Өсімдік бөліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
•
Шымкент қаласы.Еңбекші ауданы М.Әуезов
атындағы №96
жалпы орта білім беретін мектебі
Оқу мақсаты (оқу
бағдарламасына сілтемесі)
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі
бөліктерін ажыратуПән: Жаратылыстану. 1-сынып.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды
табиғат Сабақтың
тақырыбы:Өсімдік
бөліктері
Барлық
оқушылар:Өсімдіктердің негізгі
бөліктерін ажырата алады
Көптеген
оқушылар:Өсімдіктердің
негізгі бөліктерін ажыратып,
сипаттайды.
Кейбір
оқушылар:Өсімдіктердің
негізгі бөліктерін
талдап,зерттей алады.
Нақты,шынай
ы,өлшемді,қол
жетімді,уақытп
ен есептелген S
M
A
R
T Абдураймова Шахида
Бастауыш сынып мұғалімі
1 слайд
• Шымкент қаласы.Еңбекші ауданы М.Әуезов атындағы №96 жалпы орта білім беретін мектебі Оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтемесі) 1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратуПән: Жаратылыстану. 1-сынып. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Сабақтың тақырыбы:Өсімдік бөліктері Барлық оқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырата алады Көптеген оқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратып, сипаттайды. Кейбір оқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерін талдап,зерттей алады. Нақты,шынай ы,өлшемді,қол жетімді,уақытп ен есептелген S M A R T Абдураймова Шахида Бастауыш сынып мұғалімі
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері-оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды
белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер
(м.к.ұ) Жаңа тақырыпты ой қозғау
мақсатында «Та rsia » әдісі.Сабақтың
тақырыбын ашық сұрақтармен ашу
1.Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?
2.Адам өсіретін өсімдік қалай аталады?
3.Діңі қатты,жуан биік өсімдікті не деп
атайды?
1-топ «Жемістер»
2-топ «Жапырақтар»
3- топ «Гүлдер» 3-тапсырма
(мк,т)Бақылау,зерттеу арқылы нысанды
тану,қорытынды жасау дағдыларын
қалыптастыру мақсатында «Зерттеу » әдісін
пайдалану.Тәжірибелік жұмыс: «Барлық
өсімдіктердің бөліктері бірдей ме?»Өсімдік
бөліктерінін нөмірмен атап,суреттермен
сәйкестендіру нәтижесінде мұғалім мен оқушы
,оқушымен оқушы арасында ынтымақтастық
атмосферасы орнады
1-тапсырма
«Қорытынды шығару және есте
шығару»әдісі бойынша мәселені анықтау,
түсіндіру дағдыларын қалыптастыру
мақсатында тапсырма:
1- топ.Жемістердің суретін салады,оның
пайдасын айтады.
2-топ.Суреттерді талқылау.Өсімдіктердің
негізгі мүшелерін атау.
3-топ.Гүлдің суретін салып,гүлге
байланысты қыздың атын атау 4-тапсырма
(ж)Модельдеу «Мойыншақ» әдісін пайдаланып,
«Жеміс өсімдіктің бөлігі» тақырыбында сурет
сызу.Суреттен алдын сұрақтарға жауап беру:
-Қандай жемістерді білесің?
-Жемістердің ішінде не болады?
-Тұқымдар мен жемістер несімен ерекшеленеді?
-Өсімдік гүлінің орнында не пайда болады?
Өзіне ұнаған жемісті сызады,сипаттайды.
-Жеміс,жапы
рақ, гүлдің
суреттері
А4 парағы,
түрлі-түсті қалам
А4 парағы,
түрлі-түсті қалам .Конверттегі сұрақКонверттегі сұрақ
Конверттегі сұрақ
Кеспе қағаз,
өсімдік суреттері
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері-оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер (м.к.ұ) Жаңа тақырыпты ой қозғау мақсатында «Та rsia » әдісі.Сабақтың тақырыбын ашық сұрақтармен ашу 1.Өсімдіктер неше топқа бөлінеді? 2.Адам өсіретін өсімдік қалай аталады? 3.Діңі қатты,жуан биік өсімдікті не деп атайды? 1-топ «Жемістер» 2-топ «Жапырақтар» 3- топ «Гүлдер» 3-тапсырма (мк,т)Бақылау,зерттеу арқылы нысанды тану,қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Зерттеу » әдісін пайдалану.Тәжірибелік жұмыс: «Барлық өсімдіктердің бөліктері бірдей ме?»Өсімдік бөліктерінін нөмірмен атап,суреттермен сәйкестендіру нәтижесінде мұғалім мен оқушы ,оқушымен оқушы арасында ынтымақтастық атмосферасы орнады 1-тапсырма «Қорытынды шығару және есте шығару»әдісі бойынша мәселені анықтау, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру мақсатында тапсырма: 1- топ.Жемістердің суретін салады,оның пайдасын айтады. 2-топ.Суреттерді талқылау.Өсімдіктердің негізгі мүшелерін атау. 3-топ.Гүлдің суретін салып,гүлге байланысты қыздың атын атау 4-тапсырма (ж)Модельдеу «Мойыншақ» әдісін пайдаланып, «Жеміс өсімдіктің бөлігі» тақырыбында сурет сызу.Суреттен алдын сұрақтарға жауап беру: -Қандай жемістерді білесің? -Жемістердің ішінде не болады? -Тұқымдар мен жемістер несімен ерекшеленеді? -Өсімдік гүлінің орнында не пайда болады? Өзіне ұнаған жемісті сызады,сипаттайды. -Жеміс,жапы рақ, гүлдің суреттері А4 парағы, түрлі-түсті қалам А4 парағы, түрлі-түсті қалам .Конверттегі сұрақКонверттегі сұрақ Конверттегі сұрақ Кеспе қағаз, өсімдік суреттері
3 слайд
Саралап оқыту дегеніміз оқушылардың қажеттіліктері мен
қабілеттеріне сәйкес тапсырмаларды орындату.
В-деңгей.
Сурет негізінде өсімдіктердің
айырмашылығын табады, түсіндіреді.
Дескриптор:
-Өсімдіктердің айырмашылығын
табады,түсіндіреді;
А- деңгей.
Сурет негізінде өсімдіктердің ұқсас
мүшелерін атайды.
Дескриптор:
-Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін
атайды; С-деңгей.
Егер өсімдіктің сабағы мен тамыры
болмаса не болар еді?Қалай
ойлайсың?
Дескриптор:
-Сұраққа жауап береді
3 слайд
Саралап оқыту дегеніміз оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес тапсырмаларды орындату. В-деңгей. Сурет негізінде өсімдіктердің айырмашылығын табады, түсіндіреді. Дескриптор: -Өсімдіктердің айырмашылығын табады,түсіндіреді; А- деңгей. Сурет негізінде өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды. Дескриптор: -Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды; С-деңгей. Егер өсімдіктің сабағы мен тамыры болмаса не болар еді?Қалай ойлайсың? Дескриптор: -Сұраққа жауап береді
4 слайд
Критериалды бағалау –оқушы мүмкіндігін
арттыруға жол ашады.
Графикалық кері байланыс:
«Сигнал картасы»
«Жасыл,сары,қызыл алма
суреттері»
Ауызша кері байланыс:
«Үш қадамдық сұхбат» әдісі
(ж) «Ойлан,бірік,бөліс!»
«ТАRSIA»«Моншақ», «Зерттеу»,
«Сәйкестендіру»әдісі Критериалды бағалау оқыту мен бағалаудың өзара байланысы.
•
Оқушылар ашық сұрақтарға жауап береді.
Тақырып бойынша сурет салып,түсіндіреді,анықтайды,ақпарат
жинайды.
•
Әңгімелеу арқылы негіздейді,себебін табады,ұғымды анық,
түсінікті белгілеу дағдылары қалыптасады
•
Мұғалімнің көмегімен бақылау,зерттеу арқылы нысанды
тану,қорытынды жасай алады.
Дескрипторлары:
-Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды
-Өсімдіктердің айырмашылығын табады,түсіндіреді;
-Сұраққа жауап береді,жемістің суретін салады;
-Жемістердің пайдасы туралы әңгімелейді;
-Өсімдіктердің негізгі мүшелерін атап,сөздің бастапқы
әріптерін жазып көрсетеді;
-Өсімдіктердің негізгі
бөліктерін,ажыратып,сипаттайды,зерттейді
Кері байланыс:
«Сұхбаттасатын жұп»
4 слайд
Критериалды бағалау –оқушы мүмкіндігін арттыруға жол ашады. Графикалық кері байланыс: «Сигнал картасы» «Жасыл,сары,қызыл алма суреттері» Ауызша кері байланыс: «Үш қадамдық сұхбат» әдісі (ж) «Ойлан,бірік,бөліс!» «ТАRSIA»«Моншақ», «Зерттеу», «Сәйкестендіру»әдісі Критериалды бағалау оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. • Оқушылар ашық сұрақтарға жауап береді. Тақырып бойынша сурет салып,түсіндіреді,анықтайды,ақпарат жинайды. • Әңгімелеу арқылы негіздейді,себебін табады,ұғымды анық, түсінікті белгілеу дағдылары қалыптасады • Мұғалімнің көмегімен бақылау,зерттеу арқылы нысанды тану,қорытынды жасай алады. Дескрипторлары: -Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды -Өсімдіктердің айырмашылығын табады,түсіндіреді; -Сұраққа жауап береді,жемістің суретін салады; -Жемістердің пайдасы туралы әңгімелейді; -Өсімдіктердің негізгі мүшелерін атап,сөздің бастапқы әріптерін жазып көрсетеді; -Өсімдіктердің негізгі бөліктерін,ажыратып,сипаттайды,зерттейді Кері байланыс: «Сұхбаттасатын жұп»
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылар
Ықшам сабақты
жоспарлауда «Белсенді
оқыту» әдістемесі, «тиімді
оқыту»басты назарда
ұстау алдағы негізгі
мақсат болып
табылатынын ұқтым.
Сабақ жоспарын S МА RT
форматында жасауды
үйрендім.Себебі сабақ
мақсаттарын БЛУМ
таксаномиясын ескере
отырып, S МА RT
форматында
жасау,көзделген сабақ
мақсатына жетуге ықпал
жасайтынын түсіндім. Ықшам сабақты
жоспарлауда,сабақта
тақырыпқа сәйкес
түрлі -әдіс тәсілдермен
өзара тәжірибе
алмасып «Бір аяқ
жол», «Ішкі,сыртқы
шеңбер»әдістер
арқылы уақытты
тиімді пайдалануды
және кері байланыс
арқылы алынған
ақпараттар келесі
сабақтарымды тиімді
жоспарлауға септігін
тигізетіндіг і дәлелденді Сабақ барысында
мұғалімнің не
істейтініне
емес,оқушының немен
айналысатынына
басты назарда ұстау
керектігін білдім.Әлі
де болса ,мен белсенді
оқыту әдісін тереңірек
зерттеймін.Курста
алған білімді өз
тәжірибемде тиімді
пайдаланамы н. ТРЕНЕР
ӘРІПТЕСТЕР
БОЛАШАҚТА
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақты жоспарлауда «Белсенді оқыту» әдістемесі, «тиімді оқыту»басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып табылатынын ұқтым. Сабақ жоспарын S МА RT форматында жасауды үйрендім.Себебі сабақ мақсаттарын БЛУМ таксаномиясын ескере отырып, S МА RT форматында жасау,көзделген сабақ мақсатына жетуге ықпал жасайтынын түсіндім. Ықшам сабақты жоспарлауда,сабақта тақырыпқа сәйкес түрлі -әдіс тәсілдермен өзара тәжірибе алмасып «Бір аяқ жол», «Ішкі,сыртқы шеңбер»әдістер арқылы уақытты тиімді пайдалануды және кері байланыс арқылы алынған ақпараттар келесі сабақтарымды тиімді жоспарлауға септігін тигізетіндіг і дәлелденді Сабақ барысында мұғалімнің не істейтініне емес,оқушының немен айналысатынына басты назарда ұстау керектігін білдім.Әлі де болса ,мен белсенді оқыту әдісін тереңірек зерттеймін.Курста алған білімді өз тәжірибемде тиімді пайдаланамы н. ТРЕНЕР ӘРІПТЕСТЕР БОЛАШАҚТА