Материалдар / «Отбасым-өмір тірегім»

«Отбасым-өмір тірегім»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Логарифм Логарифм қасиеттеріқасиеттері

1 слайд
Логарифм Логарифм қасиеттеріқасиеттері

1 слайд

Логарифм Логарифм қасиеттеріқасиеттері

Бағалау парағыБағалау парағы Оқушылардың Оқушылардың аты-жөніаты-жөні Қайталау Қайталау сұрақтарысұрақтары Бес жол өлеңБес ж

2 слайд
Бағалау парағыБағалау парағы Оқушылардың Оқушылардың аты-жөніаты-жөні Қайталау Қайталау сұрақтарысұрақтары Бес жол өлеңБес жол өлең Оқулықпен Оқулықпен жұмысжұмыс Тест жұмысыТест жұмысы Семантикалық Семантикалық картакарта Қорытынды Қорытынды Нұрзина Нұрзина Бибарыс Бибарыс Арайлым Арайлым Айгерім Айгерім Еркебұлан Еркебұлан Назерке Назерке АягөзАягөз Айша Айша Назгүл СНазгүл С Гүлзада Гүлзада Лайла Лайла Қоблан Қоблан Элмира Элмира Әсем Әсем Нұргүл Нұргүл Әлішер Әлішер Назгүл ДНазгүл Д

2 слайд

Бағалау парағыБағалау парағы Оқушылардың Оқушылардың аты-жөніаты-жөні Қайталау Қайталау сұрақтарысұрақтары Бес жол өлеңБес жол өлең Оқулықпен Оқулықпен жұмысжұмыс Тест жұмысыТест жұмысы Семантикалық Семантикалық картакарта Қорытынды Қорытынды Нұрзина Нұрзина Бибарыс Бибарыс Арайлым Арайлым Айгерім Айгерім Еркебұлан Еркебұлан Назерке Назерке АягөзАягөз Айша Айша Назгүл СНазгүл С Гүлзада Гүлзада Лайла Лайла Қоблан Қоблан Элмира Элмира Әсем Әсем Нұргүл Нұргүл Әлішер Әлішер Назгүл ДНазгүл Д

а) Ауызша жұмыс («Ой шақыру» стратегиясы ) Функция графигі және түзумен шектелген боялған қисық сызықты трапецияның ау

3 слайд
а) Ауызша жұмыс («Ой шақыру» стратегиясы ) Функция графигі және түзумен шектелген боялған қисық сызықты трапецияның ауданының формуласын жазу.

3 слайд

а) Ауызша жұмыс («Ой шақыру» стратегиясы ) Функция графигі және түзумен шектелген боялған қисық сызықты трапецияның ауданының формуласын жазу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

ә) Жұппен жұмыс («Миға шабуыл» стратегиясы). Жұппен жұмыс № 1 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер .

7 слайд
ә) Жұппен жұмыс («Миға шабуыл» стратегиясы). Жұппен жұмыс № 1 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер .

7 слайд

ә) Жұппен жұмыс («Миға шабуыл» стратегиясы). Жұппен жұмыс № 1 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер .

Жұппен жұмыс № 2 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

8 слайд
Жұппен жұмыс № 2 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

8 слайд

Жұппен жұмыс № 2 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

Жұппен жұмыс № 3 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

9 слайд
Жұппен жұмыс № 3 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

9 слайд

Жұппен жұмыс № 3 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

Жұппен жұмыс № 4 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

10 слайд
Жұппен жұмыс № 4 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

10 слайд

Жұппен жұмыс № 4 Тапсырма: Боялған фигураның ауданын есептеңдер.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ