1 слайд
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ
көркем еңбек пән мұғалімі
Аширбаева Нуржамал Бектаевна
Пәні : Көркем еңбек
Тақырыбы: Өсімдіктер шаруашылығына не қажет?
Оқу мақсаты: 1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттеу
Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар орындай алады : Өсімдікке су, ауа, жылу, жарық және қоректік заттар керек
екенін біледі, өсімдікке қажетті жағдай жасалмаған кезде өсімдіктегі өзгерісті айта алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін салыстыра
алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін бақылай алады.
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады : Оқушылар өсімдіктер өсуі үшін қандай жағдай керектігін біледі.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: жағдай
Талқылауға арналған сұрақтар: Жағдай дегенді қалай түсінесің? Жағдай жасау арқылы
қандай іс-әрекет жасаймыз?
Бағалау критериі:
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі.
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей алады.
2 слайд
Белсенді оқу
•
Зерттейік .
•
Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз.
•
Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдердің үшеуі үш түрлі жағдайда.
•
1. Су құйылған жарық жоқ.
•
2. Су жоқ күн бар.
•
3. Су құйылған күн де бар.
•
Барлығы бірдей болды ма? Бірінші гүлге не жетіспей тұр?Екінші гүлдің неге
жапырақтары солып қалған?Үшінші гүліміз қалай өсіп тұр? Сенің сыныбыңда
бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма?
•
Үш гүлді үш топқа бөліп, сол гүлдерді өсуін түсіндіру,талдау,салысытыру.
•
Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.
•
Сараланған әдіс-тәсілдер
•
1 .«Егер мен гүл болсам...» рөлдік ойыны.
•
Мақсаты: Өсімдіктің тіршілігі үшін қажетті жағдайларды білу.
•
2. Суретпен жұмыс . «Айырмашылығын тап?»
•
Мақсаты: Оқушылардың суретке жасаған болжамдарын дұрыстығын дәлелдеу.
•
3 .Зерттейік.
•
Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.
3 слайд
•
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайларды біледі.
•
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттей аладыКритерий
•
1.Суреттегі өсімдік жағдайының қандай екенін біледі
•
Айырмашылықтарын атай алады.
•
2.Өсімдіктердің өсу ортасын салыстырып, айырмашылығын
айта алады.
Сау және солып бара жатқан өсімдіктерді ажырата алады.
•
Себебін айта алады.
•
3.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды айта
алады,талдайды,салыстырадыДискрептор
4 слайд
•
Кері байланыс •
Рефлексия
1.Берілген
тапсырмалар сабақ
мақсатына сәйкес
келуін кеңес берді.
2.Саралауға
арналған
тапсырмаларды
ойын түрінде,
сабақтың
тақырыбына сай
етіп таңдауды
ұсынды. Нақты жоспар қою
арқылы сабақ
жоспарын құруды
үйрендім.Сараланға
н әдіс-тәсілдер
маңызды екенін
білдім.
Қысқа мерзімді
сабақ жоспарын
жасауда әр
тапсырмаға сай
мақсат қоюда оған
дұрыс дискрептор
жасауда қиындыққа
тап болдым.
5 слайд
6 слайд
7 слайд
Кері
байл
аныс
Реф
лек
ция
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз