"Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі №100 «Жұлдыз» ЖОМ Сарсенбаева Айнур

#1 слайд
Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі №100 «Жұлдыз» ЖОМ Сарсенбаева Айнур Орынбасаровна ДОІЖО,бастауыш сынып мұғалімі Мақсаты: Тізбектелген сабақтарға бағдарламаның 7 модулін ықпалдастыру арқылы оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу Міндеті: Орта мерзімді сабақ жоспары арқылы жаңа тәсілдерді кеңінен қолдану; оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру; Күтілетін нәтиже: Сабаққа деген ынта, сыни ойлау, еркін сөйлеу, сенімді қарым- қатынас, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі реттеу 1-сабақ Миға шабуыл Топтастыру Сұрақ-жауап ЖИГСО Бағдаршам 3 сабақ Венн диаграммасы Сұрақтар бұрқасыны Деңгейлік тапсырма Бағалау парағы 4 сабақ Кубизм Қызық сұрақ Сен маған, мен саған Шығар. Тапсырма БББ кестесі 2-сабақ Жарнама Постер қорғау Семантикалық кесте Рөлдік ойын Бағалау парағы

1 слайд

Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі №100 «Жұлдыз» ЖОМ Сарсенбаева Айнур Орынбасаровна ДОІЖО,бастауыш сынып мұғалімі Мақсаты: Тізбектелген сабақтарға бағдарламаның 7 модулін ықпалдастыру арқылы оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу Міндеті: Орта мерзімді сабақ жоспары арқылы жаңа тәсілдерді кеңінен қолдану; оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру; Күтілетін нәтиже: Сабаққа деген ынта, сыни ойлау, еркін сөйлеу, сенімді қарым- қатынас, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі реттеу 1-сабақ Миға шабуыл Топтастыру Сұрақ-жауап ЖИГСО Бағдаршам 3 сабақ Венн диаграммасы Сұрақтар бұрқасыны Деңгейлік тапсырма Бағалау парағы 4 сабақ Кубизм Қызық сұрақ Сен маған, мен саған Шығар. Тапсырма БББ кестесі 2-сабақ Жарнама Постер қорғау Семантикалық кесте Рөлдік ойын Бағалау парағы

Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың маңызы-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты;

#2 слайд
Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың маңызы-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді; -Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді;Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту; Мақсаты:Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу Табыстылығы: Рефлексия: Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз. Л. Сенека Ынтымақтастық аясында Досыңды бағала Постер қорғау Бірлескен жұмыс Ой қозғау

2 слайд

Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың маңызы-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді; -Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді;Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту; Мақсаты:Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу Табыстылығы: Рефлексия: Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз. Л. Сенека Ынтымақтастық аясында Досыңды бағала Постер қорғау Бірлескен жұмыс Ой қозғау

Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі Тәлімгерлік жүйесін құру Жоспар Қажеттіліктерін анықтау: -әдіс-тәсілдердің аздығы -уақытты

#3 слайд
Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі Тәлімгерлік жүйесін құру Жоспар Қажеттіліктерін анықтау: -әдіс-тәсілдердің аздығы -уақытты басқару дағдысы -ұстанымын өзгерту Әдіс- тәсілдер Жеті модульді сабақтарына кіріктіру Құндылықтар: -құпиялылық, шынайылық, сенімділік, адалдық, теңдік Кері байланыс орнату Мақсаты:Тәліптің педагог ретінде жетістіктерге жету мақсатында кәсіби дағдыларын дамытуға, проблемаларды шешу жолдарына көмектесу Тиісті стратегияны таңдау: -үйрену үшін үйрету --игі мақсат -жүйелі жұмыс -үйлесімді әңгіме Күтілетін нәтиже: -жаңа әдіс- тәсілдерді игереді -сыни тұрғыдан ойланады Өзгерістер енгізу: -ОМЖ, ҚМЖ түзе алады -қалай оқыту керектігін үйренеді Тәлімгерлік үдерісінде нәтижеге жеткізетін іс-әрекеттер 1- кезең 2- кезең 3-кезең Байботаева Шолпан

3 слайд

Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі Тәлімгерлік жүйесін құру Жоспар Қажеттіліктерін анықтау: -әдіс-тәсілдердің аздығы -уақытты басқару дағдысы -ұстанымын өзгерту Әдіс- тәсілдер Жеті модульді сабақтарына кіріктіру Құндылықтар: -құпиялылық, шынайылық, сенімділік, адалдық, теңдік Кері байланыс орнату Мақсаты:Тәліптің педагог ретінде жетістіктерге жету мақсатында кәсіби дағдыларын дамытуға, проблемаларды шешу жолдарына көмектесу Тиісті стратегияны таңдау: -үйрену үшін үйрету --игі мақсат -жүйелі жұмыс -үйлесімді әңгіме Күтілетін нәтиже: -жаңа әдіс- тәсілдерді игереді -сыни тұрғыдан ойланады Өзгерістер енгізу: -ОМЖ, ҚМЖ түзе алады -қалай оқыту керектігін үйренеді Тәлімгерлік үдерісінде нәтижеге жеткізетін іс-әрекеттер 1- кезең 2- кезең 3-кезең Байботаева Шолпан

Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең -есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін. Конфуций. Тәлімгерл

#4 слайд
Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең -есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін. Конфуций. Тәлімгерлік үдерісінің нәтижесі қандай болды?Тәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2.Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен танысты Тәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2.Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен таныстыТәлімгерліктің табыстылығы 1. Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендім Тәлімгерліктің табыстылығы 1. Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендім

4 слайд

Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең -есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін. Конфуций. Тәлімгерлік үдерісінің нәтижесі қандай болды?Тәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2.Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен танысты Тәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2.Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен таныстыТәлімгерліктің табыстылығы 1. Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендім Тәлімгерліктің табыстылығы 1. Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендім

Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің басты элементі Мақсаты: тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыту,

#5 слайд
Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің басты элементі Мақсаты: тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыту,талдау,ақпарат бөлісу, үздік педаго- гикалық тәжірибелерді тарату Нәтижесі: жұмыста бір-біріне қолдау көрсететін топ пайда болды; өзекті мәселені талқылап шешу жолдарын қарастырды; мұғалімдердің бірлескен іс-әрекетке белсенділіктері артты Шебер сабақ Коучинг үдерісі Тәлімгерлік ету “Серпін” кәсіби қоғамдастық жұмысы

5 слайд

Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің басты элементі Мақсаты: тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыту,талдау,ақпарат бөлісу, үздік педаго- гикалық тәжірибелерді тарату Нәтижесі: жұмыста бір-біріне қолдау көрсететін топ пайда болды; өзекті мәселені талқылап шешу жолдарын қарастырды; мұғалімдердің бірлескен іс-әрекетке белсенділіктері артты Шебер сабақ Коучинг үдерісі Тәлімгерлік ету “Серпін” кәсіби қоғамдастық жұмысы

Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы Сәтті шыққан жұмыстарды баспасөз бен желіде жариялау Жоғарғы оқу

#6 слайд
Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы Сәтті шыққан жұмыстарды баспасөз бен желіде жариялау Жоғарғы оқу орындарымен байланыс орнату Желілік қоғамдастық аясында семинар, он күндік, декада ұйымдастыру Мектепішілік кәсіби қоғамдастық жұмысын дамыту Тірек мектебі ретінде аймақтағы мектептермен байланыс орнату Мектептегі пән бірлестіктері арасында сенімді қарым-қатынас орнатуБілім алушылар қоғамдастықтарының басты қағидаты –”зерттеу негізіндегі тәжірибе” (МАН 106)

6 слайд

Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы Сәтті шыққан жұмыстарды баспасөз бен желіде жариялау Жоғарғы оқу орындарымен байланыс орнату Желілік қоғамдастық аясында семинар, он күндік, декада ұйымдастыру Мектепішілік кәсіби қоғамдастық жұмысын дамыту Тірек мектебі ретінде аймақтағы мектептермен байланыс орнату Мектептегі пән бірлестіктері арасында сенімді қарым-қатынас орнатуБілім алушылар қоғамдастықтарының басты қағидаты –”зерттеу негізіндегі тәжірибе” (МАН 106)

Файл форматы:
ppt
12.11.2018
520
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі