Материалдар / Өсімдіктер шаруашылығына не қажет
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өсімдіктер шаруашылығына не қажет

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
239
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ көркем еңбек пән мұғалімі Аширбаева Нуржамал Бектаевна Пәні : Көркем еңбек Тақырыбы

1 слайд
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ көркем еңбек пән мұғалімі Аширбаева Нуржамал Бектаевна Пәні : Көркем еңбек Тақырыбы: Өсімдіктер шаруашылығына не қажет? Оқу мақсаты: 1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады : Өсімдікке су, ауа, жылу, жарық және қоректік заттар керек екенін біледі, өсімдікке қажетті жағдай жасалмаған кезде өсімдіктегі өзгерісті айта алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін салыстыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін бақылай алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады : Оқушылар өсімдіктер өсуі үшін қандай жағдай керектігін біледі. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: жағдай Талқылауға арналған сұрақтар: Жағдай дегенді қалай түсінесің? Жағдай жасау арқылы қандай іс-әрекет жасаймыз? Бағалау критериі: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей алады.

Белсенді оқу • Зерттейік . • Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз. • Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдер

2 слайд
Белсенді оқу • Зерттейік . • Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз. • Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдердің үшеуі үш түрлі жағдайда. • 1. Су құйылған жарық жоқ. • 2. Су жоқ күн бар. • 3. Су құйылған күн де бар. • Барлығы бірдей болды ма? Бірінші гүлге не жетіспей тұр?Екінші гүлдің неге жапырақтары солып қалған?Үшінші гүліміз қалай өсіп тұр? Сенің сыныбыңда бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма? • Үш гүлді үш топқа бөліп, сол гүлдерді өсуін түсіндіру,талдау,салысытыру. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру. • Сараланған әдіс-тәсілдер • 1 .«Егер мен гүл болсам...» рөлдік ойыны. • Мақсаты: Өсімдіктің тіршілігі үшін қажетті жағдайларды білу. • 2. Суретпен жұмыс . «Айырмашылығын тап?» • Мақсаты: Оқушылардың суретке жасаған болжамдарын дұрыстығын дәлелдеу. • 3 .Зерттейік. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.

• Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. • Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей аладыКритерий • 1.Су

3 слайд
• Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. • Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей аладыКритерий • 1.Суреттегі өсімдік жағдайының қандай екенін біледі • Айырмашылықтарын атай алады. • 2.Өсімдіктердің өсу ортасын салыстырып, айырмашылығын айта алады. Сау және солып бара жатқан өсімдіктерді ажырата алады. • Себебін айта алады. • 3.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды айта алады,талдайды,салыстырадыДискрептор

• Кері байланыс • Рефлексия 1.Берілген тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес келуін кеңес берді. 2.Саралауға арналған тапсырма

4 слайд
• Кері байланыс • Рефлексия 1.Берілген тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес келуін кеңес берді. 2.Саралауға арналған тапсырмаларды ойын түрінде, сабақтың тақырыбына сай етіп таңдауды ұсынды. Нақты жоспар қою арқылы сабақ жоспарын құруды үйрендім.Сараланға н әдіс-тәсілдер маңызды екенін білдім. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауда әр тапсырмаға сай мақсат қоюда оған дұрыс дискрептор жасауда қиындыққа тап болдым.

5 слайд

6 слайд

Кері байл аныс Реф лек ция

7 слайд
Кері байл аныс Реф лек ция