"Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ
кепілі
№ 100 «Жұлдыз» ЖОМ
Сарсенбаева Айнур
Орынбасаровна
ДОІЖО,бастауыш сынып
мұғалімі Мақсаты:
Тізбектелген сабақтарға
бағдарламаның
7 модулін ықпалдастыру
арқылы оқыту мен оқу
үдерісіне өзгеріс енгізу Міндеті:
Орта мерзімді сабақ
жоспары арқылы жаңа
тәсілдерді кеңінен
қолдану;
оқушылардың пәнге
қызығушылығын
арттыру; Күтілетін нәтиже:
Сабаққа деген ынта,
сыни ойлау, еркін
сөйлеу, сенімді қарым-
қатынас, өзін-өзі
бағалау, өзін-өзі реттеу
1-сабақ
Миға шабуыл
Топтастыру
Сұрақ-жауап
ЖИГСО
Бағдаршам
3 сабақ
Венн диаграммасы
Сұрақтар бұрқасыны
Деңгейлік тапсырма
Бағалау парағы 4 сабақ
Кубизм
Қызық сұрақ
Сен маған, мен саған
Шығар. Тапсырма
БББ кестесі 2-сабақ
Жарнама
Постер қорғау
Семантикалық кесте
Рөлдік ойын
Бағалау парағы
1 слайд
Орта мерзімді жоспарлау –табысты сабақ кепілі № 100 «Жұлдыз» ЖОМ Сарсенбаева Айнур Орынбасаровна ДОІЖО,бастауыш сынып мұғалімі Мақсаты: Тізбектелген сабақтарға бағдарламаның 7 модулін ықпалдастыру арқылы оқыту мен оқу үдерісіне өзгеріс енгізу Міндеті: Орта мерзімді сабақ жоспары арқылы жаңа тәсілдерді кеңінен қолдану; оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру; Күтілетін нәтиже: Сабаққа деген ынта, сыни ойлау, еркін сөйлеу, сенімді қарым- қатынас, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі реттеу 1-сабақ Миға шабуыл Топтастыру Сұрақ-жауап ЖИГСО Бағдаршам 3 сабақ Венн диаграммасы Сұрақтар бұрқасыны Деңгейлік тапсырма Бағалау парағы 4 сабақ Кубизм Қызық сұрақ Сен маған, мен саған Шығар. Тапсырма БББ кестесі 2-сабақ Жарнама Постер қорғау Семантикалық кесте Рөлдік ойын Бағалау парағы
2 слайд
Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың
маңызы
-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс
жасалды;
-әдіс-тәсілдер алмасты;
-кері байланыстың маңыздылығын
түсінді;
Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық
тұрғыдан жетілдіре түсу;
Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді
қосымша іздене отырып жақсарту;Мақсаты: Әріптестер арасында оқыту мен оқуды
жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-
әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе
алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған
кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру,
тәжірибесіне енгізу
Табыстылығы:
Рефлексия:Басқаларды үйрете
жүріп, біз өзіміз
үйренеміз.
Л. Сенека
Ынтымақтастық аясында
Досыңды бағала Постер қорғау Бірлескен жұмыс Ой қозғау-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс
жасалды;
-әдіс-тәсілдер алмасты;
-кері байланыстың маңыздылығын
түсінді; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық
тұрғыдан жетілдіре түсу;
Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді
қосымша іздене отырып жақсарту; Әріптестер арасында оқыту мен оқуды
жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-
әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе
алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған
кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру,
тәжірибесіне енгізу
2 слайд
Оқушының өзін-өзі реттеуіне кері байланыстың маңызы -Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту;Мақсаты: Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу Табыстылығы: Рефлексия:Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз. Л. Сенека Ынтымақтастық аясында Досыңды бағала Постер қорғау Бірлескен жұмыс Ой қозғау-Топта бірлескен нәтижелі жұмыс жасалды; -әдіс-тәсілдер алмасты; -кері байланыстың маңыздылығын түсінді; Коучинг үдерісін кәсіби және теориялық тұрғыдан жетілдіре түсу; Тәжірибе барысында кездескен кедергілерді қосымша іздене отырып жақсарту; Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс- әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы, тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибесіне енгізу
3 слайд
Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі
Тәлімгерлік
жүйесін құру
Жоспар
Қажеттіліктерін анықтау:
-әдіс-тәсілдердің аздығы
-уақытты басқару дағдысы
-ұстанымын өзгерту
Әдіс- тәсілдер
Жеті модульді
сабақтарына
кіріктіру
Құндылықтар:
-құпиялылық,
шынайылық,
сенімділік,
адалдық, теңдік Кері байланыс
орнатуМақсаты:Тәліптің педагог ретінде
жетістіктерге жету мақсатында
кәсіби дағдыларын дамытуға,
проблемаларды шешу жолдарына
көмектесу Тиісті стратегияны таңдау:
-үйрену үшін үйрету
--игі мақсат
-жүйелі жұмыс
-үйлесімді әңгімеКүтілетін нәтиже:
-жаңа әдіс-
тәсілдерді игереді
-сыни тұрғыдан
ойланады Өзгерістер енгізу :
-ОМЖ, ҚМЖ түзе
алады
-қалай оқыту
керектігін үйренеді
Тәлімгерлік үдерісінде нәтижеге жеткізетін іс-әрекеттер 1- кезең 2- кезең 3-кезең
Байботаева Шолпан
3 слайд
Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі Тәлімгерлік жүйесін құру Жоспар Қажеттіліктерін анықтау: -әдіс-тәсілдердің аздығы -уақытты басқару дағдысы -ұстанымын өзгерту Әдіс- тәсілдер Жеті модульді сабақтарына кіріктіру Құндылықтар: -құпиялылық, шынайылық, сенімділік, адалдық, теңдік Кері байланыс орнатуМақсаты:Тәліптің педагог ретінде жетістіктерге жету мақсатында кәсіби дағдыларын дамытуға, проблемаларды шешу жолдарына көмектесу Тиісті стратегияны таңдау: -үйрену үшін үйрету --игі мақсат -жүйелі жұмыс -үйлесімді әңгімеКүтілетін нәтиже: -жаңа әдіс- тәсілдерді игереді -сыни тұрғыдан ойланады Өзгерістер енгізу : -ОМЖ, ҚМЖ түзе алады -қалай оқыту керектігін үйренеді Тәлімгерлік үдерісінде нәтижеге жеткізетін іс-әрекеттер 1- кезең 2- кезең 3-кезең Байботаева Шолпан
4 слайд
Маған айтып
берсең-ұмытып
қаламын,
көрсетсең -есте
сақтаймын,
өзіме жасатсаң-
үйренемін.
Конфуций. Тәлімгерлік үдерісінің нәтижесі
қандай болды?
Тәліптің жетістігі
1. Әдіс-тәсілдер
қоржыны
толықты
2 .Оқушылармен
сенімді қарым –
қатынас орнады
3.Дербес бола
бастады.
4.Бағдарлама
идеясымен
танысты Тәлімгерліктің
табыстылығы
1 . Екі жақты
кәсіби өсуге
мүмкіндік
туындады.
2. Тәліпке
үйрете жүріп
үйрендім
3. Қажеттілікке
сай қолдау
көрсетуді
үйрендімТәліптің жетістігі
1. Әдіс-тәсілдер
қоржыны
толықты
2 .Оқушылармен
сенімді қарым –
қатынас орнады
3.Дербес бола
бастады.
4.Бағдарлама
идеясымен
танысты Тәлімгерліктің
табыстылығы
1 . Екі жақты
кәсіби өсуге
мүмкіндік
туындады.
2. Тәліпке
үйрете жүріп
үйрендім
3. Қажеттілікке
сай қолдау
көрсетуді
үйрендім
4 слайд
Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең -есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін. Конфуций. Тәлімгерлік үдерісінің нәтижесі қандай болды? Тәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2 .Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен танысты Тәлімгерліктің табыстылығы 1 . Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендімТәліптің жетістігі 1. Әдіс-тәсілдер қоржыны толықты 2 .Оқушылармен сенімді қарым – қатынас орнады 3.Дербес бола бастады. 4.Бағдарлама идеясымен танысты Тәлімгерліктің табыстылығы 1 . Екі жақты кәсіби өсуге мүмкіндік туындады. 2. Тәліпке үйрете жүріп үйрендім 3. Қажеттілікке сай қолдау көрсетуді үйрендім
5 слайд
Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің
басты элементі
Мақсаты:
тәжірибе алмасу,
білім мен білікті
дамыту,талдау,ақпарат
бөлісу, үздік педаго-
гикалық тәжірибелерді
тарату
Нәтижесі: жұмыста бір-біріне қолдау көрсететін топ пайда болды;
өзекті мәселені талқылап шешу жолдарын қарастырды;
мұғалімдердің бірлескен іс-әрекетке белсенділіктері артты Шебер сабақ
Коучинг үдерісіТәлімгерлік ету“ Серпін” кәсіби
қоғамдастық жұмысы
5 слайд
Тиімді көшбасшылық - мектеп жүйесін жетілдірудің басты элементі Мақсаты: тәжірибе алмасу, білім мен білікті дамыту,талдау,ақпарат бөлісу, үздік педаго- гикалық тәжірибелерді тарату Нәтижесі: жұмыста бір-біріне қолдау көрсететін топ пайда болды; өзекті мәселені талқылап шешу жолдарын қарастырды; мұғалімдердің бірлескен іс-әрекетке белсенділіктері артты Шебер сабақ Коучинг үдерісіТәлімгерлік ету“ Серпін” кәсіби қоғамдастық жұмысы
6 слайд
Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы
Сәтті шыққан
жұмыстарды
баспасөз бен желіде
жариялау
Жоғарғы оқу
орындарымен
байланыс орнату
Желілік қоғамдастық
аясында семинар, он
күндік, декада
ұйымдастыруМектепішілік кәсіби
қоғамдастық
жұмысын дамыту
Тірек мектебі ретінде
аймақтағы
мектептермен
байланыс орнатуМектептегі пән
бірлестіктері
арасында сенімді
қарым-қатынас
орнатуБілім алушылар
қоғамдастықтарының
басты қағидаты
–” зерттеу негізіндегі
тәжірибе ” (МАН 106 )
6 слайд
Желіні кеңейтудегі менің мектебімнің болашаққа қадамы Сәтті шыққан жұмыстарды баспасөз бен желіде жариялау Жоғарғы оқу орындарымен байланыс орнату Желілік қоғамдастық аясында семинар, он күндік, декада ұйымдастыруМектепішілік кәсіби қоғамдастық жұмысын дамыту Тірек мектебі ретінде аймақтағы мектептермен байланыс орнатуМектептегі пән бірлестіктері арасында сенімді қарым-қатынас орнатуБілім алушылар қоғамдастықтарының басты қағидаты –” зерттеу негізіндегі тәжірибе ” (МАН 106 )