарап,
өз бетімен
ізденуіне, ой-
тұжырым
жасауға үйрету. Сұрақ қою арқылы
сыни ойлату. Жаттығу
жұмыстары арқылы
сыни ойлату. Талқылау мен
диалог арқылы
сыни ойлату. Баланың не
үйренгені туралы
сыни ойлату .
3 слайд
Мақсаты: Міндеттері: Оқушылардың кез- келген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарап, өз бетімен ізденуіне, ой- тұжырым жасауға үйрету. Сұрақ қою арқылы сыни ойлату. Жаттығу жұмыстары арқылы сыни ойлату. Талқылау мен диалог арқылы сыни ойлату. Баланың не үйренгені туралы сыни ойлату . Сыни тұрғыдан ойлау – бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім.Оқушылардың кез- келген ақпаратқа сыни тұрғыдан қарап, өз бетімен ізденуіне, ой- тұжырым жасауға үйрету. Сұрақ қою арқылы сыни ойлату. Жаттығу жұмыстары арқылы сыни ойлату. Талқылау мен диалог арқылы сыни ойлату. Баланың не үйренгені туралы сыни ойлату .
4 слайд
Нәтижесінде
Оқушылар
ойлау
туралы
ойлана
білді . Өз
ойларын
еркін
жеткізе
білуді
үйренді Оқушы
лар
сыни
ойлай
отырып,
зерттеуді
үйренді Сыни
ойлау
арқылы
дұрыс
сұрақ
қоюды
үйренді . Оқушылар
ойлау
туралы
ойлана
білді . Өз
ойларын
еркін
жеткізе
білуді
үйренді Оқушы
лар
сыни
ойлай
отырып,
зерттеуді
үйренді Сыни
ойлау
арқылы
дұрыс
сұрақ
қоюды
үйренді .
4 слайд
Нәтижесінде Оқушылар ойлау туралы ойлана білді . Өз ойларын еркін жеткізе білуді үйренді Оқушы лар сыни ойлай отырып, зерттеуді үйренді Сыни ойлау арқылы дұрыс сұрақ қоюды үйренді . Оқушылар ойлау туралы ойлана білді . Өз ойларын еркін жеткізе білуді үйренді Оқушы лар сыни ойлай отырып, зерттеуді үйренді Сыни ойлау арқылы дұрыс сұрақ қоюды үйренді .
5 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Оқушылар өздерінің
оқудың қандай
сатысында
тұрғанын, қандай
бағытта даму
керектігін, қажетті
деңгейге қалай жету
керек екендігін
іздеу, түсіну үдерісі. Оқудағы бағалаудың
мақсаты, оқушы
қазіргі уақытта не
оқып білгенін
жинақтау болып
табылады.Формативті Жиынтық
Сұрақтың
тиімді
қойылуы Оқушымен бірге
критерийлерді
талдау
Сыныптасын
және өзін-өзі
бағалау Кері
байланысты
қамтамасыз етуМақсаты:
Таңдалынып
алынған
критерийді
қолдана отырып, өз
бағасын бере
білуге, кері
байланыс арқылы
сабақтың мақсатын
бірлесе отырып
құруға, өзін-өзі,
бірін-бірі бағалауға
үйрету.Оқушылар өздерінің
оқудың қандай
сатысында
тұрғанын, қандай
бағытта даму
керектігін, қажетті
деңгейге қалай жету
керек екендігін
іздеу, түсіну үдерісі. Оқудағы бағалаудың
мақсаты, оқушы
қазіргі уақытта не
оқып білгенін
жинақтау болып
табылады. Формативті Жиынтық Мақсаты:
Таңдалынып
алынған
критерийді
қолдана отырып, өз
бағасын бере
білуге, кері
байланыс арқылы
сабақтың мақсатын
бірлесе отырып
құруға, өзін-өзі,
бірін-бірі бағалауға
үйрету.
5 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін, қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін іздеу, түсіну үдерісі. Оқудағы бағалаудың мақсаты, оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.Формативті Жиынтық Сұрақтың тиімді қойылуы Оқушымен бірге критерийлерді талдау Сыныптасын және өзін-өзі бағалау Кері байланысты қамтамасыз етуМақсаты: Таңдалынып алынған критерийді қолдана отырып, өз бағасын бере білуге, кері байланыс арқылы сабақтың мақсатын бірлесе отырып құруға, өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйрету.Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін, қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін іздеу, түсіну үдерісі. Оқудағы бағалаудың мақсаты, оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады. Формативті Жиынтық Мақсаты: Таңдалынып алынған критерийді қолдана отырып, өз бағасын бере білуге, кері байланыс арқылы сабақтың мақсатын бірлесе отырып құруға, өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйрету.
6 слайд
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Бұл ұғымның мазмұндық жағы әртүрлі болуы мүмкін .
Балалар б i р ғана пәннен емес бірнеше академиялық
пәндерден олардан күткеннен жоғары деңгей көрсетуі
мүмкін : мәселен , әртістік , спорттық , музыкалық және басқа
таланттарымен танылуы ықтимал . Сонымен қатар олар б i р
салада дарынды болса , басқа салада қиындыққа тап болуы
мүмкін ; олар дамудың б i р кезеңінде өте қаб i летт i болса ,
келесі кезеңдерде қаб i леттер i н танытпауы мүмкін . Бұл
дарындылық пен қаб i летт i л i ктерді мұғал i мдер , ата - аналар ,
топтың басқа мүшелер i немесе балалардың өздері айқындай
алады . Балалардың қаб i летт i л i ктер i н , біліктілігін , әлеуетті
мүмкіндіктерін көрсету үш i н оларға жағдай туғызу қажет .
6 слайд
Талантты және дарынды балаларды оқыту. Бұл ұғымның мазмұндық жағы әртүрлі болуы мүмкін . Балалар б i р ғана пәннен емес бірнеше академиялық пәндерден олардан күткеннен жоғары деңгей көрсетуі мүмкін : мәселен , әртістік , спорттық , музыкалық және басқа таланттарымен танылуы ықтимал . Сонымен қатар олар б i р салада дарынды болса , басқа салада қиындыққа тап болуы мүмкін ; олар дамудың б i р кезеңінде өте қаб i летт i болса , келесі кезеңдерде қаб i леттер i н танытпауы мүмкін . Бұл дарындылық пен қаб i летт i л i ктерді мұғал i мдер , ата - аналар , топтың басқа мүшелер i немесе балалардың өздері айқындай алады . Балалардың қаб i летт i л i ктер i н , біліктілігін , әлеуетті мүмкіндіктерін көрсету үш i н оларға жағдай туғызу қажет .
7 слайд
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес білім
беру және оқыту.
Бұл модуль таланты және дарынды
балаларды оқыту тақырыбымен тығыз
байланысты, себебі екі модуль де
оқушылардың қажеттіліктерін
қанағаттандыруға бағытталған.
7 слайд
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту. Бұл модуль таланты және дарынды балаларды оқыту тақырыбымен тығыз байланысты, себебі екі модуль де оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.
8 слайд
Білім берудегі басқару және
көшбасшылық.
Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту
жұмыстары (МКДЖ)
Мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға әсер
етудің ерекше түрі жауапты қызметі бар немесе жоқ
мұғалімдер:
•
іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына
алуға;
•
өзгерістер енгізу үшін әріптестерімен стратегиялық
шешімдер қабылдауға;
•
бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және
қолдануға;
•
кәсіби білімді құруға және таратуға атсалысуға
міндетті деп анықталуы мүмкін .
8 слайд
Білім берудегі басқару және көшбасшылық. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары (МКДЖ) Мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше түрі жауапты қызметі бар немесе жоқ мұғалімдер: • іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына алуға; • өзгерістер енгізу үшін әріптестерімен стратегиялық шешімдер қабылдауға; • бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және қолдануға; • кәсіби білімді құруға және таратуға атсалысуға міндетті деп анықталуы мүмкін .