Материалдар / "Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
407
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі № 100 «Жұлдыз» ЖОМ Сарсенбаева Айну

1 слайд
Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі № 100 «Жұлдыз» ЖОМ Сарсенбаева Айнур Орынбасаровна ДОІЖО,бастауыш сынып мұғалімі Мақсаты: Тізбектелген сабақтарға бағдарламаның 7 модулін ықпалдастыру арқылы оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу Міндеті: Орта мерзімді сабақ жоспары арқылы жаңа тәсілдерді кеңінен қолдану; оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру; Күтілетін нәтиже: Сабаққа деген ынта, сыни ойлау, еркін сөйлеу, сенімді қарым- қатынас, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі реттеу 1-сабақ Миға шабуыл Топтастыру Сұрақ-жауап ЖИГСО Бағдаршам 3 сабақ Венн диаграммасы Сұрақтар бұрқасыны Деңгейлік тапсырма Бағалау парағы 4 сабақ Кубизм Қызық сұрақ Сен маған, мен саған Шығар. Тапсырма БББ кестесі 2-сабақ Жарнама Постер қорғау Семантикалық кесте Рөлдік ойын Бағалау парағы

Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың маңызы -Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты;

2 слайд
Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың маңызы -Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту;Мақсаты: Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу Табыстылығы: Рефлексия:Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз. Л. Сенека Ынтымақтастық аясында Досыңды бағала Постер қорғау Бірлескен жұмыс Ой қозғау-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту; Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу

Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі Тәлімгерлік жүйесін құру Жоспар Қажеттіліктерін анықтау: -әдіс-тәсілдердің аздығы -уақытты

3 слайд
Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі Тәлімгерлік жүйесін құру Жоспар Қажеттіліктерін анықтау: -әдіс-тәсілдердің аздығы -уақытты басқару дағдысы -ұстанымын өзгерту Әдіс- тәсілдер Жеті модульді сабақтарына кіріктіру Құндылықтар: -құпиялылық, шынайылық, сенімділік, адалдық, теңдік Кері байланыс орнатуМақсаты:Тәліптің педагог ретінде жетістіктерге жету мақсатында кәсіби дағдыларын дамытуға, проблемаларды шешу жолдарына көмектесу Тиісті стратегияны таңдау: -үйрену үшін үйрету --игі мақсат -жүйелі жұмыс -үйлесімді әңгімеКүтілетін нәтиже: -жаңа әдіс- тәсілдерді игереді -сыни тұрғыдан ойланады Өзгерістер енгізу : -ОМЖ, ҚМЖ түзе алады -қалай оқыту керектігін үйренеді Тәлімгерлік үдерісінде нәтижеге жеткізетін іс-әрекеттер 1- кезең 2- кезең 3-кезең Байботаева Шолпан

Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең -есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін. Конфуций. Тәлімгерлі

4 слайд
Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең -есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін. Конфуций. Тәлімгерлік үдерісінің нәтижесі қандай болды? Тәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2 .Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен танысты Тәлімгерліктің табыстылығы 1 . Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендімТәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2 .Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен танысты Тәлімгерліктің табыстылығы 1 . Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендім

Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің басты элементі Мақсаты: тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыт

5 слайд
Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің басты элементі Мақсаты: тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыту,талдау,ақпарат бөлісу, үздік педаго- гикалық тәжірибелерді тарату Нәтижесі: жұмыста бір-біріне қолдау көрсететін топ пайда болды; өзекті мәселені талқылап шешу жолдарын қарастырды; мұғалімдердің бірлескен іс-әрекетке белсенділіктері артты Шебер сабақ Коучинг үдерісіТәлімгерлік ету“ Серпін” кәсіби қоғамдастық жұмысы

Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы Сәтті шыққан жұмыстарды баспасөз бен желіде жариялау Жоғарғы оқу

6 слайд
Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы Сәтті шыққан жұмыстарды баспасөз бен желіде жариялау Жоғарғы оқу орындарымен байланыс орнату Желілік қоғамдастық аясында семинар, он күндік, декада ұйымдастыруМектепішілік кәсіби қоғамдастық жұмысын дамыту Тірек мектебі ретінде аймақтағы мектептермен байланыс орнатуМектептегі пән бірлестіктері арасында сенімді қарым-қатынас орнатуБілім алушылар қоғамдастықтарының басты қағидаты –” зерттеу негізіндегі тәжірибе ” (МАН 106 )