Материалдар / Орта және жоғары буында жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын әзірлеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Орта және жоғары буында жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта және жоғары буында жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын әзірлеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
75
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Орта және жоғары буында жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын әз

1 слайд
Орта және жоғары буында жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын әзірлеу

Бағдарламаны әзірлеуде ерекше білім беруге қажетттілігі бар оқушыларға психологиялық- педагогикалық қолдау көрсетудің коман

2 слайд
Бағдарламаны әзірлеуде ерекше білім беруге қажетттілігі бар оқушыларға психологиялық- педагогикалық қолдау көрсетудің командалық тәсілінің 12 қадамы басшылыққа алынады.

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  ЕБҚЕ оқушылармен танысу  ПМПК қорытындысы мен ұсынымдарын зерделеуI ҚАДАМ

3 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  ЕБҚЕ оқушылармен танысу  ПМПК қорытындысы мен ұсынымдарын зерделеуI ҚАДАМ

4 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  ЕБҚЕ оқушының ата- анасымен әңгімелесу;  бала туралы мағлұмат жинау;  сауалнама то

5 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  ЕБҚЕ оқушының ата- анасымен әңгімелесу;  бала туралы мағлұмат жинау;  сауалнама толтыруды ұсыну (1а форма, 1в форма)II ҚАДАМ

6 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  бірнеше күн қатарынан оқушыны сабақ үстінде бақылайды;  сабақта оқушыны бақы

7 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  бірнеше күн қатарынан оқушыны сабақ үстінде бақылайды;  сабақта оқушыны бақылау хаттамасын толтырады (2а форма)III ҚАДАМ

8 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  оқушыны сабақ үстінде бақылау нәтижесін қорытынды (2б формаға түсіреді )IV ҚАДА

9 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  оқушыны сабақ үстінде бақылау нәтижесін қорытынды (2б формаға түсіреді )IV ҚАДАМ

10 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  оқушы жетістіктерін критериалды бағалауды жүргізеді;  оқу бағдарламасын меңгеруде

11 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары  оқушы жетістіктерін критериалды бағалауды жүргізеді;  оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды анықтайдыV ҚАДАМ

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушыны бақылау, ата-анамен сауалнама жүргізу, оқудағы білім, білік, дағдыларын ан

12 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушыны бақылау, ата-анамен сауалнама жүргізу, оқудағы білім, білік, дағдыларын анықтау нәтижелерін жалпылап оқушының мінездемесін толтырады (3- форма)VI ҚАДАМ

13 слайд

14 слайд

15 слайд

16 слайд

17 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушының білім алуындағы ерекше қажеттіліктерін және психологиялық- педагогикалық қ

18 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушының білім алуындағы ерекше қажеттіліктерін және психологиялық- педагогикалық қолдаудың мазмұнын ППҚҚ мамандары және ата-анасымен бірлесе отырып талқылайдыVII ҚАДАМ

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • талқылау нәтижесінде оқушының қиындықтары, олардың туындау себептері және механизм

19 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • талқылау нәтижесінде оқушының қиындықтары, олардың туындау себептері және механизмдері анықталады; • оқушы мінездемесінің жиынтық сипаттамасы толтырылады (4-форма)VIII ҚАДАМ

20 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушыны психологиялық- педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын құруға және т

21 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушыны психологиялық- педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын құруға және толтыруға қатысады (5- форма)IX ҚАДАМ

22 слайд

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • жеке ыңғай көрсету және арнайы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушыны сыныпта оқыт

23 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • жеке ыңғай көрсету және арнайы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушыны сыныпта оқытады және бағалайдыX ҚАДАМ

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушының білім алуындағы жетістіктеріне мониторинг жүргізіп, нәтижелерін қорытынды

24 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушының білім алуындағы жетістіктеріне мониторинг жүргізіп, нәтижелерін қорытындылайдыXI ҚАДАМ

ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушының қажеттіліктері мен жеткен жетістіктерін қайта талқылауға қатысады; • келес

25 слайд
ЕБҚЕ балаларды сүйемелеудің қадамдары • оқушының қажеттіліктері мен жеткен жетістіктерін қайта талқылауға қатысады; • келесі жарты жылдыққа арналған бейімделген немесе жеке бағдарламаларды мазмұнын талқылайдыXII ҚАДАМ