Материалдар / Оқытудың интерактивті әдісін қолдану

Оқытудың интерактивті әдісін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мамаға керек,аттестатцияға керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2019
680
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Т ақырыбы: Оқытудың интерактивті әдісін қолдану

1 слайд
Т ақырыбы: Оқытудың интерактивті әдісін қолдану

1 слайд

Т ақырыбы: Оқытудың интерактивті әдісін қолдану

Оқыту технологиясын жетілдірудің психологиялық – педагогикалық бағыттағы негізгі ой-тұжырымдары төмендегідей сипатталды: Есте

2 слайд
Оқыту технологиясын жетілдірудің психологиялық – педагогикалық бағыттағы негізгі ой-тұжырымдары төмендегідей сипатталды: Есте сақтауға негізделген оқып-білім алудан бұрынғы меңгер- гендерді пайдалана отырып, ақыл-ойды дамытатын оқуға көшу. Білімнің статистикалық үлгісімен ақыл-ой әрекеттерінің динамикалық құрылым жүйесіне көшу. Оқушыға орташа деңгейде білім беретін бағдарламадан жекелеп, саралап оқыту бағдарламасына көшу. Мұғалім мен оқушының бірігіп одақта қызмет істеуі. Мұғалім де, оқушы да субъект болуы.

2 слайд

Оқыту технологиясын жетілдірудің психологиялық – педагогикалық бағыттағы негізгі ой-тұжырымдары төмендегідей сипатталды: Есте сақтауға негізделген оқып-білім алудан бұрынғы меңгер- гендерді пайдалана отырып, ақыл-ойды дамытатын оқуға көшу. Білімнің статистикалық үлгісімен ақыл-ой әрекеттерінің динамикалық құрылым жүйесіне көшу. Оқушыға орташа деңгейде білім беретін бағдарламадан жекелеп, саралап оқыту бағдарламасына көшу. Мұғалім мен оқушының бірігіп одақта қызмет істеуі. Мұғалім де, оқушы да субъект болуы.

Оқыту технологиясына белгілі ғалым В.П.Беспалько «Практикада іске асатын нақты педагогикалық жүйе - жоба», деп анықтама берді

3 слайд
Оқыту технологиясына белгілі ғалым В.П.Беспалько «Практикада іске асатын нақты педагогикалық жүйе - жоба», деп анықтама берді.

3 слайд

Оқыту технологиясына белгілі ғалым В.П.Беспалько «Практикада іске асатын нақты педагогикалық жүйе - жоба», деп анықтама берді.

Интеракти вті әдісті зерттемес бұрын біз оқыту әдістеріне тоқталамыз 3 - әдісті бөліп айтуымызға болады.

4 слайд
Интеракти вті әдісті зерттемес бұрын біз оқыту әдістеріне тоқталамыз 3 - әдісті бөліп айтуымызға болады.

4 слайд

Интеракти вті әдісті зерттемес бұрын біз оқыту әдістеріне тоқталамыз 3 - әдісті бөліп айтуымызға болады.

1 схема (пассивті әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

5 слайд
1 схема (пассивті әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

5 слайд

1 схема (пассивті әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

2 схема (белсенді әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

6 слайд
2 схема (белсенді әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

6 слайд

2 схема (белсенді әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

3 схема (интерактивті әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

7 слайд
3 схема (интерактивті әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

7 слайд

3 схема (интерактивті әдіс) мұғалім оқушы оқушы оқушы

Дәстүрлі сабақ түрлері мен интерактивті оқыту әдісін пайдаланып сабақ өткізуді салыстырып көрелік: Дәстүрлі Интерактивті 1.

8 слайд
Дәстүрлі сабақ түрлері мен интерактивті оқыту әдісін пайдаланып сабақ өткізуді салыстырып көрелік:   Дәстүрлі Интерактивті 1. Мақсаты: Дайын білімді алу- беру Білімді өз бетімен алуға жағдай жасау 2. Сабақ кезінде: Оқушы пассивті күйде Оқушы активті күйде 3. Мұғалім функциясы Мұғалім сабақ беруші, білім жиынтығын негізінен репродуктивті әдістермен оқушыға жеткізуші. Сабақта доминантты, басқарушы яғни үстемдік роль атқарады. Мұғалім оқушының өзіндік танымдық қызметін ұйымдастырушы, үйлестіруші, білім мазмұнын игеру қызметіндегі кеңесшісі, практикалық қызметінің жетекшісі, сабақтың дирижері. 4. Оқулықтар функциясы Оқулық шектеулі оқу бағдарламаларына сәйкес жасалған дайын ақпараттар мен ғылыми теориялық, фундаментальдық білім мазмұнындағы мәліметтердің жиынтығы. Оқулық оқу-әдістемелік кешендер білім алудағы ақпараттық фунуциядан оқушының өзіндік, практикалық, ізденіс, шығармашылық ойлау қабілетін, біліктілігін дамыту құралына айналады.

8 слайд

Дәстүрлі сабақ түрлері мен интерактивті оқыту әдісін пайдаланып сабақ өткізуді салыстырып көрелік:   Дәстүрлі Интерактивті 1. Мақсаты: Дайын білімді алу- беру Білімді өз бетімен алуға жағдай жасау 2. Сабақ кезінде: Оқушы пассивті күйде Оқушы активті күйде 3. Мұғалім функциясы Мұғалім сабақ беруші, білім жиынтығын негізінен репродуктивті әдістермен оқушыға жеткізуші. Сабақта доминантты, басқарушы яғни үстемдік роль атқарады. Мұғалім оқушының өзіндік танымдық қызметін ұйымдастырушы, үйлестіруші, білім мазмұнын игеру қызметіндегі кеңесшісі, практикалық қызметінің жетекшісі, сабақтың дирижері. 4. Оқулықтар функциясы Оқулық шектеулі оқу бағдарламаларына сәйкес жасалған дайын ақпараттар мен ғылыми теориялық, фундаментальдық білім мазмұнындағы мәліметтердің жиынтығы. Оқулық оқу-әдістемелік кешендер білім алудағы ақпараттық фунуциядан оқушының өзіндік, практикалық, ізденіс, шығармашылық ойлау қабілетін, біліктілігін дамыту құралына айналады.

Қазіргі таңда әрбір педагог баланың ойынан шығып, қажеттілігін қанағаттандыра білуге дайын болуы тиіс. Өйткені қазіргі мектеп

9 слайд
Қазіргі таңда әрбір педагог баланың ойынан шығып, қажеттілігін қанағаттандыра білуге дайын болуы тиіс. Өйткені қазіргі мектеп жасындағы балалар қай сыныпта оқыса да, қай жаста болса да өзінің кім болатынын, қандай адам болатынын армандайды және өмірден өз орнын табуды басты мақсаты деп санайды, сондай-ақ өзіне айналасындағылардан дұрыс бағдар беретін ақыл-кеңес күтеді.

9 слайд

Қазіргі таңда әрбір педагог баланың ойынан шығып, қажеттілігін қанағаттандыра білуге дайын болуы тиіс. Өйткені қазіргі мектеп жасындағы балалар қай сыныпта оқыса да, қай жаста болса да өзінің кім болатынын, қандай адам болатынын армандайды және өмірден өз орнын табуды басты мақсаты деп санайды, сондай-ақ өзіне айналасындағылардан дұрыс бағдар беретін ақыл-кеңес күтеді.

Сондықтан оқушының рухани өсуіне жағдай туғыза алатын, жаңалықтарды қабылдауға даяр, өз әрекетіне өзгеріс енгізе алатын педаг

10 слайд
Сондықтан оқушының рухани өсуіне жағдай туғыза алатын, жаңалықтарды қабылдауға даяр, өз әрекетіне өзгеріс енгізе алатын педагогтар ғана бүгінгі қоғамның мүддесі мен әр баланың үрдісінен шыға алады. Ойы жүйрік, ақылы жетік, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге бейім, жеке тұлғалы тек қана жаңа тұрпатты педагог қалыптастыра алады.

10 слайд

Сондықтан оқушының рухани өсуіне жағдай туғыза алатын, жаңалықтарды қабылдауға даяр, өз әрекетіне өзгеріс енгізе алатын педагогтар ғана бүгінгі қоғамның мүддесі мен әр баланың үрдісінен шыға алады. Ойы жүйрік, ақылы жетік, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге бейім, жеке тұлғалы тек қана жаңа тұрпатты педагог қалыптастыра алады.

Интерактивті оқыту дегеніміз не, не үшін қажет және оны қалай қолдану керек?

11 слайд
Интерактивті оқыту дегеніміз не, не үшін қажет және оны қалай қолдану керек?

11 слайд

Интерактивті оқыту дегеніміз не, не үшін қажет және оны қалай қолдану керек?

Интерактивті оқыту дегеніміз белсенді әдістерді сабақта үздіксіз қолдана отырып, демократиялық қоғамға қажет

12 слайд
Интерактивті оқыту дегеніміз белсенді әдістерді сабақта үздіксіз қолдана отырып, демократиялық қоғамға қажетті белсенділік дағдысын шыңдап, дамыту.

12 слайд

Интерактивті оқыту дегеніміз белсенді әдістерді сабақта үздіксіз қолдана отырып, демократиялық қоғамға қажетті белсенділік дағдысын шыңдап, дамыту.

• «Интерактивті оқыту» терминдерінің ортақ түбірі интер ағылшын тілінің «inter» (между) аралық «act» (действовать, действие)

13 слайд
• «Интерактивті оқыту» терминдерінің ортақ түбірі интер ағылшын тілінің «inter» (между) аралық «act» (действовать, действие) әрекет ету деген сөздерімен енген. • Интерактивті әдістер тіркесін оқушылардың өзара әрекет етуіне жағдай жасайтын әдістер деп түсінуге болады.

13 слайд

• «Интерактивті оқыту» терминдерінің ортақ түбірі интер ағылшын тілінің «inter» (между) аралық «act» (действовать, действие) әрекет ету деген сөздерімен енген. • Интерактивті әдістер тіркесін оқушылардың өзара әрекет етуіне жағдай жасайтын әдістер деп түсінуге болады.

Интерактивті әдістеменің мақсаты жай ақпарат беріп қоймай, оқушыларды өздігінен жауап іздеуге бейімдеу.

14 слайд
Интерактивті әдістеменің мақсаты жай ақпарат беріп қоймай, оқушыларды өздігінен жауап іздеуге бейімдеу.

14 слайд

Интерактивті әдістеменің мақсаты жай ақпарат беріп қоймай, оқушыларды өздігінен жауап іздеуге бейімдеу.

Интерактивті оқыту әдісінің негізгі шарттарының бірі оқушылардың сабақ процесіне белсенді қатысуы. Белсенділіктің тө

15 слайд
Интерактивті оқыту әдісінің негізгі шарттарының бірі оқушылардың сабақ процесіне белсенді қатысуы. Белсенділіктің төмендегідей түрлері ерекшеленіледі: • Дене белсенділігі: • жұмыс орындарын ауыстырады, араласады; • сөйлейді; • жазады; • сурет салады және т.б. • Әлеуметтік белсенділігі: • сұрақтар қояды; • сұрақтарға жауап береді; • пікір алмасады және т.б. • Танымдық белсенділігі: • оқытушының баяндауына толықтырулар немесе түзетулер енгізеді; • кәсіби тәжірибені негізге ала отырып баяндайды; • Проблемалардың шешімін өздері табады.

15 слайд

Интерактивті оқыту әдісінің негізгі шарттарының бірі оқушылардың сабақ процесіне белсенді қатысуы. Белсенділіктің төмендегідей түрлері ерекшеленіледі: • Дене белсенділігі: • жұмыс орындарын ауыстырады, араласады; • сөйлейді; • жазады; • сурет салады және т.б. • Әлеуметтік белсенділігі: • сұрақтар қояды; • сұрақтарға жауап береді; • пікір алмасады және т.б. • Танымдық белсенділігі: • оқытушының баяндауына толықтырулар немесе түзетулер енгізеді; • кәсіби тәжірибені негізге ала отырып баяндайды; • Проблемалардың шешімін өздері табады.

Дене белсенділігі: • жұмыс орындарын ауыстырады, араласады; • сөйлейді; • жазады; • сурет салады және т.б.

16 слайд
Дене белсенділігі: • жұмыс орындарын ауыстырады, араласады; • сөйлейді; • жазады; • сурет салады және т.б.

16 слайд

Дене белсенділігі: • жұмыс орындарын ауыстырады, араласады; • сөйлейді; • жазады; • сурет салады және т.б.

Әлеуметтік белсенділігі: • сұрақтар қояды; • сұрақтарға жауап береді; • пікір алмасады және т.б.

17 слайд
Әлеуметтік белсенділігі: • сұрақтар қояды; • сұрақтарға жауап береді; • пікір алмасады және т.б.

17 слайд

Әлеуметтік белсенділігі: • сұрақтар қояды; • сұрақтарға жауап береді; • пікір алмасады және т.б.

Танымдық белсенділігі: • оқытушының баяндауына толықтырулар немесе түзетулер енгізеді; • кәсіби тәжірибені негізге ала отырып

18 слайд
Танымдық белсенділігі: • оқытушының баяндауына толықтырулар немесе түзетулер енгізеді; • кәсіби тәжірибені негізге ала отырып баяндайды; • Проблемалардың шешімін өздері табады.

18 слайд

Танымдық белсенділігі: • оқытушының баяндауына толықтырулар немесе түзетулер енгізеді; • кәсіби тәжірибені негізге ала отырып баяндайды; • Проблемалардың шешімін өздері табады.

Оқушы бейнесіӨз бетінше үйренуді мақсат еткен Өз ойын еркін айта алатын Танымдық күші қалыптасқан Білімге деген қажеттілік

19 слайд
Оқушы бейнесіӨз бетінше үйренуді мақсат еткен Өз ойын еркін айта алатын Танымдық күші қалыптасқан Білімге деген қажеттілікті ұғынғанБілім стандартына сай міндетті мүмкіндігін деңгейдегі біліммен қаруландыру

19 слайд

Оқушы бейнесіӨз бетінше үйренуді мақсат еткен Өз ойын еркін айта алатын Танымдық күші қалыптасқан Білімге деген қажеттілікті ұғынғанБілім стандартына сай міндетті мүмкіндігін деңгейдегі біліммен қаруландыру

Интерактивті оқыту Жан-жақты ізденушілігін арттырады Еркін ойлауға мүмкіндік береді Ақыл-ойын дамытады Шығармашылық белс

20 слайд
Интерактивті оқыту Жан-жақты ізденушілігін арттырады Еркін ойлауға мүмкіндік береді Ақыл-ойын дамытады Шығармашылық белсенділігін, тіл байлығын дамытадыҰжымдық іс- әрекетке тәрбиелеу

20 слайд

Интерактивті оқыту Жан-жақты ізденушілігін арттырады Еркін ойлауға мүмкіндік береді Ақыл-ойын дамытады Шығармашылық белсенділігін, тіл байлығын дамытадыҰжымдық іс- әрекетке тәрбиелеу

Бірінші ереже: Сынып оқушыларының барлығы сабаққа түгел қатыстырып, танымға жұмылдыру. Екінші ереже: Оқушыларды психологиялы

21 слайд
Бірінші ереже: Сынып оқушыларының барлығы сабаққа түгел қатыстырып, танымға жұмылдыру. Екінші ереже: Оқушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау. Оқушыларды жиі мақтап, қолпаштап отыру. Үшінші ереже: Сынып талапқа сай болуы қажет. Төртінші ереже: Әрбір қатысушы өз пікірін, көзқарасын білдіріп, дәлелдеп беруге мүмкіндік жасалу қажет. Бесінші ереже: Оқушыларды проблема шешу барысында топқа бөлуге мұқият қарау.Интерактивті әдістерді қолдануда мұғалім кейбір ережелерді естен шығармауы абзал

21 слайд

Бірінші ереже: Сынып оқушыларының барлығы сабаққа түгел қатыстырып, танымға жұмылдыру. Екінші ереже: Оқушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау. Оқушыларды жиі мақтап, қолпаштап отыру. Үшінші ереже: Сынып талапқа сай болуы қажет. Төртінші ереже: Әрбір қатысушы өз пікірін, көзқарасын білдіріп, дәлелдеп беруге мүмкіндік жасалу қажет. Бесінші ереже: Оқушыларды проблема шешу барысында топқа бөлуге мұқият қарау.Интерактивті әдістерді қолдануда мұғалім кейбір ережелерді естен шығармауы абзал

Білім беру үрдісіндегі оқушылардың қарым - қатынасы: Оқушы Басқа оқушылармен Шақырылған адамдармен Үлкен топпен (рөлдік ойы

22 слайд
Білім беру үрдісіндегі оқушылардың қарым - қатынасы: Оқушы Басқа оқушылармен Шақырылған адамдармен Үлкен топпен (рөлдік ойындар) Техника түрлері ( БАТ)Оқушылар тобы ( әлеуметтік топттар Шағын топпен (3-5 )оқушыМұғаліммен

22 слайд

Білім беру үрдісіндегі оқушылардың қарым - қатынасы: Оқушы Басқа оқушылармен Шақырылған адамдармен Үлкен топпен (рөлдік ойындар) Техника түрлері ( БАТ)Оқушылар тобы ( әлеуметтік топттар Шағын топпен (3-5 )оқушыМұғаліммен

Интерактивт і әдіс не үшін қолданылады ? Өзара қатынас үрдісінде білім беру нәтижелі болады. О

23 слайд
Интерактивт і әдіс не үшін қолданылады ? Өзара қатынас үрдісінде білім беру нәтижелі болады. Оқушылар пікірталас кезінде білгендерін үйреніп, есте сақтай алады. Бұл әдісті Ұ С М Қ деп атаймыз

23 слайд

Интерактивт і әдіс не үшін қолданылады ? Өзара қатынас үрдісінде білім беру нәтижелі болады. Оқушылар пікірталас кезінде білгендерін үйреніп, есте сақтай алады. Бұл әдісті Ұ С М Қ деп атаймыз

ҰСМҚҰСМҚ Оқушы өз ұстанымын айтады Оқушы басқалай емес неге осылай ойлауын

24 слайд
ҰСМҚҰСМҚ Оқушы өз ұстанымын айтады Оқушы басқалай емес неге осылай ойлауынын себептерін көрсетеді Оқушылар мысал келтіреді Оқушылар өздері келтірген дәйектерді қорытындылайдыҰстаным Себептер Мысал Қорытындылау

24 слайд

ҰСМҚҰСМҚ Оқушы өз ұстанымын айтады Оқушы басқалай емес неге осылай ойлауынын себептерін көрсетеді Оқушылар мысал келтіреді Оқушылар өздері келтірген дәйектерді қорытындылайдыҰстаным Себептер Мысал Қорытындылау

Тәжірибеден мысал келтірейік: 1- қадам: 2- қадам: 3- қадам: Мұғалім”тақырып аты” кезеңдерін айтып берді.Бұл интеракт

25 слайд
Тәжірибеден мысал келтірейік: 1- қадам: 2- қадам: 3- қадам: Мұғалім”тақырып аты” кезеңдерін айтып берді.Бұл интерактивті әдістің бірінші сатысы болады Мұғалім топты екі адамнан топтасуын ұйымдастырады және әр кезең бойынша жоспар құруды тапсырады Мұғалім жұптық жауаптарын тексереді, одан соң әрбір оқушыға жеке жұмысты орындатады ( тест)

25 слайд

Тәжірибеден мысал келтірейік: 1- қадам: 2- қадам: 3- қадам: Мұғалім”тақырып аты” кезеңдерін айтып берді.Бұл интерактивті әдістің бірінші сатысы болады Мұғалім топты екі адамнан топтасуын ұйымдастырады және әр кезең бойынша жоспар құруды тапсырады Мұғалім жұптық жауаптарын тексереді, одан соң әрбір оқушыға жеке жұмысты орындатады ( тест)

• «Ми штурмы» (шабуыл) • Шағын-лекциялар • Топтардағы жұмыс • Бақылау парағы немесе сынақ • рөлдік ойын • ойын жаттығул

26 слайд
• «Ми штурмы» (шабуыл) • Шағын-лекциялар • Топтардағы жұмыс • Бақылау парағы немесе сынақ • рөлдік ойын • ойын жаттығулары • жобаны әзірлеу • жағдайлық тапсырмаларды шешу • Сапаршыны (визитерді) шақыру • Сарапшы топтарының пікірсайыстары • Сұхбаттар • Сахналау • Жағдайдан жеңілу • Оқушының рөліне ену • Сюжеттік суреттерді талқылау • Сұрақ – Квиз (бақылау) және т. б.

26 слайд

• «Ми штурмы» (шабуыл) • Шағын-лекциялар • Топтардағы жұмыс • Бақылау парағы немесе сынақ • рөлдік ойын • ойын жаттығулары • жобаны әзірлеу • жағдайлық тапсырмаларды шешу • Сапаршыны (визитерді) шақыру • Сарапшы топтарының пікірсайыстары • Сұхбаттар • Сахналау • Жағдайдан жеңілу • Оқушының рөліне ену • Сюжеттік суреттерді талқылау • Сұрақ – Квиз (бақылау) және т. б.

Жұмыс істеудің жалпы тәртібі: a. Дайындық b. Оқушыларға әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы қандай ұғымдарды бекіту керектіг

27 слайд
Жұмыс істеудің жалпы тәртібі: a. Дайындық b. Оқушыларға әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы қандай ұғымдарды бекіту керектігін алдын ала анықтау арқылы тапсырманы таңдау; c. Тапсырманың құрылымы сіздің сыныбыңыздың деңгейіне сәйкес келуін анықтау; d. берілген тапсырманы талқылату, балаларға түсініксіз жерлерді түсіндіру; e. Топтың құрамын анықтау f. оқушылар жұмыс істей бастайды ( мұғалім сыныптың соныңда күте тұрады); g. топтардың жұмысын бақылау; h. шағын топтардағы талқылау барысының аяқталуы түйін жасау қорытынды шығару

27 слайд

Жұмыс істеудің жалпы тәртібі: a. Дайындық b. Оқушыларға әр түрлі тапсырмаларды орындату арқылы қандай ұғымдарды бекіту керектігін алдын ала анықтау арқылы тапсырманы таңдау; c. Тапсырманың құрылымы сіздің сыныбыңыздың деңгейіне сәйкес келуін анықтау; d. берілген тапсырманы талқылату, балаларға түсініксіз жерлерді түсіндіру; e. Топтың құрамын анықтау f. оқушылар жұмыс істей бастайды ( мұғалім сыныптың соныңда күте тұрады); g. топтардың жұмысын бақылау; h. шағын топтардағы талқылау барысының аяқталуы түйін жасау қорытынды шығару

Оқушылармен келісім шартқа отыру: • Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз. • Бір-бірін тыңдай білу – сөйлеп тұрған адам

28 слайд
Оқушылармен келісім шартқа отыру: • Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз. • Бір-бірін тыңдай білу – сөйлеп тұрған адамға қарау және сөзін бөлмеу. • Бір ғана адам сөйлеуі тиіс. • Тақырып бойынша сөйлеу. • Өз ойларыңмен бөлісу қажет. • Басқалардың сезімін сыйлау қажет. • Біреудің беделін түсіруге тыйым салу. • Барлық оқушыларға сыйластық сезіммен қарау. • Орынсыз сұрақ болмайды. • Құпиялылықты сақтау.

28 слайд

Оқушылармен келісім шартқа отыру: • Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз. • Бір-бірін тыңдай білу – сөйлеп тұрған адамға қарау және сөзін бөлмеу. • Бір ғана адам сөйлеуі тиіс. • Тақырып бойынша сөйлеу. • Өз ойларыңмен бөлісу қажет. • Басқалардың сезімін сыйлау қажет. • Біреудің беделін түсіруге тыйым салу. • Барлық оқушыларға сыйластық сезіммен қарау. • Орынсыз сұрақ болмайды. • Құпиялылықты сақтау.

Оқушылар өз ойларымен идеяларын еркін айтуға ұмтылуы үшін, мұғалім келесі әдісті қолдануға болады: 1. Олардың айтқан пікірі

29 слайд
Оқушылар өз ойларымен идеяларын еркін айтуға ұмтылуы үшін, мұғалім келесі әдісті қолдануға болады: 1. Олардың айтқан пікірі үшін үнемі алғысыңызды білдіріңіз; 2. Олардың жауабы дұрыс емес деп айтпаңыз, мұның орнына басқа оқушылардың бұл пікірімен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін сұраңыз; 3 Енжар оқушылардың пікірін жиі сұраңыз. Себебі кейбір оқушылар енжар көрінгенмен , басқаларға ұқсамайтын ерекше пікірлері мен ойлары болуы мүмкін;

29 слайд

Оқушылар өз ойларымен идеяларын еркін айтуға ұмтылуы үшін, мұғалім келесі әдісті қолдануға болады: 1. Олардың айтқан пікірі үшін үнемі алғысыңызды білдіріңіз; 2. Олардың жауабы дұрыс емес деп айтпаңыз, мұның орнына басқа оқушылардың бұл пікірімен келісетіндігін немесе келіспейтіндігін сұраңыз; 3 Енжар оқушылардың пікірін жиі сұраңыз. Себебі кейбір оқушылар енжар көрінгенмен , басқаларға ұқсамайтын ерекше пікірлері мен ойлары болуы мүмкін;

30 слайд

30 слайд

Егер оқыту интерактивті түрде өткізілсе, оқушы ақпаратты жылдам меңгереді, атап айтқанда, ақпаратты алумен қатар оқушының түсі

31 слайд
Егер оқыту интерактивті түрде өткізілсе, оқушы ақпаратты жылдам меңгереді, атап айтқанда, ақпаратты алумен қатар оқушының түсініксіз сәттерді талқылауға, сұрақтар қоюға сол сияқты алған білімін бекітуге, тәртіп дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндігі бар. Белсенді таным әдістері оқушылардың өз білімі үшін жауапкершілікті өз міндетіне алуға түрткі болады . • Мен естігенімді ұмытамын (Естілген нәрсе ұмытылады). • Мен көргенімді есімде сақтаймын (Көзбен көрген нәрсе есте қалады). • Мен істегенімді ұғынамын (Өзің істеген нәрсе ұғынылады).

31 слайд

Егер оқыту интерактивті түрде өткізілсе, оқушы ақпаратты жылдам меңгереді, атап айтқанда, ақпаратты алумен қатар оқушының түсініксіз сәттерді талқылауға, сұрақтар қоюға сол сияқты алған білімін бекітуге, тәртіп дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндігі бар. Белсенді таным әдістері оқушылардың өз білімі үшін жауапкершілікті өз міндетіне алуға түрткі болады . • Мен естігенімді ұмытамын (Естілген нәрсе ұмытылады). • Мен көргенімді есімде сақтаймын (Көзбен көрген нәрсе есте қалады). • Мен істегенімді ұғынамын (Өзің істеген нәрсе ұғынылады).

Оқушы жалпы жұмысқа қосатын үлесін өзі анықтайды, сондықтан сабаққа бар ықыласымен кіріседі. Оқушылардың өздеріне деген сенімі

32 слайд
Оқушы жалпы жұмысқа қосатын үлесін өзі анықтайды, сондықтан сабаққа бар ықыласымен кіріседі. Оқушылардың өздеріне деген сенімі нығаяды.Белгілі бір жүйеден шықпай, қатып қалған оқу тәсілі өзгереді Бірлесе жұмыс істеу балалардың арасында ынтымақ бірлікті, әдептілік қасиеттерін қалыптастырады.

32 слайд

Оқушы жалпы жұмысқа қосатын үлесін өзі анықтайды, сондықтан сабаққа бар ықыласымен кіріседі. Оқушылардың өздеріне деген сенімі нығаяды.Белгілі бір жүйеден шықпай, қатып қалған оқу тәсілі өзгереді Бірлесе жұмыс істеу балалардың арасында ынтымақ бірлікті, әдептілік қасиеттерін қалыптастырады.

Интерактивті әдістемелер адам санасына әсер етіп қана қоймай, сонымен қатар оның сезіміне, эмоциясына, жігеріне ықпал

33 слайд
Интерактивті әдістемелер адам санасына әсер етіп қана қоймай, сонымен қатар оның сезіміне, эмоциясына, жігеріне ықпал етеді, яғни оқыту барысында «толыққанды адамды» қамтиды. Бұл тапсырманы меңгеру пайызын көбейтуге көмектеседі.

33 слайд

Интерактивті әдістемелер адам санасына әсер етіп қана қоймай, сонымен қатар оның сезіміне, эмоциясына, жігеріне ықпал етеді, яғни оқыту барысында «толыққанды адамды» қамтиды. Бұл тапсырманы меңгеру пайызын көбейтуге көмектеседі.

«Оқыту пирамидасы» деп аталатын тізбеде меңгерудің орта пайызы төмендегіше: дәріс 5% Оқу 10% видео/аудиоматериалдары 2

34 слайд
«Оқыту пирамидасы» деп аталатын тізбеде меңгерудің орта пайызы төмендегіше: дәріс 5% Оқу 10% видео/аудиоматериалдары 20% Басқаларды оқыту/оқытуды тез арада қолдану 90%Әрекет арқылы жүргізілетін тәжірибе 75%көрнекілік 30% талқылау топтары 50%

34 слайд

«Оқыту пирамидасы» деп аталатын тізбеде меңгерудің орта пайызы төмендегіше: дәріс 5% Оқу 10% видео/аудиоматериалдары 20% Басқаларды оқыту/оқытуды тез арада қолдану 90%Әрекет арқылы жүргізілетін тәжірибе 75%көрнекілік 30% талқылау топтары 50%

«Егер сен тәнді шынықтыру, ерік-жігерді шындау, жүректі ізгілендіру, ақыл-ойды жетілдіру және сана сезімді теңестіру әдістері

35 слайд
«Егер сен тәнді шынықтыру, ерік-жігерді шындау, жүректі ізгілендіру, ақыл-ойды жетілдіру және сана сезімді теңестіру әдістерін білетін болсаң-онда сен нағыз ұстаз, тәрбиешісің». ұлы ғұлама Летурно

35 слайд

«Егер сен тәнді шынықтыру, ерік-жігерді шындау, жүректі ізгілендіру, ақыл-ойды жетілдіру және сана сезімді теңестіру әдістерін білетін болсаң-онда сен нағыз ұстаз, тәрбиешісің». ұлы ғұлама Летурно

ТыңдағандарыңызғТыңдағандарыңызғ а рахмет!а рахмет!

36 слайд
ТыңдағандарыңызғТыңдағандарыңызғ а рахмет!а рахмет!

36 слайд

ТыңдағандарыңызғТыңдағандарыңызғ а рахмет!а рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ