Материалдар / Өсімдіктер шаруашылығына не қажет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктер шаруашылығына не қажет

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
319
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ көркем еңбек пән мұғалімі Аширбаева Нуржамал Бектаевна Пәні : Көркем еңбек Тақырыбы

1 слайд
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ көркем еңбек пән мұғалімі Аширбаева Нуржамал Бектаевна Пәні : Көркем еңбек Тақырыбы: Өсімдіктер шаруашылығына не қажет? Оқу мақсаты: 1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады : Өсімдікке су, ауа, жылу, жарық және қоректік заттар керек екенін біледі, өсімдікке қажетті жағдай жасалмаған кезде өсімдіктегі өзгерісті айта алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін салыстыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін бақылай алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады : Оқушылар өсімдіктер өсуі үшін қандай жағдай керектігін біледі. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: жағдай Талқылауға арналған сұрақтар: Жағдай дегенді қалай түсінесің? Жағдай жасау арқылы қандай іс-әрекет жасаймыз? Бағалау критериі: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей алады.

1 слайд

Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ көркем еңбек пән мұғалімі Аширбаева Нуржамал Бектаевна Пәні : Көркем еңбек Тақырыбы: Өсімдіктер шаруашылығына не қажет? Оқу мақсаты: 1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады : Өсімдікке су, ауа, жылу, жарық және қоректік заттар керек екенін біледі, өсімдікке қажетті жағдай жасалмаған кезде өсімдіктегі өзгерісті айта алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін салыстыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін бақылай алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады : Оқушылар өсімдіктер өсуі үшін қандай жағдай керектігін біледі. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: жағдай Талқылауға арналған сұрақтар: Жағдай дегенді қалай түсінесің? Жағдай жасау арқылы қандай іс-әрекет жасаймыз? Бағалау критериі: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей алады.

Белсенді оқу • Зерттейік . • Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз. • Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдер

2 слайд
Белсенді оқу • Зерттейік . • Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз. • Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдердің үшеуі үш түрлі жағдайда. • 1. Су құйылған жарық жоқ. • 2. Су жоқ күн бар. • 3. Су құйылған күн де бар. • Барлығы бірдей болды ма? Бірінші гүлге не жетіспей тұр?Екінші гүлдің неге жапырақтары солып қалған?Үшінші гүліміз қалай өсіп тұр? Сенің сыныбыңда бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма? • Үш гүлді үш топқа бөліп, сол гүлдерді өсуін түсіндіру,талдау,салысытыру. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру. • Сараланған әдіс-тәсілдер • 1 .«Егер мен гүл болсам...» рөлдік ойыны. • Мақсаты: Өсімдіктің тіршілігі үшін қажетті жағдайларды білу. • 2. Суретпен жұмыс . «Айырмашылығын тап?» • Мақсаты: Оқушылардың суретке жасаған болжамдарын дұрыстығын дәлелдеу. • 3 .Зерттейік. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.

2 слайд

Белсенді оқу • Зерттейік . • Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз. • Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдердің үшеуі үш түрлі жағдайда. • 1. Су құйылған жарық жоқ. • 2. Су жоқ күн бар. • 3. Су құйылған күн де бар. • Барлығы бірдей болды ма? Бірінші гүлге не жетіспей тұр?Екінші гүлдің неге жапырақтары солып қалған?Үшінші гүліміз қалай өсіп тұр? Сенің сыныбыңда бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма? • Үш гүлді үш топқа бөліп, сол гүлдерді өсуін түсіндіру,талдау,салысытыру. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру. • Сараланған әдіс-тәсілдер • 1 .«Егер мен гүл болсам...» рөлдік ойыны. • Мақсаты: Өсімдіктің тіршілігі үшін қажетті жағдайларды білу. • 2. Суретпен жұмыс . «Айырмашылығын тап?» • Мақсаты: Оқушылардың суретке жасаған болжамдарын дұрыстығын дәлелдеу. • 3 .Зерттейік. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.

• Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. • Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей аладыКритерий • 1.Су

3 слайд
• Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. • Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей аладыКритерий • 1.Суреттегі өсімдік жағдайының қандай екенін біледі • Айырмашылықтарын атай алады. • 2.Өсімдіктердің өсу ортасын салыстырып, айырмашылығын айта алады. Сау және солып бара жатқан өсімдіктерді ажырата алады. • Себебін айта алады. • 3.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды айта алады,талдайды,салыстырадыДискрептор

3 слайд

• Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. • Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей аладыКритерий • 1.Суреттегі өсімдік жағдайының қандай екенін біледі • Айырмашылықтарын атай алады. • 2.Өсімдіктердің өсу ортасын салыстырып, айырмашылығын айта алады. Сау және солып бара жатқан өсімдіктерді ажырата алады. • Себебін айта алады. • 3.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды айта алады,талдайды,салыстырадыДискрептор

• Кері байланыс • Рефлексия 1.Берілген тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес келуін кеңес берді. 2.Саралауға арналған тапсырма

4 слайд
• Кері байланыс • Рефлексия 1.Берілген тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес келуін кеңес берді. 2.Саралауға арналған тапсырмаларды ойын түрінде, сабақтың тақырыбына сай етіп таңдауды ұсынды. Нақты жоспар қою арқылы сабақ жоспарын құруды үйрендім.Сараланға н әдіс-тәсілдер маңызды екенін білдім. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауда әр тапсырмаға сай мақсат қоюда оған дұрыс дискрептор жасауда қиындыққа тап болдым.

4 слайд

• Кері байланыс • Рефлексия 1.Берілген тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес келуін кеңес берді. 2.Саралауға арналған тапсырмаларды ойын түрінде, сабақтың тақырыбына сай етіп таңдауды ұсынды. Нақты жоспар қою арқылы сабақ жоспарын құруды үйрендім.Сараланға н әдіс-тәсілдер маңызды екенін білдім. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауда әр тапсырмаға сай мақсат қоюда оған дұрыс дискрептор жасауда қиындыққа тап болдым.

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Кері байл аныс Реф лек ция

7 слайд
Кері байл аныс Реф лек ция

7 слайд

Кері байл аныс Реф лек ция